Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
IvajloHristov написа:Изгорял ти е ринга/габарита/,ако си пуснал дневните светлини не си личи,защото светят заедно с късите най-вероятно
Колега, при пуснати дневни светлини ринговете във десния фар светят, гледах ги и вечерно време за да видя дали има разлика със левия фар.
Освен да чакам да видя кога ще изгори съвсем някоя крушка и да си проличи коя е
- rAd000
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 5.05.2015
- Местоположение: Нюрнберг
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e90 LCI, 325TI e46
- Мечтае да кара: M140ix, 440ixGC, GT63S AMG, G63 AMG
Re: Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
За колегата по-горе.При дневни светлини не трябва да свети нищо друго освен ангелските очи(2-та ринга) освен ако не си правил модификации.
П.С. Колега до колкото помня на мен ми излизат:
Side lights(side marker при US модели) - демек този на калника
Marker led - 3-те диода в самият фар над мигача
Turn lights - са мигачите
Cornering lights - "завиващи светлини" са крушките до ксенона в фара(демек не кръга на ксенона а другият) - повечето модели имат декоративна черна лупа пред тях.
Fog lights - фарове за мъгла
Reverse lights - задни светлини
Tail lights - задни габарити
Stop lights - Спирачките
Interior lights - са тези в купето(към тях се включват под кормилото пасажера под вратите жабката багажника и тавана)
На немски Kennzeichenbeleuchtung - крушките на номерата(забравих как бяха на английски )
Angel Eyes - всички ги знаем ринговете или хало булбс.
Indicator light - давам идея но не съм сигурен - ако имаш крушки на бравите(аз имам на 4-рите врати) може и там да ти е проблема да ги прегледаш или изкючиш.
Това излиза на моята кола като цяло може и да имам пропуск.Аз съм изключил мониторинг на всички останали освен ксенон(къси,дълги),стопове(+3тия стоп),задни и предни габарити и за мъгла.(корнеринг са изключени напълно и на тяхно място са пуснати за мъгла).Като цяло аз бих спрял всички крушки отдясно и да ги активирвам една по една и ще намеря каде е проблема.Ако ги спреш всичките и излиза все още обаче тогава иди на сервиз най-добре.Успех.
П.С. Колега до колкото помня на мен ми излизат:
Side lights(side marker при US модели) - демек този на калника
Marker led - 3-те диода в самият фар над мигача
Turn lights - са мигачите
Cornering lights - "завиващи светлини" са крушките до ксенона в фара(демек не кръга на ксенона а другият) - повечето модели имат декоративна черна лупа пред тях.
Fog lights - фарове за мъгла
Reverse lights - задни светлини
Tail lights - задни габарити
Stop lights - Спирачките
Interior lights - са тези в купето(към тях се включват под кормилото пасажера под вратите жабката багажника и тавана)
На немски Kennzeichenbeleuchtung - крушките на номерата(забравих как бяха на английски )
Angel Eyes - всички ги знаем ринговете или хало булбс.
Indicator light - давам идея но не съм сигурен - ако имаш крушки на бравите(аз имам на 4-рите врати) може и там да ти е проблема да ги прегледаш или изкючиш.
Това излиза на моята кола като цяло може и да имам пропуск.Аз съм изключил мониторинг на всички останали освен ксенон(къси,дълги),стопове(+3тия стоп),задни и предни габарити и за мъгла.(корнеринг са изключени напълно и на тяхно място са пуснати за мъгла).Като цяло аз бих спрял всички крушки отдясно и да ги активирвам една по една и ще намеря каде е проблема.Ако ги спреш всичките и излиза все още обаче тогава иди на сервиз най-добре.Успех.
Re: Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
Колега, благодаря за изчерпателния отговор! Оценявам го!
За протокола: успях да намеря изгорялата крушка-оказа се че е вътрешната в десния фар, която светва само при завиване (cornering light). Понеже съм с би-ксенон, то вътрешната крушка свети само за да улесни осветяването при завиване и за това не се вижда при нормално пуснати фарове!!! Обаче, при пуснати фарове и завъртане на волана надясно и наляво се вижда как в левия фар крушката свети а в десния не. Смених я и сега всичко е наред.
За протокола: успях да намеря изгорялата крушка-оказа се че е вътрешната в десния фар, която светва само при завиване (cornering light). Понеже съм с би-ксенон, то вътрешната крушка свети само за да улесни осветяването при завиване и за това не се вижда при нормално пуснати фарове!!! Обаче, при пуснати фарове и завъртане на волана надясно и наляво се вижда как в левия фар крушката свети а в десния не. Смених я и сега всичко е наред.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
Здравейте колеги,
да съживя темата и аз. От една седмица ми светва rear left light failure и след няколко минути изчезва, като в ай-драйва не остава грешка, а реално крушките си светят. Четох с ИСТА, пише, че е крушка. Разменихме всички крушки от десния стоп с левия и вече 2 дни нямаше никакви проблеми. Днес сутринта запалих колата и пак същата грешка за левия стоп с другите крушки. Не знам на какво може да се дължи. Имам лед светлини на дългите, но там съм спрял чека. Може ли те да бъркат нещо? Фасунгите май са ОК.
да съживя темата и аз. От една седмица ми светва rear left light failure и след няколко минути изчезва, като в ай-драйва не остава грешка, а реално крушките си светят. Четох с ИСТА, пише, че е крушка. Разменихме всички крушки от десния стоп с левия и вече 2 дни нямаше никакви проблеми. Днес сутринта запалих колата и пак същата грешка за левия стоп с другите крушки. Не знам на какво може да се дължи. Имам лед светлини на дългите, но там съм спрял чека. Може ли те да бъркат нещо? Фасунгите май са ОК.
Re: Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
dextuar написа:Здравейте колеги,
да съживя темата и аз. От една седмица ми светва rear left light failure и след няколко минути изчезва, като в ай-драйва не остава грешка, а реално крушките си светят. Четох с ИСТА, пише, че е крушка. Разменихме всички крушки от десния стоп с левия и вече 2 дни нямаше никакви проблеми. Днес сутринта запалих колата и пак същата грешка за левия стоп с другите крушки. Не знам на какво може да се дължи. Имам лед светлини на дългите, но там съм спрял чека. Може ли те да бъркат нещо? Фасунгите май са ОК.
Свали ги и почисти хубаво и гнездата и самите крушки. Аз залагам на корозия и лош контакт. На мен ми го прави от време на време по същия начин и след почистване се оправя.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
nero_ написа:dextuar написа:Здравейте колеги,
да съживя темата и аз. От една седмица ми светва rear left light failure и след няколко минути изчезва, като в ай-драйва не остава грешка, а реално крушките си светят. Четох с ИСТА, пише, че е крушка. Разменихме всички крушки от десния стоп с левия и вече 2 дни нямаше никакви проблеми. Днес сутринта запалих колата и пак същата грешка за левия стоп с другите крушки. Не знам на какво може да се дължи. Имам лед светлини на дългите, но там съм спрял чека. Може ли те да бъркат нещо? Фасунгите май са ОК.
Свали ги и почисти хубаво и гнездата и самите крушки. Аз залагам на корозия и лош контакт. На мен ми го прави от време на време по същия начин и след почистване се оправя.
Оказа се левият страничен мигач, не знам защо на диагностиката не го показа него, откакто спря да свети, нямам грешка. Влизала е вода и има доста корозия по връзките.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- csx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Facelift touring 2004
- Детайли за колата: E46 Facelift touring
Re: Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
Виж в някоя от крушките може да е нагоряла ! Направи хубав оглед на крушките като ги свалиш и ако има около нажежаема жица значи е тая.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
- Разбра ли за Веско Маринов?
- Не,какво?
- Ми нападнал човек в парка и му изпял "химна" на МВР!
Ама човека е горе-долу в добро състояние , май ще живее!
-Слава богу.
- Не,какво?
- Ми нападнал човек в парка и му изпял "химна" на МВР!
Ама човека е горе-долу в добро състояние , май ще живее!
-Слава богу.
- Gladiator_BG
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 29.10.2007
- Кара: BMW E90 320d
- Мечтае да кара: АТВ в саваната
- Детайли за колата: Е90 130kW
Re: Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
При мен проблема се появи с предна дясна крушка на късите светлини. Компа индикира за нередност - гледам крушката не свети. Веднага минавам през най - близката бензиностанция и купувам същата халогенна крушка Osram H7 - сменям я, но компа продължава да реве за нередност. Свалям я отново ... притягам с клещите кабелните обувки /буксата се е пръснала и стои само на оголените клеми/ нанизвам ги, но проблема остана - компа пак реве за проблем с дясната крушка. Проверявам каква е грешката и изписва CC-ID 89
Къде в Пловдив да я закарам да се прочете или програмира там каквото трябва за да спре да пищи таблото при всяко палене?
EDIT: Успях да оправя проблема.
замерих волтажа до крушката - мултицета показва колебливо между 8V и 10V. След силно натискане с пипалата на уреда показа 12V и крушката присветна. Проблема се оказа във силно окислените клеми, които се нанизват в крушката. След смяната им с нова фасунга всичко си дойде на мястото.
Къде в Пловдив да я закарам да се прочете или програмира там каквото трябва за да спре да пищи таблото при всяко палене?
EDIT: Успях да оправя проблема.
замерих волтажа до крушката - мултицета показва колебливо между 8V и 10V. След силно натискане с пипалата на уреда показа 12V и крушката присветна. Проблема се оказа във силно окислените клеми, които се нанизват в крушката. След смяната им с нова фасунга всичко си дойде на мястото.
- zzafirov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 16.03.2019
- Местоположение: Пловдив (за момента)
- Пол: Мъж
- Кара: пенсионерската
- Мечтае да кара: самолети и лодки
- Детайли за колата: E91 320d М47
Re: Постоянна индикация за изгоряла крушка - такава няма?
Gladiator_BG написа:При мен проблема се появи с предна дясна крушка на късите светлини. Компа индикира за нередност - гледам крушката не свети. Веднага минавам през най - близката бензиностанция и купувам същата халогенна крушка Osram H7 - сменям я, но компа продължава да реве за нередност. Свалям я отново ... притягам с клещите кабелните обувки /буксата се е пръснала и стои само на оголените клеми/ нанизвам ги, но проблема остана - компа пак реве за проблем с дясната крушка. Проверявам каква е грешката и изписва CC-ID 89
Къде в Пловдив да я закарам да се прочете или програмира там каквото трябва за да спре да пищи таблото при всяко палене?
EDIT: Успях да оправя проблема.
замерих волтажа до крушката - мултицета показва колебливо между 8V и 10V. След силно натискане с пипалата на уреда показа 12V и крушката присветна. Проблема се оказа във силно окислените клеми, които се нанизват в крушката. След смяната им с нова фасунга всичко си дойде на мястото.
При мен имаше сходен проблем - крушките светят, но пищи таблото за изгоряла задна светлина. Разглобих задните светлини, тръкнах леко всяко едно пинче на буксите за крушките, както и на самата платка, на която са хванати крушките, свързах ги и всичко се оправи. Е, счупиха ми се едни крачета, които държат пластмасите на задните светлини, ама не е болка за умиране - под кората на задния капак са и не се вижда, а функционално си е наред.
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани