Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- sacrament
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, наскоро имах проблем с дефектен нов радиатор, смених го. След това пак течеше, леко от пробката за източване, Посъветваха ме да сменя капачката на казанчето, може да не позволява да излиза налягането. Сменена е. Сега отново при загасена кола, когато загрее, около пробката но и малко по навътре, има по няколко капки. Кората е свалена за да гледам какво се случва. Гарнитурите са проверени и не е от тях проблема. Въпроса ми е, този мъркуч който е за охлаждане на скоростите, възможно ли е той да прави проблема. Може ли някой да ми даде номер или линк или поне наименувание на дадения мъркуч. Ако мислите, че може да е от нещо друго, чакам и за други мнения.
Re: Бързи въпроси и отговори
https://www.realoem.com/sacrament написа:Здравейте, наскоро имах проблем с дефектен нов радиатор, смених го. След това пак течеше, леко от пробката за източване, Посъветваха ме да сменя капачката на казанчето, може да не позволява да излиза налягането. Сменена е. Сега отново при загасена кола, когато загрее, около пробката но и малко по навътре, има по няколко капки. Кората е свалена за да гледам какво се случва. Гарнитурите са проверени и не е от тях проблема. Въпроса ми е, този мъркуч който е за охлаждане на скоростите, възможно ли е той да прави проблема. Може ли някой да ми даде номер или линк или поне наименувание на дадения мъркуч. Ако мислите, че може да е от нещо друго, чакам и за други мнения.
Ето колега, тук може да погледнеш.
Нов радиатор и тече отново от пробката, да не е дефектна пробката...
Ако си сигурен че е от там.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- n.metodiev
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Скоро и аз сменявах радиатор. Още в завода от дясно на радиатора не беше сложена правилната пробка (беше сложена късата, а трябваше да е дългата. Поне тка се оказа, че трябва да е при мен) . Смених я със тази от стария радиатор и леко сълзеше. Поръчах си нова и след монтажа и вълзенето спря.
Изпратено от моят ELS-NX9 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ELS-NX9 с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Един странен въпрос/искане.
Може ли някой да ми прати линк на пълния service repair manual за е90 включващ и дизеловите агрегати.
https://www.bimmer-service.com/bmw-3-e90/
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Може ли някой да ми прати линк на пълния service repair manual за е90 включващ и дизеловите агрегати.
https://www.bimmer-service.com/bmw-3-e90/
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Бързи въпроси и отговори
Имам проблем с лявото ел.огледало. При палене на колата или се смъква докрай надолу или се вдига докрай на горе.
Излиза грешка:009CCD FRM Drive, mirror, driver's side, faulty
Пробвах всички тестове и синхронизаций в ISTA. След тях грешката се изтри до следващото палене и огледалото пак се вдига максимално нагоре...
Някой сблъсквал ли се е с такава глупост? Утре мисля да го разглобя и да напръскам всички букси които видя с контактен спрей, но се съмнявам да се оправи защото си се движи във всички посоки.
ПС: Разкачих акумулатора, махнах капака на огледалото напръсках буксата и се оправи.
Излиза грешка:009CCD FRM Drive, mirror, driver's side, faulty
Пробвах всички тестове и синхронизаций в ISTA. След тях грешката се изтри до следващото палене и огледалото пак се вдига максимално нагоре...
Някой сблъсквал ли се е с такава глупост? Утре мисля да го разглобя и да напръскам всички букси които видя с контактен спрей, но се съмнявам да се оправи защото си се движи във всички посоки.
ПС: Разкачих акумулатора, махнах капака на огледалото напръсках буксата и се оправи.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- rgadzhev
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 18.08.2015
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е91/163hp/2006
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, понеже не можах да намеря с търсачката, искам да ви попитам процедурата за сваляне на ДПФ, става въпрос за 320Д М47, 2006, предна верига, някой правил ли го е, сваля ли се магарето, ако може с две думи, ако е възможно. Предварително благодаря.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, харесал съм си една 90ка, но е в друг град. Преди да отида, ми се иска да и проверя сервизната история. Дали ще може някой да ми съдейства? Vin WBAPL11090A466348. Благодаря предварително!
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Добрия написа:Здравейте, харесал съм си една 90ка, но е в друг град. Преди да отида, ми се иска да и проверя сервизната история. Дали ще може някой да ми съдейства? Vin WBAPL11090A466348. Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря, Мони.
Вчера ходихме да я видим. Много запазена. Вън почти беа забележки, вътре много запазена. Двигател, трансмисия, ходова част без забележки. Продавача има сервизна книжка, снимки от Швейцария и т.н. Автокъщата е в с. Труд, Пловдив. Интересува ме сервизната история дали в истинска.
https://mobile.bg/11646151890877375
Лек ден.
Вчера ходихме да я видим. Много запазена. Вън почти беа забележки, вътре много запазена. Двигател, трансмисия, ходова част без забележки. Продавача има сервизна книжка, снимки от Швейцария и т.н. Автокъщата е в с. Труд, Пловдив. Интересува ме сервизната история дали в истинска.
https://mobile.bg/11646151890877375
Лек ден.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Добрия написа:Благодаря, Мони.
Вчера ходихме да я видим. Много запазена. Вън почти беа забележки, вътре много запазена. Двигател, трансмисия, ходова част без забележки. Продавача има сервизна книжка, снимки от Швейцария и т.н. Автокъщата е в с. Труд, Пловдив. Интересува ме сервизната история дали в истинска.
https://mobile.bg/11646151890877375
Лек ден.
Имаше тема тук във форума един колега им проверяваше сервизната история по Vin ,възползвах се от услугите му и за 2те ми коли е46 и е90 и данните съвпадаха с това писано по сервизните книжки,но не мога да намеря темата и не помня кой беше колегата .
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
Моя съвет е, много-добре да огледаш за ръжда.Добрия написа:Благодаря, Мони.
Вчера ходихме да я видим. Много запазена. Вън почти беа забележки, вътре много запазена. Двигател, трансмисия, ходова част без забележки. Продавача има сервизна книжка, снимки от Швейцария и т.н. Автокъщата е в с. Труд, Пловдив. Интересува ме сервизната история дали в истинска.
https://mobile.bg/11646151890877375
Лек ден.
Лягай отдолу, ако няма възможност да я закараш на сервиз.
Гледай да няма замаскирано, да е намазана с тип битум и прочие.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- bmw_drift123
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.06.2021
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
от около 2 дни забелязах хубостницата - е91, н47, 177 коня от 2009 - оборотите падат на свободна малко след като я запаля. Играят от 800 до 600 няколко пъти, после е ОК. Не гасне. Също придърпва и на 1ва, като я оставя да си върви без да подавам газ.
Случва се за 3ти път и то винаги в подземен гараж, където температурата е около 15-20 градуса. На студеното сутрин мисля, че няма проблем
Някакви предположения?
от около 2 дни забелязах хубостницата - е91, н47, 177 коня от 2009 - оборотите падат на свободна малко след като я запаля. Играят от 800 до 600 няколко пъти, после е ОК. Не гасне. Също придърпва и на 1ва, като я оставя да си върви без да подавам газ.
Случва се за 3ти път и то винаги в подземен гараж, където температурата е около 15-20 градуса. На студеното сутрин мисля, че няма проблем
Някакви предположения?
- Todor Borisov
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Детайли за колата: Sedan, M57
Re: Бързи въпроси и отговори
rgadzhev написа:Здравейте колеги, понеже не можах да намеря с търсачката, искам да ви попитам процедурата за сваляне на ДПФ, става въпрос за 320Д М47, 2006, предна верига, някой правил ли го е, сваля ли се магарето, ако може с две думи, ако е възможно. Предварително благодаря.
Привет колега,
Разкачваш буксите на сензорите отгоре, внимаваш да не строшиш някоя букса. Сваля се в-скобата която държи DPF за турбото, скобата и металното уплътнение се сменят след това с нови.
От изпускателната система се разкача скобата която държи DPF-a в долната си част, може да се наложи да разкачиш цялата изпускателна система , за да се издърпа от DPF, има още няколко болта които се развиват от планката която го държи и е готов. Ако не излиза така, следващата ти стъпка е да се повдигне леко двигателя, за да може да се свали лапата от тампона на двигателя. Лапата е захваната с 4 болта, единия е леко скрит. В общи линии е това и се издърпва отдолу.
Успех,
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3902
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Бързи въпроси и отговори
На 4цил няма нужда да се бута лапа. Разкача се V-banda от турбото и буташ генерацяита. DPF се държи и на 2 планка по спомен. По-лесно е изцяло да ги махнеш от кутията.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- n.metodiev
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. След смяна на дясната крушка на късите, недобро затваряне на капачката и влизане на малко вода вчера по време на бурята започна да излиза грешка cornering lights failure и фаровете спряха да се движат. Дали като изсъхне ще се оправи или нещо е заминало. Прилагам снимка от delphi диагностика на грешките. Колата е E90 преди фейса с dynamic xenon
Изпратено от моят JAD-LX9 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят JAD-LX9 с помощта на Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани