E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз ще се самоцитирам, от една друга тема:
Та да, и аз подкрепям колегата kapitanat - парите за тунинг, които се дават по колите не са малко и не можеш да си ги избиеш. Разправията, времето и нервите също. Та със сигурност ще излезне по-скъпо да вземеш стокова 335-ца, да й оправяш проблемите, след което да я тунинговаш.
п.с. аз си продавам колата, ако колегата е заинтересован да пише ЛС.
devent написа:Има една страна на тунинга, която доста хора не пресмятат, а е огромен плюс и тя е, че вече някой се е занимавал вместо вас и е направил колата готова за даване на газ.
Да тунинговаш двигатели като N54, N55, B58, S55 и т.н. турбо бензинови двигатели на бмв си е занимавка. Има страшно много варианти за софтуер, трябва да подбираш, да си го инсталираш, да донастройваш, чистиш грешки, поръчваш части от Америка/Англия/Германия и т.н, да се разправяш с майстори да ги слагат, оттам почти веднага имате проблем със свещи/бобини, което налага по-честа смяна за надута кола. Oсвен това, никой нормален човек не би си засилил колата ако спирачната му с-ма не е ок, съответно се прави пълна ревизия или ъпгрейд на спирачната с-ма, отделно вякакви гумени уплътнения се подменят много по-често заради изпичането им. Турбо пътищата се сменяват превантивно общо взето.
Когато си ремапват кутията се сменя маслото задължително на кутията, независимо, че уж го водели lifetime. Отделно, че самото масло на двигателя се сменя по-често, слага се по-скъпо и колата се глези като цяло. Купуват се скъпи гуми, и не се правят компромиси, защото когато караш колата с малко по-големи възможности имаш и задължение да си безопасен за себе си и околните. Да не споменавам и самата експлоатация колко по-внимателна е. Не се дава газ преди температурите на масла, води и т.н. е достигнала оптималната, при раздаване на газ се чака преди да се изгаси колата за да охлади турбините и т.н.
И сега сигурно ще ми скочат 5 човека, да ми обясняват, че го правят същото и без да са си надули колата, НО вметката ми е, че ние сме фенове, нормално е да сме по-внимателни, но в масовия случай хората виждат тези коли като желязо и не им дреме. Така, че според мен по-добре тунингована и гледана, отколкото нетунингована и негледана с предтекст, че не й е взимано здравето. Защото здравето й се взима, когато се ползва неправилно, а не когато се дава газ.
Аз честно казано бих взел тунингована кола от човек, който е с пари и е наливал с кофата в нея и я е правил с мерак, защото този човек е чел стотици часове за този двигател, знае слабите му места, тунинговал е спрямо тях, сменял е слаби звена, по-често с ОЕМ части, за да е сигурен, че всичко е ок и т.н.
Разбира се, тук говорим в контекста на F30 и малко по-скъпи коли като цяло. Не говоря за масовката 5000-15000лв. бмв-та, които се сглабят в гаража с неясни части и после на пътя е "космос"
Та да, и аз подкрепям колегата kapitanat - парите за тунинг, които се дават по колите не са малко и не можеш да си ги избиеш. Разправията, времето и нервите също. Та със сигурност ще излезне по-скъпо да вземеш стокова 335-ца, да й оправяш проблемите, след което да я тунинговаш.
п.с. аз си продавам колата, ако колегата е заинтересован да пише ЛС.
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
devent написа:Аз ще се самоцитирам, от една друга тема:devent написа:Има една страна на тунинга, която доста хора не пресмятат, а е огромен плюс и тя е, че вече някой се е занимавал вместо вас и е направил колата готова за даване на газ.
Да тунинговаш двигатели като N54, N55, B58, S55 и т.н. турбо бензинови двигатели на бмв си е занимавка. Има страшно много варианти за софтуер, трябва да подбираш, да си го инсталираш, да донастройваш, чистиш грешки, поръчваш части от Америка/Англия/Германия и т.н, да се разправяш с майстори да ги слагат, оттам почти веднага имате проблем със свещи/бобини, което налага по-честа смяна за надута кола. Oсвен това, никой нормален човек не би си засилил колата ако спирачната му с-ма не е ок, съответно се прави пълна ревизия или ъпгрейд на спирачната с-ма, отделно вякакви гумени уплътнения се подменят много по-често заради изпичането им. Турбо пътищата се сменяват превантивно общо взето.
Когато си ремапват кутията се сменя маслото задължително на кутията, независимо, че уж го водели lifetime. Отделно, че самото масло на двигателя се сменя по-често, слага се по-скъпо и колата се глези като цяло. Купуват се скъпи гуми, и не се правят компромиси, защото когато караш колата с малко по-големи възможности имаш и задължение да си безопасен за себе си и околните. Да не споменавам и самата експлоатация колко по-внимателна е. Не се дава газ преди температурите на масла, води и т.н. е достигнала оптималната, при раздаване на газ се чака преди да се изгаси колата за да охлади турбините и т.н.
И сега сигурно ще ми скочат 5 човека, да ми обясняват, че го правят същото и без да са си надули колата, НО вметката ми е, че ние сме фенове, нормално е да сме по-внимателни, но в масовия случай хората виждат тези коли като желязо и не им дреме. Така, че според мен по-добре тунингована и гледана, отколкото нетунингована и негледана с предтекст, че не й е взимано здравето. Защото здравето й се взима, когато се ползва неправилно, а не когато се дава газ.
Аз честно казано бих взел тунингована кола от човек, който е с пари и е наливал с кофата в нея и я е правил с мерак, защото този човек е чел стотици часове за този двигател, знае слабите му места, тунинговал е спрямо тях, сменял е слаби звена, по-често с ОЕМ части, за да е сигурен, че всичко е ок и т.н.
Разбира се, тук говорим в контекста на F30 и малко по-скъпи коли като цяло. Не говоря за масовката 5000-15000лв. бмв-та, които се сглабят в гаража с неясни части и после на пътя е "космос"
Та да, и аз подкрепям колегата kapitanat - парите за тунинг, които се дават по колите не са малко и не можеш да си ги избиеш. Разправията, времето и нервите също. Та със сигурност ще излезне по-скъпо да вземеш стокова 335-ца, да й оправяш проблемите, след което да я тунинговаш.
п.с. аз си продавам колата, ако колегата е заинтересован да пише ЛС.
И аз ви подкрепям. Особено в Европа, където тунинг частите са зверски скъпи. Ако искаш да не я буташ много (напр. stage 1), стокова ще ти свърши работа, с тия ремонти на втората си пей сърце. Изчети темата, ще ти е полезна, аз преди да си купя моята четох и си казах, абе няма как всичко от изброените проблеми да правя... Е, завърших с нови дюзи, помпа високо, тракащи турбини, течове от гарнитури и кутия... само тези неща накуп са стряскаща сума
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте някой слагал ли е така наречената "инлайн" помпа ,в помощ на ниското налягане,каква помпа е използвал стейдж 1,2? Марка,цена? Най важното кой му я е слагал и някакви ядове? Благодаря
- niko123
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15.02.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 купе
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
колеги дайте савет от къде да си поръчам чардж пайп за 335и
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте, и аз да се похваля докарах си 92ка 335и н54 с ДЦТ кутия от Швейцария.И докато чакам митото реших да смена масла филтри свещи колата се оказа с чардж пайп с оригинални блоу офф клапани и със интеркулер вагнер 5 инчовия WAGNER TUNING
Performance Intercooler Kit EVO 1.Въпроса ми е дали ще грее някой кара ли с 5 инчовия защото където и да чета, всички са с 7.5инч.Колата няма само даунпайпи исках врсф но много скъпо с мита и ддс, по европа ги няма никъде.
Performance Intercooler Kit EVO 1.Въпроса ми е дали ще грее някой кара ли с 5 инчовия защото където и да чета, всички са с 7.5инч.Колата няма само даунпайпи исках врсф но много скъпо с мита и ддс, по европа ги няма никъде.
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ако някой се интересува за обслужване на автоматична кутия(процедурата е върху n54):
https://www.youtube.com/watch?v=5gaqy7YNKVs
https://www.youtube.com/watch?v=5gaqy7YNKVs
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
hibernate написа:Ако някой се интересува за обслужване на автоматична кутия(процедурата е върху n54):
https://www.youtube.com/watch?v=5gaqy7YNKVs
- E93.335i
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2020
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: E92 M3
- Детайли за колата: E93/335i/N54/2007.04 : MHD Stage 2, Xhp Stage 3, catless downpipes, BMS dual cone intake, BMS cowl filters, oil catch can, M performance exhaust system, Eibach Pro Kit springs, stock turbos
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте пичове, решил съм да позасиля стабилно колата и почнах да се оглеждам за разни варианти за поръчка и гледам цените в САЩ, че са доста прилични, но има един проблем. Какви варианти препоръчвате за доставка и Вие как процедирате със поръчките от Щатите? В двата сайта които правят доставки до България ми сервират цени от по 800$ за всичко което е почти 1/2 от цялата сметка . Лично смятам, че това е някаква безумна сума... Има и нещо друго, в момента аз съм Щатите и чух, че можело и в самолета да си пренеса нещата, но как да натъпча куфар с 7,5 инчов кулер и още тръби и играчки за колата
- mak1n7osh
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 50
- Регистриран на: 24.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92 335i
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги, някой кара ли със задни гуми 275/30/19 ?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги, след непрестанни проблеми със задните сонди ги премахнах софтуерно. И колата почна да харчи като побъркана 25-30 (става въпрос за е71 n54) бихте ли дали съвет, препратка към тема или координати на сервиз/човек който може да съдейства.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
E93.335i написа:Здравейте пичове, решил съм да позасиля стабилно колата и почнах да се оглеждам за разни варианти за поръчка и гледам цените в САЩ, че са доста прилични, но има един проблем. Какви варианти препоръчвате за доставка и Вие как процедирате със поръчките от Щатите? В двата сайта които правят доставки до България ми сервират цени от по 800$ за всичко което е почти 1/2 от цялата сметка . Лично смятам, че това е някаква безумна сума... Има и нещо друго, в момента аз съм Щатите и чух, че можело и в самолета да си пренеса нещата, но как да натъпча куфар с 7,5 инчов кулер и още тръби и играчки за колата
Привет, опитвал ли си да поръчваш от VRSF, с Fedex ми доставиха charge pipe за ~29$ (цена за доставката) , стигна за около 2 седмици, което е приемливо. Относно пътуването съвета ми е: тъпчи куфара с всичко което може да събереш, понеже при поръчки над 300лв освен ДДС (20%) плащаш и мито
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
hibernate написа:Ако някой се интересува за обслужване на автоматична кутия(процедурата е върху n54):
https://www.youtube.com/watch?v=5gaqy7YNKVs
А маслото от хидрото.. ?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Kroki написа:hibernate написа:Ако някой се интересува за обслужване на автоматична кутия(процедурата е върху n54):
https://www.youtube.com/watch?v=5gaqy7YNKVs
А маслото от хидрото.. ?
Колко да е то, 1 литър? Процедурата е съгласувана със сервизния документ на ZF. То е ясно, че ще има остатъчно масло в кутията, но ако се следва свалянето на мозъка не би трябвало да е над 1.5 до 2 литра, което на фона 8 литра чисти е Ок, като добавим редовното обслужване не би следвало да има никакви грижи. Ако мислиш, че на двигателя като сменяш маслото, го правиш изцяло, се лъжеш
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колкото толкова. При положение, че може да се махне всичкото.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги, аз се интересувам къде за предпочитане в София могат така както сте го описали "обслужване на автоматична кутия(процедурата е върху n54):" да ми извършат тази услуга? Поздрави
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани