Проблеми с бмв е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблеми с бмв е90
Колеги от скоро имам бме е90, 318и 129к.с. 2007г.
Смених маслото и налях Тотал 5към40. Минах 2500 кл и ми показа да долея един литър. Може ли да е от маслото, защото не е кастрол?
Днес беше -1 градуса и перката ми работеше 2-3 мин след като паркирах и маркуча беше доста горещ. Това нормално ли е?
Смених маслото и налях Тотал 5към40. Минах 2500 кл и ми показа да долея един литър. Може ли да е от маслото, защото не е кастрол?
Днес беше -1 градуса и перката ми работеше 2-3 мин след като паркирах и маркуча беше доста горещ. Това нормално ли е?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблеми с бмв е90
За маслото - как разбра колко ти е "показала" да долееш? Може просто да не сте напълнили достатъчно при смяната. За темпертатурата - виж в темата за скритите менюта как да си я гледаш и ще разбереш има ли нещо нередно.
Never mistake motion for action...
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Проблеми с бмв е90
Имал е в предвид, че му е светнала иконката за маслото, тогава бмв казват да се долее 1л.
Погледни си за течове отдолу, картер и други гарнитури и е възможно да не сте долели достатъчно , а и също така ако е караш на по-къси разстояния борда не може да ти покаже реалното ниво в мотора, да не говорим и за датчика (че не се сещам с щека ли си ... ) който може да ти прави проблеми. Иначе маслот си е масло . Castrol ,total субективна работа. Перката е нормално да се включва, маркуча си е горещ, темп си е доста голяма.
Погледни си за течове отдолу, картер и други гарнитури и е възможно да не сте долели достатъчно , а и също така ако е караш на по-къси разстояния борда не може да ти покаже реалното ниво в мотора, да не говорим и за датчика (че не се сещам с щека ли си ... ) който може да ти прави проблеми. Иначе маслот си е масло . Castrol ,total субективна работа. Перката е нормално да се включва, маркуча си е горещ, темп си е доста голяма.
Re: Проблеми с бмв е90
Прочетох, че се налива 4.30мл масло. Датчика ми показва че е на мах. Нямам щека. Периодично падаше. Смених гарнитурата на валветроника. От доло имам мн мн леко сълзене на картера и от там няма как да съм изгубил толкова много масло.
Да мина ли на масло 10по40?
Днес сутринта установих и че нивото на антифриза ми е на минимум. а преди 2500 км беше на мах и я обезваздоших и карам със зелен антифриз. Имах теч от пропката на радятора но я смених и нея преди 2500 и сега незнам от каде се губи. Събра ми някаде около 400-500мл
Да мина ли на масло 10по40?
Днес сутринта установих и че нивото на антифриза ми е на минимум. а преди 2500 км беше на мах и я обезваздоших и карам със зелен антифриз. Имах теч от пропката на радятора но я смених и нея преди 2500 и сега незнам от каде се губи. Събра ми някаде около 400-500мл
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Проблеми с бмв е90
Газово имаш ли? Недей прави нищо засега , изчакай да видиш след колко км или време ще ти светне отново лампата за маслото. Антифриз не доливай да видиш дали още ще падне под нивото, не се притеснявай , когато падне до определено ниво ще ти каже като палиш колата, по принцип е до дъното на казанчето. Може там да си остане нивото, както ти е сега.
Re: Проблеми с бмв е90
Имам газово след като го купих сложих.
Ами аз вече долях антифриз защото перката ми стои вклучена винаги като огася колата а се пак е студено
Ами аз вече долях антифриз защото перката ми стои вклучена винаги като огася колата а се пак е студено
Re: Проблеми с бмв е90
forek написа:....От доло имам мн мн леко сълзене на картера и от там няма как да съм изгубил толкова много масло....
Може, може. Моята губеше толкова масло горе долу. Първо сменихме гарнитура на масленото тяло, защото имаше теч. Не се оправи. Последва филтъра за маслените пари и всички макучета там. Бяха доста зле. Отново продължи да ми изчезва масло. Сега сменихме и гарнитурата на картера и хоп. Маслото вече 3000км не е мръднало.
Re: Проблеми с бмв е90
Няма начин то там е излязко но даже неможе да направи капка да се стече надоло по картера
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани