E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, с падането на температурите колата направо полудя. Започна да превърта гуми на 3-та и цялата 4-та! Има бууст навсякъде и по много. Невероятен автомобил! В темата за избор на автомобил дискутирахме цени... истината е, че колкото и да струва е малко за емоцията, която предлага...
- vanka7a
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Това с ремъка ме стъписа... Случвало ми се е да късам рекъм на 36-цата, но в този случай направо може да доведе двигателя до тоталка Ще огледам всички ролки и ремъка, ако забележа някаква нередност - направо ще го сменям!
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз си чакам новия ремък и тампоните на двигателя (едната е от 335is, с номерата, където съм описал)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ремъка се къса наи вече по две причини: на моделите до 11/2008 имаше проблем със subframe и ролката на сервото влиза в контакт cъс subframe-a при рязко подаване на гаста....а втория проблем е от гарнитурата на държача на масленя филтър които на всички Е9Х е проблемна част и с времето прави теч на масло точно върху ремъка....Ако се скъса на висока скорост може да има доста непрятни последствия и съм виждал вече 3-4 такива коли. Цената на комплект ролки и ремък е не повече от 200 лв и силно ви препоpъчвам смяна на 4-5 год без значение километража.
Гарнитурите Oil filter housing gasket са две и са задължителен ремонт на всички Е9х над 80х км....повярваите ми 20 от 20 коли
Гарнитурите Oil filter housing gasket са две и са задължителен ремонт на всички Е9х над 80х км....повярваите ми 20 от 20 коли
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Аз си чакам новия ремък и тампоните на двигателя (едната е от 335is, с номерата, където съм описал)
Можеш ли да споменеш цени, включително и на труд, ако е уместно разбира се, когато приключиш с процедурата?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Труд ще видим (то там е и относително кой ти го прави, та може и да го пропусна), частите съм ги вземал оригинални от Дару 400-450 лева.
П.С.: От тук можеш да си вземеш номерата на частите като си намериш колата -> http://bmwfans.info/parts-catalog/ и тук да им видиш цените в дару -> http://darucar.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0 ... 1%81%D1%82
P.S.2: Добавих малко повече инфо за възможните софтуери на автомата
П.С.: От тук можеш да си вземеш номерата на частите като си намериш колата -> http://bmwfans.info/parts-catalog/ и тук да им видиш цените в дару -> http://darucar.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0 ... 1%81%D1%82
P.S.2: Добавих малко повече инфо за възможните софтуери на автомата
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Да добавя и нов проблем днес ми се случи.
Светна ми чека на двигателя. Бърза диагностика и се оказа това :
dmtl leak diagnostic pump activation error code : 2a13
N:2 от схемата : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=10
Доста често срещан проблем се оказа след бърз search ... ще видя кога ще ми остане да го оправя.
Четох че и 330-ките страдат от подобен.
Светна ми чека на двигателя. Бърза диагностика и се оказа това :
dmtl leak diagnostic pump activation error code : 2a13
N:2 от схемата : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=10
Доста често срещан проблем се оказа след бърз search ... ще видя кога ще ми остане да го оправя.
Четох че и 330-ките страдат от подобен.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Хах поредната помпичка
Ще я добавя и нея в списъка, въпреки че като гледам не е толкова често срещана като другите помпи
П.С.: ОЕМ и тя е на забавна цена -> Ед.цена (с ДДС) : 274.91 BGN
Ще я добавя и нея в списъка, въпреки че като гледам не е толкова често срещана като другите помпи
П.С.: ОЕМ и тя е на забавна цена -> Ед.цена (с ДДС) : 274.91 BGN
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Само да добавя, че ако не ви е затворена хубаво капачката на резервоара, проблема се появява Днес заредих, затворих я хубаво и изчистих грешката. Не е светнала още !!! Да видим дали ще светне тези дни.
Rainbow написа:Хах поредната помпичка
Ще я добавя и нея в списъка, въпреки че като гледам не е толкова често срещана като другите помпи
П.С.: ОЕМ и тя е на забавна цена -> Ед.цена (с ДДС) : 274.91 BGN
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Труд ще видим (то там е и относително кой ти го прави, та може и да го пропусна), частите съм ги вземал оригинални от Дару 400-450 лева.
П.С.: От тук можеш да си вземеш номерата на частите като си намериш колата -> http://bmwfans.info/parts-catalog/ и тук да им видиш цените в дару -> http://darucar.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0 ... 1%81%D1%82
P.S.2: Добавих малко повече инфо за възможните софтуери на автомата
Смени ли ремъка? Знаеш ли дали се сваля броня/радиатор или има достъп? От един ден се появи скърцане на студена кола, след около 30 минути каране изчезва. Минах 300км магистрални, така че явно не е било нещо фатално , но утре ще я карам на сервиз. Явно ще се прави и при мен тази процедура + вероятно някакви ролки. За сега не се очертава много надежден този n54...
- mili4uk
- младши ентусиаст
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
За ремъка и ролките не се сваля радиатора - само перката за 5 минути. Смяната е лесна и бърза
Моята DMTL помпа я взех и цената на Bosch беше 75 лв. с отстъпктие.
Само трябва да я сменя, ама да видим кога.
Моята DMTL помпа я взех и цената на Bosch беше 75 лв. с отстъпктие.
Само трябва да я сменя, ама да видим кога.
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
mili4uk написа:За ремъка и ролките не се сваля радиатора - само перката за 5 минути. Смяната е лесна и бърза
Супер Благодаря за бързия отговор!
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Днес при паленето на път към сервиза се счупи едната ролка и ремъка падна Няма да рискувам за го захапе и ще чакам пътна помощ... За втори път ме оставя на пътя (в гаража всъщност) за съжаление...
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Кофти работа колега, поне си предприел мерки! И аз днес оставих колата да се сменя с още малко неща
А как те остави първия път?
А как те остави първия път?
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Кофти работа колега, поне си предприел мерки! И аз днес оставих колата да се сменя с още малко неща
А как те остави първия път?
Май и той водна помпа думна
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани