Луфт между броня и фар
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- hpnotic2
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 30.01.2013
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 320d e90
- Мечтае да кара: m5
Луфт между броня и фар
Тези дни видях този странен луфт между фара и бронята.Някакви идеи как се оправя или какво да направя като цяло?
http://prikachi.com/images.php?images/959/6535959q.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/960/6535960s.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/959/6535959q.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/960/6535960s.jpg
- Shadowed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 458
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Луфт между броня и фар
Колега, да не е те е натиснал някой, някъде на паркинг? Оправя се както всеки крив/счупен елемент по екстериора на колата - или с опъване, или смяна с нова..
- hpnotic2
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 30.01.2013
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 320d e90
- Мечтае да кара: m5
Re: Луфт между броня и фар
Shadowed написа:Колега, да не е те е натиснал някой, някъде на паркинг? Оправя се както всеки крив/счупен елемент по екстериора на колата - или с опъване, или смяна с нова..
Ами може не знам.Другото, което забелязах е пукнати в предната броня на 2 места.Малки и труднозабележими, но ги има.Така че варианта някой да ме е ударил на паркинг е твърде вероятен.
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Луфт между броня и фар
1во Поглеждаш дали бронята с калника е добре или е минала напред,2ро гледаш дали рогчето на бронята до между бъбрека и фара не е излезнало над капака(да стърчи напред) и тогава вече търсиш решение щото тая броня виждам е правена и не стой никак както трябва и обърни внимание как стои фара спрямо капака,като е затворен капака трябва да има към 5 мм луфт между фара и капака.
А иначе под капака има 1 гумено уплатнение захванато за пластмаса на което капака стъпва и под него ти се намират болтовете на бронята от кадето може да е регулираш,ако обаче решиш да е сваляш за да видиш кво се случва с водача под бронята вече е друга вафла.. и по-добре си иди в сервиз да ти е нагласят.Успех
И не напъвай много много да не се окаже заварявана на 5 места и да се накъса щот ми се видя че има 1 цепка под фара
П.П. фара също се регулира и като наклон и за навън и навътре или просто казано може да го въртиш с различни диагонали ,който да компенсират луфтовете
А иначе под капака има 1 гумено уплатнение захванато за пластмаса на което капака стъпва и под него ти се намират болтовете на бронята от кадето може да е регулираш,ако обаче решиш да е сваляш за да видиш кво се случва с водача под бронята вече е друга вафла.. и по-добре си иди в сервиз да ти е нагласят.Успех

И не напъвай много много да не се окаже заварявана на 5 места и да се накъса щот ми се видя че има 1 цепка под фара
П.П. фара също се регулира и като наклон и за навън и навътре или просто казано може да го въртиш с различни диагонали ,който да компенсират луфтовете
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани