Работна температура на маслото!

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Работна температура на маслото!

Мнение от Nasko_ » 29 Юли 2013, 19:13

Здравейте, колеги!
Някой може ли да ми каже, каква е работната температура на маслото специално при 335i. Всеки ми казва различни градуси, като аз лично мисля, че не би трябвало да подминава работната температура на охладителната течност. Дали е така?
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: ///БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: Е 36
Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от BMW_M42 » 29 Юли 2013, 19:36

колега проверих в аутодата 3.18 малко е старичка и има само до 330и
за него дават да е 80 градуса маслото
за по точни данни изтегли по нова версия и провери
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от Wolf4 » 29 Юли 2013, 20:08

Колега ето ти едно клипче, което нагледно показва какво на практика е пърженето на маслото в цилиндрите, непосредствено под горивните камери. Доста подробности, касаещи температурата на маслото, която е между 80 - 110 градуса, но в картера, ще намериш в коментарите под видеото. Успех :bchug: .

http://www.youtube.com/watch?v=dW227-Bj4wQ
Are you M enough...?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от Nasko_ » 29 Юли 2013, 21:27

Благодаря за отговорите!
При 330и предполагам със сигурност е по-различно:) Интересува ме за двигателя с турбокомпресор :)

Клипа съм го гледал, искам просто да знам дали е нормална температурата, която поддържа моята кола ;)

Работата е, че при мен, откакто съм купил колата стои на 115 - 120 градуса, като уж хора, които разбират ми казваха, че това било нормално.
Днес обаче в най-голямото задръстване на Сточна Гара, колата закова на 100 градуса и не мръдна нагоре ( за мен това е нормалната температура)! Направи ми впечатление, че перката за охлаждане се върти с по-бързи обороти през това време, като я чувах през отворения прозорец. След подминаването на караулката на Люлин обаче ( на магистралата за Калотина) температурата отново започна да се покачва и пак отиде на 120 градуса, като на следващия светофар вече не чувах перката.
Въпросът ми е, дали нещо перката не прави проблем и затова да качва повече температурата?...когато климатикът е пуснат също не подминава 100 градуса!
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 14.06.2012
Местоположение: ///БУРГАС
Пол: Мъж
Кара: Е 36
Мечтае да кара: заварениа диф на заварена гас

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от BMW_M42 » 30 Юли 2013, 0:14

според мен само от това
.когато климатикът е пуснат също не подминава 100 градуса!

можеш да си направиш извода
Кръвта е най-важното гориво! Инициатива на BMW Клуб България

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от kraska » 30 Юли 2013, 8:01

BMW_M42 написа:според мен само от това
.когато климатикът е пуснат също не подминава 100 градуса!

можеш да си направиш извода


И какъв е извода?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от JTD » 30 Юли 2013, 11:34

Нормално е да седи около средата на скалата.
Демек си в нормални граници. Карай си спокойно и не се притеснявай.
Нормално е маслото да варира в по-големи граници от това на охлаждащата течност.
Както е й нормално да му се повишава температурата по време на каране, а на място да спада.

Карай и не се притеснявай.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от stocky » 30 Юли 2013, 14:35

Някой беше писал, че от динамиката на шофиране зависи колата в какви темп. граници ще държи маслото. Ако я настъпваш повече (магистрала например) колата ще допусне по-висока темп. на маслото, за да е по-тънко и с по-малко триене за по-висока мощност. Имаше го някъде по темите за 25i и 30i моторите. 35i е с две турбини, което според мен влияе само на стойностите на темп., но не и на принципа за различна темп. в зависимост от натоварването.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от Nasko_ » 30 Юли 2013, 16:27

stocky написа: 35i е с две турбини, което според мен влияе само на стойностите на темп., но не и на принципа за различна темп. в зависимост от натоварването.



Колега, нали тези турбини се охлаждат от маслото, как така натоварването не би повлияло на температурата на маслото?:)
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от kraska » 30 Юли 2013, 18:58

stocky написа:Някой беше писал, че от динамиката на шофиране зависи колата в какви темп. граници ще държи маслото. Ако я настъпваш повече (магистрала например) колата ще допусне по-висока темп. на маслото, за да е по-тънко и с по-малко триене за по-висока мощност. Имаше го някъде по темите за 25i и 30i моторите. 35i е с две турбини, което според мен влияе само на стойностите на темп., но не и на принципа за различна темп. в зависимост от натоварването.

Точно обратното. Тук инфо от колегата:

viewtopic.php?f=112&t=273827

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от stocky » 30 Юли 2013, 22:16

Nasko_ написа:
stocky написа: 35i е с две турбини, което според мен влияе само на стойностите на темп., но не и на принципа за различна темп. в зависимост от натоварването.



Колега, нали тези турбини се охлаждат от маслото, как така натоварването не би повлияло на температурата на маслото?:)

Прочети отново как съм го написал, говорим едно и също ;) !

Иначе явно съм объркал принципа на работа на тая "система"!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от cupra » 31 Юли 2013, 7:55

Какво ти е маслото и на колко км?
Не може ли да е някво кофти и да не е температуро устойчиво?
Виж тука сравнения на температуро устойчивост на масла: http://bmwservice.livejournal.com/27699.html#cutid1
Само търсите проблеми в тея коли.... :D

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 23.07.2012

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от Mitko89 » 31 Юли 2013, 10:19

Карам е мойта вече повече от година и варира от 100 до 120 и е нормално всичко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 25.09.2011
Пол: Мъж
Кара: The black devil-335i e92

Re: Работна температура на маслото!

Мнение от ND1 » 14 Авг 2013, 18:31

stocky написа:Някой беше писал, че от динамиката на шофиране зависи колата в какви темп. граници ще държи маслото. Ако я настъпваш повече (магистрала например) колата ще допусне по-висока темп. на маслото, за да е по-тънко и с по-малко триене за по-висока мощност. Имаше го някъде по темите за 25i и 30i моторите. 35i е с две турбини, което според мен влияе само на стойностите на темп., но не и на принципа за различна темп. в зависимост от натоварването.

Колега и аз това го бях прочел също някъде. Даже доста се коментираше въпроса.Потърси из форума, но от това което съм разбрал аз при бензините .25i,30i,.35i температурата варива според начина на шофиране.
поздрави :yes:

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook