E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Колеги отделих мненията от другата тема за да не оспамваме там
И така да се похваля с новата ми играчка, въпреки че доста скептични мнения и настроения прочетох, аз колата я харесах и прецених, че ще се взимаме, пък ако излезне само това което съм установил при огледа и диагностиката на място добре, ако не дупе да ми е яко
Имал съм по стари БМВ-та в ръцете, като Е36, Е39 време беше за ъпгрейд.
По старите потребители ме познават с по новите ще се запознаем
Колата беше с повреден дросел и запушен ДПФ.
Дросела е сменен и регенерацията стана, макар и със затруднения.
По надолу в темата ще задавам по някой друг въпрос докато се ориентирам с модела, че досега не съм чоплил по Е9х сериозно.
И така надолу са мненията писани в темата за избор на Е9х...
Лоша хубава вече аз ще и бера галето
Колата беше с проблем, който установих на място, купих я, проблема е отстранен и вече я карам
Остана само да се оправя с ДПФ-а и ....да и се радвам.
В крайна сметка каквото сабя покаже
И така да се похваля с новата ми играчка, въпреки че доста скептични мнения и настроения прочетох, аз колата я харесах и прецених, че ще се взимаме, пък ако излезне само това което съм установил при огледа и диагностиката на място добре, ако не дупе да ми е яко
Имал съм по стари БМВ-та в ръцете, като Е36, Е39 време беше за ъпгрейд.
По старите потребители ме познават с по новите ще се запознаем
Колата беше с повреден дросел и запушен ДПФ.
Дросела е сменен и регенерацията стана, макар и със затруднения.
По надолу в темата ще задавам по някой друг въпрос докато се ориентирам с модела, че досега не съм чоплил по Е9х сериозно.
И така надолу са мненията писани в темата за избор на Е9х...
Alexi написа:то ще се чуе ,капарирана е може да е колега от форума
Лоша хубава вече аз ще и бера галето
Колата беше с проблем, който установих на място, купих я, проблема е отстранен и вече я карам
Остана само да се оправя с ДПФ-а и ....да и се радвам.
В крайна сметка каквото сабя покаже
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
е сподели какъв проблем имаше ,щото наистина беше на ниска цена и изглежда запазена че и с новия мотор ,фейс .. чак аз я загледах
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:В крайна сметка каквото сабя покаже
споко, сега ще ти обяснят, как е удавена и изгоряла...
иначе, честито! СЪС ЗДРАВЕ да и подаваш от жеравината
п.с. дпф-а хардуерно и софтуерно (маднесс), а може и лека засилка
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Регенерацията е между 60 и 160 ако не се пуска и НЯМА грешки проблема е друг 95 градуса е висока температура за извън градско, горещо ти препоръчвам да минеш на свестен сервиз, който да я рязгледа подробно. Пс за 200 фейс няма как да напълни ДПФа там държат доста повече
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
95 беше на място докато я ръчках с лаптопа, после не съм гледал температурата, защото нямах собствен кабел и компютър, пък и не бях обърнал внимание че скритото меню се отключва с последните 5 цифри, аз пробвах със сбора от последните 6.
Но явно грешката ми е била че съм изгасил колата на бензиностанцията докато зареждам.
Но явно грешката ми е била че съм изгасил колата на бензиностанцията докато зареждам.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:95 беше на място докато я ръчках с лаптопа, после не съм гледал температурата, защото нямах собствен кабел и компютър, пък и не бях обърнал внимание че скритото меню се отключва с последните 5 цифри, аз пробвах със сбора от последните 6.
Но явно грешката ми е била че съм изгасил колата на бензиностанцията докато зареждам.
a kakво налягане прави във филтъра? Да не би да не е запушен? Тогава няма да тръгне ако е ниско налягането, или понякога често в италия ги пробиват - тогава няма да вдигне никога налягане.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
adovet написа:vld написа:95 беше на място докато я ръчках с лаптопа, после не съм гледал температурата, защото нямах собствен кабел и компютър, пък и не бях обърнал внимание че скритото меню се отключва с последните 5 цифри, аз пробвах със сбора от последните 6.
Но явно грешката ми е била че съм изгасил колата на бензиностанцията докато зареждам.
a kakво налягане прави във филтъра? Да не би да не е запушен? Тогава няма да тръгне ако е ниско налягането, или понякога често в италия ги пробиват - тогава няма да вдигне никога налягане.
Ето това са два екрана единия е с грешката прочетен с инпа, другия е статус на изпускателната система с иста:
Снощи и зададох пак като задача регенерация и карах до Ихтиман.
Повече не ми е светвала грешка за запушен ДПФ, което ме кара да мисля че се е усъществила успешно регенерацията.
Снощи нямаше време да я гледам какво ще покаже след регенерацията защото ми направи номер - спука се корпуса на малкия термостат.
Незнам защо може би му е дошло времето, при положение че не е прегрявала по време на карането - повече от 97-98 градуса не видях на таблото докато карам, изведнъж светна чека за намалял антифриз и докато завъртя под моста и се кача пак на магистралата го беше изхвърлила вече.
В тази посока имам няколко въпроса?
На каква температура трябва да работи мотора?
На какви градуси и колко степени на вентилатора за охлаждане има?
Освен двата термостата има ли други слаби елементи по охладителната система?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
на 87-89 градуса стандарт, ако си с чист радиатор и нови термостати ще е толкова. С климатик на 30+ градуса при мен повече от 96 градуса не съм я виждал, няколко колеги с Н47 говорят за 98 градуса макс при яко напичане.
Като се гледа това, което си пуснал има нещо МНОГО нередно с регенерациите имаш грешка за последна регенерации преди 292814.877 км и преди това има друг статус за 255к км преминати от последна регенерация тоест за съжаление това говори за доста стабилен километраж, почти гарантирано ти е това, което пише Адовет - да е пробит ДПФ-а, за това вероятно дава само 60 mbar налягане. Горещо препоръчвам сваляне на ДПФ-а възможно най-скоро, за да се види състоянитео му. Проблеми, които можеш да предизвикаш карайки така са много.
Пс стандартно изминато разстояни между регенерации е около 1200-1600 км ако ДПФ-а е чист. Ако регенерира на по-малко значи е почна да заминава, а ко имаш 100ци хиляди км между регенерации, както в твоя случай (забравили са да занулят тези данни джамбазите) значи има друга манипулация, която е хубаво да се разбере каква е.
Като се гледа това, което си пуснал има нещо МНОГО нередно с регенерациите имаш грешка за последна регенерации преди 292814.877 км и преди това има друг статус за 255к км преминати от последна регенерация тоест за съжаление това говори за доста стабилен километраж, почти гарантирано ти е това, което пише Адовет - да е пробит ДПФ-а, за това вероятно дава само 60 mbar налягане. Горещо препоръчвам сваляне на ДПФ-а възможно най-скоро, за да се види състоянитео му. Проблеми, които можеш да предизвикаш карайки така са много.
Пс стандартно изминато разстояни между регенерации е около 1200-1600 км ако ДПФ-а е чист. Ако регенерира на по-малко значи е почна да заминава, а ко имаш 100ци хиляди км между регенерации, както в твоя случай (забравили са да занулят тези данни джамбазите) значи има друга манипулация, която е хубаво да се разбере каква е.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:adovet написа:vld написа:95 беше на място докато я ръчках с лаптопа, после не съм гледал температурата, защото нямах собствен кабел и компютър, пък и не бях обърнал внимание че скритото меню се отключва с последните 5 цифри, аз пробвах със сбора от последните 6.
Но явно грешката ми е била че съм изгасил колата на бензиностанцията докато зареждам.
a kakво налягане прави във филтъра? Да не би да не е запушен? Тогава няма да тръгне ако е ниско налягането, или понякога често в италия ги пробиват - тогава няма да вдигне никога налягане.
Ето това са два екрана единия е с грешката прочетен с инпа, другия е статус на изпускателната система с иста:
Снощи и зададох пак като задача регенерация и карах до Ихтиман.
Повече не ми е светвала грешка за запушен ДПФ, което ме кара да мисля че се е усъществила успешно регенерацията.
Снощи нямаше време да я гледам какво ще покаже след регенерацията защото ми направи номер - спука се корпуса на малкия термостат.
Незнам защо може би му е дошло времето, при положение че не е прегрявала по време на карането - повече от 97-98 градуса не видях на таблото докато карам, изведнъж светна чека за намалял антифриз и докато завъртя под моста и се кача пак на магистралата го беше изхвърлила вече.
В тази посока имам няколко въпроса?
На каква температура трябва да работи мотора?
На какви градуси и колко степени на вентилатора за охлаждане има?
Освен двата термостата има ли други слаби елементи по охладителната система?
Колега като гледам данните съм почти сигурен, че ДПФа е надупчен. Снимай да видим ауспуха от зад.
ПС: при такова налягане никога няма да почне регенерация сама. Има си условия при които да почне и едното от тях е да има високо налягане.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
adovet написа:vld написа:adovet написа:vld написа:95 беше на място докато я ръчках с лаптопа, после не съм гледал температурата, защото нямах собствен кабел и компютър, пък и не бях обърнал внимание че скритото меню се отключва с последните 5 цифри, аз пробвах със сбора от последните 6.
Но явно грешката ми е била че съм изгасил колата на бензиностанцията докато зареждам.
a kakво налягане прави във филтъра? Да не би да не е запушен? Тогава няма да тръгне ако е ниско налягането, или понякога често в италия ги пробиват - тогава няма да вдигне никога налягане.
Ето това са два екрана единия е с грешката прочетен с инпа, другия е статус на изпускателната система с иста:
Снощи и зададох пак като задача регенерация и карах до Ихтиман.
Повече не ми е светвала грешка за запушен ДПФ, което ме кара да мисля че се е усъществила успешно регенерацията.
Снощи нямаше време да я гледам какво ще покаже след регенерацията защото ми направи номер - спука се корпуса на малкия термостат.
Незнам защо може би му е дошло времето, при положение че не е прегрявала по време на карането - повече от 97-98 градуса не видях на таблото докато карам, изведнъж светна чека за намалял антифриз и докато завъртя под моста и се кача пак на магистралата го беше изхвърлила вече.
В тази посока имам няколко въпроса?
На каква температура трябва да работи мотора?
На какви градуси и колко степени на вентилатора за охлаждане има?
Освен двата термостата има ли други слаби елементи по охладителната система?
Колега като гледам данните съм почти сигурен, че ДПФа е надупчен. Снимай да видим ауспуха от зад.
ПС: при такова налягане никога няма да почне регенерация сама. Има си условия при които да почне и едното от тях е да има високо налягане.
Е защо тогава светва че е запушен филтъра , то нали тая грешка избива поради високо налягане?
Ще го снимам довечера, лявата дупка е чиста, дясната е леко по тъмна но няма сажди.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:adovet написа:vld написа:adovet написа:vld написа:95 беше на място докато я ръчках с лаптопа, после не съм гледал температурата, защото нямах собствен кабел и компютър, пък и не бях обърнал внимание че скритото меню се отключва с последните 5 цифри, аз пробвах със сбора от последните 6.
Но явно грешката ми е била че съм изгасил колата на бензиностанцията докато зареждам.
a kakво налягане прави във филтъра? Да не би да не е запушен? Тогава няма да тръгне ако е ниско налягането, или понякога често в италия ги пробиват - тогава няма да вдигне никога налягане.
Ето това са два екрана единия е с грешката прочетен с инпа, другия е статус на изпускателната система с иста:
Снощи и зададох пак като задача регенерация и карах до Ихтиман.
Повече не ми е светвала грешка за запушен ДПФ, което ме кара да мисля че се е усъществила успешно регенерацията.
Снощи нямаше време да я гледам какво ще покаже след регенерацията защото ми направи номер - спука се корпуса на малкия термостат.
Незнам защо може би му е дошло времето, при положение че не е прегрявала по време на карането - повече от 97-98 градуса не видях на таблото докато карам, изведнъж светна чека за намалял антифриз и докато завъртя под моста и се кача пак на магистралата го беше изхвърлила вече.
В тази посока имам няколко въпроса?
На каква температура трябва да работи мотора?
На какви градуси и колко степени на вентилатора за охлаждане има?
Освен двата термостата има ли други слаби елементи по охладителната система?
Колега като гледам данните съм почти сигурен, че ДПФа е надупчен. Снимай да видим ауспуха от зад.
ПС: при такова налягане никога няма да почне регенерация сама. Има си условия при които да почне и едното от тях е да има високо налягане.
Е защо тогава светва че е запушен филтъра , то нали тая грешка избива поради високо налягане?
Ще го снимам довечера, лявата дупка е чиста, дясната е леко по тъмна но няма сажди.
Ако има и някакъв друг проблем с филтъра(датчик или нещо друго) пак ще свети
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Да ама ламбда сондата и температурния сензор ще излезнат като грешка при диагностика нали така?
Аз мисля че заради повредения дросел се е забавила регенерацията и е почнало да го записва като грешка, отделно и това че са я въртяли вероятно не са пипали както трябва също може да указва влияние.
Имам в предвид периодите които излизат за последна регенерация. Нямам бмв скенер 2.2 за да я погледна по обстойно , с 2.01 нестава.
Ще видя какво ще и е поведението днес като сменя термостатите, ако спре да излиза грешката ще е хубаво.
Четох, че не е проблем ако е надупчен да се кара така, докато не се затлачи, това така ли е?
В крайна сметка ако се окаже надупчен ще го махна и ще го изолирам софтуерно.
Ясно е че колата е доста карана, но няма как тия магистрални бмв-та са така, важното е да е поддържана адекватно.
Мотора и работи много тихо и равномерно вече над 600км. минах с смененото масло.
Интериора е като нов, няма захабявания изтърквания , има забележки по една пластмаса на дръжката на задна лява врата, където е било монтирано детското столче, което е нормално и моите деца като им е скучно чоплят дръжките.
Това е, купето е право, няма следи от удари, волана не е захабен и не е претапициран, седалките са здрави, не изтърбушени, общо взето доста прилично състояние, окачване амортисьоти в добра кондиция, колата е с перфектно поведение.
А по мотора ще видим, времето ще покаже.
До колкото съм чел, този мотор е доста сполучлив и прави доста голям пробег, без особенни проблеми.
Има ли нещо на което трябва да се обърне внимание по мотора по специално?, при преглед с инпа всички параметри са в норма, без отклонение, грешки няма записани в дде.
Аз мисля че заради повредения дросел се е забавила регенерацията и е почнало да го записва като грешка, отделно и това че са я въртяли вероятно не са пипали както трябва също може да указва влияние.
Имам в предвид периодите които излизат за последна регенерация. Нямам бмв скенер 2.2 за да я погледна по обстойно , с 2.01 нестава.
Ще видя какво ще и е поведението днес като сменя термостатите, ако спре да излиза грешката ще е хубаво.
Четох, че не е проблем ако е надупчен да се кара така, докато не се затлачи, това така ли е?
В крайна сметка ако се окаже надупчен ще го махна и ще го изолирам софтуерно.
Ясно е че колата е доста карана, но няма как тия магистрални бмв-та са така, важното е да е поддържана адекватно.
Мотора и работи много тихо и равномерно вече над 600км. минах с смененото масло.
Интериора е като нов, няма захабявания изтърквания , има забележки по една пластмаса на дръжката на задна лява врата, където е било монтирано детското столче, което е нормално и моите деца като им е скучно чоплят дръжките.
Това е, купето е право, няма следи от удари, волана не е захабен и не е претапициран, седалките са здрави, не изтърбушени, общо взето доста прилично състояние, окачване амортисьоти в добра кондиция, колата е с перфектно поведение.
А по мотора ще видим, времето ще покаже.
До колкото съм чел, този мотор е доста сполучлив и прави доста голям пробег, без особенни проблеми.
Има ли нещо на което трябва да се обърне внимание по мотора по специално?, при преглед с инпа всички параметри са в норма, без отклонение, грешки няма записани в дде.
- mopasan
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Taruno написа:на 87-89 градуса стандарт, ако си с чист радиатор и нови термостати ще е толкова. С климатик на 30+ градуса при мен повече от 96 градуса не съм я виждал, няколко колеги с Н47 говорят за 98 градуса макс при яко напичане.
Като се гледа това, което си пуснал има нещо МНОГО нередно с регенерациите имаш грешка за последна регенерации преди 292814.877 км и преди това има друг статус за 255к км преминати от последна регенерация тоест за съжаление това говори за доста стабилен километраж, почти гарантирано ти е това, което пише Адовет - да е пробит ДПФ-а, за това вероятно дава само 60 mbar налягане. Горещо препоръчвам сваляне на ДПФ-а възможно най-скоро, за да се види състоянитео му. Проблеми, които можеш да предизвикаш карайки така са много.
Пс стандартно изминато разстояни между регенерации е около 1200-1600 км ако ДПФ-а е чист. Ако регенерира на по-малко значи е почна да заминава, а ко имаш 100ци хиляди км между регенерации, както в твоя случай (забравили са да занулят тези данни джамбазите) значи има друга манипулация, която е хубаво да се разбере каква е.
Нормална температура на М47 е между 89-91 градуса, за N47 незнам. При нормално каране без изцеждане. Температурите са коментирани многократно в темата за термостатите!
Последна промяна mopasan на 03 Сеп 2015, 16:19, променена общо 1 път
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Колега от дросела нямаше да има 250 хил. км между последните две регенерации. Има начини да се изолират датчиците и да не хвърлят грешка. И грешката ти за ДПФ не е, че е запушена някоя банка те са DPF bank A DPF bank B, а ти дава обща грешка.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Ето ги накрайниците:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани