Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Здравейте имам следния проблем. Колата ми е е90 2005г 150к.с и от 3-4 дена забелязвам че когато запаля колата джойстика не приема натискането. Мога да въртя да сменям станциите, в началното меню мога да си избирам дали навигация или климатик или музиката но когато реша да сменя песните от диска или да влеза в настройките не приема джойстика. Но след 5-6 мин се оправя и си бачка. После ако изгася колата и примерно след 20 мин пак я запаля работи. Имам чувството че като минавам през някоя дупка и се разместват кабелчетата. И другото което забелязах е че днес едната ми гума ми се стори по мека. Отивам да я помпя 1.2 атмосфери а пък датчика ми не е светвал за спадната гума. Последното помпене е преди нова година даже да не кажа като сменях гумите в края на Октомври месец. Възможно ли е когато ми сменяха навигацията да не са кодирали тази екстра. Преди бях с бизнес и като ми изгоря и сложих профито уж ми кодираха всичко ама незнам. Нямам грешки относно FLAT TYRE когато застана да се калиброват гумите си се настройват и показва че всичко е наред и тази функция е активна. Възможно ли е да имам финна дупка някъде на гумата или малко крива джанта и сензора да не отчита че спада със времето по съвсем малко. Незнам принципа му на работа дали отчита разкото спадане на гумата или и това бавното ще трябва да го отчете или го приема за нормално. Ако имате идеи споделяите
И малко извън темата къде във Варна мога да си закарам колата за пастиране и полиране. Хем да не ми смъкнат кожата и да е читав майстора. Мерси предварително

И малко извън темата къде във Варна мога да си закарам колата за пастиране и полиране. Хем да не ми смъкнат кожата и да е читав майстора. Мерси предварително
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Никой ли не е сблъсквал с такъв проблем
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Трудно ще се намери точно днес кой да ти помогне.Всички празнуват





- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Aha
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- deniscool@abv.bg
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 21.09.2015
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Имах абсолютно същия проблем с джойстика!! Доста често срещан проблем е и се дължи на слаба спойка на два фокодиода, които отчитат кога е натиснат джойстика. Аз ги презапоих и се оправи. Ето ти и видео: https://www.youtube.com/watch?v=9S8ng-9J3LY . На 2:06 пича запоява диодите, за които говоря.
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Да не би да изгоря нещо ако задържа малко повече поялника. А и как се маха джойстика. Трябва ли да махна цялата конзола посредата. Ако има някъде клип подробен ще съм много благодарен. А по другия въпрос с датчика за гумите някой нещо знае ли
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- deniscool@abv.bg
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 21.09.2015
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Махаш маншона на скоростния лост и от там вадиш конзолата - тя е на щипки, просто дърпаш, като внимаваш да не ги счупиш. За изгарянето - възможно е, зависи колко опит имаш с поялника.
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Аз ще го извадя и ще го дам на човек дето има сирвиз за gsm и с поялник с топъл въздух ще го оправи
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
А по вупроса с налягането на гумите някои знае ли принципа ми на работа. Дали нещо не е направено както трябвс при смяната на навигацията или просто баеното спадане на гумата д месеци не се отчита
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
smyrfcheto написа:А по вупроса с налягането на гумите някои знае ли принципа ми на работа. Дали нещо не е направено както трябвс при смяната на навигацията или просто баеното спадане на гумата д месеци не се отчита
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Колега надали имаш СЕНЗОР, имаш FTM или flat tire monitor, Което пресмята по ДСЦ сензора.
ПРАВИЛНО РЕСТАРТИРАНЕ НА НАЛЯГАНЕТО НА ГУМИТЕ:
помпа на коректното налягане - в моя случай 2.3 предни 2.6 задни
влизаш в меню Service -> Vehicle and tires - > Натискаш confirm pressure на запален двигател и колата в покой.
Като се появи activation phase ПОТЕГЛЯШ това е важно за по-точно измерване.
- smyrfcheto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.09.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Taruno написа:smyrfcheto написа:А по вупроса с налягането на гумите някои знае ли принципа ми на работа. Дали нещо не е направено както трябвс при смяната на навигацията или просто баеното спадане на гумата д месеци не се отчита
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Колега надали имаш СЕНЗОР, имаш FTM или flat tire monitor, Което пресмята по ДСЦ сензора.
ПРАВИЛНО РЕСТАРТИРАНЕ НА НАЛЯГАНЕТО НА ГУМИТЕ:
помпа на коректното налягане - в моя случай 2.3 предни 2.6 задни
влизаш в меню Service -> Vehicle and tires - > Натискаш confirm pressure на запален двигател и колата в покой.
Като се появи activation phase ПОТЕГЛЯШ това е важно за по-точно измерване.
Аз съм наясно с това, въпроса ми е друг. Преди 3-4 месеца като си слагах зимните гуми си настроих FTM но преди седмица ми се стори че гумата едната ми е мека. И като проверих беше 1.3 атмосфери при положение че предната ми е на 2.4. тази разлика от 1.1 атмосфера не ми е отчетена. Та дали има проблем FTM или това спадане е едвам едвам по малко и FTM не го отчита или FTM отчита само по рязко спадане примерно при спукана гума или изкривена на момента джанта т.е тази загуба от атмосфери да не е за 4 месеца а за примерно 2-3 мин.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
smyrfcheto написа:Taruno написа:smyrfcheto написа:А по вупроса с налягането на гумите някои знае ли принципа ми на работа. Дали нещо не е направено както трябвс при смяната на навигацията или просто баеното спадане на гумата д месеци не се отчита
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Колега надали имаш СЕНЗОР, имаш FTM или flat tire monitor, Което пресмята по ДСЦ сензора.
ПРАВИЛНО РЕСТАРТИРАНЕ НА НАЛЯГАНЕТО НА ГУМИТЕ:
помпа на коректното налягане - в моя случай 2.3 предни 2.6 задни
влизаш в меню Service -> Vehicle and tires - > Натискаш confirm pressure на запален двигател и колата в покой.
Като се появи activation phase ПОТЕГЛЯШ това е важно за по-точно измерване.
Аз съм наясно с това, въпроса ми е друг. Преди 3-4 месеца като си слагах зимните гуми си настроих FTM но преди седмица ми се стори че гумата едната ми е мека. И като проверих беше 1.3 атмосфери при положение че предната ми е на 2.4. тази разлика от 1.1 атмосфера не ми е отчетена. Та дали има проблем FTM или това спадане е едвам едвам по малко и FTM не го отчита или FTM отчита само по рязко спадане примерно при спукана гума или изкривена на момента джанта т.е тази загуба от атмосфери да не е за 4 месеца а за примерно 2-3 мин.
FTM e супер неточен в градски условия, на извънградско щеше да ти я отчете, също XL индекс и рънфлет същсе засичат по-трудно
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
Да като сложих летите и щом излезнах извън града тогава се осети и изписка.
- deniscool@abv.bg
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 21.09.2015
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
2707E91 написа:Да като сложих летите и щом излезнах извън града тогава се осети и изписка.
Абсолютно същата работа и при мен
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с джойстик iDrive и сензор за налягане на гумите
На runflat-а в града трябва да падна до 1 атмосфера, за да ми отчете, нормално е. 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани