Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от 2707E91 » 24 Яну 2016, 1:18

То няма да е от нищото,сега вече се прибрах след много псуване ,че се слупи насред полето на -19 градуса и сам открих топлата вода с това да навра буталото обратно ,за да запли,понеже на 1во четене гугъл не ми извади нищо конкретно.А да махам кори и пласмаси на кажи-речи -20 градуса не беше приятно...
Утре ще го снимам,я кажете защо тая щуротия се взриви докато си карах-не е от дупка.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 22.01.2016
Пол: Мъж

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от dimitar_g60 » 24 Яну 2016, 8:28

Дава ли ти е грешка преди това?Защото на мен ми се изписва грешка за тоя пиропатрон от няколко дни на Е 60.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от 2707E91 » 24 Яну 2016, 9:53

Каква е точно грешката?
Нищо не ми излиза направо си гръмна :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от katronski_br » 24 Яну 2016, 13:24

би трябвало след гърменето да ти дава грешка и да ти свети лапмата за еърбега. Слага се съпротивление да го лъже (аз на Е46 сложих един патрон от закопчалката на колана поне при Е46 пасваха буксичките). Иначе не мога да гадая от какво е гръмнал.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от FE LIPE » 24 Яну 2016, 14:20

Данчо, сподели, ако е възможно точно какво се случи,как разбра,че е гръмнал пиропатрона и как реши проблема ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от katronski_br » 24 Яну 2016, 15:06

да бе... то не може да се разбере че е гръмнал като останеш без ток и не пали... трябва диагностика сигурно а??? при колегата е по- чудно , при мен имаше катастрофа, някакъв негър с едно рено меган не успя да спре навреме и ме чукна в задна дясна джанта искочиха ми и еърбезите ( нали няма да ме питаш как съм разбрал че са ми изкочили еърбезите) от дясната страна. Как реших проблема- вече съм написал. Иначе за момента само мушкаш обратно кабела за да даде ток и караш иначе си остава грешка докато не сложиш друг патрон или излъжеш модула.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от katronski_br » 24 Яну 2016, 15:07

забравих да повторя че този ми опит е от Е46. но не мисля че е много по-различно при Е90. ако има разлики би трябвало да са минимални.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от 2707E91 » 24 Яну 2016, 15:34

Ами значи карах си с около 100км в час извън града,нито съм напъвал нещо, нито нищо.И както си карах се чу БУМ ,глухо ,но го усетих по цялата кола,все едно минах през буца сняг (с това си го обясних) шума наподобява и пукането на празно шише ,ако сте возили в колата как се свива и разширява от смяната на температурата.
Та чу се бум,усетих ,че е отзад ,но си викам ,сигурно е лед,защото не гледах пътя,а си сменях песните.Така си карах 20км без никакви признаци.По едно време както си карах светна червен акумулатор и тук вече си викам ,дали да не се е спукал акумулатора нещо :D , (температурата навън беше -19).Имах още 20км до вкъщи.Червения акумулатор си светеше и изгасваше и по едно време светна постоянно и вече започнах да се притеснявам, дали ще стигна до вкъщи (много кофти чувство на никой не го пожелавам) след около 5 км започна да набива грешки ABS,AIRBAG,тракшъни и тем подобни,таблото светна като елха ,гонга започна да писка като автомат :mhihi: ,тук вече ми стана ясно, че няма да я бъде и се сетих за този пиропатрон,обаче -20 показваше последно преди да започне да набива грешки ,как да сляза да ровя,по пътя никакви коли не минават мога да замръзна там и да ме намерят след 1 седмица.Не спирах до последно ,даже загасна и ксенона ,но добре ,че съм коднал дрл-а и светеше (сега се чудя на упоритостта си, явно това за зодията овен си оправдава мита) и след 1 км се разтресе ,дожаля ме за маховика и спрях загасна,а преди това и таблото спря да отчита скорост и тем подобни и както писах огасих я на средата на пътя,понеже отстрани 1 метър сняг на буци.
Сигурно съм бил много отчаян,зашото звъннах на 5 човека да дойдат за по сигурно + пътната помощ ,която ми е безплатна заради каското.
Писах е90 пиропатрон в гугъл излезе една тема само от 16 Януари тази година ,пак гръмнал без причина,но колега му е писал ,че няма такова нещо :mhihi: ,та викам слизам да проверявам,само с отварянето на вратата ми текват сълзи от студа и вятъра ,багажника няма желание да се отвори.Тока дойде след като извадих ключа.Отворих го разхвърлях корите и видях нагар и разкъсана пластмаса.Викам си баси шита,ся как ли ще запали,отивам да пробвам като натисна старта само чувам едно реле как цъка и това е.Звънах на един приятел да търси в нета инфо ,защото мобилния ми нет беше отврат.
Накрая от неволя счупих пласмасата и наврях буталото вътре,но си мислех ,че няма да стане толкова лесно,обаче седнах, стартера едвам завъртя и запали,бях супер доволен оставих я да поработи и и скъсах задника от раздаване на газ.
Сега съм пуснал да се зарежда акумулатора и въобще не ми се занимава с тоя гроб,1вата кола която ме оставя на пътя в адския студ.
Дано на нокой не се случва,но стане ли поне дано сте прочели темата и да знаете как да процедирате.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.01.2015

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от fikifiki » 24 Яну 2016, 20:31

Кофти случка колега, големи кенефи са новите бмв-та това е.

Да попитам, някои колега знае ли за какво е този черният кабел с черната букса от снимките, че при мен е откачен нещо буксата явно не е наред и е откачен?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от oci » 24 Яну 2016, 20:42

fikifiki написа:Кофти случка колега, големи кенефи са новите бмв-та това е.

Да попитам, някои колега знае ли за какво е този черният кабел с черната букса от снимките, че при мен е откачен нещо буксата явно не е наред и е откачен?

IBS сензора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от 2707E91 » 25 Яну 2016, 7:38

Аз май си дадох сметка защо е гръмнало.
На последък от както нося едно космато яке и се търкам в кожата наседалката докато се возя ,се наелектризирам яко.Всеки път като излезна и пипна вратата за да я затворя пука доста силно и излиза искра,чак изпитвам дискомфорт.
Сега се сетих,че май докато вадех аух-а от телефона и съм пипнал жака.Възможно ли е да е протекла изкра.Редно е да кажа че усилвателя е хванат накъде там за + на клемата.
Вчера изтрих всички грешки и освен за нисък волтаж,други нямам.След изтриване нищо не се появи. :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от vanka7a » 25 Яну 2016, 11:38

fikifiki написа:Кофти случка колега, големи кенефи са новите бмв-та това е.

Да попитам, някои колега знае ли за какво е този черният кабел с черната букса от снимките, че при мен е откачен нещо буксата явно не е наред и е откачен?


Колега, като са "кенефи", защо не си вземеш някое Audi или Benz? Има да си слушаш песнички на "Фики" до сервизите и обратно :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от katronski_br » 25 Яну 2016, 21:58

2707E91 написа:Аз май си дадох сметка защо е гръмнало.
На последък от както нося едно космато яке и се търкам в кожата наседалката докато се возя ,се наелектризирам яко.Всеки път като излезна и пипна вратата за да я затворя пука доста силно и излиза искра,чак изпитвам дискомфорт.
Сега се сетих,че май докато вадех аух-а от телефона и съм пипнал жака.Възможно ли е да е протекла изкра.Редно е да кажа че усилвателя е хванат накъде там за + на клемата.
Вчера изтрих всички грешки и освен за нисък волтаж,други нямам.След изтриване нищо не се появи. :dunno:





Нищо чудно да е направено с цел защита, представи си скъсана жица пада върху колата - да не гръмне акумулатора на една педя от резервоара, удар от светкавица, и така нататък.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''


Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.01.2015

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от fikifiki » 26 Яну 2016, 9:39

oci Благодаря колега, проблем ли е тази черната букса да не е вкарана в плюсовият кабел и да си седи свободно разкачена ?

vanka7a написа:
fikifiki написа:Кофти случка колега, големи кенефи са новите бмв-та това е.

Да попитам, някои колега знае ли за какво е този черният кабел с черната букса от снимките, че при мен е откачен нещо буксата явно не е наред и е откачен?


Колега, като са "кенефи", защо не си вземеш някое Audi или Benz? Има да си слушаш песнички на "Фики" до сервизите и обратно :mhihi:


Накратко ще ти кажа за Бенца /дано колегите не се засегнат/
E90 vs W204 - Ц класата е поне 10 класи над Е90-то е. И е много много по здрава, от Е90.
Извинявам се, поне 20 класи над Е90-то е.
И Бенца нямат теми от 20 страници за откраднати W204-ки.
Не се познаваме лично с колегата oci, но ако вчера е бил "в нещата", нека ти разкаже за криминалните, жандармерията и така хубавата ни марка:))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Гръмна ми пиропатрона до акумулатора от нищото

Мнение от Taruno » 26 Яну 2016, 10:47

fikifiki написа:oci Благодаря колега, проблем ли е тази черната букса да не е вкарана в плюсовият кабел и да си седи свободно разкачена ?

vanka7a написа:
fikifiki написа:Кофти случка колега, големи кенефи са новите бмв-та това е.

Да попитам, някои колега знае ли за какво е този черният кабел с черната букса от снимките, че при мен е откачен нещо буксата явно не е наред и е откачен?


Колега, като са "кенефи", защо не си вземеш някое Audi или Benz? Има да си слушаш песнички на "Фики" до сервизите и обратно :mhihi:


Накратко ще ти кажа за Бенца /дано колегите не се засегнат/
E90 vs W204 - Ц класата е поне 10 класи над Е90-то е. И е много много по здрава, от Е90.
Извинявам се, поне 20 класи над Е90-то е.
И Бенца нямат теми от 20 страници за откраднати W204-ки.
Не се познаваме лично с колегата oci, но ако вчера е бил "в нещата", нека ти разкаже за криминалните, жандармерията и така хубавата ни марка:))


Точно W204 не ми го хвали, 1во половината части при дизеловите агрегати са RENAULT И се купуват директно от рено, второ вътре е ебати ташака, прилича на някоя Астра, да не ги крадат наистина, но ако това ти е причината да го смяташ за невероятна кола, купи си Фокус и него не го крадат.

П.с. наблюденията ми за Бенца са доста директно, най-добрия ми приятел си купи така чисто нова, на 22 хил. км влезна за дюзи, на 45к за спукани дисокве, на 70-80к ПАК за дюзи, изтече му гаранцията и се почнаха проблеми с окачване, имаше проблем с турбото на близо 200к оправи го и я продаде, сега пак е на C class само че новата, човека си е фен и това е. Всеки си избира колата ама Е90 с правилния двигател е една от доста здравите в класа си и с безобразно евтина поддръжка.

П.с. на мен вече са ми крали Е61, но вече съм поумнял малко, това, че ти си си купил някой кенеф на 500-600к км за 12 хил лв и си мислих, че караш Е90 направи го същото с някой бенз и ще видим как ще ревеш за сметките на ремонтите, защото са горе долу по 2

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook