Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dhtj » 16 Яну 2023, 0:24

Moni_BMW написа:Ако странния шум е скрибуцането това е някоя ролка. Има го и при мен същия звук и установих че е от ролката на хидравликата,но още нищо не съм сменявал. Ако се сетя ще ти снимам клип да си сравниш шумовете.


Че сменя ли се ролката на хидравликата? Не е ли просто едно колело, хванато за помпата?
Понеже и аз съм сменил обтяжна ролка, паразитни ролки, демпферна шайба и пак ми остава едно леко скърцане на студено време и студен двигател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Moni_BMW » 16 Яну 2023, 9:02

dhtj написа:
Moni_BMW написа:Ако странния шум е скрибуцането това е някоя ролка. Има го и при мен същия звук и установих че е от ролката на хидравликата,но още нищо не съм сменявал. Ако се сетя ще ти снимам клип да си сравниш шумовете.


Че сменя ли се ролката на хидравликата? Не е ли просто едно колело, хванато за помпата?
Понеже и аз съм сменил обтяжна ролка, паразитни ролки, демпферна шайба и пак ми остава едно леко скърцане на студено време и студен двигател.


Всъщност нямам представа, установих че от там при студен старт и то в студено време има шум от там.
///M power

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 13.12.2021
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от agkosev17 » 16 Яну 2023, 17:53

Да ако имаш време - остави едно клипче.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 5.02.2019

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mrowcpbg » 24 Яну 2023, 12:42

mrowcpbg написа:
Moni_BMW написа:
mrowcpbg написа:Колеги, по книжка пише, че може да имам втора запалка под пепелника, под задната духалка и евентуално в багажника, но на нито едно от тези места няма. Само в подлакътника, но там е прекалено близо до стената и немога да вклюза зарядното което имам. Въпроса ми, аз ли пропускам нещо или всички други запалки са опционални и по подразбиране има само една?

И още един въпрос - говорителя отзад на кората е издънен и бръжди кофти. Иска ми се да сложа някакви двулентови. Може ли да ми препоръчате нещо? Гледах тези Авто говорители Match UP X4BMW-FRT.1, но дали си заслужава или може да се вземе и нещо по-бюджетно?


И аз имам само на предния пепелник и в подлакътника. Отговора на въпроса е ,че допълнителните power outlet-и в багажника и при задния пепелник са опционални и на времето се е доплащало за тях и затова не всички коли са оборудвани с това ,а книжките са всички коли са печатани еднакви. По въпроса за говорителя нямам представа.


Мерси колега. Явно при мен е само в подлакътника, защото в пепелника няма, а и не се вади.
За говорителите в един английски форум препоръчваха VIBE Slick 4”, но ми се виждат малки.


Кратка обратна връзка за говорителите. Взех тези английските VIBE и бих казал, че за тези пари съм повече от доволен. В комплекта има всичко необходимо за монтаж (кабели, винтове и метални скоби).

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 30.10.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от borislvagg » 24 Яну 2023, 14:07

Здравейте колеги, някой от Плевен/София да съдейства за обучуване на километраж на Е90, 330d M57. Срещу съответното заплащане разбира се, може да се уговорим ЛС.
Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 22.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
Мечтае да кара: M5 E60,F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от iNfoster` » 26 Яну 2023, 7:57

Moni_BMW написа:
dhtj написа:
Moni_BMW написа:Ако странния шум е скрибуцането това е някоя ролка. Има го и при мен същия звук и установих че е от ролката на хидравликата,но още нищо не съм сменявал. Ако се сетя ще ти снимам клип да си сравниш шумовете.


Че сменя ли се ролката на хидравликата? Не е ли просто едно колело, хванато за помпата?
Понеже и аз съм сменил обтяжна ролка, паразитни ролки, демпферна шайба и пак ми остава едно леко скърцане на студено време и студен двигател.


Всъщност нямам представа, установих че от там при студен старт и то в студено време има шум от там.


Ролката на хидравликата се сменя, но тя е пластмасова и не играе никаква роля ако е здрава. Също така няма заместители и или втора ръка за около 30 лв или 180 за нова. Остава варианта наистина да е от помпата там варианта ти е втора ръка 60-80 лв или рециклаж 50-100. Нова е около 700. Но според мен не е от хидравличната помпа по-скоро е от пистовия ремък или демферната шайба.
Аз имах проблем със скърцане присвирване... В момента в който свалиш малкия ремък към хидравличната помпа и скърцането спираше. Аз бях взел ремъци Dayco ( пълни боклуци не ги препоръчвам на никой, защото от външната страна на ремъка е лъсвав и гладък и точно от там идваше присвирването и скърцането). Сложих Contitech и проблема се реши.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 28.04.2021
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mario001 » 26 Яну 2023, 10:48

iNfoster` написа:
Moni_BMW написа:
dhtj написа:
Moni_BMW написа:Ако странния шум е скрибуцането това е някоя ролка. Има го и при мен същия звук и установих че е от ролката на хидравликата,но още нищо не съм сменявал. Ако се сетя ще ти снимам клип да си сравниш шумовете.


Че сменя ли се ролката на хидравликата? Не е ли просто едно колело, хванато за помпата?
Понеже и аз съм сменил обтяжна ролка, паразитни ролки, демпферна шайба и пак ми остава едно леко скърцане на студено време и студен двигател.


Всъщност нямам представа, установих че от там при студен старт и то в студено време има шум от там.


Ролката на хидравликата се сменя, но тя е пластмасова и не играе никаква роля ако е здрава. Също така няма заместители и или втора ръка за около 30 лв или 180 за нова. Остава варианта наистина да е от помпата там варианта ти е втора ръка 60-80 лв или рециклаж 50-100. Нова е около 700. Но според мен не е от хидравличната помпа по-скоро е от пистовия ремък или демферната шайба.
Аз имах проблем със скърцане присвирване... В момента в който свалиш малкия ремък към хидравличната помпа и скърцането спираше. Аз бях взел ремъци Dayco ( пълни боклуци не ги препоръчвам на никой, защото от външната страна на ремъка е лъсвав и гладък и точно от там идваше присвирването и скърцането). Сложих Contitech и проблема се реши.
Здравейте,

Това прискърцване освен на моя автомобил, го чувам на всеки един от серията E9x,дизел.

То се изразява в слабо прискързване при палене и то за секунда. Не мога да си обясня от какво се получава, по скоро не съм сигурен, че така си излиза заводски.

Имах проблем с демпфера и го подмених, също подмених и обтегача и нови ремъци на континетнал ест.

Но това прискърцване си остана, не че ме дразни, щото е само при палене, просто ми е интересно защо се получава и така ли си излиза от завода, с прискърцване при палене..

Sent from my SM-G980F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ceco_kd » 26 Яну 2023, 11:39

Абе не е кой знае какво да свалиш ремъка и да я запалиш. Ако го няма нищо чудно и ремъка да изскърцва в началото докато поеме въртенето.


Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 22.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
Мечтае да кара: M5 E60,F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от iNfoster` » 26 Яну 2023, 17:41

mario001 написа:
iNfoster` написа:
Moni_BMW написа:
dhtj написа:
Moni_BMW написа:Ако странния шум е скрибуцането това е някоя ролка. Има го и при мен същия звук и установих че е от ролката на хидравликата,но още нищо не съм сменявал. Ако се сетя ще ти снимам клип да си сравниш шумовете.


Че сменя ли се ролката на хидравликата? Не е ли просто едно колело, хванато за помпата?
Понеже и аз съм сменил обтяжна ролка, паразитни ролки, демпферна шайба и пак ми остава едно леко скърцане на студено време и студен двигател.


Всъщност нямам представа, установих че от там при студен старт и то в студено време има шум от там.


Ролката на хидравликата се сменя, но тя е пластмасова и не играе никаква роля ако е здрава. Също така няма заместители и или втора ръка за около 30 лв или 180 за нова. Остава варианта наистина да е от помпата там варианта ти е втора ръка 60-80 лв или рециклаж 50-100. Нова е около 700. Но според мен не е от хидравличната помпа по-скоро е от пистовия ремък или демферната шайба.
Аз имах проблем със скърцане присвирване... В момента в който свалиш малкия ремък към хидравличната помпа и скърцането спираше. Аз бях взел ремъци Dayco ( пълни боклуци не ги препоръчвам на никой, защото от външната страна на ремъка е лъсвав и гладък и точно от там идваше присвирването и скърцането). Сложих Contitech и проблема се реши.
Здравейте,

Това прискърцване освен на моя автомобил, го чувам на всеки един от серията E9x,дизел.

То се изразява в слабо прискързване при палене и то за секунда. Не мога да си обясня от какво се получава, по скоро не съм сигурен, че така си излиза заводски.

Имах проблем с демпфера и го подмених, също подмених и обтегача и нови ремъци на континетнал ест.

Но това прискърцване си остана, не че ме дразни, щото е само при палене, просто ми е интересно защо се получава и така ли си излиза от завода, с прискърцване при палене..

Sent from my SM-G980F using Tapatalk


Аз си мислех, че за постоянно скърцане говорим както беше при мен. И при мен го има това в началото което е горе долу 1-2 секунди. И аз съм с нова демферна шайба която е на около 1000 км ( Оригинална на BMW ). Нов обтегач, нова паразитна ролка и нови ремъци. Не знам, но мисля че при M47 ролката на динамото е демферна, ако не греша. Ако е така може да се пробва и след нейната смяна дали ще има смяна на звука при палене.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Moni_BMW » 26 Яну 2023, 20:30

Да. Всъщност един разбирач по БМВта ми каза ,че шумът (при мен) е от ролката на динамото.
///M power

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 231
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Ивайло Димов » 26 Яну 2023, 21:05

Динамо нямаш ,имаш алтернатор и ако е с фраилайфна шайба е възможно от нея да скърца но и леко подскача ремъка .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 28.04.2021
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mario001 » 12 Фев 2023, 18:44

Здравейте,

Един Off-topic, или не чак толкова въпрос.
Пазарували ли сте от daparto de и какво ви е мнението.
Смятам, като се позатопли времето да да сменя дискове, накладки, сензори, тръбички..пък и други неща превантивно, като цена на ATE от там и друг известен магазин в България. Разликата е ..хайде да не кажа двойна но едно 30/40%.



Sent from my SM-G980F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 873
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от zaharia » 13 Фев 2023, 19:03

На този сайт има различни търговци и всъщност въпроса е от кого от тях ще си купуваш стоката. Аз съм поръчвал части от по-реномираните и известните(като първите 6 от списъка най-отгоре на началната им страница) и не мога да се оплача засега.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dynalias » 15 Фев 2023, 1:07

Прискърцването при палене на N47 моторите идва от кофти (евтин) ремък или от това, че майстора го е обърнал. Ремъка от едната страна е оплетен точно заради това да не приплъзва при натоварване. Обърнете си ремъка ако въобще е оплетен или си купете такъв с оплетка от едната страна и ще спре да скърца. Масово в сервизите го слагат на обратно и след известни километри от преплъзването става лъскав и за в кофата...

Оплетената част трябва да е отвътре при ролката на генератора по това се ориентирайте дали правилно ви е сложен.
belt-tensioner.jpeg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 22.08.2016
Пол: Мъж
Кара: E46 330d, Е90 320d, E61 530d
Мечтае да кара: M5 E60,F90

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от iNfoster` » 19 Фев 2023, 21:37

dynalias написа:Прискърцването при палене на N47 моторите идва от кофти (евтин) ремък или от това, че майстора го е обърнал. Ремъка от едната страна е оплетен точно заради това да не приплъзва при натоварване. Обърнете си ремъка ако въобще е оплетен или си купете такъв с оплетка от едната страна и ще спре да скърца. Масово в сервизите го слагат на обратно и след известни километри от преплъзването става лъскав и за в кофата...

Оплетената част трябва да е отвътре при ролката на генератора по това се ориентирайте дали правилно ви е сложен.
belt-tensioner.jpeg

Как може да го обърнеш на обратно след като оплетката му е от същата страна където са и пистите?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook