е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Здравейте колеги,
Пускам тази тема, тъй като съм забелязал, че доста хора се интересуват от ремап, а някак си малко съществена информация има в темите.Та реших се към стъпката, посетих Тони познат като "келеша" или ТСТ рейсинг във Варна.Отностно него мога да кажа само едно: изключителен пичага и професионалист, нямам никаква забележка.Внимание, настройка, прецизност, всичко е тип-топ.Моето желание беше "сейфти ремап" т.е да не гоня максимуми или високи стойности, нито да вземам лимита на частите.В крайна сметка стана 194коня с 405нм.Впечетленията ми вече 2000км след ремапа са:
1.Разходът е с 1 литър отдолу в сравнение с преди, което ще рече, че ако карате много реално парите за ремапа се избиват доста бързо (както и да е това друга тема)
2.Като динамика....Може да звучи пресилено за някои, но аз не мога все още да позная, че колата ми е 2-ка дизел... Тук не става въпрос за конете или за това колко бързо ускорява.Имам в предвид, че машината стана адски и зверски приятна за каране, върви с огромна лекота в сравнение с преди ремапа и то на минимално и средно подаване на газ се правят лесно изпреварвания, които преди искаха доста повече усилие и внимание(особено като разстоянието е малко, а отсреща има автомобили.Ускорението и доускорението няма нищо общо със заводския вариант.Класическия спринт(0-100) е в ниските 7 секунди, засичах неколкократно доускорение 100-200 на DS mode(понеже колата ми е автомат) с изключено DSC: в сток 100-200->>> 34-38сек ( понеже ги правих на магистралата, варира в зависимост от момента нагорнище/надолнище), след ремапа 100-200->>>> 22-24 сек (пак вариращо).
3.Звукът от двигателя, грам не се е променил (всичко си е както преди)
4.Пушене и "очерняне" на крайното гърне нямам никакво, като се има на предвид, че ремапнах без да махам ДПФ или катализатори
5.Субективно, е90ката се усеща адски жива в момента, много съм доволен. На 2-3 пъти се засичах с автомобили по ~180-200 коня и... може да прозвучи незряло за някои изказването, но бих казал " бая им сипвам "
, а физиономиите им след като покажа малко мускули с 320-ката направо ме карат да се изчервявам
Та това е, приветствам всички колеги които имат такива интервенции по е90-ките, без значение дали са 320д или други, да пишат в темата като впечетления, тъй като смятам, че ще е доста полезно на хората които се замислят за такива неща и ги глождят въпроси ..
Поздрави
Пускам тази тема, тъй като съм забелязал, че доста хора се интересуват от ремап, а някак си малко съществена информация има в темите.Та реших се към стъпката, посетих Тони познат като "келеша" или ТСТ рейсинг във Варна.Отностно него мога да кажа само едно: изключителен пичага и професионалист, нямам никаква забележка.Внимание, настройка, прецизност, всичко е тип-топ.Моето желание беше "сейфти ремап" т.е да не гоня максимуми или високи стойности, нито да вземам лимита на частите.В крайна сметка стана 194коня с 405нм.Впечетленията ми вече 2000км след ремапа са:
1.Разходът е с 1 литър отдолу в сравнение с преди, което ще рече, че ако карате много реално парите за ремапа се избиват доста бързо (както и да е това друга тема)
2.Като динамика....Може да звучи пресилено за някои, но аз не мога все още да позная, че колата ми е 2-ка дизел... Тук не става въпрос за конете или за това колко бързо ускорява.Имам в предвид, че машината стана адски и зверски приятна за каране, върви с огромна лекота в сравнение с преди ремапа и то на минимално и средно подаване на газ се правят лесно изпреварвания, които преди искаха доста повече усилие и внимание(особено като разстоянието е малко, а отсреща има автомобили.Ускорението и доускорението няма нищо общо със заводския вариант.Класическия спринт(0-100) е в ниските 7 секунди, засичах неколкократно доускорение 100-200 на DS mode(понеже колата ми е автомат) с изключено DSC: в сток 100-200->>> 34-38сек ( понеже ги правих на магистралата, варира в зависимост от момента нагорнище/надолнище), след ремапа 100-200->>>> 22-24 сек (пак вариращо).
3.Звукът от двигателя, грам не се е променил (всичко си е както преди)
4.Пушене и "очерняне" на крайното гърне нямам никакво, като се има на предвид, че ремапнах без да махам ДПФ или катализатори
5.Субективно, е90ката се усеща адски жива в момента, много съм доволен. На 2-3 пъти се засичах с автомобили по ~180-200 коня и... може да прозвучи незряло за някои изказването, но бих казал " бая им сипвам "








Та това е, приветствам всички колеги които имат такива интервенции по е90-ките, без значение дали са 320д или други, да пишат в темата като впечетления, тъй като смятам, че ще е доста полезно на хората които се замислят за такива неща и ги глождят въпроси ..

Поздрави
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Благодаря за подробната информация колега. Сега и аз се замислих за моята машина. Остава само някой да ми препоръча наистина добър майстор като този при който ти си ходил но за район София, и малко повече инфо за "сейфти ремап" на 330 д 231 к.с. как ще се променят показателите?
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
При наличие на ДПФ мисля, че е нормално да нямаш очерняне на ауспха (щом работи разбира се). Но аз се чудя в този случай (при функциониращ ДПФ и ремап) до колко ще му се съкрати живота, защото гледам повечето колеги директно го махат когато правят ремап или вече е бил премахнат.
И аз се замислям за един ремап, за да дам малко живот на иначе слабичката 318-ка, но ДПФ-а все още си работи много добре, та не ми се ще да го насилвам
В контекста, колега, ще се радвам да споделиш данни за ДПФ-а след няколко хиляди километра.
И аз се замислям за един ремап, за да дам малко живот на иначе слабичката 318-ка, но ДПФ-а все още си работи много добре, та не ми се ще да го насилвам

В контекста, колега, ще се радвам да споделиш данни за ДПФ-а след няколко хиляди километра.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
drago9205 написа:При наличие на ДПФ мисля, че е нормално да нямаш очерняне на ауспха (щом работи разбира се). Но аз се чудя в този случай (при функциониращ ДПФ и ремап) до колко ще му се съкрати живота, защото гледам повечето колеги директно го махат когато правят ремап или вече е бил премахнат.
И аз се замислям за един ремап, за да дам малко живот на иначе слабичката 318-ка, но ДПФ-а все още си работи много добре, та не ми се ще да го насилвам
В контекста, колега, ще се радвам да споделиш данни за ДПФ-а след няколко хиляди километра.
Няма да му го съкрати ако не са увеличили подаването на гориво, а само бууст-а. Дори ще регенерира по-лесно, но турбото ще си заминава една идея по-бързо
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Бях в дилема и аз за ДПФ-а, консултирах се с човека и като го видя в какво състояние е ми каза, че няма абсолютно никакъв смисъл да го махам на сегашен етап.Говорих си там с един пич, неговата е90ка 320д с махнат ДПФ е изкарала 130КW на мотора(т.е. 213 коня на мотор).Спомена ми, че доста агресивно я е карал след ремапа, и е минал 90 000 км без проблеми и я е продал в последствие, дори и сегашния собсвеник ми спомена, че нямал никакви проблеми.Едно е сигурно преди ремап, трябва автомобола да е 100% изряден(интеркулер, турбо, тръбопроводи на турбото, скорости) и т.н.
Към колегата с 330д-то за всяка кола е индивидуален ремапа, преди да се качи на дино няма как да се кажат стойности и т.н.Сейфти ремап под това което аз имам в предвид е да не се гонят максимуми като коне и нм, т.е оптимално вдигане на мощността.Пак ще подчертая, че за мен не са важни високите стойности, колкото добрата настройка... Като знам как вървеше преди моята и сега...все 1 съм си купил нов автомобил(без да преувеличавам, и нямам в предвид, че "върви много", а че се движи с лекота и това именно за мен прави най-големия кеф

Към колегата с 330д-то за всяка кола е индивидуален ремапа, преди да се качи на дино няма как да се кажат стойности и т.н.Сейфти ремап под това което аз имам в предвид е да не се гонят максимуми като коне и нм, т.е оптимално вдигане на мощността.Пак ще подчертая, че за мен не са важни високите стойности, колкото добрата настройка... Като знам как вървеше преди моята и сега...все 1 съм си купил нов автомобил(без да преувеличавам, и нямам в предвид, че "върви много", а че се движи с лекота и това именно за мен прави най-големия кеф



- CARBON_E90
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.04.2016
- Пол: Мъж
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Някой с Е90 320i с ремап има ли да сподели впечетления? :Д
Да да,знам че са само 12 коня и 20нМ и "няма да ги усетиш",ама съм карал 75 коня кола и 90 коня и да ви кажа много си се усещат даже
Та колегите с 320i да споделят мнения ако са правили подобна процедура
Тенк ю!
Да да,знам че са само 12 коня и 20нМ и "няма да ги усетиш",ама съм карал 75 коня кола и 90 коня и да ви кажа много си се усещат даже

Та колегите с 320i да споделят мнения ако са правили подобна процедура
Тенк ю!

- morto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Мен ме мъчи сумати време тази дилема... Варна обаче ми е далече, имали някой който да сподели мнения за маперите Madness(Пловдив) и Adler(Годеч)? Като чета по интернет впечатленията са, че и двамата са доказани, но кой да избера? 

- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
И аз всеки ден се чудя.
Наскоро чистих колектора, сменях масла филтри, четох дюзите, чистих дебитомера и мисля, че колата ми е ОК за момента. Но това, което ме притеснява да я мапна е, че турбото ми има аксиален луфт доловим на ръка. Не е омаслило още, не вие и не губи капчица масло. Мисля, че мапна ли я ще хвръкне перката веднага.
Вашето мнение какво е ?
Наскоро чистих колектора, сменях масла филтри, четох дюзите, чистих дебитомера и мисля, че колата ми е ОК за момента. Но това, което ме притеснява да я мапна е, че турбото ми има аксиален луфт доловим на ръка. Не е омаслило още, не вие и не губи капчица масло. Мисля, че мапна ли я ще хвръкне перката веднага.
Вашето мнение какво е ?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Tsapo написа:И аз всеки ден се чудя.
Наскоро чистих колектора, сменях масла филтри, четох дюзите, чистих дебитомера и мисля, че колата ми е ОК за момента. Но това, което ме притеснява да я мапна е, че турбото ми има аксиален луфт доловим на ръка. Не е омаслило още, не вие и не губи капчица масло. Мисля, че мапна ли я ще хвръкне перката веднага.
Вашето мнение какво е ?
Ако има доловин на ръка луфт, рециклирай преди каквито и да било други забавления
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Taruno написа:Tsapo написа:И аз всеки ден се чудя.
Наскоро чистих колектора, сменях масла филтри, четох дюзите, чистих дебитомера и мисля, че колата ми е ОК за момента. Но това, което ме притеснява да я мапна е, че турбото ми има аксиален луфт доловим на ръка. Не е омаслило още, не вие и не губи капчица масло. Мисля, че мапна ли я ще хвръкне перката веднага.
Вашето мнение какво е ?
Ако има доловин на ръка луфт, рециклирай преди каквито и да било други забавления
А ако не я мапвам пак ли е желателно да я рециклирам или да я карам докато издъхне ?
Все още е оригиналната, на 280к е.
- karaibrahim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 5.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f31
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Tsapo написа:Taruno написа:Tsapo написа:И аз всеки ден се чудя.
Наскоро чистих колектора, сменях масла филтри, четох дюзите, чистих дебитомера и мисля, че колата ми е ОК за момента. Но това, което ме притеснява да я мапна е, че турбото ми има аксиален луфт доловим на ръка. Не е омаслило още, не вие и не губи капчица масло. Мисля, че мапна ли я ще хвръкне перката веднага.
Вашето мнение какво е ?
Ако има доловин на ръка луфт, рециклирай преди каквито и да било други забавления
А ако не я мапвам пак ли е желателно да я рециклирам или да я карам докато издъхне ?
Все още е оригиналната, на 280к е.
Ако рециклираш сега ще ти е 400-500 лева. Ако се счупи ще е поне 900.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Tsapo написа:Taruno написа:Tsapo написа:И аз всеки ден се чудя.
Наскоро чистих колектора, сменях масла филтри, четох дюзите, чистих дебитомера и мисля, че колата ми е ОК за момента. Но това, което ме притеснява да я мапна е, че турбото ми има аксиален луфт доловим на ръка. Не е омаслило още, не вие и не губи капчица масло. Мисля, че мапна ли я ще хвръкне перката веднага.
Вашето мнение какво е ?
Ако има доловин на ръка луфт, рециклирай преди каквито и да било други забавления
А ако не я мапвам пак ли е желателно да я рециклирам или да я карам докато издъхне ?
Все още е оригиналната, на 280к е.
въпроса е дали ще я караш следващите 2-3 години или ще я махаш скоро...и зависи дали минаваш повечко им или си на стандартните 10-15 за БГ...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
bai_ILIA написа:Tsapo написа:Taruno написа:Tsapo написа:И аз всеки ден се чудя.
Наскоро чистих колектора, сменях масла филтри, четох дюзите, чистих дебитомера и мисля, че колата ми е ОК за момента. Но това, което ме притеснява да я мапна е, че турбото ми има аксиален луфт доловим на ръка. Не е омаслило още, не вие и не губи капчица масло. Мисля, че мапна ли я ще хвръкне перката веднага.
Вашето мнение какво е ?
Ако има доловин на ръка луфт, рециклирай преди каквито и да било други забавления
А ако не я мапвам пак ли е желателно да я рециклирам или да я карам докато издъхне ?
Все още е оригиналната, на 280к е.
въпроса е дали ще я караш следващите 2-3 години или ще я махаш скоро...и зависи дали минаваш повечко им или си на стандартните 10-15 за БГ...
Минавам по 30к годишно, и мисля да я карам още няколко години.
Заключението тогава е рециклиране.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
ND1 написа:Говорих си там с един пич, неговата е90ка 320д с махнат ДПФ е изкарала 130КW на мотора(т.е. 213 коня на мотор).
Колега, това е прекалено много, ако говорим за М47 със 163кс. В Адлер бяха правили една такава 320д от 163 кс бяха я докарали до 210 по желание на клиента, но определено казаха, че СИЛНО НЕ препоръчват толкова агресивен ремап и то с това турбо, дори съединителят се беше предал по време на тестването. При тези 213кс със сигурност минава 410 NM. Кофти за новия собственик, ако и той продължава да я кара така... Аз лично не бих купил кола, за която знам, че е с ремап, въпреки че не всеки го прави, за да е рейсер, но мисля, че в БГ това е по-скоро изключението...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Аз карах Е82 с N47 223 коня на мотор на диното на овърдрайв. Нито пушеци, нито нищо. Колата чукаше 110000-120000км, от които поне 60000 бяха с ремапа. Единствения проблем, който съм имал беше при един кикдаун на магистралата - колата заби нос и без грешки и индикации прекъсвача на оборотите "падна" на 1500об/мин. Рестарт и нямаше и следа от проблема. В Мкар казаха, че не откриват нищо, но ако се повтори биха препоръчали смяна на ECU-то. Колата е автомат. Сега за Е92-ката се замислям за BMW Performance Power Kit - включва друг софтуер за кутията, друг софтуер за мотора, нов кулер и нова перка за радиатора. Цената ще е около 3000лв. Някой има ли впечатления?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани