E91 320d 163к.c. или 177к.с. ???
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
E91 320d 163к.c. или 177к.с. ???
Здравейте,предстои ми закупуване на автомобил и съм се спрял на БМВ Е90/Е91 320d. 2006-2008г.Бях се ориентирал към мотора с 177к.с. поради това,че е доста по икономичен в градски условия(6.1л.) спрямо мотора 163к.с.(8.1л.),но прочетох някъде във форума за евентуален проблем на мотора(веригата),който е 177к.с. Има ли наистина подобен проблем този мотор? Който може нека да даде мнение по въпроса.Също така учудващо за мен е и защо има такава разлика в разхода на гориво между Е91 320d 163к.с. (8.1л.) и Е90 320d 163к.с.(6.5л.) и двете ръчни скорости?За тези които ще пишат,че има писано по въпроса,моля да подминете темата,нека който желае да помогне да пише.Благодаря предварително.
Re: E91 320d 163к.c. или 177к.с. ???
viewtopic.php?f=112&t=376337
Разликата в разхода между комби и седан на 320Д е от разликата в килограмите на двата модела.
Поздрави!
Разликата в разхода между комби и седан на 320Д е от разликата в килограмите на двата модела.
Поздрави!
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: E91 320d 163к.c. или 177к.с. ???
Всичко е на късмет, колега. N47(177к.с.) се слави с това, че къса вериги и то понякога без да е изнасилван.
Ако купиш такъв мотор, трябва почти задължително да отделиш едни 2500-3000лв за смяна на верига + колянов вал. А е хубаво докато е разглобен (и изваден, защото веригата е в задната част) моторът, да се обслужи напълно. С това сумата набъбва. Но ако колата си заслужава, заслужава си и превантивната интервенция.
Може да се разбере дали веригата е разтегната (следователно пред скъсване) по характерния дрънчащ звук. Но не винаги.
Като смениш тия неща, би трябвало много време да си спокоен.
Двигателят М47(163к.с.) е доста надежден. Почти няма конструктивни дефекти. Вериги, мисля, няма скъсани от никого. Но поне веригата е в предната част и не се налага да се вади моторът
Ако купиш такъв мотор, трябва почти задължително да отделиш едни 2500-3000лв за смяна на верига + колянов вал. А е хубаво докато е разглобен (и изваден, защото веригата е в задната част) моторът, да се обслужи напълно. С това сумата набъбва. Но ако колата си заслужава, заслужава си и превантивната интервенция.
Може да се разбере дали веригата е разтегната (следователно пред скъсване) по характерния дрънчащ звук. Но не винаги.
Като смениш тия неща, би трябвало много време да си спокоен.
Двигателят М47(163к.с.) е доста надежден. Почти няма конструктивни дефекти. Вериги, мисля, няма скъсани от никого. Но поне веригата е в предната част и не се налага да се вади моторът

- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: E91 320d 163к.c. или 177к.с. ???
През последния месец ремонтирахме 3 автомобила с този двигател ( 177к.с. ) и бяха с един и същ проблем: скъсани вериги.
Аз също бих заложил на по-слабия варянт, но както е казал в горния пост, ако си заслужава колата нищо не те бърка просто да си смениш ангренажа.
Аз също бих заложил на по-слабия варянт, но както е казал в горния пост, ако си заслужава колата нищо не те бърка просто да си смениш ангренажа.
Re: E91 320d 163к.c. или 177к.с. ???
xcm написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=112&t=376337
Разликата в разхода между комби и седан на 320Д е от разликата в килограмите на двата модела.
Поздрави!
И аз предположих,че трябва да е от разликата в масата,просто не очаквах,че 75кг.(1435кг.-Е90) и (1510кг.-Е91) може да направи толкова драстична разлика в разхода на един и същ мотор.
Re: E91 320d 163к.c. или 177к.с. ???
Имам преки наблюдения върху двата мотора. 177к.с е малко по-икономичен ,но не е нещо съществено и ако не пътуваш постоянно ,почти няма да се усеща разликата. 177к.с се предполага като цяло ,че е по-скъп за покупка ,и лично за мен не е нищо особено ,дори с мненията по-горе разбираш ,че не е много препоръчителен. Не знам какъв бюджет си заделил ,но 163кс. 2007г. може да намериш с по-високо оборудване...дори да не е толкова високо ,важното е самата кола да е "читава" и с едно хубаво първоначално обслужване ,махане на пеперудите ,махане на ДПФ и катализатор и един ремап на 10% ,колата става много приятна. Успех
- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: E91 320d 163к.c. или 177к.с. ???
Прав е колегата! След махане на ДПФ и хубав ремап /може и малко повече от 10%/ колата става хем по-пъргава, хем по-икономична.
Най-важното наистина обаче е да я намериш запазена.
П.С. - И един съвет: не гледай най-евтините обяви!
Поздрави и успех

П.С. - И един съвет: не гледай най-евтините обяви!
Поздрави и успех

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: E91 320d 163к.c. или 177к.с. ???
Колкото и да го пишем тоя съвет - 90% от купувачите налитат на евтините коли със съответните "качества".
Never mistake motion for action...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани