Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Бързи въпроси и отговори
iNfoster` написа:dynalias написа:Прискърцването при палене на N47 моторите идва от кофти (евтин) ремък или от това, че майстора го е обърнал. Ремъка от едната страна е оплетен точно заради това да не приплъзва при натоварване. Обърнете си ремъка ако въобще е оплетен или си купете такъв с оплетка от едната страна и ще спре да скърца. Масово в сервизите го слагат на обратно и след известни километри от преплъзването става лъскав и за в кофата...
Оплетената част трябва да е отвътре при ролката на генератора по това се ориентирайте дали правилно ви е сложен.
Как може да го обърнеш на обратно след като оплетката му е от същата страна където са и пистите?
Колега, загледай се във снимката, при N47 пистите са и от двете страни на ремъка.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
Re: Бързи въпроси и отговори
И на N47 и М47 понеже и на двете имам наблюдения звука е един и същ. И при двата ремъците са поставени коректно и правилно.dynalias написа:iNfoster` написа:dynalias написа:Прискърцването при палене на N47 моторите идва от кофти (евтин) ремък или от това, че майстора го е обърнал. Ремъка от едната страна е оплетен точно заради това да не приплъзва при натоварване. Обърнете си ремъка ако въобще е оплетен или си купете такъв с оплетка от едната страна и ще спре да скърца. Масово в сервизите го слагат на обратно и след известни километри от преплъзването става лъскав и за в кофата...
Оплетената част трябва да е отвътре при ролката на генератора по това се ориентирайте дали правилно ви е сложен.
Как може да го обърнеш на обратно след като оплетката му е от същата страна където са и пистите?
Колега, загледай се във снимката, при N47 пистите са и от двете страни на ремъка.
Ако при N47 това ще да е от обърнат ремък, вярно двустранен е, което при положение че го произвеждат двустранен пък да има страна на слагане...да кажем ок, то какъв е отговора за М47 .
И ако следващото е от ролка-всички са сменени, единствено при мен водната помпа е оригинална която ще сменя превантивно като се позатопли.
Интересно ми беше дали знаем от какво е, или колата така си излиза от завода, с прискърцване
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Времето стана подходящо за работа по колата и превантивните ремонти при мен стартират.
Искам да подменя водната помпа, всичко останало е сменено до момента та искам и нея, за спокойствие.
Препоръчате ми марка.
Автомобила е e90 320d 163, ръчка.
Чудя се между SFK, HEPU, Dayco, Geba, Dolz....
Клоня като чели повече към SFK.
За гарнитурата, предполагам тази която идва е ок, знам че оригиналната е метална.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Времето стана подходящо за работа по колата и превантивните ремонти при мен стартират.
Искам да подменя водната помпа, всичко останало е сменено до момента та искам и нея, за спокойствие.
Препоръчате ми марка.
Автомобила е e90 320d 163, ръчка.
Чудя се между SFK, HEPU, Dayco, Geba, Dolz....
Клоня като чели повече към SFK.
За гарнитурата, предполагам тази която идва е ок, знам че оригиналната е метална.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Колата е Е90 N47
Търсеното количество въздух от дебитомера стои на максимална стойност. При влизане в регенерация започва да отчита нормални стойности на търсеното количество. Няма грешки в дебитомера.
Дали е някакъв бъг на бимертулса или софтуера на колата е баран?
Колата е Е90 N47
Търсеното количество въздух от дебитомера стои на максимална стойност. При влизане в регенерация започва да отчита нормални стойности на търсеното количество. Няма грешки в дебитомера.
Дали е някакъв бъг на бимертулса или софтуера на колата е баран?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10430
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Най-лесно е да се флашне на фабричен, но аз бих опитал с друг софтуер и евентуално с друг дебитомер първо как ще се държи.
Never mistake motion for action...
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
За дръжката и панела за бутоните на шофьора, кой от двата варианта е по-подходащ.
Изтъркване на стария слой, грунд за пластмаса х2, боя матова х2, може да се наложи и матов лак..
Или от тези които продават в olx.
Панела ми е черен. Втория вариант е значително по лесен, единствено се притеснявам за сериозна разлика в нюанса.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
За дръжката и панела за бутоните на шофьора, кой от двата варианта е по-подходащ.
Изтъркване на стария слой, грунд за пластмаса х2, боя матова х2, може да се наложи и матов лак..
Или от тези които продават в olx.
Панела ми е черен. Втория вариант е значително по лесен, единствено се притеснявам за сериозна разлика в нюанса.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте на всички! Търся някой сервиз във Варна който сменя гумички на клапани без да отваря главата или някой който си ги е сменил сам и ако е склонен да съдейства мога да си платя. Благодаря предварително.
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Бързи въпроси и отговори
mario001 написа:Здравейте,
За дръжката и панела за бутоните на шофьора, кой от двата варианта е по-подходащ.
Изтъркване на стария слой, грунд за пластмаса х2, боя матова х2, може да се наложи и матов лак..
Или от тези които продават в olx.
Панела ми е черен. Втория вариант е значително по лесен, единствено се притеснявам за сериозна разлика в нюанса.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Сменял съм лепкавите дръжки с такива от алиекспрес и седят точно като оригиналните. Целите са пластмасови без лепкави покрития и тъпотий. Точно това и търсех. Според мен не се занимавай с глупости. Каквото и да напръскаш след време ще се износи/олюпи. Все пак за тази дръжка се ловиш нон стоп.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
Re: Бързи въпроси и отговори
Туко що ги закупих, ще направя същото и с дръжката.dynalias написа:mario001 написа:Здравейте,
За дръжката и панела за бутоните на шофьора, кой от двата варианта е по-подходащ.
Изтъркване на стария слой, грунд за пластмаса х2, боя матова х2, може да се наложи и матов лак..
Или от тези които продават в olx.
Панела ми е черен. Втория вариант е значително по лесен, единствено се притеснявам за сериозна разлика в нюанса.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Сменял съм лепкавите дръжки с такива от алиекспрес и седят точно като оригиналните. Целите са пластмасови без лепкави покрития и тъпотий. Точно това и търсех. Според мен не се занимавай с глупости. Каквото и да напръскаш след време ще се износи/олюпи. Все пак за тази дръжка се ловиш нон стоп.
Благодаря!
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, последно време, като изгася колата се чува бълбукане. Кое може да е възможната причина?
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Бързи въпроси и отговори
Как ги чупите тея дръжки, не мога да разбера като гледам от колко дебела пластмаса са направени.
Задната конзола на климатика ясно, там не е направена още от фабриката както трябва и всички са счупени, ама за дръжките все ги търсят не мога да си обясня .....
Задната конзола на климатика ясно, там не е направена още от фабриката както трябва и всички са счупени, ама за дръжките все ги търсят не мога да си обясня .....
Re: Бързи въпроси и отговори
Не се чупят, пластмасата която се използва в E и F серията е мека на допир...когато е нова, но в следствие на времето и температурите омеква, което я прави лесна за надраскване и лепкава.Guberkov написа:Как ги чупите тея дръжки, не мога да разбера като гледам от колко дебела пластмаса са направени.
Задната конзола на климатика ясно, там не е направена още от фабриката както трябва и всички са счупени, ама за дръжките все ги търсят не мога да си обясня .....
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Бързи въпроси и отговори
Един проблем с гаснене в движение ми се появи...
330д м57
При ниска скорост (20-30км/ч) като се движа по инерция без да съм дал газ просто падат оборотите и ми се втвърдява волана -> мотора изгасва. Случи ми се 2-3 пъти преди 3-4 месеца и снощи ми се случи 2 пъти за 10 минути.
Грешка не записва (чета с бимертул), дюзите са ми идеални, ремапа ми е на 3 години, а проблема се появи скоро. Проблеми с паленето нямам, нито топла, нито студена, пали веднага.
Някакви идеи?
330д м57
При ниска скорост (20-30км/ч) като се движа по инерция без да съм дал газ просто падат оборотите и ми се втвърдява волана -> мотора изгасва. Случи ми се 2-3 пъти преди 3-4 месеца и снощи ми се случи 2 пъти за 10 минути.
Грешка не записва (чета с бимертул), дюзите са ми идеални, ремапа ми е на 3 години, а проблема се появи скоро. Проблеми с паленето нямам, нито топла, нито студена, пали веднага.
Някакви идеи?
Re: Бързи въпроси и отговори
Но мен ми звучи като стъпково моторче.dhtj написа:Един проблем с гаснене в движение ми се появи...
330д м57
При ниска скорост (20-30км/ч) като се движа по инерция без да съм дал газ просто падат оборотите и ми се втвърдява волана -> мотора изгасва. Случи ми се 2-3 пъти преди 3-4 месеца и снощи ми се случи 2 пъти за 10 минути.
Грешка не записва (чета с бимертул), дюзите са ми идеални, ремапа ми е на 3 години, а проблема се появи скоро. Проблеми с паленето нямам, нито топла, нито студена, пали веднага.
Някакви идеи?
Но, не съм сигурен, че така се нарича в този двигател.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани