Изключване на всички системи + висока скорост ...
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Изключване на всички системи + висока скорост ...
Здравейте,
Бих искал мнението на колегите за тази комбинация . Вече имам доста опит карайки колата си градско без системи и знам как се държи от старт и в завой със сравнително ниски скорости. На мокро , на сухо , на заледено , на равно , на дупки и тн. Това , което не съм пробвал и ме е шубе да не стане фатален фал е каране с 160-200-230 без системи. Отварям скоба и споменавам , че колата е в идеално техническо състояние с читави СЕЗОННИ гуми.
Та отчитайки тези фактори , колко опасно е да се кара без системи Е90 с висока скорост и как се променя поведението на автомобила. Нека пишат само хора , които имат директен опит - без теоритезиране , моля.
Бих искал мнението на колегите за тази комбинация . Вече имам доста опит карайки колата си градско без системи и знам как се държи от старт и в завой със сравнително ниски скорости. На мокро , на сухо , на заледено , на равно , на дупки и тн. Това , което не съм пробвал и ме е шубе да не стане фатален фал е каране с 160-200-230 без системи. Отварям скоба и споменавам , че колата е в идеално техническо състояние с читави СЕЗОННИ гуми.
Та отчитайки тези фактори , колко опасно е да се кара без системи Е90 с висока скорост и как се променя поведението на автомобила. Нека пишат само хора , които имат директен опит - без теоритезиране , моля.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
екипирай се със скафандър и парашут,за всеки случай,че понякога липсата на всички системи и самоувереността на задкормилния капацитет водят до полет я в дърво/стена/канавка бордюр и т.н. или в нищо неподозиращ участник на пътя който е далеч от мисълта,че някой се опитва да счупи звуковата бариера с е90 

- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
Първо до колкото знам тракшън контрола на E90 не може да се изключи напълно. При единично натискане се изключва на около 50% при задържане на около 70% но нека колегите да кажат дали беше така.
Второ при каране със скорост над 100 какъв тракшън контрол те гони? При така всокорост нито имаш конете да завърти гума нито имаш сцеплението... с таязи скорост винаги си караш без намеса на тракшъна така или иначе...
Второ при каране със скорост над 100 какъв тракшън контрол те гони? При така всокорост нито имаш конете да завърти гума нито имаш сцеплението... с таязи скорост винаги си караш без намеса на тракшъна така или иначе...
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
GecataBMW-E46 написа:екипирай се със скафандър и парашут,за всеки случай,че понякога липсата на всички системи и самоувереността на задкормилния капацитет водят до полет я в дърво/стена/канавка бордюр и т.н. или в нищо неподозиращ участник на пътя който е далеч от мисълта,че някой се опитва да счупи звуковата бариера с е90

Що ги няма камерите и патрулките гладни

DaveBG написа:Първо до колкото знам тракшън контрола на E90 не може да се изключи напълно. При единично натискане се изключва на около 50% при задържане на около 70% но нека колегите да кажат дали беше така.
Второ при каране със скорост над 100 какъв тракшън контрол те гони? При така всокорост нито имаш конете да завърти гума нито имаш сцеплението... с таязи скорост винаги си караш без намеса на тракшъна така или иначе...
Действат си ситемите и правят това онова и при 200км/ч.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
Alek_SV написа:
Абе, откъде се навъдихте такива самонадеяни бре ?!
Те самолети от небето падат, нищо че имат 322 компютъра и системи повече от колата ти, Ти взе да обясняваш кое и как ?!
Ток ли хабят, нещо ти пречат ли ?!
Или викаш момата като попита "Защо свети тази ламБичка?", ти многозначително да кажеш че си "мастър" и всичко знаеш в колата, тебе това ти не трябва


Или казваш кола с отворен диф я знаеш всеки момент къде ще ходи, и кое колело ще завърти ...
Ей, чак ми стана топло ..
Я разясни причината поради която искаш всичко да е off mode ?!
Eй така, да видя някой довод ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
Пилота не е споменал какьв двг е таз е90 но силно ме сьмнява да е с индекс М... та темата е толкова нелепа и смешна.....
- изключвател
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 14.06.2006
- Местоположение: ЛУНАТА
- Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
- Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
От шест години насам първото нещо което правя,като запаля колата е да изключа ДСЦ-то и да вкюча М-спорт бутона,но това е само в сухо време!На мене повече ми е пречило и ме е обърквало,отколкото ми е помагало!Според мене,ако всеки си знае възможностите и тези на автомобила,не би трябвало да има изненади на пътя,но ако влезеш в завой със скорост по голяма от тази която позволяват физичните закони-нито системи ,нито ангели,ще ти помогнат!!!



Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
Аз пък не виждам причина колегата да отнася толкова критики само заради зададен въпрос. Не знам какви са му уменията, рефлексите и опита, че да го съдим "колко е тъп" да иска да изключи системите.
Аз имам незначителен опит с DSC и бих казал, че сработва много добре. И хубавото е, че може да си изключиш тракшън контрола и така да разчиташ на себе си да контрираш, ако колата поднесе. Системата за стабилност няма да ти позволи голям ъгъл, но при 150 примерно не е нужно. То ако се стигне до голям ъгъл номера е да разчиташ на нея, щото не всеки път можеш да реагираш достатъчно бързо и точно. Моя съвет е ако имаш уменията да си оставиш системата активирана, само си спри тракшъна. И това е по-добре зимата, защото е огромен кеф да я плъзваш с над 100. Ако прекалиш няма да е фатално, защото DSC-то ще се намеси. НО само ако знаеш какво правиш. Няма как да се разчита на 100% електрониката да върне колата в пътя. Малко от малко трябва да имаш усета да го направиш сам.
И отвореният диф на сняг не е толкова страшен в тия коли. Достатъчно стегнати са и колата се държи предвидимо. На сняг спокойно си я клатиш с над 100 и дори системата за стабилност не се намесва, ако не прекаляваш. С други думи - правиш си кефа, но ще имаш асистенция, ако се наложи.
Силно се надявам поста ми да не предизвика обичайните реакции и да се чувствам длъжен да обяснявам как и къде се пързаля с такива скорости, или пък виновен по някакъв начин, че съветвам разни опасни неща.
Аз имам незначителен опит с DSC и бих казал, че сработва много добре. И хубавото е, че може да си изключиш тракшън контрола и така да разчиташ на себе си да контрираш, ако колата поднесе. Системата за стабилност няма да ти позволи голям ъгъл, но при 150 примерно не е нужно. То ако се стигне до голям ъгъл номера е да разчиташ на нея, щото не всеки път можеш да реагираш достатъчно бързо и точно. Моя съвет е ако имаш уменията да си оставиш системата активирана, само си спри тракшъна. И това е по-добре зимата, защото е огромен кеф да я плъзваш с над 100. Ако прекалиш няма да е фатално, защото DSC-то ще се намеси. НО само ако знаеш какво правиш. Няма как да се разчита на 100% електрониката да върне колата в пътя. Малко от малко трябва да имаш усета да го направиш сам.
И отвореният диф на сняг не е толкова страшен в тия коли. Достатъчно стегнати са и колата се държи предвидимо. На сняг спокойно си я клатиш с над 100 и дори системата за стабилност не се намесва, ако не прекаляваш. С други думи - правиш си кефа, но ще имаш асистенция, ако се наложи.
Силно се надявам поста ми да не предизвика обичайните реакции и да се чувствам длъжен да обяснявам как и къде се пързаля с такива скорости, или пък виновен по някакъв начин, че съветвам разни опасни неща.
- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
Лично аз при ниски скорости /до 100-120 км в ч/ карам с DTC off, като при скорост от 200+ км/ч съм вдигал само на прав участък. Определено не бих се пробвал без тракшън в завои въпреки, че имам добри спортни гуми.
П.С. - В ютубе има доста клипове на разни майстори, дето карат с високи скорости без тракшън по завоите като резултата е както пееше онзи траверс - "Летя със колата, летя със колата...с колата летя"


П.С. - В ютубе има доста клипове на разни майстори, дето карат с високи скорости без тракшън по завоите като резултата е както пееше онзи траверс - "Летя със колата, летя със колата...с колата летя"



- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
gentata написа:Действат си ситемите и правят това онова и при 200км/ч.
И как точно действа тракшън контрола при 200км\ч при положение че при тази скорост доунфорса е такъв че дори и с 700коня да си и 800 нютонметра няма да можеш да завъртиш гуми... Знаеш ли как работи изобщо на отворения диф тракшън контрола?
Ето тракшън контрол на 6-та обаче от модифицирано М6 734hp :
https://www.youtube.com/watch?v=XYE3raQU-xA
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
Колега, да не влизам в една непозволена стилистика... Учтиво бих те посъветвал да четеш повече и да коментираш по-малко. Има от къде какво да се прочете и човек да се пообразова, ако има желание естествено. Какъв даунфорс, какви 800 коня. Говорим за съвсем различно нещо. Но ако знаеше какво точно прави DSC щеше и на теб да е ясно. А тракшъна при отворен диференциал работи подозрително еднакво и при такъв с ограничено приплъзване.
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
Dirty M5 driveR написа:Учтиво бих те посъветвал да четеш повече и да коментираш по-малко.
Няма да коментирам непозволената стилистика която искаш да ползваш, но хайде да прочетем тогава зедно?
Четем от уикипедия за да няма спор за достоверонстта:
http://en.wikipedia.org/wiki/Traction_control_system :
When the traction control computer (often incorporated into another control unit, such as the ABS module) detects one or more driven wheels spinning significantly faster than another, it invokes the ABS electronic control unit to apply brake friction to wheels spinning with lessened traction. Braking action on slipping wheel(s) will cause power transfer to wheel axle(s) with traction due to the mechanical action within the differential.
Dirty M5 driveR написа:Но ако знаеше какво точно прави DSC щеше и на теб да е ясно. А тракшъна при отворен диференциал работи подозрително еднакво и при такъв с ограничено приплъзване.
Както по-горе пише тракшън контрола при нормалните E90 действа като бие спирачка на задвижващото колелото което се върти по-бързо. Колко трябва да му е мощна колата на колегата че да види тракшън контрол при 200км?
Вчесто да се мерим по стилистика кажи на кратко като човек как мислиш че ще има полза от тракшън контрол при 200 с неговата кола???
- Код: Избери целия код
Кара: E92 335d с доста екстри

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
DSC не прави само това! Спирам да коментирам, освен ако няма разумна причина да се включа отново. Който знае да чете с внимание ще разбере за какво иде реч.
- DaveBG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 11.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: М3
Re: Изключване на всички системи + висока скорост ...
Аз съм писал само и единствено за тракшън контрола. Даже на нормално е90 мисля че не може да спре стабилити контрола въпреки че човека твърди че го бил спирал.
И за да не стане някакво друго объркване не го защитавам да кара с изключено каквото и да е с 160-200... просто мисля че няма да има полза от тракшън контрол при такава скорост с неговата кола.
И за да не стане някакво друго объркване не го защитавам да кара с изключено каквото и да е с 160-200... просто мисля че няма да има полза от тракшън контрол при такава скорост с неговата кола.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани