E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз този проблем го нямам с маслото, но не съм махал вторите. Като цяло не знаех, че звука ще стане кофти като махнеш всичко, ценна информация сподели Явно все пак си трябва някакво добро гърне или резонатори.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
За първи път чувам разход на масло да се асоциира с махането на катализатори. Не съм имал подобни проблеми и аз. Интересно ми е защо си премахнал вторичните катализатори? Доста рядко се махат, защото общо взето не пречат и са възможни проблеми като при теб. Купе ли е колата или седан/комби? Питам защото имат разлика изпускателните системи. Крайните гърнета на място ли са и оригиналните ли са?
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ако гугълнеш, ще ти излязат доста теми от доста чуждестранни форуми. Не знам дали са позволени външни препратки, но ето ти един жив пример https://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=25675 (ако е в разрез с правилата, нека модератор да премахне препратката). Генерацията ми е стокова отсякъде, единствено направих golf tee mod(затапване на вакуума на клапата на лявото гърне, защото има rattle на клапата). Премахнах 4-те катализатора, защото смятах, че това е правилният начин. Най-много резонира между 1500 и 2000 оборота. Лошото е, че rattle-а от турбините се засили значително, явно досега създаденото налягането на газовете са го компенсирали, но не мисля, че оттам идва основия резонанс. Иначе колата е кабрио (e93).
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, имам въпрос относно ремъка. Майстора казва че може да го прекара по новия начин(от снимката от 1ва или 2ра страница в темата), но не сменяме тампони на мотора и каквото беше другото от ИС. Валидно ли е така, или да не се вкарам в други проблеми?
Като цяло в момента сменям всичко което знам че се сменя превантивно - водна помпа с термостат(тя си умря мойта), обслужване на алтернатор, ремъка както казах и ролките, помпа високо налягане, свещи и бубини. Дали пропускам нещо друго важно?
Колата е фабрична.
Като цяло в момента сменям всичко което знам че се сменя превантивно - водна помпа с термостат(тя си умря мойта), обслужване на алтернатор, ремъка както казах и ролките, помпа високо налягане, свещи и бубини. Дали пропускам нещо друго важно?
Колата е фабрична.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
pigii написа:Колеги, имам въпрос относно ремъка. Майстора казва че може да го прекара по новия начин(от снимката от 1ва или 2ра страница в темата), но не сменяме тампони на мотора и каквото беше другото от ИС. Валидно ли е така, или да не се вкарам в други проблеми?
Като цяло в момента сменям всичко което знам че се сменя превантивно - водна помпа с термостат(тя си умря мойта), обслужване на алтернатор, ремъка както казах и ролките, помпа високо налягане, свещи и бубини. Дали пропускам нещо друго важно?
Колата е фабрична.
Здравей, колега помпата високо налягане защо? Ако нямаш кодове, не се вкарвай в допълнителни разходи, на твое място бих почистил и входящите портове на клапаните, че събират нагар.
И аз имам въпрос към колегите, от доста време си мисля за метанолова инжекция, чета по чуждите форуми и не всичко ми е ясно (да не кажа нищо).
С метанола искам да намаля температурата на входящия въздух и да повиша октана на горивото. Доколото чета навсякъде ефекта е сериозен и много осезаем, за самата инсталация на метаноловата инжекция нямам проблеми, изглежда доста просто и комплектите си имат инструкции, проблема ми идва с:
- защити (кои китове какви защити предлагат)
- контрол
- апликация към текущия тунинг на колата (аз съм с MHD stage 2+) и като подобрения имам - кулер, инлети, даунпаипове, блоу офф, чардж пайп. Големия въпрос е дали ще има какъвто и да е ефект тази метанолова инжекция с този тунинг? Има ли MHD метанолов сетъп при който наглася, смесите и предваренията спрямо количеството метанол?
Доста хора използват JB4 заради опцията да монтират и управляват https://burgertuning.com/products/n54-b ... 3122689139 този кит, но дори и да купя JB4 и кит на burgertuning и да инсталирам стейдж 2+ на MHD, като backend flash, не виждам как ще има адекватен контрол и комуникация между 2 те платформи.
Моля някой който е минал по този път да сподели опита си.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
kapitanat написа:pigii написа:Колеги, имам въпрос относно ремъка. Майстора казва че може да го прекара по новия начин(от снимката от 1ва или 2ра страница в темата), но не сменяме тампони на мотора и каквото беше другото от ИС. Валидно ли е така, или да не се вкарам в други проблеми?
Като цяло в момента сменям всичко което знам че се сменя превантивно - водна помпа с термостат(тя си умря мойта), обслужване на алтернатор, ремъка както казах и ролките, помпа високо налягане, свещи и бубини. Дали пропускам нещо друго важно?
Колата е фабрична.
Здравей, колега помпата високо налягане защо? Ако нямаш кодове, не се вкарвай в допълнителни разходи, на твое място бих почистил и входящите портове на клапаните, че събират нагар.
И аз имам въпрос към колегите, от доста време си мисля за метанолова инжекция, чета по чуждите форуми и не всичко ми е ясно (да не кажа нищо).
С метанола искам да намаля температурата на входящия въздух и да повиша октана на горивото. Доколото чета навсякъде ефекта е сериозен и много осезаем, за самата инсталация на метаноловата инжекция нямам проблеми, изглежда доста просто и комплектите си имат инструкции, проблема ми идва с:
- защити (кои китове какви защити предлагат)
- контрол
- апликация към текущия тунинг на колата (аз съм с MHD stage 2+) и като подобрения имам - кулер, инлети, даунпаипове, блоу офф, чардж пайп. Големия въпрос е дали ще има какъвто и да е ефект тази метанолова инжекция с този тунинг? Има ли MHD метанолов сетъп при който наглася, смесите и предваренията спрямо количеството метанол?
Доста хора използват JB4 заради опцията да монтират и управляват https://burgertuning.com/products/n54-b ... 3122689139 този кит, но дори и да купя JB4 и кит на burgertuning и да инсталирам стейдж 2+ на MHD, като backend flash, не виждам как ще има адекватен контрол и комуникация между 2 те платформи.
Моля някой който е минал по този път да сподели опита си.
Що се отнася до jb4 mhd може да използеаш jb4 с bef картите на jb4 ...mhd там се използва за да ги качиш тези bef карти,иначе като контрол повечето в щатите използват jb 4 ,до колкото зная mhd за сега не предлагат тоя съпорт ей тук има тонове инфо, макар че смятам, че знаеш тоя сайт и си го чел успех
https://www.n54tech.com/forums/
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
най-добрият вариант е JB4 с предлаганият от тях aquatec кит. Имаш всички вградени в JB4 защити, контролиран флоу съобразен с бууста, влиза в авариен режим при падане на налягането, както и има подходящ BEF с агресивен аванс, който да се възползва от възможносите които дава WMI. Очаквай 20-30whp отгоре. Чарджпайпа ти има ли заготовки за дюзи? 1 или 2?
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:най-добрият вариант е JB4 с предлаганият от тях aquatec кит. Имаш всички вградени в JB4 защити, контролиран флоу съобразен с бууста, влиза в авариен режим при падане на налягането, както и има подходящ BEF с агресивен аванс, който да се възползва от възможносите които дава WMI. Очаквай 20-30whp отгоре. Чарджпайпа ти има ли заготовки за дюзи? 1 или 2?
Да Чардж пайпа има 2 допълнителни заготовки за дюзи, нещото, което не разбирам е дали ако купя jb4 и тяхната метанолова инжекция, ще мога да надградя стейдж 2+, на mhd да има и метанол или ще трябва да се свържа с тунер, който да ми направи нови настройки?
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
kapitanat написа:nero_ написа:най-добрият вариант е JB4 с предлаганият от тях aquatec кит. Имаш всички вградени в JB4 защити, контролиран флоу съобразен с бууста, влиза в авариен режим при падане на налягането, както и има подходящ BEF с агресивен аванс, който да се възползва от възможносите които дава WMI. Очаквай 20-30whp отгоре. Чарджпайпа ти има ли заготовки за дюзи? 1 или 2?
Да Чардж пайпа има 2 допълнителни заготовки за дюзи, нещото, което не разбирам е дали ако купя jb4 и тяхната метанолова инжекция, ще мога да надградя стейдж 2+, на mhd да има и метанол или ще трябва да се свържа с тунер, който да ми направи нови настройки?
Колегата горе ти го е написал,простиия отговор е ,не, за това и колегата ти каза че има карти с аванси към jb4 ...варианта с тунер може би е най лесен щоти няма да се занимаваш въобще с jb4 и ще си останеш само с mhd но там вече сейфтито не съм сигурен на кво ниво ще е...и да не стане някоя греда...
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз бих заложил на jb4(за сейфти + съпорт) + къстъм mhd мап, щом вече имаш лиценз към mhd.
По едно време си мислех да го играя това с метанола, но се отказах, че продавам колата, но, иначе, това щеше да е пътят, по който аз щях да поема.
По едно време си мислех да го играя това с метанола, но се отказах, че продавам колата, но, иначе, това щеше да е пътят, по който аз щях да поема.
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, с какъв антифриз карате колата? Прочетох в интернет и гледам, че се слага син, но не мога да намеря на кои спецификации трябва да отговаря, G11 или G12? Че моят като гледам ми червенее и се чудя дали да слагам син, моля за някакви насоки
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
hibernate написа:Колеги, с какъв антифриз карате колата? Прочетох в интернет и гледам, че се слага син, но не мога да намеря на кои спецификации трябва да отговаря, G11 или G12? Че моят като гледам ми червенее и се чудя дали да слагам син, моля за някакви насоки
Купуваш си антифриз, брандиран на БМВ, и си ти. Еднакъв е за всички модели и няма да се чудиш какъв да сложиш.
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
hibernate написа:Колеги, тези дни минах през процедурата catoff + downpipes. На мястото на първите катове (след турботата) сложих пайпове, на мястото на вторите катове снадих тръбите. Е, отвратително се чува и има резононас като на 20 годишен кошник и с продънено гърне, чак ме е срам да ускоря Дайте съвет за някой резонатари, мисля да ги поставя на мястото на вторите катове?
П.П. Четох, че много хора имат проблеми след махането на катализаторите изразяващо се в харч на масло, може ли да споделите какви наблюдения имате
Пиша като feedback, сложих резонатори на мястото на задните катализатори (заместители се водят) и реших проблема с резонанса и тенекинения шум. Като направя снимки отдолу, ще кача.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
След премахването на катализаторите получавам следните кодове:
Нормално ли е да се появяват или имам за смяна ламбди сонди?
- Код: Избери целия код
2C6A - DME: Oxygen sensors after catalytic converter: mixed up.
2C6B - DME: Oxygen sensor after catalytic converter: sSystem check.
2C7F - DME: Lambda control 2.
Нормално ли е да се появяват или имам за смяна ламбди сонди?
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Нормално е, няма как ламбда сондите (oxygen sensors) да са ок, като изведнъж е изходящите газове са доста по замърсени
Но грешките мисля бяха тези, при теб са по-друго, но може да е по същата причина според мен
29F4 Catalytic converter conversion
29F5 Catalytic converter conversion 2
Но грешките мисля бяха тези, при теб са по-друго, но може да е по същата причина според мен
29F4 Catalytic converter conversion
29F5 Catalytic converter conversion 2
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани