E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 4.11.2015
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: Хората да плачат
Мечтае да кара: Танк
Детайли за колата: E92 330D 300 ++ HP

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от s3rdu » 07 Дек 2020, 12:36

Колеги някой ако е карал с Mobil 1 5w50 да даде мнение :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от hibernate » 08 Дек 2020, 19:08

Колеги, откъде си купувате perfomance части? Само в Америка намирам на сносна цена подобрения, но като сложим ДДС и Мито плюс доставка ... и се оскъпавя на 100%. Има ли някой шоп в Европа, на който цените да са по-приемливи? :paranoid:

П.П. Европейска кола в Америка излиза по-евтино да се поддържа и тунингова, отколкото в Европа :kuku:
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от In_Memoriam » 08 Дек 2020, 19:16

https://www.turbozentrum.de/Home
https://www.demon-tweeks.com/eu/

Тези са по-сериозните. Има и разни други, но има части в Щатите, които нямат алтернатива в Европа.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 09 Дек 2020, 9:32

demon tweeks потвръждавам и аз с няколко поръчки, добавям и https://www.mlperformance.co.uk/

Немският не го знаех, мерси :) :yes:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от hibernate » 09 Дек 2020, 15:19

Страшни обирджии! Oil catch can за 500 лева, chargepipe за 800 лева, blow off клапани за 400 лева :conf:
В интерес на истината по на сметка излиза да си купиш от Америка и да си ги платиш доставките и митата :confused:
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от In_Memoriam » 09 Дек 2020, 16:26

От нещата, които си изброил последно купувах blow off Tial Q-50mm. В Щатите цената беше 260$ без мито, ДДС и доставка. В Европа 260€ и доставка 2 лв. :dunno:

Разбира се има и китайски реплики на Tial за повече от двойно по-ниска цена, но и резултатът с тях е китайски :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от hibernate » 10 Дек 2020, 12:03

Аз пък гледах доста клипове на хора с blowoff за по 40-50$ бройката и са доволни :mrgreen:
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от In_Memoriam » 10 Дек 2020, 12:10

Нямат грешка :D

Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: София-Враца
Пол: Мъж
Кара: е92 335i
Мечтае да кара: е92 335i 500 коня

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Щурми » 13 Дек 2020, 3:52

Аз преди години си купих една инструкция как да избягваш мито и ддс от САЩ и доста пари съм избил до сега, още си работи. Че и малко се спестява от доставката. Пича, който ми продаде знанията си в дискорд се пише El_bandido#7345

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 13 Дек 2020, 18:11

А би ли споделил, може и на лично, при желание разбира се :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от surfboard » 28 Дек 2020, 22:49

Здравейте, колеги. Моля за информация по следния казус: Ходих да гледам една американка Ф30, 335хи, с ръчни скорости. Успях да преглътна всички външни и вътрешни забележки, някои от които доста сериозни, обаче има нещо, което направо ме изуми. Първоначално казах по телефона на продавача, че държа колата да отиде на диагностика и той се съгласи. Впоследствие обаче, за да му спестя разкарването по майстори, реших да пропусна този момент и да разчитам на собствения си усет, като огледам колата сам, без майстори. Проведох огледа, натъкнах се на множеството забележки, но реших да ги приема. Дойде моментът, в който го помолих да пробвам колата. Отказа ми категорично. Попитах го защо и как очаква да дам толкова пари за кола, която дори не съм карал и пробвал? Питах го дали той на мое място би се съгласил да я купи, ако му откажа да я кара? Казах му, че така няма как да усетя, ако приплъзва съединителя, или има проблем със скоростите. Не ми даде разумен отговор и продължи да отказва. Казах му, че досега съм сменил над 10 коли и никой продавач не ми е отказвал да карам колата преди да я купя. Накрая се съгласи да я кара той, а аз да се возя. Беше съгласен да я караме ако трябва и 1 час, но да кара той. В началото я караше доста леко, за да можела да загрее, после започна по-бързо. Минахме през паркинга на НИМ и му казах, че вижда, че съм улегнал и разумен човек, да ми даде да я покарам буквално 50 метра, да потегля на първа и втора, без да вдигам повече от 20-30 км/ч., колкото да видя как включва скоростите и да усетя колата. Отново отказа и съответно огледът приключи. След това му написах на Вайбър, че поведението му е колкото несериозно, толкова и съмнително, а той ми пожела успех с търсенето. И всичко това при положение, че той знаеше, че парите са в мен, т.е не съм отишъл да губя време. Единственото, което пожелах е коментар на цената заради всички забележки, които не личат на снимките.
Въпросът е според вас какво е искал да прикрие? Аз мисля, че колата е имала проблем със скоростите и той просто е знаел как да я кара и да го прикрие - например кога да сменя така, че да не си личи, или да не приплъзва. Ако приемем, че това е така, според вас скъпа ли е цената за ремонт на съединител и скорости? Могат ли да се сложат от друга ръчка, ако се намерят? Има ли маховик, или е само съединител?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 29 Дек 2020, 9:06

Ами приеми че това не е твоята кола,поведението на продавача е меко казано странно и не приеливо за парите ,които струва тази кола. Има и друг момент ,не че го оправдавам,преди време продавах една е46 330цд ,бях качил дино графики всичко,имах поне 6 изпитатела които бяха дошли да се повозят,като някои дори им исках книжки щот ми се виждаха под 18,караха като обезумели,като няма да забравя един дойде в 23:30 февруари...уж бил на работа ,кара я 40 мин като ми обесняваше през цялото време как не вервал че че дизел може да върви така и т.н.....та не изключвам възможноста и този човек да е имал такива попадения...
По въпроса,на ръчни скорости трудно се скрива проблем...съединителя не е неква драма като пари...пък и торка на н55 го има още на 1500 оборота и ако е давал нормаално газ е щяло да усетиш приплъзване...по скоро ако не я набутвал в червенето е проблем в мотора( все пак ти си му предложил 1-2 за 30-40 метра) ...в общи линии търси друга ,такъв автомобил се кара на макс ,следователно ако той не го е карал така значи има някакъв проблем,при това сериозен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 11.08.2007
Пол: Мъж
Кара: Nissan
Мечтае да кара: Twin Supercharged E92 M3

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от racing_fan » 31 Дек 2020, 0:45

Привет,

приятел си взе 335 купе N54 с доста модове и съм очарован от колата.... та и за се заглеждам по нещо такова.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7983061784

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1166974460

Не мога да си обясна защо едната е 19500 с много доработки и то скъпи, а другата е 25800 с доста по-малко бонуси освен DCT.

Честно казано тествах една 335 2013 г с DCT и N55 мотор - доста приятна, ма определенон е сменя като М-ка с DCT... особена разлика не намерих между чипосана автоматична кутия и DCT.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от don't be » 01 Яну 2021, 17:45

racing_fan написа:Привет,

приятел си взе 335 купе N54 с доста модове и съм очарован от колата.... та и за се заглеждам по нещо такова.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7983061784

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1166974460

Не мога да си обясна защо едната е 19500 с много доработки и то скъпи, а другата е 25800 с доста по-малко бонуси освен DCT.

Честно казано тествах една 335 2013 г с DCT и N55 мотор - доста приятна, ма определенон е сменя като М-ка с DCT... особена разлика не намерих между чипосана автоматична кутия и DCT.


Колега погледни на черната предницата какви фуги има и фаровете как гледат надоло, за сравнение погледни и снимката на сивата. Черната е имала челен удар и кой знае какво още, отделно е явно американка или канадка с тази броня и километраж. А щом има толкова подобрения сам си направи сметката колко бой е изяла....
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от kapitanat » 04 Яну 2021, 14:48

racing_fan написа:Привет,


приятел си взе 335 купе N54 с доста модове и съм очарован от колата.... та и за се заглеждам по нещо такова.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 7983061784

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1166974460

Не мога да си обясна защо едната е 19500 с много доработки и то скъпи, а другата е 25800 с доста по-малко бонуси освен DCT.

Честно казано тествах една 335 2013 г с DCT и N55 мотор - доста приятна, ма определенон е сменя като М-ка с DCT... особена разлика не намерих между чипосана автоматична кутия и DCT.


Здравей,

На пазара има 335 от 12к-35к (Е90), всеки знае себе си, какво е състоянието на колата, как е поддържана, колко е вложил и т.н., преди 4 години когато си купих моята, колега от форума ме посъветва, да я взема с тунинг, защото е по-евтино отколкото сам да се занимаваш, а този двигател държи ексцесии - аз бях глупав и не го послушах. Взех си една от най - скъпите '' чисти'' коли на пазара и после вкарах над 10к в тунинг и обслужване. Дори и да е удряна колата, гледай да я за караш на добър майстор да прегледа текущото и състояние, следи дали са сменени дюзи, горивна помпа, водна помпа и т.н, тези неща са скъпи и увеличават цената. За DTC не споря, че е хубава кутия, но нормалния автомат също е много добър на стейдж 3 и много по-евтин за обслужване , реши как ще караш колата, трябва ли ти спортно окачване, n54 или n55 искаш и т.н., най важното иди на място и виж колите и тогава може да видиш дали найстина едната струва толкова повече.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook