Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 28.04.2021
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mario001 » 13 Ное 2021, 18:39

Moni_BMW написа:Ако колата ти е дизел работи на 88-90 градуса поне моята на толкова работи сменени са и двата термостата. При мен също не вдигаше повече от 74 градуса, смених малкия, но се оказа че е бил големия за смяна. А ако термостата е за смяна няма да можеш да я обезвъздушиш хубаво.
Ако сменя и големия, демек на водната помпа, не е ли добра идея и нея да я сменя?

Да дизел е N47 163hp

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Moni_BMW » 13 Ное 2021, 18:50

mario001 написа:
Moni_BMW написа:Ако колата ти е дизел работи на 88-90 градуса поне моята на толкова работи сменени са и двата термостата. При мен също не вдигаше повече от 74 градуса, смених малкия, но се оказа че е бил големия за смяна. А ако термостата е за смяна няма да можеш да я обезвъздушиш хубаво.
Ако сменя и големия, демек на водната помпа, не е ли добра идея и нея да я сменя?

Да дизел е N47 163hp

Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Ми да ти кажа аз водната помпа не я сменявах, но проблеми нямам. Ако прецениш може да си я смениш. А ти с какъв антифриз караш G12+ ли, че на мен такъв наляха, казаха че такъв бил по спецификация
///M power

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 28.04.2021
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mario001 » 13 Ное 2021, 18:53

Moni_BMW написа:
mario001 написа:
Moni_BMW написа:Ако колата ти е дизел работи на 88-90 градуса поне моята на толкова работи сменени са и двата термостата. При мен също не вдигаше повече от 74 градуса, смених малкия, но се оказа че е бил големия за смяна. А ако термостата е за смяна няма да можеш да я обезвъздушиш хубаво.
Ако сменя и големия, демек на водната помпа, не е ли добра идея и нея да я сменя?

Да дизел е N47 163hp

Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Ми да ти кажа аз водната помпа не я сменявах, но проблеми нямам. Ако прецениш може да си я смениш. А ти с какъв антифриз караш G12+ ли, че на мен такъв наляха, казаха че такъв бил по спецификация
Не, взех си оригинален, G48.

А като марка и за двата компонента, кое бихте ме посъветвал е най-качествено?

За все си мисля, да сменя първо малкия, ако не стане ще я закарам да сменят големия, че нз дали ще се оправя.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Moni_BMW » 13 Ное 2021, 19:18

Ами малкия ми термостат е BEHR, големият е Mahle, майстора каза че такива поръчва и не е имал проблеми, малкия беше към 60лв,големия към 80лв., добре звучи като ги гледам на други известни и неизвестни марки, че ги има за 30лв.,антифриза ми е Hepu. Любопитна подробност е, че моята е била с оригиналните термостати защото щампата и на двата е 12.2006 и малкият е BEHR, на големия пише само BMW, което ме навява на мисълта че оригиналните термостати са BEHR. Водна помпа на Е90тката не съм сменявал, но на е46цата взимях Hepu.
///M power

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 28.04.2021
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mario001 » 13 Ное 2021, 19:31

Moni_BMW написа:Ами малкия ми термостат е BEHR, големият е Mahle, майстора каза че такива поръчва и не е имал проблеми, малкия беше към 60лв,големия към 80лв., добре звучи като ги гледам на други известни и неизвестни марки, че ги има за 30лв.,антифриза ми е Hepu. Любопитна подробност е, че моята е била с оригиналните термостати защото щампата и на двата е 12.2006 и малкият е BEHR, на големия пише само BMW, което ме навява на мисълта че оригиналните термостати са BEHR. Водна помпа на Е90тката не съм сменявал, но на е46цата взимях Hepu.
Колега, големия на Meyle (mahle не намирам в autopower)с уплътнението е 73 лв (без отстъпката)
Пише че отваря на 88 градуса, 11517805811 ми излиза номера.

Малкия термостат на MAHLE, е 47, отваря при 70°. без уплътнението но него ще го взема от дару. 11717787870

Защо разликата в цената на MAHLE и примерно VEMO е толкова голяма, Vemo е 114лв...

Със смяната смятам, че сам ще се справя.

Водната помпа няма да я пипам за сега.




Sent from my SM-G980F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Moni_BMW » 13 Ное 2021, 19:55

mario001 написа:
Moni_BMW написа:Ами малкия ми термостат е BEHR, големият е Mahle, майстора каза че такива поръчва и не е имал проблеми, малкия беше към 60лв,големия към 80лв., добре звучи като ги гледам на други известни и неизвестни марки, че ги има за 30лв.,антифриза ми е Hepu. Любопитна подробност е, че моята е била с оригиналните термостати защото щампата и на двата е 12.2006 и малкият е BEHR, на големия пише само BMW, което ме навява на мисълта че оригиналните термостати са BEHR. Водна помпа на Е90тката не съм сменявал, но на е46цата взимях Hepu.
Колега, големия на Meyle (mahle не намирам в autopower)с уплътнението е 73 лв (без отстъпката)
Пише че отваря на 88 градуса, 11517805811 ми излиза номера.

Малкия термостат на MAHLE, е 47, отваря при 70°. без уплътнението но него ще го взема от дару. 11717787870

Защо разликата в цената на MAHLE и примерно VEMO е толкова голяма, Vemo е 114лв...

Със смяната смятам, че сам ще се справя.

Водната помпа няма да я пипам за сега.




Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Така е смяната особено на малкия е елементарна. А относно разликата в цената нямам представа, но Vemo по не съм ги чувал спрямо Mahle. Карам с Behr и Mahle да видим колко ще изкарат. И моя малкия behr отваря на 70
///M power

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 28.04.2021
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mario001 » 13 Ное 2021, 19:57

Moni_BMW написа:
mario001 написа:
Moni_BMW написа:Ами малкия ми термостат е BEHR, големият е Mahle, майстора каза че такива поръчва и не е имал проблеми, малкия беше към 60лв,големия към 80лв., добре звучи като ги гледам на други известни и неизвестни марки, че ги има за 30лв.,антифриза ми е Hepu. Любопитна подробност е, че моята е била с оригиналните термостати защото щампата и на двата е 12.2006 и малкият е BEHR, на големия пише само BMW, което ме навява на мисълта че оригиналните термостати са BEHR. Водна помпа на Е90тката не съм сменявал, но на е46цата взимях Hepu.
Колега, големия на Meyle (mahle не намирам в autopower)с уплътнението е 73 лв (без отстъпката)
Пише че отваря на 88 градуса, 11517805811 ми излиза номера.

Малкия термостат на MAHLE, е 47, отваря при 70°. без уплътнението но него ще го взема от дару. 11717787870

Защо разликата в цената на MAHLE и примерно VEMO е толкова голяма, Vemo е 114лв...

Със смяната смятам, че сам ще се справя.

Водната помпа няма да я пипам за сега.




Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Така е смяната особено на малкия е елементарна. А относно разликата в цената нямам представа, но Vemo по не съм ги чувал спрямо Mahle. Карам с Behr и Mahle да видим колко ще изкарат. И моя малкия behr отваря на 70
Ще те послушам и ще взема и аз BEHR и Mahle.

БЛАГОДАРЯ!

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 28.04.2021
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mario001 » 14 Ное 2021, 11:04

Снощи обезвъздуших от тая пробка докато не потече антифриз и днес излизам и това се е сцепило...

Изображение

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 823
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от turbonetic » 15 Ное 2021, 17:18

Здравейте! При Е90 325Д фейса 197 к.с ръчка имат ли вихрови клапи ? Понеже на доста места чета ,че при този мотор няма вихрови клапи и колектора бил по-здрав ..Също проблем с веригите има ли ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Бързи въпроси и отговори

Мнение от tosh » 15 Ное 2021, 18:09

Колеги здравейте!
Днес колата на жена ми (320d 163к.с.)беше в сервиза и майстора на своя глава решил, че колата двигатела е на доста км (320000 реални) и е налял 10W40 До сега не ми се беше налагало да обяснявам какво масло искам и винаги са ми сипвали 5W40.
Да ходя ли утре да се разправям или се филмирам излишно?


Sent from my iPhone using Tapatalk
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от datchko » 15 Ное 2021, 22:30

tosh написа:Колеги здравейте!
Днес колата на жена ми (320d 163к.с.)беше в сервиза и майстора на своя глава решил, че колата двигатела е на доста км (320000 реални) и е налял 10W40 До сега не ми се беше налагало да обяснявам какво масло искам и винаги са ми сипвали 5W40.
Да ходя ли утре да се разправям или се филмирам излишно?


Само мога да си представя на какво прилича сервиза, след като няма елементарни познания...

Отивай и се разправяй за негова сметка да ти сложи 5w30 или 5w40.

10w40 е полусинтетично (клонящо към минерално) масло и е почти несъвместимо с коли с турбина.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 15 Ное 2021, 22:35

turbonetic написа:Здравейте! При Е90 325Д фейса 197 к.с ръчка имат ли вихрови клапи ? Понеже на доста места чета ,че при този мотор няма вихрови клапи и колектора бил по-здрав ..Също проблем с веригите има ли ?

197кс нямат.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 3.11.2021
Пол: Мъж
Кара: 2007 E91 325D
Мечтае да кара: 635CSi

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Chipsy » 16 Ное 2021, 6:23

Здравейте,

Някой да препоръча надеждно място за реглаж на предница и баланс на гумите в София?
Трябва ми за днес или утре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 26.09.2015
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ronian » 21 Ное 2021, 10:06

Здравейте

Колата е е92 330д, 231кс. Въпроса ми е следния една от дюзите ми дава отклонения и съм решил да я сменя.
Проблем ли ще е ако не е същия код, защото втора употреба не намирам същия. И ще изисква ли някакво кодиране след това.

Мерси.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dynalias » 26 Ное 2021, 9:47

Ronian написа:Здравейте

Колата е е92 330д, 231кс. Въпроса ми е следния една от дюзите ми дава отклонения и съм решил да я сменя.
Проблем ли ще е ако не е същия код, защото втора употреба не намирам същия. И ще изисква ли някакво кодиране след това.

Мерси.


Трябва и 6-те да са от един и същи мотор в случая от 231кс и трябва да й се вкара номера (кодира) за да прави правилни корекции.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook