E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 30 Ное 2015, 21:09

Колеги, с падането на температурите колата направо полудя. Започна да превърта гуми на 3-та и цялата 4-та! Има бууст навсякъде и по много. Невероятен автомобил! В темата за избор на автомобил дискутирахме цени... истината е, че колкото и да струва е малко за емоцията, която предлага...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от vanka7a » 01 Дек 2015, 15:00

Това с ремъка ме стъписа... :paranoid: Случвало ми се е да късам рекъм на 36-цата, но в този случай направо може да доведе двигателя до тоталка :shock: Ще огледам всички ролки и ремъка, ако забележа някаква нередност - направо ще го сменям! :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 01 Дек 2015, 16:49

Аз си чакам новия ремък и тампоните на двигателя (едната е от 335is, с номерата, където съм описал) :mhihi:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от frenchi03 » 01 Дек 2015, 16:57

Ремъка се къса наи вече по две причини: на моделите до 11/2008 имаше проблем със subframe и ролката на сервото влиза в контакт cъс subframe-a при рязко подаване на гаста....а втория проблем е от гарнитурата на държача на масленя филтър които на всички Е9Х е проблемна част и с времето прави теч на масло точно върху ремъка....Ако се скъса на висока скорост може да има доста непрятни последствия и съм виждал вече 3-4 такива коли. Цената на комплект ролки и ремък е не повече от 200 лв и силно ви препоpъчвам смяна на 4-5 год без значение километража.
Гарнитурите Oil filter housing gasket са две и са задължителен ремонт на всички Е9х над 80х км....повярваите ми 20 от 20 коли :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 01 Дек 2015, 17:19

Rainbow написа:Аз си чакам новия ремък и тампоните на двигателя (едната е от 335is, с номерата, където съм описал) :mhihi:


Можеш ли да споменеш цени, включително и на труд, ако е уместно разбира се, когато приключиш с процедурата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 01 Дек 2015, 17:54

Труд ще видим (то там е и относително кой ти го прави, та може и да го пропусна), частите съм ги вземал оригинални от Дару 400-450 лева.

П.С.: От тук можеш да си вземеш номерата на частите като си намериш колата -> http://bmwfans.info/parts-catalog/ и тук да им видиш цените в дару -> http://darucar.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0 ... 1%81%D1%82 :)

P.S.2: Добавих малко повече инфо за възможните софтуери на автомата :wave:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от mili4uk » 06 Дек 2015, 18:36

Да добавя и нов проблем :) днес ми се случи.
Светна ми чека на двигателя. Бърза диагностика и се оказа това :
dmtl leak diagnostic pump activation error code : 2a13
N:2 от схемата : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=10

Доста често срещан проблем се оказа след бърз search ... ще видя кога ще ми остане да го оправя.
Четох че и 330-ките страдат от подобен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 06 Дек 2015, 22:11

Хах поредната помпичка :mhihi:

Ще я добавя и нея в списъка, въпреки че като гледам не е толкова често срещана като другите помпи :)

П.С.: ОЕМ и тя е на забавна цена :D -> Ед.цена (с ДДС) : 274.91 BGN
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от mili4uk » 07 Дек 2015, 20:40

Само да добавя, че ако не ви е затворена хубаво капачката на резервоара, проблема се появява :banghead: Днес заредих, затворих я хубаво и изчистих грешката. Не е светнала още !!! Да видим дали ще светне тези дни.


Rainbow написа:Хах поредната помпичка :mhihi:

Ще я добавя и нея в списъка, въпреки че като гледам не е толкова често срещана като другите помпи :)

П.С.: ОЕМ и тя е на забавна цена :D -> Ед.цена (с ДДС) : 274.91 BGN

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 14 Дек 2015, 16:40

Rainbow написа:Труд ще видим (то там е и относително кой ти го прави, та може и да го пропусна), частите съм ги вземал оригинални от Дару 400-450 лева.

П.С.: От тук можеш да си вземеш номерата на частите като си намериш колата -> http://bmwfans.info/parts-catalog/ и тук да им видиш цените в дару -> http://darucar.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0 ... 1%81%D1%82 :)

P.S.2: Добавих малко повече инфо за възможните софтуери на автомата :wave:


Смени ли ремъка? Знаеш ли дали се сваля броня/радиатор или има достъп? От един ден се появи скърцане на студена кола, след около 30 минути каране изчезва. Минах 300км магистрални, така че явно не е било нещо фатално :mhihi: , но утре ще я карам на сервиз. Явно ще се прави и при мен тази процедура + вероятно някакви ролки. За сега не се очертава много надежден този n54... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от mili4uk » 14 Дек 2015, 17:05

За ремъка и ролките не се сваля радиатора - само перката за 5 минути. Смяната е лесна и бърза :)

Моята DMTL помпа я взех и цената на Bosch беше 75 лв. с отстъпктие.
Само трябва да я сменя, ама да видим кога.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 14 Дек 2015, 17:08

mili4uk написа:За ремъка и ролките не се сваля радиатора - само перката за 5 минути. Смяната е лесна и бърза :)

Супер :yes: Благодаря за бързия отговор! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 15 Дек 2015, 10:34

Днес при паленето на път към сервиза се счупи едната ролка и ремъка падна :cry: Няма да рискувам за го захапе и ще чакам пътна помощ... За втори път ме оставя на пътя (в гаража всъщност) за съжаление...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 15 Дек 2015, 11:48

Кофти работа колега, поне си предприел мерки! И аз днес оставих колата да се сменя с още малко неща :mhihi:

А как те остави първия път?
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Gqbriel » 15 Дек 2015, 11:51

Rainbow написа:Кофти работа колега, поне си предприел мерки! И аз днес оставих колата да се сменя с още малко неща :mhihi:

А как те остави първия път?

Май и той водна помпа думна :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook