Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако сменя и големия, демек на водната помпа, не е ли добра идея и нея да я сменя?Moni_BMW написа:Ако колата ти е дизел работи на 88-90 градуса поне моята на толкова работи сменени са и двата термостата. При мен също не вдигаше повече от 74 градуса, смених малкия, но се оказа че е бил големия за смяна. А ако термостата е за смяна няма да можеш да я обезвъздушиш хубаво.
Да дизел е N47 163hp
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
mario001 написа:Ако сменя и големия, демек на водната помпа, не е ли добра идея и нея да я сменя?Moni_BMW написа:Ако колата ти е дизел работи на 88-90 градуса поне моята на толкова работи сменени са и двата термостата. При мен също не вдигаше повече от 74 градуса, смених малкия, но се оказа че е бил големия за смяна. А ако термостата е за смяна няма да можеш да я обезвъздушиш хубаво.
Да дизел е N47 163hp
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Ми да ти кажа аз водната помпа не я сменявах, но проблеми нямам. Ако прецениш може да си я смениш. А ти с какъв антифриз караш G12+ ли, че на мен такъв наляха, казаха че такъв бил по спецификация
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
Не, взех си оригинален, G48.Moni_BMW написа:mario001 написа:Ако сменя и големия, демек на водната помпа, не е ли добра идея и нея да я сменя?Moni_BMW написа:Ако колата ти е дизел работи на 88-90 градуса поне моята на толкова работи сменени са и двата термостата. При мен също не вдигаше повече от 74 градуса, смених малкия, но се оказа че е бил големия за смяна. А ако термостата е за смяна няма да можеш да я обезвъздушиш хубаво.
Да дизел е N47 163hp
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Ми да ти кажа аз водната помпа не я сменявах, но проблеми нямам. Ако прецениш може да си я смениш. А ти с какъв антифриз караш G12+ ли, че на мен такъв наляха, казаха че такъв бил по спецификация
А като марка и за двата компонента, кое бихте ме посъветвал е най-качествено?
За все си мисля, да сменя първо малкия, ако не стане ще я закарам да сменят големия, че нз дали ще се оправя.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами малкия ми термостат е BEHR, големият е Mahle, майстора каза че такива поръчва и не е имал проблеми, малкия беше към 60лв,големия към 80лв., добре звучи като ги гледам на други известни и неизвестни марки, че ги има за 30лв.,антифриза ми е Hepu. Любопитна подробност е, че моята е била с оригиналните термостати защото щампата и на двата е 12.2006 и малкият е BEHR, на големия пише само BMW, което ме навява на мисълта че оригиналните термостати са BEHR. Водна помпа на Е90тката не съм сменявал, но на е46цата взимях Hepu.
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега, големия на Meyle (mahle не намирам в autopower)с уплътнението е 73 лв (без отстъпката)Moni_BMW написа:Ами малкия ми термостат е BEHR, големият е Mahle, майстора каза че такива поръчва и не е имал проблеми, малкия беше към 60лв,големия към 80лв., добре звучи като ги гледам на други известни и неизвестни марки, че ги има за 30лв.,антифриза ми е Hepu. Любопитна подробност е, че моята е била с оригиналните термостати защото щампата и на двата е 12.2006 и малкият е BEHR, на големия пише само BMW, което ме навява на мисълта че оригиналните термостати са BEHR. Водна помпа на Е90тката не съм сменявал, но на е46цата взимях Hepu.
Пише че отваря на 88 градуса, 11517805811 ми излиза номера.
Малкия термостат на MAHLE, е 47, отваря при 70°. без уплътнението но него ще го взема от дару. 11717787870
Защо разликата в цената на MAHLE и примерно VEMO е толкова голяма, Vemo е 114лв...
Със смяната смятам, че сам ще се справя.
Водната помпа няма да я пипам за сега.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
mario001 написа:Колега, големия на Meyle (mahle не намирам в autopower)с уплътнението е 73 лв (без отстъпката)Moni_BMW написа:Ами малкия ми термостат е BEHR, големият е Mahle, майстора каза че такива поръчва и не е имал проблеми, малкия беше към 60лв,големия към 80лв., добре звучи като ги гледам на други известни и неизвестни марки, че ги има за 30лв.,антифриза ми е Hepu. Любопитна подробност е, че моята е била с оригиналните термостати защото щампата и на двата е 12.2006 и малкият е BEHR, на големия пише само BMW, което ме навява на мисълта че оригиналните термостати са BEHR. Водна помпа на Е90тката не съм сменявал, но на е46цата взимях Hepu.
Пише че отваря на 88 градуса, 11517805811 ми излиза номера.
Малкия термостат на MAHLE, е 47, отваря при 70°. без уплътнението но него ще го взема от дару. 11717787870
Защо разликата в цената на MAHLE и примерно VEMO е толкова голяма, Vemo е 114лв...
Със смяната смятам, че сам ще се справя.
Водната помпа няма да я пипам за сега.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Така е смяната особено на малкия е елементарна. А относно разликата в цената нямам представа, но Vemo по не съм ги чувал спрямо Mahle. Карам с Behr и Mahle да видим колко ще изкарат. И моя малкия behr отваря на 70
///M power
Re: Бързи въпроси и отговори
Ще те послушам и ще взема и аз BEHR и Mahle.Moni_BMW написа:mario001 написа:Колега, големия на Meyle (mahle не намирам в autopower)с уплътнението е 73 лв (без отстъпката)Moni_BMW написа:Ами малкия ми термостат е BEHR, големият е Mahle, майстора каза че такива поръчва и не е имал проблеми, малкия беше към 60лв,големия към 80лв., добре звучи като ги гледам на други известни и неизвестни марки, че ги има за 30лв.,антифриза ми е Hepu. Любопитна подробност е, че моята е била с оригиналните термостати защото щампата и на двата е 12.2006 и малкият е BEHR, на големия пише само BMW, което ме навява на мисълта че оригиналните термостати са BEHR. Водна помпа на Е90тката не съм сменявал, но на е46цата взимях Hepu.
Пише че отваря на 88 градуса, 11517805811 ми излиза номера.
Малкия термостат на MAHLE, е 47, отваря при 70°. без уплътнението но него ще го взема от дару. 11717787870
Защо разликата в цената на MAHLE и примерно VEMO е толкова голяма, Vemo е 114лв...
Със смяната смятам, че сам ще се справя.
Водната помпа няма да я пипам за сега.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Така е смяната особено на малкия е елементарна. А относно разликата в цената нямам представа, но Vemo по не съм ги чувал спрямо Mahle. Карам с Behr и Mahle да видим колко ще изкарат. И моя малкия behr отваря на 70
БЛАГОДАРЯ!
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Снощи обезвъздуших от тая пробка докато не потече антифриз и днес излизам и това се е сцепило...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 823
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! При Е90 325Д фейса 197 к.с ръчка имат ли вихрови клапи ? Понеже на доста места чета ,че при този мотор няма вихрови клапи и колектора бил по-здрав ..Също проблем с веригите има ли ?
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Бързи въпроси и отговори
Колеги здравейте!
Днес колата на жена ми (320d 163к.с.)беше в сервиза и майстора на своя глава решил, че колата двигатела е на доста км (320000 реални) и е налял 10W40 До сега не ми се беше налагало да обяснявам какво масло искам и винаги са ми сипвали 5W40.
Да ходя ли утре да се разправям или се филмирам излишно?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Днес колата на жена ми (320d 163к.с.)беше в сервиза и майстора на своя глава решил, че колата двигатела е на доста км (320000 реални) и е налял 10W40 До сега не ми се беше налагало да обяснявам какво масло искам и винаги са ми сипвали 5W40.
Да ходя ли утре да се разправям или се филмирам излишно?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Бързи въпроси и отговори
tosh написа:Колеги здравейте!
Днес колата на жена ми (320d 163к.с.)беше в сервиза и майстора на своя глава решил, че колата двигатела е на доста км (320000 реални) и е налял 10W40 До сега не ми се беше налагало да обяснявам какво масло искам и винаги са ми сипвали 5W40.
Да ходя ли утре да се разправям или се филмирам излишно?
Само мога да си представя на какво прилича сервиза, след като няма елементарни познания...
Отивай и се разправяй за негова сметка да ти сложи 5w30 или 5w40.
10w40 е полусинтетично (клонящо към минерално) масло и е почти несъвместимо с коли с турбина.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
turbonetic написа:Здравейте! При Е90 325Д фейса 197 к.с ръчка имат ли вихрови клапи ? Понеже на доста места чета ,че при този мотор няма вихрови клапи и колектора бил по-здрав ..Също проблем с веригите има ли ?
197кс нямат.
- Chipsy
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 3.11.2021
- Пол: Мъж
- Кара: 2007 E91 325D
- Мечтае да кара: 635CSi
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Някой да препоръча надеждно място за реглаж на предница и баланс на гумите в София?
Трябва ми за днес или утре.
Някой да препоръча надеждно място за реглаж на предница и баланс на гумите в София?
Трябва ми за днес или утре.
- Ronian
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте
Колата е е92 330д, 231кс. Въпроса ми е следния една от дюзите ми дава отклонения и съм решил да я сменя.
Проблем ли ще е ако не е същия код, защото втора употреба не намирам същия. И ще изисква ли някакво кодиране след това.
Мерси.
Колата е е92 330д, 231кс. Въпроса ми е следния една от дюзите ми дава отклонения и съм решил да я сменя.
Проблем ли ще е ако не е същия код, защото втора употреба не намирам същия. И ще изисква ли някакво кодиране след това.
Мерси.
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Бързи въпроси и отговори
Ronian написа:Здравейте
Колата е е92 330д, 231кс. Въпроса ми е следния една от дюзите ми дава отклонения и съм решил да я сменя.
Проблем ли ще е ако не е същия код, защото втора употреба не намирам същия. И ще изисква ли някакво кодиране след това.
Мерси.
Трябва и 6-те да са от един и същи мотор в случая от 231кс и трябва да й се вкара номера (кодира) за да прави правилни корекции.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани