N52B30 при различни модели
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 при различни модели
Bexim написа:Gqbriel написа:DigitalExile написа:При Американките 328 липсват двете диса клапи и за т'ва е 234 коня, та едно нещо по малко за трошене реално
Даде ама с тези 2 клапи разликата не е малка въобще друго си е на атмосферка да качиш 40кс
Габи, поразпитах тук-там, по-голямата разлика в конете идва от МАП-а, не толкова от колектора.
Поне така казват. Аз още не съм решил да ремапвам, но ако/когато реша ще напиша преди/след.
ПП Колектор аз няма да сменям със сигурност.
ПП1 В момента има една единичка купе 2013, 128.. Много симпатична
Да ти кажа,не съм много сигурен в това...но само някой който го е правил,може да сподели реално..тва минзвучи малко,като да пионеш храдусите нанизходяшия вал без да си сложил разплетен колектор...гледам ,че масово наН52 слагат колектор от н54 но губят Нм в ниските
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: N52B30 при различни модели
Gqbriel написа: Да ти кажа,не съм много сигурен в това...но само някой който го е правил,може да сподели реално....
Това и аз трябваше да поясня, че говорех за N53 - при 325 и 330, където отново разликата е в софта и колектора. Така ми казаха в Меднес, но за сега още не съм се решил на ремап... Според тях без колектор 325 N53 вядат около 250-260 коня. С него трябва да отиде на 272 като 330 или малко отгоре, ако речем, че и от 330 може да се изкара нещо с мап.
Но всичко това си е толкова индивидуално, че цифрите са направо изсмукани.
При щатското N52, може да има нещо и с кат-овете, че нали онези уж много пазят..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: N52B30 при различни модели
При N53 нямаш диса клапи, та номера може и да стане, при N52 си трябва колектор заради клапите
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: N52B30 при различни модели
Ба, верно...
325 N53 - няма
330 N53 - има 2..
Аз си мислех, че имам една, не че ми липсва, даже повече ме радва..
Попрочетох доста при N53 без смяна на колектор може без проблем да извади 270 коня, АКО всичко е читаво по колата.. Голям процент от скопяването идвало от това, че при 325 дори при пълна газ, дроселът не се отварял до край.
Сега остава да се реша да го направя, но винаги едно дяволче ми казва да внимавам, кой ще ми рови по електрониката...
325 N53 - няма
330 N53 - има 2..
Аз си мислех, че имам една, не че ми липсва, даже повече ме радва..
Попрочетох доста при N53 без смяна на колектор може без проблем да извади 270 коня, АКО всичко е читаво по колата.. Голям процент от скопяването идвало от това, че при 325 дори при пълна газ, дроселът не се отварял до край.
Сега остава да се реша да го направя, но винаги едно дяволче ми казва да внимавам, кой ще ми рови по електрониката...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: N52B30 при различни модели
Аз наистина съм впечатлен, че са оставили такъв потенциал на 325, определено би ме зарадвало ако знам, че само софт ще вдигне 50 кончета и то на кола без турбина. Явно клапите не играят чак толкова голяма роля.
Полезно да се знае, особено за бъдещите собственици.
На твое място бих се "жертвал" пък ако нещо не е наред - винаги може да се възстанови софта.
Полезно да се знае, особено за бъдещите собственици.
На твое място бих се "жертвал" пък ако нещо не е наред - винаги може да се възстанови софта.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 при различни модели
drago9205 написа:Аз наистина съм впечатлен, че са оставили такъв потенциал на 325, определено би ме зарадвало ако знам, че само софт ще вдигне 50 кончета и то на кола без турбина. Явно клапите не играят чак толкова голяма роля.
Полезно да се знае, особено за бъдещите собственици.
На твое място бих се "жертвал" пък ако нещо не е наред - винаги може да се възстанови софта.
Като заговорихме за турбо - вече има 2 Н52б30 турбо и меко казано са мноого сериозни коли единия е вече на 30к + км и пишеше,че колата е извадила около 570кс на Колела ,но шпилките на главата не държат и я е смъкнал на 470на Колела...което е много сериозно постижение,явно мотора става доста дрбе с турбо...
Някои н52б25 са си 3.0
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: N52B30 при различни модели
Това тук по нашите ширини или извън БГ?
Re: N52B30 при различни модели
Пусни темата или какъвто там ти е източника, че е интересно това. На какво налягане е? Вероятно не е на бензин...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52B30 при различни модели
nero_ написа:Пусни темата или какъвто там ти е източника, че е интересно това. На какво налягане е? Вероятно не е на бензин...
Чист бензин,ще пусна темичка,мексиканец е пича,отделно BPC направиха една и имат кит,но го тестват определено дърци доста мотора
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- pa4oni
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Е60 530i N52
Re: N52B30 при различни модели
Gqbriel написа:nero_ написа:Пусни темата или какъвто там ти е източника, че е интересно това. На какво налягане е? Вероятно не е на бензин...
Чист бензин,ще пусна темичка,мексиканец е пича,отделно BPC направиха една и имат кит,но го тестват определено дърци доста мотора
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега какво стана с темичката за мексиканеца с кит турбото за N52B30 .Ще издуха ли ковида през оХлюва.Дали устискаха биелите за 2-3 годинки
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани