E90 330D бучене при ускорение между 1500-2500 оборота
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
E90 330D бучене при ускорение между 1500-2500 оборота
Здравейте колеги,
Е90 330д много странно бучене при ускорение при повечко натиснат педал на газта. Това бучене е между 1500-2500 оборота и никой няма никакво обяснение от какво е, колата няма никакви грешки по нея, прпверено е всичко, дюзите са в норми според компютърната диагностика. Обяснение никако къде ли не съм ходил, това което ми прави впечатление е че това бучене не е равномерно. Всяка помощ ще е от полза, благодаря
Е90 330д много странно бучене при ускорение при повечко натиснат педал на газта. Това бучене е между 1500-2500 оборота и никой няма никакво обяснение от какво е, колата няма никакви грешки по нея, прпверено е всичко, дюзите са в норми според компютърната диагностика. Обяснение никако къде ли не съм ходил, това което ми прави впечатление е че това бучене не е равномерно. Всяка помощ ще е от полза, благодаря
Re: E90 330D бучене при ускорение между 1500-2500 оборота
Аз имах бучене когато се товари колата в тея обороти и след махана на дпф спря,но от буене до бучене има доста разлика.
При мене примерно като ме домързи да сваля предавка и ускорявам на 4та примерно и се чуваше едно боботене.При мене се беше леко натрошила питата на катализатора,но сигурен отговор от какво беше не мога да кажа,факт ,че след като махнах тялото на дпф и катализатора не се чува
При мене примерно като ме домързи да сваля предавка и ускорявам на 4та примерно и се чуваше едно боботене.При мене се беше леко натрошила питата на катализатора,но сигурен отговор от какво беше не мога да кажа,факт ,че след като махнах тялото на дпф и катализатора не се чува

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E90 330D бучене при ускорение между 1500-2500 оборота
Може да е много неща - някоя пластмаса, която резонира. Някой маркуч спукан (това е много вероятно). Дюза, която е зацапана - сипи един Про тек и виж дали има промяна.
Re: E90 330D бучене при ускорение между 1500-2500 оборота
Значи и аз клоня към ДПФ, няколко пъти набива грешка в него, чистихме го пускахме принудителни регенерации, от 2к км няма грешка в ДПФ-а но щом веднъж е набило, освен това колата е една такава мудна и лагава за тези 231 коня. Ти като махна ДПФ разтовари ли се, и по скоро е да едно боботене и то с някакви прекъсвания отколкото бучене и то само при повече натисната газ
отностно довахме сипвах нищо не се промени. дюзите ми даваха стойности от -0,1 до 0,2 като само една беше на 0,3-0,4 всичко казаха че все още е в норми
отностно довахме сипвах нищо не се промени. дюзите ми даваха стойности от -0,1 до 0,2 като само една беше на 0,3-0,4 всичко казаха че все още е в норми
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E90 330D бучене при ускорение между 1500-2500 оборота
Еми значи ДПФ-а може и да си е заминал, за съжаление това говори за доста стабилен километраж, защото съвсем спокойно карат минимум 200-250к, а тези, които набиват грешка на около 150-170к заради градско каране пък се възстановяват с регенерации и чистене
Re: E90 330D бучене при ускорение между 1500-2500 оборота
При мене боботенето се случи по следния начин.Тръгвам за морето чистя всякакви грешки от колата и се надявам това лайно да регенерира,мира не ми даваше тоя дпф ,само му гледах стойностите всяка седмица,постоянно се покачваше soot ,а ash не мърдаше.Моята е италиянка и си беше със заминали термостати и кой знае от кога не е регенерирала.
Та тръгвам за морето карам там с постоянна скорост ала бала ама по едно време на новия участък ми се преиска да я настъпя и газ газ 230 кефя си се такъв леко притресе мотора ,после даже ми замириса на бакелит или по скоро на нагрята ламарина ,нагрята боя нещо такова и след това колата спря да опъва така както преди.
Икакто съм писал по горе нз защо но 1вата катализаторна пита беше строшена липсваше част от нея и явно самоте парчета са я позадръстели нея самата,защото в задния край беше като нова.
Виж си налягането в изпускателните тръби.
И да поотпуши се, 1 2 месеца и се радвах много.Сега махнах и гърнетата , скоро ще махна и турбото ако продължавам да я карам така
Та тръгвам за морето карам там с постоянна скорост ала бала ама по едно време на новия участък ми се преиска да я настъпя и газ газ 230 кефя си се такъв леко притресе мотора ,после даже ми замириса на бакелит или по скоро на нагрята ламарина ,нагрята боя нещо такова и след това колата спря да опъва така както преди.
Икакто съм писал по горе нз защо но 1вата катализаторна пита беше строшена липсваше част от нея и явно самоте парчета са я позадръстели нея самата,защото в задния край беше като нова.
Виж си налягането в изпускателните тръби.
И да поотпуши се, 1 2 месеца и се радвах много.Сега махнах и гърнетата , скоро ще махна и турбото ако продължавам да я карам така

Re: E90 330D бучене при ускорение между 1500-2500 оборота
И на мен не ми дава мира цялото това нещо и ще разбера какво е, отностно карането и километража има много относителни 250к км като ги раделиш на 10 години са по 25к на година което си е г/д нормално ако съдя по моито каране аз минавам 500-1000 км на седмица, и като сложиш гадната нафта и т.н. А аз смених термостати кой знае от кога е била така и не е регенерирала. А отностно нафтата, зараждах къде ли не и още не мога да разбера къде е най-читавата нафта в БГ, минавам един и същ маршрут извънградско всеки път различни разходи.....а карам по един и същ начин, 120-30-40 магистралата 90-110 по другите пътища, един път разход 6 друг път 6.7 , трети път 5.9, четвърти 6.4 ит.н направо не знам 

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: E90 330D бучене при ускорение между 1500-2500 оборота
И при мен го има още това бучене но слабо, сваляг дпф и го чистих и нараних питата та маи от там идва това бучене, колата обаче си върви добре само цапа леко аспуха та хем ми се иска да го махна хем не, че ако тук където живея започнат да правят проверки ще стане проблем.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани