Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- valdes4yyy
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Детайли за колата: 2.2i 170hp, 2003год.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги ! Някой може ли да ми каже какво количество хидравлично масло и какъв тип е за е90 2005год, 2.0 бензин N46B20, защото ми предстои смяна на хидравличната течност, а никъде не мога да намеря информация. Благодаря предварително !
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
valdes4yyy написа:Здравейте, колеги ! Някой може ли да ми каже какво количество хидравлично масло и какъв тип е за е90 2005год, 2.0 бензин N46B20, защото ми предстои смяна на хидравличната течност, а никъде не мога да намеря информация. Благодаря предварително !
Чак пък никъде ,а тук гледа ли въобще?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=02_0092
1лтр е
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- valdes4yyy
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Детайли за колата: 2.2i 170hp, 2003год.
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:valdes4yyy написа:Здравейте, колеги ! Някой може ли да ми каже какво количество хидравлично масло и какъв тип е за е90 2005год, 2.0 бензин N46B20, защото ми предстои смяна на хидравличната течност, а никъде не мога да намеря информация. Благодаря предварително !
Чак пък никъде ,а тук гледа ли въобще?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=02_0092
1лтр е
Благодаря много, търсих и там, но явно съм гледал на друго място /подменю/, само не знам дали общо е 1л или разфасовката на посоченото масло е 1л, тъй като за антифриза дава само 1.5л концентрат, за пример
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:То ако беше за добро, всички щяхме да си ги разкачаме. ИНаче никой не може да ти каже, дали е само дебитомера или има и други неща. Ти като я купува, ей така като от Кауфланд ли я взе?Не я ли заведе на сервиз нещо?
Колега питам за мнение по въпроса.А относно Кауфланд ще ти купя специално на теб три килограма боб да си го вариш и да не ми спамиш поста.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, кодирах си дългите да светят на % като дневни светлини.
Може ли да се кодира да светят и ангелските очи и подсветката на копчетата в купето?
Може ли да се кодира да светят и ангелските очи и подсветката на копчетата в купето?
ASC off -> FUN on
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
shopa_bs написа:Здравейте колеги, кодирах си дългите да светят на % като дневни светлини.
Може ли да се кодира да светят и ангелските очи и подсветката на копчетата в купето?
Моята е кодирана на "0" вътре на копчето светят ангелските, без таблото и подсведката на копчето, на габарит свети таблото и американ стайл.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
HackeD написа:shopa_bs написа:Здравейте колеги, кодирах си дългите да светят на % като дневни светлини.
Може ли да се кодира да светят и ангелските очи и подсветката на копчетата в купето?
Моята е кодирана на "0" вътре на копчето светят ангелските, без таблото и подсведката на копчето, на габарит свети таблото и американ стайл.
А когато копчето е на габарити, след като изкараш ключа гаснат ли нещата или трябва да изключваш и от копчето?
ASC off -> FUN on
- HackeD
- Старши ентусиаст
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Бързи въпроси и отговори
shopa_bs написа:HackeD написа:shopa_bs написа:Здравейте колеги, кодирах си дългите да светят на % като дневни светлини.
Може ли да се кодира да светят и ангелските очи и подсветката на копчетата в купето?
Моята е кодирана на "0" вътре на копчето светят ангелските, без таблото и подсведката на копчето, на габарит свети таблото и американ стайл.
А когато копчето е на габарити, след като изкараш ключа гаснат ли нещата или трябва да изключваш и от копчето?
Трябва да върнеш копчето, затова карам винаги на автоматични и не го мисля.
- katronski_br
- ентусиаст
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой с мнение?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
katronski_br написа:Някой с мнение?
по-добре недей
- katronski_br
- ентусиаст
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Бързи въпроси и отговори
и причината е......???
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
Въпросът е какво целиш с тези фарове - само визия или искаш безпроблемни и светещи фарове. Тя дори визията е спорна, защото стоят като подарени (но да кажем това е въпрос на вкус).
1-во може да не тръгнат и да се налага кодиране, а после пак да не тръгнат.
2-ро не се знае колко дали изобщо светят качествено.
3-то не се знае кога ще се предадат или нещо ще изгори. Като цяло си е съмнителна интервенция.
Вариантите за минаване от рефлектор към ксенон за мен лично са 2. Ретрофит на ксенон (най-добрият вариант, фарове с баласти, евентуално модул, кодиране). Компромисен (но според мен по-добър от горния с чайна таунт фарове) е използване на оригинален рефлекторен фар за основа и вграждане на някаква естетически издържана и качествена лупа + добри канбус баласти. Не е баш като оригинален ксенон, но поне знаеш, че визията може да се доближи до стокова (тоест минимално циганска), ще свети добре, ще е сравнително лесно за обслужване.
1-во може да не тръгнат и да се налага кодиране, а после пак да не тръгнат.
2-ро не се знае колко дали изобщо светят качествено.
3-то не се знае кога ще се предадат или нещо ще изгори. Като цяло си е съмнителна интервенция.
Вариантите за минаване от рефлектор към ксенон за мен лично са 2. Ретрофит на ксенон (най-добрият вариант, фарове с баласти, евентуално модул, кодиране). Компромисен (но според мен по-добър от горния с чайна таунт фарове) е използване на оригинален рефлекторен фар за основа и вграждане на някаква естетически издържана и качествена лупа + добри канбус баласти. Не е баш като оригинален ксенон, но поне знаеш, че визията може да се доближи до стокова (тоест минимално циганска), ще свети добре, ще е сравнително лесно за обслужване.
Последна промяна drago9205 на 24 Яну 2020, 14:06, променена общо 1 път
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Бързи въпроси и отговори
^ what he said.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- katronski_br
- ентусиаст
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:Въпросът е какво целиш с тези фарове - само визия или искаш безпроблемни и светещи фарове. Тя дори визията е спорна, защото стоят като подарени (но да кажем това е въпрос на вкус).
1-во може да не тръгнат и да се налага кодиране, а после пак да не тръгнат.
2-ро не се знае колко дали изобщо светят качествено.
3-то не се знае кога ще се предадат или нещо ще изгори. Като цяло си е съмнителна интервенция.
Вариантите за минаване от рефлектор към ксенон за мен лично са 2. Ретрофит на ксенон (най-добрият вариант, фарове с баласти, евентуално модул, кодиране). Компромисен (но според мен по-добър от горния с чайна таунт фарове) е използване на оригинален рефлекторен фар за основа и вграждане на някаква естетически издържана и качествена лупа + добри канбус баласти. Не е баш като оригинален ксенон, но поне знаеш, че визията може да се доближи до стокова (тоест минимално циганска), ще свети добре, ще е сравнително лесно за обслужване.
не бе... аз си имам ксенон. само че са много разбити... направо не си заслужава да се правят, изпочупен корпус, лепен със силикон, разместени рефлектори и така нататък. то верно си е въпрос на вкус ама не мога да си изкривя душата да кажа че тези не са яки а пък оригиналните са по готини...
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, имам въпрос дали 2010 320д 184кс автомат, има и има нужда от премахване на вихровите клапи? Благодаря!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани