Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Имам следния проблем. От два дена сутрин като запаля колата вдига 1000 оборота, претраква все едно работи на 3 цилиндъра и изгасва. Това се повтаря 8-9 пъти и след това запалва. Докато е топла колата колкото и да я гася и паля все е от раз проблема изчесва. На диагностиката показва грешки 2а67(VVT-control), 2d11 и 2d12. Първата четох някакъв датчик na VVT, че може би бил зацапан. Почистих го както трябва с контактен спрей и въздух но грешката остана. Другите две грешки са Lair Mass Flow(2d11) и Plausibility, mass flow oxygen sensor bank 2(2d12). Колата е 320i 2005 модел на двигателя N46B20B. На какво може да се дължи това. Най-вече ме интересува това тракане сутрин все едно паля трактор. Благодаря ви предварително.
П.С Ако има значение преди 3 ден Valvetronic даваше грешка че не е обучен. Занесох го на диагностика и го обучиха. И имам чувството че след това се получиха тези проблеми, може и да е съвпадение но не знам.
П.С Ако има значение преди 3 ден Valvetronic даваше грешка че не е обучен. Занесох го на диагностика и го обучиха. И имам чувството че след това се получиха тези проблеми, може и да е съвпадение но не знам.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Сега смени майстора-диагностика. "Занеси я"
някъде където са виждали такъв мотор.

- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
То майстора е в понеделник ще я гледа а тоя с диагностиката ми е авер и вика даи да я закачим и да видя какво ще покаже защото наскоро ми даде грешка и светна двигателя с грешка че не успяла да запали първи цилиндър и влезе в сервизен режим с намалена мощност но само така пишеше а си вървеше като самолет. В понеделник съм си при моя майстор и се надяваме да го оправим
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Само че се чудя дали е нещо механично или от адаптацията на валвтроника. Защото единият ми майстор е по хардуера друг по софтуера
Сега сутринта пак същото от 7-мия път запали, обаче жена ми вика отзад първо излязло черен пушек после бял докато съм я форсирал и гледам на стената на гаража нещо като пръски? Погледнах антифриза не е мръднал. Направо не знам какво да очаквам като ида в сервиза в Понеделник
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Сега сутринта пак същото от 7-мия път запали, обаче жена ми вика отзад първо излязло черен пушек после бял докато съм я форсирал и гледам на стената на гаража нещо като пръски? Погледнах антифриза не е мръднал. Направо не знам какво да очаквам като ида в сервиза в Понеделник




Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Датчици и как няма да хвърля черен пушек, като не ти пали всички цилиндри?
П.П: Смени си майсторите + може да си смениш свещите!
П.П: Смени си майсторите + може да си смениш свещите!
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Проблема е решен. След перфектно чистене на всички омаслени датчици и настройка на валвтроника.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Ужасттт пак се появи само че този път с друга грешка. Lair mass flow и Plausibility, mass flow oxygen sensor bank 2 . Дали е дебитомер това или нещо друго.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
100% е датчика. Отидох на читава диагностика и показа прекъснат датчик. Който има същия проблем да го информирам нов датчик на VDO струва 579лв . Утре отивам до една морга да взема от един двигател и да го слагам да видим дали е читав, ако ли не ще трябва да се разделя със тази сума за тоя тъп датчик и за съжаление е само 1 модел освен ОЕМ



- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Да този датчик е маса пари. Все пак ако не ти се дават чак толкова много може да пробваш китайския вариант 
http://www.aliexpress.com/item/original ... 88389.html

http://www.aliexpress.com/item/original ... 88389.html
Всички удоволствия са описани в НК!
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Ще пробвам с този от моргата. Ако и той е прецакан мисля да дам тези пари. То този китайския не се знае колко ще издържи. Иначе мерси за инфото. Ще питам майсторс ми дали си заслужава да вземем този от али експрес
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Поне на снимките от сайта се вижда че е Siemens VDO 

Всички удоволствия са описани в НК!
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
То тая снимка е 1 към 1 с оригинала ама не означава че в действителност е така. А пъкбза 75 долара колко ли да е надежден
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Закупих конкретния датчик от моргата, сложихме го и сега колата пали без да трака и не записва никакви грешки по двигателя НО се появи друго. Когато беше студена със спрян климатроник оборотите седяха на 700 и като форсираш колата и като спадат оборотите директно изгасва. Като се пусне климатроника няма този проблем. След като поработи 5 мин на място проблема изчезна, форсираше се с и без климатроник. Оборотите се спираха на 700 и на 900 в зависимост дали е с пуснат климатроник или не. И най-вероятно ще е дебитомер. Има ли такава вероятност или не, защото в понеделник ще бъде поръчван. Идеята ми е ако се сещате какво друго да погледнем преди да закупя дебитомера. Интересното е че не запива никакви грешки. Благодаря предварително
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
почисти дебитомера с препарат за спирачки, не вярвам да е заминал. Ако не е в ред щеше да ти играе празният ход и да имаш лошо ускорение.
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B
Почистихме дебитомера, но като оставя колата да работи и гледаме оборотите 600,500, 900, 500, 700, 500(ааа да изгасне) 1000 и така поиграват си доста. Изфорсирвам я и като паднат оборотите 600 500 и 0. Сега чакаме дебитомера да пристигне новия до 3-4 дена и слагаме. А дебитомера може ли да оказва някакво влияние на този VVT sensor и ако дебитомера не е наред да барка и сензора. Защото уж сложихме друг от морга с нея колата при палене няма проблем но след 10 пъти изгасване на колата и записа тази грешка пак 2а67 VVT-control. Изчистехме я и не я отчита. На мен ми минава през ума че дебитомера може да дава грешни стойности и след многото пъти опити и гаснене на колата да е записала тази грешка. Другото което забелязахме че има 2-3 капчици масло отново в този сензор където за игличките. Предния се пълнеше доста с масло. Та идеята ми е дали дебитомера влияе по някакъв начин на този сензор, дали имат някаква връзка и ако едното се се*е и другото да го прави, но този датчик от както го сложихме в Събота до сега само днеска записа тази грешка след опитите, при положение че датчика е свален от друга кола работеща до преди да я закарат на моргата.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани