E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги някой слагал ли е водно/метанолова инжекция,може ли да сподели впечатления ,къде я е слагал откъде я е взел,с какво я управлява ,плюсове...минуси,изобщо всякакво инфо ще ми е от полза,благодаря!
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Колеги някой слагал ли е водно/метанолова инжекция,може ли да сподели впечатления ,къде я е слагал откъде я е взел,с какво я управлява ,плюсове...минуси,изобщо всякакво инфо ще ми е от полза,благодаря!
Комплекта на BMS с 2 дюзи 5-ци на китайски чарджпайп, поръчка от USA. Управлението го прави JB4, има прилични защити. Плюсове много - зависи от останалите модове, но едни 20-40whp отгоре може да очакваш. Монтажа е доста елементарен, но се разглобява малко по интериора да прекараш маркуча. Все пак трябва да се внимава защото един теч или прищипване на тръбичката водят до неприятни резултати. Основни минуси са, че въпреки защитите при отказ на системата може да се стигне до детонации. Другото е че постоянно смесваш развтор и доливаш като някой стар ракиджия . Като цяло цена спрямо резултати един от най-ефективните модове.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Много благодаря,принципно към кита на бмс съм се ориентирал,и то заради jb4,мислех го с една дюза,мен най ме притеснява наливането и боравенето с метанола...иначе ще използвам мапер за настройката.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:Много благодаря,принципно към кита на бмс съм се ориентирал,и то заради jb4,мислех го с една дюза,мен най ме притеснява наливането и боравенето с метанола...иначе ще използвам мапер за настройката.
Нищо страшно няма, само слагай очила да не ти пръсне в очите. И гледай да пресипваш само на открито, за да не го вдишваш.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
на стоково турбо една дюза или 2 малки е все тая общо взето. За настройка не знам какво визираш. Ако ползваш JB4 за бууст контрол, било то с BEF или без, нищо повече не ти трябва от Map3 и може да разгледаш настройките за WMI. Не виждам този мапер какво толкова ще прави. За оптимални резултати комбинираш с Race Gas BEF, ако може и Е30 да смесиш в резервоара направо си цар. 430-450whp при здрава кола и турбини, може да натискаш до 20psi, само трябва да се внимава на овърбууста да не прескочи TMAP-а че влиза в авариен щом мине на сляпо.
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:на стоково турбо една дюза или 2 малки е все тая общо взето. За настройка не знам какво визираш. Ако ползваш JB4 за бууст контрол, било то с BEF или без, нищо повече не ти трябва от Map3 и може да разгледаш настройките за WMI. Не виждам този мапер какво толкова ще прави. За оптимални резултати комбинираш с Race Gas BEF, ако може и Е30 да смесиш в резервоара направо си цар. 430-450whp при здрава кола и турбини, може да натискаш до 20psi, само трябва да се внимава на овърбууста да не прескочи TMAP-а че влиза в авариен щом мине на сляпо.
С хибрид съм на н55 ,както казваш ти ползвах ползвах беф с jb4 до сега, колата е фбо ,при н55 има 2 бефа пъмп и е85 ,честно казано с настройките на jb4 ,колата стана доста приятна,обаче тука един колега ме насочи към требила( мапер,мисля че го знаеш) ,разликата е от земята до небето....приключихме работа преди 2 дена,и човека ми даде насоки за вбъдеще ако реша нещо,общо взето над 22 пси ,температурата се вдига много,както и таймингите дропват ,с метаноловата искам да укротя това и би ми дало спокойствие ако искам турбо стейдж 2, но все пак говорим за н55 ,най малкото имам 1 турбинка и то стокова е доста малка,та стейдж 1 общо взето достигам потенциала на на54 със стокови турбинки,добре натегнати,иначе за тмапа,отдавна съм н20. Що се отнася до дюзите ще следвам препоръките на бмс. А що се отнася до мапера...тоя пич взима толко колкото ти е седмичния бензин и честно казано ,самото поведение на колата е коренно различно...в положителен аспект. Много благодаря за насоките!
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
In_Memoriam написа:choio написа:Много благодаря,принципно към кита на бмс съм се ориентирал,и то заради jb4,мислех го с една дюза,мен най ме притеснява наливането и боравенето с метанола...иначе ще използвам мапер за настройката.
Нищо страшно няма, само слагай очила да не ти пръсне в очите. И гледай да пресипваш само на открито, за да не го вдишваш.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
choio написа:nero_ написа:на стоково турбо една дюза или 2 малки е все тая общо взето. За настройка не знам какво визираш. Ако ползваш JB4 за бууст контрол, било то с BEF или без, нищо повече не ти трябва от Map3 и може да разгледаш настройките за WMI. Не виждам този мапер какво толкова ще прави. За оптимални резултати комбинираш с Race Gas BEF, ако може и Е30 да смесиш в резервоара направо си цар. 430-450whp при здрава кола и турбини, може да натискаш до 20psi, само трябва да се внимава на овърбууста да не прескочи TMAP-а че влиза в авариен щом мине на сляпо.
С хибрид съм на н55 ,както казваш ти ползвах ползвах беф с jb4 до сега, колата е фбо ,при н55 има 2 бефа пъмп и е85 ,честно казано с настройките на jb4 ,колата стана доста приятна,обаче тука един колега ме насочи към требила( мапер,мисля че го знаеш) ,разликата е от земята до небето....приключихме работа преди 2 дена,и човека ми даде насоки за вбъдеще ако реша нещо,общо взето над 22 пси ,температурата се вдига много,както и таймингите дропват ,с метаноловата искам да укротя това и би ми дало спокойствие ако искам турбо стейдж 2, но все пак говорим за н55 ,най малкото имам 1 турбинка и то стокова е доста малка,та стейдж 1 общо взето достигам потенциала на на54 със стокови турбинки,добре натегнати,иначе за тмапа,отдавна съм н20. Що се отнася до дюзите ще следвам препоръките на бмс. А що се отнася до мапера...тоя пич взима толко колкото ти е седмичния бензин и честно казано ,самото поведение на колата е коренно различно...в положителен аспект. Много благодаря за насоките!
Разбрах ситуацията, убягваха ми някой детайли, като това че е N55 и че е хибрид. Всичко което написах е от гледна точка на N54, но повечето неща са общовалидни. За trebila - Мисля, че планът ти за действие е добър.
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Бях писал, че скоро ще слагам разни неща, но нещата се забавиха. В момента ми монтират на VRSF race версията с допълнително резонатор.
Тази седмица пристигат тези неща плюс catless downpipes.
Имам един въпрос, ако някой е запознат. Мисля със сигурност да си запазя старите тръби с катализатори в случай, че променят нещо по закона и не мога да мина технически преглед заради емисии или пък се заядат на улицата и ми спрат колата от движение до отстраняване на проблема. Въпроса е дали само с тези катализатори ще мине номера, или ще са нужни и вторичните катализатори, които се намират на генерацията?
Тази седмица пристигат тези неща плюс catless downpipes.
Имам един въпрос, ако някой е запознат. Мисля със сигурност да си запазя старите тръби с катализатори в случай, че променят нещо по закона и не мога да мина технически преглед заради емисии или пък се заядат на улицата и ми спрат колата от движение до отстраняване на проблема. Въпроса е дали само с тези катализатори ще мине номера, или ще са нужни и вторичните катализатори, които се намират на генерацията?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Щурми написа:Бях писал, че ...
Супер! После ако добавиш някой друг клип да чуем как ще е звука, ще сме още по-доволни Нещата откъде си ги поръчва?
За катализаторите не мисля, че някой може да ти даде адекватно мнение, никой не знае кое как ще бъде, но според първоначална информация, ще има замерване на емисиите. Ще се гледа колата какво ЕВРО е и съответно ще има някакви норми, в които ще влиза. Т.е. ако искаш да си напълно сигурен в хипотетичната ситуация, в която евентуално би изпаднал, трябва да си запазиш и 4-те катализатора.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
hibernate написа:Щурми написа:Бях писал, че ...
Супер! После ако добавиш някой друг клип да чуем как ще е звука, ще сме още по-доволни Нещата откъде си ги поръчва?
За катализаторите не мисля, че някой може да ти даде адекватно мнение, никой не знае кое как ще бъде, но според първоначална информация, ще има замерване на емисиите. Ще се гледа колата какво ЕВРО е и съответно ще има някакви норми, в които ще влиза. Т.е. ако искаш да си напълно сигурен в хипотетичната ситуация, в която евентуално би изпаднал, трябва да си запазиш и 4-те катализатора.
От САЩ, цените за доставка са неприятната част, но какво да се прави.
Прочетох във форум, че основните катализатори вършели 95% от пречистването и някакъв беше казал, че е минал смог тест само с тях. Надали процента е чак такъв, но мисля да рискувам.
п.п. преди малко чух за кратко звука и е супер. Клипче не успях да направя, но ще има със сигурност като я взема от сервиза.
- carbonizede93
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30.05.2021
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E93/335i/N54/2007.04 : MHD Stage 2, Xhp Stage 3, catless downpipes, BMS dual cone intake, BMS cowl filters, oil catch can, M performance exhaust system, Eibach Pro Kit springs, stock turbos
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Пичове, споделете с какви дискове и накладки карате бегачките. Преди карах със Brembo и бях доволен докато не скочих на спирачките от 240км/ч . Сега съм с Zimmermann перфорираните и накладки ATE, но след 4-5к км каране и като се позатоплят и почна да ги натоварвам по - често започва едно тресене при спиране и нещо не съм доволен от факта, а уж ги жалих докато ги “разработя”.
И друг въпрос : от къде в Европа мога да пазаря тунинг части ( търся си кулер) . Скоро поръчвах от Ml Performance, но забравих, че вече не са в Европейския съюз и сега едни разправии с митници, плащане на ДДС и глупости.... общо взето можех да си купя нещата от САЩ за доста по - добри пари вместо Англия, но уви...
И друг въпрос : от къде в Европа мога да пазаря тунинг части ( търся си кулер) . Скоро поръчвах от Ml Performance, но забравих, че вече не са в Европейския съюз и сега едни разправии с митници, плащане на ДДС и глупости.... общо взето можех да си купя нещата от САЩ за доста по - добри пари вместо Англия, но уви...
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
carbonizede93 написа:Пичове, споделете с какви дискове и накладки карате бегачките. Преди карах със Brembo и бях доволен докато не скочих на спирачките от 240км/ч . Сега съм с Zimmermann перфорираните и накладки ATE, но след 4-5к км каране и като се позатоплят и почна да ги натоварвам по - често започва едно тресене при спиране и нещо не съм доволен от факта, а уж ги жалих докато ги “разработя”.
И друг въпрос : от къде в Европа мога да пазаря тунинг части ( търся си кулер) . Скоро поръчвах от Ml Performance, но забравих, че вече не са в Европейския съюз и сега едни разправии с митници, плащане на ДДС и глупости.... общо взето можех да си купя нещата от САЩ за доста по - добри пари вместо Англия, но уви...
Каква ти е идеята да питаш едно и също от 2 различни профила?
- carbonizede93
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30.05.2021
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E93/335i/N54/2007.04 : MHD Stage 2, Xhp Stage 3, catless downpipes, BMS dual cone intake, BMS cowl filters, oil catch can, M performance exhaust system, Eibach Pro Kit springs, stock turbos
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
In_Memoriam написа:carbonizede93 написа:Пичове, споделете с какви дискове и накладки карате бегачките. Преди карах със Brembo и бях доволен докато не скочих на спирачките от 240км/ч . Сега съм с Zimmermann перфорираните и накладки ATE, но след 4-5к км каране и като се позатоплят и почна да ги натоварвам по - често започва едно тресене при спиране и нещо не съм доволен от факта, а уж ги жалих докато ги “разработя”.
И друг въпрос : от къде в Европа мога да пазаря тунинг части ( търся си кулер) . Скоро поръчвах от Ml Performance, но забравих, че вече не са в Европейския съюз и сега едни разправии с митници, плащане на ДДС и глупости.... общо взето можех да си купя нещата от САЩ за доста по - добри пари вместо Англия, но уви...
Каква ти е идеята да питаш едно и също от 2 различни профила?
Въпросите ми са два, а с първият профил имам проблем с логина.
Конкретно кулери е по - лесно да се поръчат от другите дреболии които съм намислил. За тях реших да си ги докарам от щатите, така или иначе го няма в Европа, но не бих си взел и кулера в куфара, за това и питам ако мога поне кулера да си взема от Европа.
Ако има нещо нередно изтрийте ми поста.
- OxoBoxo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е(90)335I
- Детайли за колата: Е(90) 335I ->2007г,306к.с, автомат калашников
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте , имам въпрос , който е свързан с покупката за 335i. Имах до момента 320i E90 и днес го продадох , предстои ми да закупя 335i N54, изчетох адски много за проблемите на тези автомобили по англиийските форуми , но нека да ми предложите освен бова кар , къде да закарам колата за проверка , разполагам с inpa и мога да чета грешки , дюзи и т.н , но не смятам ,че по техническата част мога да чуя неща , които някой собственик би скрил умишлено с цел продажба , защото всеки на обява казва ,че колата е перфектна.
Благодаря ви, колеги ,ако някой ми подаде ръка.
Благодаря ви, колеги ,ако някой ми подаде ръка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани