въпрос за масло в турбината
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
въпрос за масло в турбината
Здравейте имам едно запитване към . Имам бмв е91 325д с 3 литров дизел и на турбината има малко масло от към студената част. В смисъл от към тръбата която идва от въздушния филтър. Омасляването се вижда на тръбата която идва от въздушния филтър. Не е много но има. Днеска смених филтъра на картерните газове дали може заради него да е правило мизерии? Майсторите провериха и оста за луфтове и както е разположена турбината има мн лек луфт напред назад едва забележим. Първия път аз като се пробвах не го улових даже. Благодаря ви предварително.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: въпрос за масло в турбината
Моята там е направо лейка,има капка.Ако някой знае от къде тече ще е хубаво да сподели.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: въпрос за масло в турбината
hus0 написа:Здравейте имам едно запитване към . Имам бмв е91 325д с 3 литров дизел и на турбината има малко масло от към студената част. В смисъл от към тръбата която идва от въздушния филтър. Омасляването се вижда на тръбата която идва от въздушния филтър. Не е много но има. Днеска смених филтъра на картерните газове дали може заради него да е правило мизерии? Майсторите провериха и оста за луфтове и както е разположена турбината има мн лек луфт напред назад едва забележим. Първия път аз като се пробвах не го улових даже. Благодаря ви предварително.
Колега, най-вероятно е от картерната вентилация- клапана за картерни газове наистина сепарира маслото от газовете, но не може да го направи на 100% и някаква част от него отива на входа на турбината, през едно разклонение на въздуховода, след дебитомера.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: въпрос за масло в турбината
И при мен е абсолютно същото, колега....ще го сменям и аз тоя "филтър", вече съм го купил. Иначе турбината винаги има някакъв луфт...важното е да не е прекалено голям.Даже ми казаха, че когато се "счупи" това чудо, прави налягане и заради това избива уплътнението на вакуум помпата.Дали е вярно-не знам....
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: въпрос за масло в турбината
Споко 90% колите имат и донякъде е нормално,аз сменях филтъра на картерните газове,въпреки ,че вече беше сменен с новия модел,но пак си цъка от картерните по малко,освен това и вакум помпата е леко омаслена и при мене.
Перката на турбото трябва да има минимален аксиален луфт,моята явно е сменяна и няма,има само настрани като я клатя леко.
Перката на турбото трябва да има минимален аксиален луфт,моята явно е сменяна и няма,има само настрани като я клатя леко.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани