питане за e90 316i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- security_g
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320 GT XD
- Детайли за колата: 320 GT XD 2015г
питане за e90 316i
Здравейте колеги харесах едно бмв е90 316i 2008 год. ,но не съм запознат бензиновите двигатели.Моля някой ако запознат с тоя двигател да ме насочи какво да гледам при огледа? Какви болежки имат поначало е90? Мерси предварително!!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: питане за e90 316i
security_g написа:Здравейте колеги харесах едно бмв е90 316i 2008 год. ,но не съм запознат бензиновите двигатели.Моля някой ако запознат с тоя двигател да ме насочи какво да гледам при огледа? Какви болежки имат поначало е90? Мерси предварително!!
ако нямаш диагностика така и да го гледаш нищо няма да разбереш, а този мотор е доста капризен валветроник.
- security_g
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320 GT XD
- Детайли за колата: 320 GT XD 2015г
Re: питане за e90 316i
ако нямаш диагностика така и да го гледаш нищо няма да разбереш, а този мотор е доста капризен валветроник.[/quote]
колега какво имаш предвид като казваш капризен?
колега какво имаш предвид като казваш капризен?
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: питане за e90 316i
security_g написа:ако нямаш диагностика така и да го гледаш нищо няма да разбереш, а този мотор е доста капризен валветроник.
колега какво имаш предвид като казваш капризен?[/quote]
Чеши си езика колегата...........
Нищо капризно няма.... нещо което го има масово не само на бензиновите бмв-та , а и на почти всички други марки автомобили. Сменя ли се маслото редовно проблем нямаш.......
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: питане за e90 316i
kraska написа:security_g написа:ако нямаш диагностика така и да го гледаш нищо няма да разбереш, а този мотор е доста капризен валветроник.
колега какво имаш предвид като казваш капризен?
Чеши си езика колегата...........
Нищо капризно няма.... нещо което го има масово не само на бензиновите бмв-та , а и на почти всички други марки автомобили. Сменя ли се маслото редовно проблем нямаш.......[/quote]
щом си чеша езика напиши валветроник бмв в търсачката и чети виж колко теми има и в е46 и ако знаеш колко коли са идвали при мен с проблеми във валветроника, също така съм сменил поне 10 моторчета на валветроника и соленоидите от пред ако това е чешане здраве му кажи, иначе да сменяй си маслото колкото искаш и на 5 хил и като колата е на 400000 км и бай Пешо а е на правил на 150хил. и ти си го сменяй а оптегача, веригата и колелата на валовете са се околопали и валветроника се побърква и колата няма обороти ако изобщо пали. Това от мен са все изброени проблеми на този мотор базирани на моя опит от 8 години като са ми идвали коли за диагностика и ремонт и съм ходил по Софииските сервизи

Виж сега и аз карам подобна кола, всеки сам си знае, но съм далеч от идеята да си чешам езика поне до сега никога не съм го правил безцелно, а и може би съм от малкото хора които въобще обменят техническа информация тук.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: питане за e90 316i
oci написа:kraska написа:security_g написа:ако нямаш диагностика така и да го гледаш нищо няма да разбереш, а този мотор е доста капризен валветроник.
колега какво имаш предвид като казваш капризен?
Чеши си езика колегата...........
Нищо капризно няма.... нещо което го има масово не само на бензиновите бмв-та , а и на почти всички други марки автомобили. Сменя ли се маслото редовно проблем нямаш.......
щом си чеша езика напиши валветроник бмв в търсачката и чети виж колко теми има и в е46 и ако знаеш колко коли са идвали при мен с проблеми във валветроника, също така съм сменил поне 10 моторчета на валветроника и соленоидите от пред ако това е чешане здраве му кажи, иначе да сменяй си маслото колкото искаш и на 5 хил и като колата е на 400000 км и бай Пешо а е на правил на 150хил. и ти си го сменяй а оптегача, веригата и колелата на валовете са се околопали и валветроника се побърква и колата няма обороти ако изобщо пали. Това от мен са все изброени проблеми на този мотор базирани на моя опит от 8 години като са ми идвали коли за диагностика и ремонт и съм ходил по Софииските сервизи

Виж сега и аз карам подобна кола, всеки сам си знае, но съм далеч от идеята да си чешам езика поне до сега никога не съм го правил безцелно, а и може би съм от малкото хора които въобще обменят техническа информация тук.[/quote]
Чукни дюзи, чукни турбо и виж колко излизат, то каквото и да чукнеш ще излиза в нета , това че всичко в една кола се разваля е факт и естествено да идват с такива проблеми...... (10 моторчета..... някои толкова дюзи само на ден сменят.)
Недей се жегва , знам че се имаш за голям специалист. Няма нужда. Факт е , че моята бе на 250 000км с оригиналното моторче и селеноиди и никога такива проблеми нямах. Явно съм късметлия.......
п.с. Това е положението........ дигатели като М43 едва ли ще има вече , прости и здрави.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: питане за e90 316i
kraska написа:oci написа:kraska написа:security_g написа:ако нямаш диагностика така и да го гледаш нищо няма да разбереш, а този мотор е доста капризен валветроник.
колега какво имаш предвид като казваш капризен?
Чеши си езика колегата...........
Нищо капризно няма.... нещо което го има масово не само на бензиновите бмв-та , а и на почти всички други марки автомобили. Сменя ли се маслото редовно проблем нямаш.......
щом си чеша езика напиши валветроник бмв в търсачката и чети виж колко теми има и в е46 и ако знаеш колко коли са идвали при мен с проблеми във валветроника, също така съм сменил поне 10 моторчета на валветроника и соленоидите от пред ако това е чешане здраве му кажи, иначе да сменяй си маслото колкото искаш и на 5 хил и като колата е на 400000 км и бай Пешо а е на правил на 150хил. и ти си го сменяй а оптегача, веригата и колелата на валовете са се околопали и валветроника се побърква и колата няма обороти ако изобщо пали. Това от мен са все изброени проблеми на този мотор базирани на моя опит от 8 години като са ми идвали коли за диагностика и ремонт и съм ходил по Софииските сервизида помагам на колегите.
Виж сега и аз карам подобна кола, всеки сам си знае, но съм далеч от идеята да си чешам езика поне до сега никога не съм го правил безцелно, а и може би съм от малкото хора които въобще обменят техническа информация тук.
Чукни дюзи, чукни турбо и виж колко излизат, то каквото и да чукнеш ще излиза в нета , това че всичко в една кола се разваля е факт и естествено да идват с такива проблеми...... (10 моторчета..... някои толкова дюзи само на ден сменят.)
Недей се жегва , знам че се имаш за голям специалист. Няма нужда. Факт е , че моята бе на 250 000км с оригиналното моторче и селеноиди и никога такива проблеми нямах. Явно съм късметлия.......
п.с. Това е положението........ дигатели като М43 едва ли ще има вече , прости и здрави.[/quote]
какви дюзи и турбо сега разводняваш темата, къде се отнесе в дизеловите мотори, а и не се имам за голям специалист аз съм предимно фен и любител, това какво мога има кой да го определи не си ти, просто споделям опит, специалисти са във Върна карс и Ауто бавария, затова като отида отпуската или почивка във Варна си прекарвам времето в гаража


Жегвам се защото когато човек сподели нещо което е видял с очите си и такива специалисти като теб почват със спамове и заяждане...и се губи духа на форума, а идеята е тук да се споделя и след като човека пита нещо явно иска да знае предимства и недостатъци и слаби места, това, че ти не си имал проблеми и аз също, не може от две коли да се прави статистика за всички, че са много хубави аз само изтакнах недостатъците.
И понеже не ми е готино да ти се обяснявам като малко дете спирам да пиша в тая тема.
П.П М43 колкото и да не ти се вярва има хора които срещат големи трудности с диагностика е ремонт включително и представителите



- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: питане за e90 316i
Това което исках да ти кажа е да не отказваш човека заради това че си сменил няколко моторчета или селеноиди. По същата логика тези които правят дизелови мотори, какво ще кажат на хората да не си купуват дизели, щото рано или късно я турбото , я някоя дюза ще е за смяна.............
п.с. : за м43 не си прав, но това е друга тема.
п.с. : за м43 не си прав, но това е друга тема.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: питане за e90 316i
Колегата най-вероятно е харесал едно 316 в раздел продава, което вече е капарирано, я от него, я от някой друг
При това тази кола беше на 82К км..
Колкото и да е, все си е добра оферта за 16-те бона, за които беше пусната...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=389446
Не всички са състезатели, а и аз имах е46 316 и лятото бях с вратите доста често.. Прилично се развърта... За мен тази кола в продава си беше находка
Не са за отписване особено в градски условия

Колкото и да е, все си е добра оферта за 16-те бона, за които беше пусната...

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=389446
Не всички са състезатели, а и аз имах е46 316 и лятото бях с вратите доста често.. Прилично се развърта... За мен тази кола в продава си беше находка

Не са за отписване особено в градски условия

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- security_g
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 21.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320 GT XD
- Детайли за колата: 320 GT XD 2015г
Re: питане за e90 316i
Колеги колата замина ,но все пак е хубаво да знам какви проблеми дава тоя двигател. 316i 2011 год.съшия двигател ли е?
- gkostadinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 21.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E87, E90 LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: питане за e90 316i
Колеги, 316i двигателят не е ли N43? Иначе 2008 година и 2011 година двигателите са едни и същи - N43. Вече на новите F30 двигателят е различен.
- angelov_b
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Ф10 525D
Re: питане за e90 316i
Колеги, аз продавах въпросната кола. Относно мотора, мога да кажа че за 82 000 км не съм имал проблеми с него. Единственото, което трябва да се отбележи е, че новите двигатели с директно впръскване са много чувствителни на тема октаново число. И тъй като в България 95 не е 95....аз карах 100 октана (не знам дали е редно да казвам на коя бензиностанция) В резултат на това разходът падна около литър на 100 км...
Без да изтъквам излишно показателите на N43 искам да отбележа, че с един резервоар от 62 литра отивах до и се връщах от Варна. В града рядко ми вдига над 8,5/100(София). Наистина много икономичен и надежден мотор, на който при определени условия му липсва динамика (все пак е 1600 куб. см.) Това е и причината да си сменя колата, карах го точно 4 години, като тази кола и за миг не ме е оставяла, просто реших да си взема по-мощен мотор.
Ще се радвам ако мога да помогна на някого с повече информация за конкретния двигател/модификация на кола, тъй като доста време отделих на моята през тези 4 години
Поздрави!
Без да изтъквам излишно показателите на N43 искам да отбележа, че с един резервоар от 62 литра отивах до и се връщах от Варна. В града рядко ми вдига над 8,5/100(София). Наистина много икономичен и надежден мотор, на който при определени условия му липсва динамика (все пак е 1600 куб. см.) Това е и причината да си сменя колата, карах го точно 4 години, като тази кола и за миг не ме е оставяла, просто реших да си взема по-мощен мотор.
Ще се радвам ако мога да помогна на някого с повече информация за конкретния двигател/модификация на кола, тъй като доста време отделих на моята през тези 4 години

Поздрави!
Re: питане за e90 316i
angelov_b написа:
Ще се радвам ако мога да помогна на някого с повече информация за конкретния двигател/модификация на кола, тъй като доста време отделих на моята през тези 4 години
Поздрави!
Здравейте, писах ви лично

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани