E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
До колкото помня беше с M-Factory Helical... като слага касетата беше ли сменял лагери?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Правилно помниш, бях сменил, но само 2 от 4-те, така го даваха от MFactory. Сега смених всичките.
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- niko123
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15.02.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 купе
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги дайте съвет колата е е93 с n54b30 записваше ми от време на време 2А87 и смених двата соленоида с нови на вайко, но сега започна да записва грешката постоянно, може ли Соленоидите да са калпави.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Vanos Fault Codes:
P1520: Camshaft position actuator, exhaust
P1523: Camshaft position actuator is jammed, exhaust
P1397: Camshaft position sensor B
2A82: Vanos intake solenoid (Part #: 11 36 7 585 425)
2A87: Vanos exhaust solenoid (Part #: 11 36 7 585 425)
Като цяло може би не са читави, това си е точно грешка пак за тях. Колко спести с това Вайко? Гледам някой пробват и да ги чистят -> https://bmwtuning.co/vanos-solenoid-replacement/
Номенклатурен номер : 11367585425
Описание : КЛАПАН ВАНОС
Ед.цена (с ДДС) : 320.44 BGN
Въпреки, че гледам и това са дигнали, аз ги бях вземал на 200 лева преди няколко години, инфлация майка
P1520: Camshaft position actuator, exhaust
P1523: Camshaft position actuator is jammed, exhaust
P1397: Camshaft position sensor B
2A82: Vanos intake solenoid (Part #: 11 36 7 585 425)
2A87: Vanos exhaust solenoid (Part #: 11 36 7 585 425)
Като цяло може би не са читави, това си е точно грешка пак за тях. Колко спести с това Вайко? Гледам някой пробват и да ги чистят -> https://bmwtuning.co/vanos-solenoid-replacement/
Номенклатурен номер : 11367585425
Описание : КЛАПАН ВАНОС
Ед.цена (с ДДС) : 320.44 BGN
Въпреки, че гледам и това са дигнали, аз ги бях вземал на 200 лева преди няколко години, инфлация майка
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Я да питам в темата, че така някак е по-жива...
Някой от вас мерил ли е налягането преди/след кулера - колко psi ви е дропа в него и как варира в оборотния диапазон?
Някой от вас мерил ли е налягането преди/след кулера - колко psi ви е дропа в него и как варира в оборотния диапазон?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Nickelback написа:Я да питам в темата, че така някак е по-жива...
Някой от вас мерил ли е налягането преди/след кулера - колко psi ви е дропа в него и как варира в оборотния диапазон?
Не съм го мерил и едва ли някой от нас го е правил, но винаги, когато се заговори за кулери, се сещам, колко ме бяха впечатлили cp-e с техният whitepaper за N54 FMIC. Има секция посветена на pressure drop:
https://cp-e.com/tech/n54FMIC.pdf
- niko123
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15.02.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 купе
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Днес върнах единия от старите и цял ден карам за сега не е записала грешка, ако пак запише ще взема нови оем, и от тука нататък само оем части:)
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
nero_ написа:Nickelback написа:Я да питам в темата, че така някак е по-жива...
Някой от вас мерил ли е налягането преди/след кулера - колко psi ви е дропа в него и как варира в оборотния диапазон?
Не съм го мерил и едва ли някой от нас го е правил, но винаги, когато се заговори за кулери, се сещам, колко ме бяха впечатлили cp-e с техният whitepaper за N54 FMIC. Има секция посветена на pressure drop:
https://cp-e.com/tech/n54FMIC.pdf
Мда, исках някаква база за реферънс просто... явно ще се мери Поръчах това пък да видим
Иначе статията е чук! Много полезно четиво!
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Аз имах 2а82, кажи веднъж на 1000км се случваше. Онзи ден смених маслото, смених и капачката където е масления филтър тъй като беше счупена отвътре(провери е че по чужди форуми казват че и това може да предизвика 2а82 или 2а87), изчистих селеноидите и им смених местата. Резултат - 2а87 буквално на всеки 100 метра, постоянно в лимп моуд. Днес смених долния с вайко, покарах 10км и нямаше проблеми. Също така колата е много по-спокойна на място, преди имаше леко тресене. Мисля тези дни да сменя и горния.niko123 написа:Днес върнах единия от старите и цял ден карам за сега не е записала грешка, ако пак запише ще взема нови оем, и от тука нататък само оем части:)
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
На мен ми даваше грешка за единия соленоид, от сервиза не откриха нов в България и уж поръчаха от Германия. След месец нямаше и следа от него, затова взех от приятел китайски селеноиди по 30 лева и ги сменихме и двата. Грешката се прехвърли от единия на другия. Махнахме го и сложихме стария оригинален, който трябваше все още да работи. След това нямаше повече грешки, явно единия китайски е бил брак от фабриката още.
Та не винаги ниската цена означава боклук. Китайците почват да правят все по-качествени продукти.
п.п. Тия дни ще поръчвам race версията https://www.vr-speed.com/vrsf-3-5-stree ... 335xi.html
Някой знае ли в България дали се продава такъв резонатор? https://www.amazon.com/Vibrant-17970-St ... B0038HRNZM
Та не винаги ниската цена означава боклук. Китайците почват да правят все по-качествени продукти.
п.п. Тия дни ще поръчвам race версията https://www.vr-speed.com/vrsf-3-5-stree ... 335xi.html
Някой знае ли в България дали се продава такъв резонатор? https://www.amazon.com/Vibrant-17970-St ... B0038HRNZM
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ще ставаш джигит
Ще ми е интересно да я чуя като сложиш генерацията. Въпреки, че за 200$ не знам дали не е оферта да вземеш sport + race и да си ги сменяш при желание за бучене. Много бучащи коли принципно дразнят доста и другите, и теб на дълъг път (това от приятели със Supersprint & Akrapovic ти го казвам, не случайно новите спортни коли и някой генерации са с клапа)
Ще ми е интересно да я чуя като сложиш генерацията. Въпреки, че за 200$ не знам дали не е оферта да вземеш sport + race и да си ги сменяш при желание за бучене. Много бучащи коли принципно дразнят доста и другите, и теб на дълъг път (това от приятели със Supersprint & Akrapovic ти го казвам, не случайно новите спортни коли и някой генерации са с клапа)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Щурми
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Ще ставаш джигит
Ще ми е интересно да я чуя като сложиш генерацията. Въпреки, че за 200$ не знам дали не е оферта да вземеш sport + race и да си ги сменяш при желание за бучене. Много бучащи коли принципно дразнят доста и другите, и теб на дълъг път (това от приятели със Supersprint & Akrapovic ти го казвам, не случайно новите спортни коли и някой генерации са с клапа)
Ще снимам клипче. Уличната версия ми се струва твърде тиха, по-добре да отрежа гърнетата на сегашната и да сложа клапа. Race версията хич не ми хареса в началото заради едно дрънчене, но като чух как звучи с добавянето на този резонатор всичко става много яко. По принцип най-дългото пътуване ми е София-Враца и надали за час и нещо ще ми се надуе главата, но до морето сигурно няма да е най-приятното нещо.
Като е права тръба според теб може ли да се сложи клапа или нещо подобно с дистанционно да заглушава?
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
На мен с PE mod ми идваше малко в повече, с това чудо направо не ми се мисли (предполагам си с DP). Може би перфектният вариант би бил дясното гърне да се остави сток, а на лявото да се направи PE Mod. Така клапата ще продължи да върши някаква работа и когато искаш може да си караш в по-тих режим, но така и не го изпробвах това.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Има принципно, аз някога мислех за ей това, както и за Remus Racing версията, ама за сега се отказах и от двете, пък и парите заминаха в друга посока
https://valvetronic.com/products/bmw-33 ... ler-bypass
https://valvetronic.com/products/bmw-33 ... ler-bypass
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- hibernate
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги, тези дни минах през процедурата catoff + downpipes. На мястото на първите катове (след турботата) сложих пайпове, на мястото на вторите катове снадих тръбите. Е, отвратително се чува и има резононас като на 20 годишен кошник и с продънено гърне, чак ме е срам да ускоря Дайте съвет за някой резонатари, мисля да ги поставя на мястото на вторите катове?
П.П. Четох, че много хора имат проблеми след махането на катализаторите изразяващо се в харч на масло, може ли да споделите какви наблюдения имате
П.П. Четох, че много хора имат проблеми след махането на катализаторите изразяващо се в харч на масло, може ли да споделите какви наблюдения имате
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани