E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Здравейте,
Е92 от 2008-ма година, кара се доста в града. Проверих грешките и видях 480А, което означава задръстен DPF.
https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1419885248
От това, което разбрах от форума и други места в Интернет е, че при 480A не свети лампа на таблото. При по-нататъшно запувашне се появява и 481A и тогава има лампа на таблото. Друго, което видях е, че се казва, че има 2 вида регенерация:
- periodic
- continuous
Доколкото разбирам periodic не може да се пусне при наличие на някоя от 480A или 481A. Continuous би трябвало да може да сработи при процедурата с каране с постоянна скорост.
Въпросът ми е дали това, което описвам горе е вярно? Как да процедирам при наличието на 480A - предполагам каране с постоянна скорост на магистралата? Имам Carly for BMW, с който мога да дам регенерация, обаче предполагам това няма да има ефект.
Благодаря.
Е92 от 2008-ма година, кара се доста в града. Проверих грешките и видях 480А, което означава задръстен DPF.
https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1419885248
От това, което разбрах от форума и други места в Интернет е, че при 480A не свети лампа на таблото. При по-нататъшно запувашне се появява и 481A и тогава има лампа на таблото. Друго, което видях е, че се казва, че има 2 вида регенерация:
- periodic
- continuous
Доколкото разбирам periodic не може да се пусне при наличие на някоя от 480A или 481A. Continuous би трябвало да може да сработи при процедурата с каране с постоянна скорост.
Въпросът ми е дали това, което описвам горе е вярно? Как да процедирам при наличието на 480A - предполагам каране с постоянна скорост на магистралата? Имам Carly for BMW, с който мога да дам регенерация, обаче предполагам това няма да има ефект.
Благодаря.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Ето ти инфо от първа ръка както се казва :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Здравей,
Това е файлът от линка, който съм дал, него прочетох първо
В крайна сметка - може ли 480А да се махне сама при каране с постоянна скорост извънградско? Това всъщност не успявам да разбера.
Това е файлът от линка, който съм дал, него прочетох първо
В крайна сметка - може ли 480А да се махне сама при каране с постоянна скорост извънградско? Това всъщност не успявам да разбера.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
nedkov написа:Здравей,
Това е файлът от линка, който съм дал, него прочетох първо
В крайна сметка - може ли 480А да се махне сама при каране с постоянна скорост извънградско? Това всъщност не успявам да разбера.
Би трябвало да...а имаш ли други грешки освен нея?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
И мойта набиваше само тези две грешки, позадръстил се е явно.
Изчисти грешките и я изкарай на магистралата да го изчисти.
Виж какво е налягането което прави преди ДПФ преди регенерацията и виж какво е след регенерацията.
Ако караш само градско е кофти неможе да се чисти филтъра и ще създава ядове.
Изчисти грешките и я изкарай на магистралата да го изчисти.
Виж какво е налягането което прави преди ДПФ преди регенерацията и виж какво е след регенерацията.
Ако караш само градско е кофти неможе да се чисти филтъра и ще създава ядове.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
И аз имах грешка 480,след като я изтрия не излизаше веднага,предполагам като съм я настъпвал е излизала защото е правила някакви пикове в налягането.При мене чистенето не сработи,явно не правих нещо какро трябва ,въпреки ,че всичко описано бях спазил,но не пожела да регенерира.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Ясно. Уикенда ще я карам извънградско, ще я изтрия преди това и ще видим какво ще стане
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Здравейте,
480А изчезна сама преди извънградското, soot mass падна от 46g на 20g .
Сега всичко е ОК.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
480А изчезна сама преди извънградското, soot mass падна от 46g на 20g .
Сега всичко е ОК.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Някои продавал ли е ДПФ-а на Е90 320д 163 кс?
Имам един за продаване, но е читав, та се чудя колко пари може да се вземе?
Един арабин ми каза 250, което ми се вижда малко.. ? На голф 4ка е толкова..250
Имам един за продаване, но е читав, та се чудя колко пари може да се вземе?
Един арабин ми каза 250, което ми се вижда малко.. ? На голф 4ка е толкова..250
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
El Diablo написа:Някои продавал ли е ДПФ-а на Е90 320д 163 кс?
Имам един за продаване, но е читав, та се чудя колко пари може да се вземе?
Един арабин ми каза 250, което ми се вижда малко.. ? На голф 4ка е толкова..250
Около 400 -450 може да му вземеш лесно ако ash му е под 10-15
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Taruno написа:El Diablo написа:Някои продавал ли е ДПФ-а на Е90 320д 163 кс?
Имам един за продаване, но е читав, та се чудя колко пари може да се вземе?
Един арабин ми каза 250, което ми се вижда малко.. ? На голф 4ка е толкова..250
Около 400 -450 може да му вземеш лесно ако ash му е под 10-15
A какво трябва да е ash ?
И къде дават 400-450, или казваш това е цена, ако го пусна за продаване, а не го давам за издаване?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
За продан - дори имаш шанс за повече да го продадеш, ash се гледа докато е закачен през rheingold
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Ако е за издаване и 200 е ок, вече ако е читав и има живот поне 100к км. цената е както намериш.
В България трудно някой с проблемен ДПФ ще ти плати повече за здрав втора ръка, отколкото ще плати за да го премахне.
Такъв човек ще просто ще си закупи нов без особено да го мисли
В България трудно някой с проблемен ДПФ ще ти плати повече за здрав втора ръка, отколкото ще плати за да го премахне.
Такъв човек ще просто ще си закупи нов без особено да го мисли
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Здравейте колеги,
Изскочи ми тази грешка за запушен филтър, прочетох документа и виждам, че като информация пише, че трябва да се кара с над 55 мили в час и е препоръчително това да се случи в продължението на 45 мин. Всичко много добре, че някъде @Taruno беше писал над 140 км/ч регенерация се прекъсва.
В този ред на мисли ще излизам тези дни извънградско и искам да създам максимално перфектни условия за регенерация.
Има ли някакво значение на коя предавка си за регенерация на моята 320d мога спокойно на 3-та да закова 120 на по-високи обороти?
Помагат ли високите обороти за по-лесното достигане на температура за регенерация- звучи ми логично но може все пак да бъркам?
Пречи ли темпомата на този процес - с други думи ако закова с темпомат 45 мин ще може ли колата да извърши регенерацията успешно?
Друго нещо, което ми прави впечатление докато карам на темпопат е, че доста често стрелката за моментния разход намалява и седи на около 5-6 или по надолу, това означава ли, специално за процедурата с регенерация е по-добре да разчитам на моя крак, който със сигурност няма да може да поддържа постоянно тези стойности на стрелката?
Не знам дали някои от другите, колеги са им изниквали подобни мисли но все си мисля, че повече от тях ще играят роля в една успешна регенерация на проклетия DPF филтър.
Изскочи ми тази грешка за запушен филтър, прочетох документа и виждам, че като информация пише, че трябва да се кара с над 55 мили в час и е препоръчително това да се случи в продължението на 45 мин. Всичко много добре, че някъде @Taruno беше писал над 140 км/ч регенерация се прекъсва.
В този ред на мисли ще излизам тези дни извънградско и искам да създам максимално перфектни условия за регенерация.
Има ли някакво значение на коя предавка си за регенерация на моята 320d мога спокойно на 3-та да закова 120 на по-високи обороти?
Помагат ли високите обороти за по-лесното достигане на температура за регенерация- звучи ми логично но може все пак да бъркам?
Пречи ли темпомата на този процес - с други думи ако закова с темпомат 45 мин ще може ли колата да извърши регенерацията успешно?
Друго нещо, което ми прави впечатление докато карам на темпопат е, че доста често стрелката за моментния разход намалява и седи на около 5-6 или по надолу, това означава ли, специално за процедурата с регенерация е по-добре да разчитам на моя крак, който със сигурност няма да може да поддържа постоянно тези стойности на стрелката?
Не знам дали някои от другите, колеги са им изниквали подобни мисли но все си мисля, че повече от тях ще играят роля в една успешна регенерация на проклетия DPF филтър.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани