E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 01 Окт 2020, 10:00

Аз този проблем го нямам с маслото, но не съм махал вторите. Като цяло не знаех, че звука ще стане кофти като махнеш всичко, ценна информация сподели :shock: Явно все пак си трябва някакво добро гърне или резонатори.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 01 Окт 2020, 12:16

За първи път чувам разход на масло да се асоциира с махането на катализатори. Не съм имал подобни проблеми и аз. Интересно ми е защо си премахнал вторичните катализатори? Доста рядко се махат, защото общо взето не пречат и са възможни проблеми като при теб. Купе ли е колата или седан/комби? Питам защото имат разлика изпускателните системи. Крайните гърнета на място ли са и оригиналните ли са?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от hibernate » 01 Окт 2020, 14:27

Ако гугълнеш, ще ти излязат доста теми от доста чуждестранни форуми. Не знам дали са позволени външни препратки, но ето ти един жив пример https://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=25675 (ако е в разрез с правилата, нека модератор да премахне препратката). Генерацията ми е стокова отсякъде, единствено направих golf tee mod(затапване на вакуума на клапата на лявото гърне, защото има rattle на клапата). Премахнах 4-те катализатора, защото смятах, че това е правилният начин. Най-много резонира между 1500 и 2000 оборота. Лошото е, че rattle-а от турбините се засили значително, явно досега създаденото налягането на газовете са го компенсирали, но не мисля, че оттам идва основия резонанс. Иначе колата е кабрио (e93).
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 10.01.2014
Пол: Мъж

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от pigii » 02 Окт 2020, 11:26

Колеги, имам въпрос относно ремъка. Майстора казва че може да го прекара по новия начин(от снимката от 1ва или 2ра страница в темата), но не сменяме тампони на мотора и каквото беше другото от ИС. Валидно ли е така, или да не се вкарам в други проблеми?
Като цяло в момента сменям всичко което знам че се сменя превантивно - водна помпа с термостат(тя си умря мойта), обслужване на алтернатор, ремъка както казах и ролките, помпа високо налягане, свещи и бубини. Дали пропускам нещо друго важно?

Колата е фабрична.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от kapitanat » 06 Окт 2020, 0:42

pigii написа:Колеги, имам въпрос относно ремъка. Майстора казва че може да го прекара по новия начин(от снимката от 1ва или 2ра страница в темата), но не сменяме тампони на мотора и каквото беше другото от ИС. Валидно ли е така, или да не се вкарам в други проблеми?
Като цяло в момента сменям всичко което знам че се сменя превантивно - водна помпа с термостат(тя си умря мойта), обслужване на алтернатор, ремъка както казах и ролките, помпа високо налягане, свещи и бубини. Дали пропускам нещо друго важно?

Колата е фабрична.


Здравей, колега помпата високо налягане защо? Ако нямаш кодове, не се вкарвай в допълнителни разходи, на твое място бих почистил и входящите портове на клапаните, че събират нагар.

И аз имам въпрос към колегите, от доста време си мисля за метанолова инжекция, чета по чуждите форуми и не всичко ми е ясно (да не кажа нищо).
С метанола искам да намаля температурата на входящия въздух и да повиша октана на горивото. Доколото чета навсякъде ефекта е сериозен и много осезаем, за самата инсталация на метаноловата инжекция нямам проблеми, изглежда доста просто и комплектите си имат инструкции, проблема ми идва с:
- защити (кои китове какви защити предлагат)
- контрол
- апликация към текущия тунинг на колата (аз съм с MHD stage 2+) и като подобрения имам - кулер, инлети, даунпаипове, блоу офф, чардж пайп. Големия въпрос е дали ще има какъвто и да е ефект тази метанолова инжекция с този тунинг? Има ли MHD метанолов сетъп при който наглася, смесите и предваренията спрямо количеството метанол?
Доста хора използват JB4 заради опцията да монтират и управляват https://burgertuning.com/products/n54-b ... 3122689139 този кит, но дори и да купя JB4 и кит на burgertuning и да инсталирам стейдж 2+ на MHD, като backend flash, не виждам как ще има адекватен контрол и комуникация между 2 те платформи.

Моля някой който е минал по този път да сподели опита си.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 06 Окт 2020, 9:52

kapitanat написа:
pigii написа:Колеги, имам въпрос относно ремъка. Майстора казва че може да го прекара по новия начин(от снимката от 1ва или 2ра страница в темата), но не сменяме тампони на мотора и каквото беше другото от ИС. Валидно ли е така, или да не се вкарам в други проблеми?
Като цяло в момента сменям всичко което знам че се сменя превантивно - водна помпа с термостат(тя си умря мойта), обслужване на алтернатор, ремъка както казах и ролките, помпа високо налягане, свещи и бубини. Дали пропускам нещо друго важно?

Колата е фабрична.


Здравей, колега помпата високо налягане защо? Ако нямаш кодове, не се вкарвай в допълнителни разходи, на твое място бих почистил и входящите портове на клапаните, че събират нагар.

И аз имам въпрос към колегите, от доста време си мисля за метанолова инжекция, чета по чуждите форуми и не всичко ми е ясно (да не кажа нищо).
С метанола искам да намаля температурата на входящия въздух и да повиша октана на горивото. Доколото чета навсякъде ефекта е сериозен и много осезаем, за самата инсталация на метаноловата инжекция нямам проблеми, изглежда доста просто и комплектите си имат инструкции, проблема ми идва с:
- защити (кои китове какви защити предлагат)
- контрол
- апликация към текущия тунинг на колата (аз съм с MHD stage 2+) и като подобрения имам - кулер, инлети, даунпаипове, блоу офф, чардж пайп. Големия въпрос е дали ще има какъвто и да е ефект тази метанолова инжекция с този тунинг? Има ли MHD метанолов сетъп при който наглася, смесите и предваренията спрямо количеството метанол?
Доста хора използват JB4 заради опцията да монтират и управляват https://burgertuning.com/products/n54-b ... 3122689139 този кит, но дори и да купя JB4 и кит на burgertuning и да инсталирам стейдж 2+ на MHD, като backend flash, не виждам как ще има адекватен контрол и комуникация между 2 те платформи.

Моля някой който е минал по този път да сподели опита си.


Що се отнася до jb4 mhd може да използеаш jb4 с bef картите на jb4 ...mhd там се използва за да ги качиш тези bef карти,иначе като контрол повечето в щатите използват jb 4 ,до колкото зная mhd за сега не предлагат тоя съпорт ей тук има тонове инфо, макар че смятам, че знаеш тоя сайт и си го чел успех

https://www.n54tech.com/forums/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от nero_ » 06 Окт 2020, 13:26

най-добрият вариант е JB4 с предлаганият от тях aquatec кит. Имаш всички вградени в JB4 защити, контролиран флоу съобразен с бууста, влиза в авариен режим при падане на налягането, както и има подходящ BEF с агресивен аванс, който да се възползва от възможносите които дава WMI. Очаквай 20-30whp отгоре. Чарджпайпа ти има ли заготовки за дюзи? 1 или 2?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от kapitanat » 06 Окт 2020, 19:27

nero_ написа:най-добрият вариант е JB4 с предлаганият от тях aquatec кит. Имаш всички вградени в JB4 защити, контролиран флоу съобразен с бууста, влиза в авариен режим при падане на налягането, както и има подходящ BEF с агресивен аванс, който да се възползва от възможносите които дава WMI. Очаквай 20-30whp отгоре. Чарджпайпа ти има ли заготовки за дюзи? 1 или 2?

Да Чардж пайпа има 2 допълнителни заготовки за дюзи, нещото, което не разбирам е дали ако купя jb4 и тяхната метанолова инжекция, ще мога да надградя стейдж 2+, на mhd да има и метанол или ще трябва да се свържа с тунер, който да ми направи нови настройки?
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от choio » 06 Окт 2020, 20:42

kapitanat написа:
nero_ написа:най-добрият вариант е JB4 с предлаганият от тях aquatec кит. Имаш всички вградени в JB4 защити, контролиран флоу съобразен с бууста, влиза в авариен режим при падане на налягането, както и има подходящ BEF с агресивен аванс, който да се възползва от възможносите които дава WMI. Очаквай 20-30whp отгоре. Чарджпайпа ти има ли заготовки за дюзи? 1 или 2?

Да Чардж пайпа има 2 допълнителни заготовки за дюзи, нещото, което не разбирам е дали ако купя jb4 и тяхната метанолова инжекция, ще мога да надградя стейдж 2+, на mhd да има и метанол или ще трябва да се свържа с тунер, който да ми направи нови настройки?


Колегата горе ти го е написал,простиия отговор е ,не, за това и колегата ти каза че има карти с аванси към jb4 ...варианта с тунер може би е най лесен щоти няма да се занимаваш въобще с jb4 и ще си останеш само с mhd но там вече сейфтито не съм сигурен на кво ниво ще е...и да не стане някоя греда...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от devent » 06 Окт 2020, 22:48

Аз бих заложил на jb4(за сейфти + съпорт) + къстъм mhd мап, щом вече имаш лиценз към mhd.
По едно време си мислех да го играя това с метанола, но се отказах, че продавам колата, но, иначе, това щеше да е пътят, по който аз щях да поема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от hibernate » 18 Окт 2020, 16:55

Колеги, с какъв антифриз карате колата? Прочетох в интернет и гледам, че се слага син, но не мога да намеря на кои спецификации трябва да отговаря, G11 или G12? Че моят като гледам ми червенее и се чудя дали да слагам син, моля за някакви насоки :confused:
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от datchko » 18 Окт 2020, 18:07

hibernate написа:Колеги, с какъв антифриз карате колата? Прочетох в интернет и гледам, че се слага син, но не мога да намеря на кои спецификации трябва да отговаря, G11 или G12? Че моят като гледам ми червенее и се чудя дали да слагам син, моля за някакви насоки :confused:

Купуваш си антифриз, брандиран на БМВ, и си ти. Еднакъв е за всички модели и няма да се чудиш какъв да сложиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от hibernate » 30 Окт 2020, 17:13

hibernate написа:Колеги, тези дни минах през процедурата catoff + downpipes. На мястото на първите катове (след турботата) сложих пайпове, на мястото на вторите катове снадих тръбите. Е, отвратително се чува и има резононас като на 20 годишен кошник и с продънено гърне, чак ме е срам да ускоря :oops: Дайте съвет за някой резонатари, мисля да ги поставя на мястото на вторите катове? :?:

П.П. Четох, че много хора имат проблеми след махането на катализаторите изразяващо се в харч на масло, може ли да споделите какви наблюдения имате :roll:


Пиша като feedback, сложих резонатори на мястото на задните катализатори (заместители се водят) и реших проблема с резонанса и тенекинения шум. Като направя снимки отдолу, ще кача.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 23.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Детайли за колата: не върви

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от hibernate » 03 Ное 2020, 15:21

След премахването на катализаторите получавам следните кодове:

Код: Избери целия код
2C6A - DME: Oxygen sensors after catalytic converter: mixed up.
2C6B - DME: Oxygen sensor after catalytic converter: sSystem check.
2C7F - DME: Lambda control 2.


Нормално ли е да се появяват или имам за смяна ламбди сонди?
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)

Мнение от Rainbow » 04 Ное 2020, 19:46

Нормално е, няма как ламбда сондите (oxygen sensors) да са ок, като изведнъж е изходящите газове са доста по замърсени ;)

Но грешките мисля бяха тези, при теб са по-друго, но може да е по същата причина според мен :roll:
29F4 Catalytic converter conversion
29F5 Catalytic converter conversion 2
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook