E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
exc написа:Благодаря. Ще огледам първо това маркуче. Няма логика в цялата ситуация, защото стойностите в зависимост от това кога е регенерирала винаги са сравнително коректни. В същото време набива грешка за сензора, без да се упомене защо... Ако е проблемен тоя сензор, не би ли трябвало грешката да се появява почти веднага след изчистване, а не след няколкостотин км? Освен това, колата прави редовни регенерации, което с повреден сензор няма как да стане.
Стойностите са си в норма, филтъра ти е ресетнат и затова ASH е малко.
Соот е плаваща стойност и регенерация почва на около 40-45 при мен.
И друг път съм виждал да има подобна грешка за сензора и да се появява когато си иска и въпреки нея филтъра да работи добре.
Освен маркучето което влиза в него, можеш да свалиш самия сензор и да видиш дали няма някакви сажди в тръбичката които да му пречат да отчита коректно.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Едно бързо въпросче по темата : 320д 163 оригинално без DPF имат ли дроселова клапа? Знам че е46ца 320д 150 нямат дроселова клапа, но те нямат и DPF, а тези с DPF Е90тки имат дроселова клапа.
///M power
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани