Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 22.12.2009
Детайли за колата: е90 M47

Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от raz0r » 28 Дек 2013, 17:58

Здравейте,
Весели празници първо.

Та проблемът е следния. Вдигам 200 кола на 200 метра в моето платно. Започвам да спирам сравнително силно, ама не чак аварийно. Всичко е наред. Воланът не тресе.
Вдигам 200, пак кола в моето платно на 200 метра. Започвам да спирам сравнително силно. Воланът започва да тресе. Трети път същото - воланът започва да тресе много силно.

30 мин спокойно каране. И пак от 200 до 130 и воланът не тресе първия път.

Струва ми се, че прегрявам спирачките. Или дисковете са криви?

Това тресене под 130 км никога не се случва, колкото и агресивно да карам.

Идеи, съвети?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от adovet » 28 Дек 2013, 18:01

И при мене беше същото. В последствие почна да тресе винаги и без да са загряли дисковете. Криви дискове

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от 90e90e » 28 Дек 2013, 18:31

:OT:

снимката с 200км/ч някой знае ли колко струва на магистрала, и на главен път??? ...за градско няма да питам, ама може и това да знае някой???Защо ми се върти една 4 цифрена сума за главен път и 600 за магистрала???
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от TNT » 28 Дек 2013, 19:42

:OT: Да протестираме за въвеждане на ограничители на колите до 140км/ч :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Основно на запад и по писти.

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от bavaretca_tns » 28 Дек 2013, 20:53

Е аман от разбирачи стига сте спамили, 2/3 от отговорите са спам, ако няма какво да кажете по проблема по-добре да си мълчите.Той сам си е преценил дали има възможност ако го пипнат да си плъти и пък е прецинил ситуацията дали да развие тази скорост.Според мен е също е от спирачната система.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от oci » 28 Дек 2013, 21:18

raz0r написа:Здравейте,
Весели празници първо.

Та проблемът е следния. Вдигам 200 кола на 200 метра в моето платно. Започвам да спирам сравнително силно, ама не чак аварийно. Всичко е наред. Воланът не тресе.
Вдигам 200, пак кола в моето платно на 200 метра. Започвам да спирам сравнително силно. Воланът започва да тресе. Трети път същото - воланът започва да тресе много силно.

30 мин спокойно каране. И пак от 200 до 130 и воланът не тресе първия път.

Струва ми се, че прегрявам спирачките. Или дисковете са криви?

Това тресене под 130 км никога не се случва, колкото и агресивно да карам.

Идеи, съвети?

то, че ги прегряваш това е ясно, или са ти криви дисковете или вече си ги изкривил, но и нови да сложиш освен ако не са вентилирани на брембо или други с допълнителни канали за охлаждане, пак ще ги изкривиш колега.
Като ти гледам аватара твоята трябва да е 163 коня а тя далеч не е за такива тестове на които я подлагаш, поне спирачните дискове на се такива, че да си позволяваш от 200 да спираш многократно бързо много ясно че ще ги съсипеш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от kraska » 28 Дек 2013, 21:45

Щом го усещаш във волана е от предните дискове. Спирания от 200 до 130 не може да прегрее диска, особено тези на е90, които не са малки като цяло 300х 24мм. Но виж ако минеш през локва както са позагрели вече може и да се случи нещо такова. Аз също наблюдавах това "явление" онзи ден като потествах колата на магистралата .... спрях от 180 до към 100, после пак от 180 и усетих тази вибрация която е нямаше. Пак засилих колата и набих по-рязко спирачките и се оправиха при 4-то спиране. Сега си спира плавно. Аз съм с АТЕ power disc и Ate Ceramic накладки, нови на 1000 км. Ако усещаш вибрацията в купето , то тогава са ти задните дискове. Като взех колата имах винаги този проблем. Махнах диска задния и видях доста ръжда по него, която даже беше износила накладката неправилно, след смяната им сега е ОК.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от Leon » 28 Дек 2013, 23:16

На първо място дискове - стара болежка на БМВ. Ако не са те, виж т.нар. маслени втулки на кривите носачи, макар че вибрацията от тях не е постоянна докато спираш.
Never mistake motion for action...

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от Atsalov » 28 Дек 2013, 23:21

Така също се замисли за тампоните на предните носачи защото омекват,те също са предпоставка. На всички дискове има допустими изкривявания,затова и спирачните апарати са ти плаващи.


П.с. Той колегата вече го е казал!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 30.01.2013
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: bmw 320d e90
Мечтае да кара: m5

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от hpnotic2 » 28 Дек 2013, 23:29

А какви са вариантите за нови дискове и накладки от БМВ и съответно колко излиза такъв ремонт ?

Dicky Wolf
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: Z4M Roadster

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от TsvetanVR » 29 Дек 2013, 2:36

За 330-ката цените за дисковете бяха около 300лв/бр, а накладките бяха 300/250 предни/задни, доколкото си спомням. Това в ДаруКар.
Изображение

I wanna leave you far behind....

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 21.06.2010
Местоположение: Русе / Stuttgart
Пол: Мъж
Кара: Е61 535D
Мечтае да кара: 80 метрова яхта

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от m30b35 » 29 Дек 2013, 10:23

На мен ми се е случвало същото на стария ми баварец . След смяна на дискове проблема си остана :) след продължително каране стигнах до там чак влизаше в резонанс предницата , и дори след като пуснех спирачките продължаваше да играе, не можеше да се успокои . След смяна и на нови газови амортисьори се оправи проблема с неуспокояващата предница но но се усещаше прехлопване в диска . Проблема е че ми заяждат цилиндърчетата на накладките на предно дясно колело и остава хлабина между диска , и накладката хлопа , както и дъската ми :) Сега си стои на паркинг и се кара на 3 месеца един път и едвам спира като я подкарам . Спирачките се пооправят след 20-30 брутални натискания но проблема пак си го има.
Това е най силно проявено с коли с по-ниско окачване от оригиналното особено като тази , 6см свалено. Както и да е , вдигни си колата в сервиз , ако нищо не хлопа и всичко е ок , значи е в спирачна система :) Дисковете има хора които ги престъргват и ги изравняват ,ако имаш минимални изкривявания се оправя всичко .
аре весело сега и не карай с 200 пък догодина му мисли .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от kraska » 29 Дек 2013, 12:39

Хвърлени пари на вятъра. Афтърмаркет продуктите са по-добри , както ценово така и по качества.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от Atsalov » 29 Дек 2013, 12:42

kraska написа:Хвърлени пари на вятъра. Афтърмаркет продуктите са по-добри , както ценово така и по качества.




Доста може да се поспори по този въпрос,по хубаво от оригинала няма. Дори ценово ти излизат по евтини.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч

Мнение от kraska » 29 Дек 2013, 12:45

Не и при дискове и налкладки, където производители и технологии много. За другите части съм съгласен. Ценово никога не излизат по-евтино оригиналните от афтърмаркета.

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook