Съвет отностно е92
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Съвет отностно е92
Накратко, замислил съм да направя преход от 320Д е90 (163хп) автомат на е92. В дилема съм отностно избора на мотор като съм се чудя между: 325i, 330i i 330d.
Нека обсъдим +сове и -нусите на съответните мотори. От това което разбрах аз, ако ще е 325и по-добре 330и, тъй като разхода им бил идентичен,а 330и има по-голяма динамика, вярно ли е това ? А отностно дизела какво ще кажете ? Говорим за 231хп версията.. ? Това което мога да добавя е, че ако вземам пак дизел, ще искам да е автомат, докато бензините мисля, че е по-добре да са ръчка .. ? Моля дайте ми информация да се понасоча, че дилемата е голяма ..
Поздрави
Нека обсъдим +сове и -нусите на съответните мотори. От това което разбрах аз, ако ще е 325и по-добре 330и, тъй като разхода им бил идентичен,а 330и има по-голяма динамика, вярно ли е това ? А отностно дизела какво ще кажете ? Говорим за 231хп версията.. ? Това което мога да добавя е, че ако вземам пак дизел, ще искам да е автомат, докато бензините мисля, че е по-добре да са ръчка .. ? Моля дайте ми информация да се понасоча, че дилемата е голяма ..

Поздрави

Re: Съвет отностно е92
Здравей колега,
дали да е бензин или дизел,мисля че избора трябва да си го направиш ти.Качваш се и караш 330и / 330д.
Моят избор би бил 330д/автомат или 335д/автомат-пера на волана(виждал съм че не всички 30ски имат пера,за сметка на повечето или всички 335д)
Разликата в разхода извънградско е никаква или нищожна,в града да е <литър/100 км.
Динамиката не може да се сравнява между 320д-330д-335д просто са три различни неща.
За бензини не мога да говоря,защото не съм карал много.
Поддръжката също не е много различна между различните кубатури дизели,не говоря за разликата в обслужване/поддръжка на автомат или ръчка.
Сравнително нови модели са,но на екземплярите, които съм попадал и карал,не се е случило бързо да е хвърлила турбина или сходни проблеми по двигателя и периферията му.Доколкото зная обслужването и на 325д,330д,335д е почти едно и също като пари,с минимални разлики в цените и някои части.
Това си е мое мнение,но аз бих се спрял на 335д ако намеря читаво,на добри пари,имайки в предвид,че масово са напукани с екстри,кожи и автомата е уникален за каране,особено с перата на волана,реакцията им е прекрасна и прави много кеф(да не говорим за малко доработки + LSD
)
За съжаление , инфо за бензиновите не мога да ти дам,карам съм Е90 325и , обаче след 335д някакси няма да ми е меродавно мнението.
Дано съм помогнал:)
дали да е бензин или дизел,мисля че избора трябва да си го направиш ти.Качваш се и караш 330и / 330д.
Моят избор би бил 330д/автомат или 335д/автомат-пера на волана(виждал съм че не всички 30ски имат пера,за сметка на повечето или всички 335д)
Разликата в разхода извънградско е никаква или нищожна,в града да е <литър/100 км.
Динамиката не може да се сравнява между 320д-330д-335д просто са три различни неща.
За бензини не мога да говоря,защото не съм карал много.
Поддръжката също не е много различна между различните кубатури дизели,не говоря за разликата в обслужване/поддръжка на автомат или ръчка.
Сравнително нови модели са,но на екземплярите, които съм попадал и карал,не се е случило бързо да е хвърлила турбина или сходни проблеми по двигателя и периферията му.Доколкото зная обслужването и на 325д,330д,335д е почти едно и също като пари,с минимални разлики в цените и някои части.
Това си е мое мнение,но аз бих се спрял на 335д ако намеря читаво,на добри пари,имайки в предвид,че масово са напукани с екстри,кожи и автомата е уникален за каране,особено с перата на волана,реакцията им е прекрасна и прави много кеф(да не говорим за малко доработки + LSD

За съжаление , инфо за бензиновите не мога да ти дам,карам съм Е90 325и , обаче след 335д някакси няма да ми е меродавно мнението.
Дано съм помогнал:)
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: Съвет отностно е92
Amorphis написа:Здравей колега,
дали да е бензин или дизел,мисля че избора трябва да си го направиш ти.Качваш се и караш 330и / 330д.
Моят избор би бил 330д/автомат или 335д/автомат-пера на волана(виждал съм че не всички 30ски имат пера,за сметка на повечето или всички 335д)
Разликата в разхода извънградско е никаква или нищожна,в града да е <литър/100 км.
Динамиката не може да се сравнява между 320д-330д-335д просто са три различни неща.
За бензини не мога да говоря,защото не съм карал много.
Поддръжката също не е много различна между различните кубатури дизели,не говоря за разликата в обслужване/поддръжка на автомат или ръчка.
Сравнително нови модели са,но на екземплярите, които съм попадал и карал,не се е случило бързо да е хвърлила турбина или сходни проблеми по двигателя и периферията му.Доколкото зная обслужването и на 325д,330д,335д е почти едно и също като пари,с минимални разлики в цените и някои части.
Това си е мое мнение,но аз бих се спрял на 335д ако намеря читаво,на добри пари,имайки в предвид,че масово са напукани с екстри,кожи и автомата е уникален за каране,особено с перата на волана,реакцията им е прекрасна и прави много кеф(да не говорим за малко доработки + LSD)
За съжаление , инфо за бензиновите не мога да ти дам,карам съм Е90 325и , обаче след 335д някакси няма да ми е меродавно мнението.
Дано съм помогнал:)
Благодаря за мнението

А разликата в подръжката между 330Д и 335Д как е ? и примерно да намесим и бензините -> 330i/335i.. Дизелите ме притеснява едно -> с оглед на нашата кофти нафта и от това,че купуваш би-турбо примерно на над 100к км, дали това няма да доведе до ядове с времето ? Сега примерно със сегашната ми 20-ка нямам проблеми ,слагам си добавки за предпазване на инжекторите и т.н. ,но незнам как са нещата при по-мощните дизели .. Сега пък по бимерпост ме съветват , ако ще е 325и/330и по-добре да е 335и, защото разхода бил с минимална разлика.. но пък пак .. наистина съм объркан.. ако някой може да ми даде още инфо по темата ще съм много благодарен

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвет отностно е92
Не е минимална разликата между 325 и 335 бензин, особено с ръчна кутия. 325-а харчи като М52Б20, докато би-турбо мотора не знам някой да го е свалил под 16-17 в града. При автоматика разликата се стопява, но пак си има, въпреки, че обема на мотора е еднакъв. Ако не мислиш за сериозно каране, а разходите и поддръжката имат значение, намери си 325-а след 2007 г. - отлично съотношение разходи/представяне.
Що се отнася до дизелите, аз също мисля, че като ще слагаш главата в торбата с дебелата поддръжка, по-добре да е 335, вместо 330.
Що се отнася до дизелите, аз също мисля, че като ще слагаш главата в торбата с дебелата поддръжка, по-добре да е 335, вместо 330.
Never mistake motion for action...
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: Съвет отностно е92
Leon написа:Не е минимална разликата между 325 и 335 бензин, особено с ръчна кутия. 325-а харчи като М52Б20, докато би-турбо мотора не знам някой да го е свалил под 16-17 в града. При автоматика разликата се стопява, но пак си има, въпреки, че обема на мотора е еднакъв. Ако не мислиш за сериозно каране, а разходите и поддръжката имат значение, намери си 325-а след 2007 г. - отлично съотношение разходи/представяне.
Що се отнася до дизелите, аз също мисля, че като ще слагаш главата в торбата с дебелата поддръжка, по-добре да е 335, вместо 330.
За сериозно каране, чак не мисля... опипвам почвата засега и искам да направя най-добрият избор за себе си, като реша да сменя е90-ката с е92-ка.Като цяло от това което засега се убеждавам, че всеки мотор е добър и си има +сове и -нуси.От дизелите гледам 330Д и 335Д (автоматици и в двата случая) за бензина се чудя, но все си мисля, че ако е бензин по-добре ръчка.. От бензините гледам 325и и 330и. 325-тицата като я гледам върви много прилично, въпроса е, че по биммерпост коментират, че М52Б25 (първият мотор) за градско каране можел да те кара да се чувстваш някак си ''мудно'' тъй като нямал много добро разпределение на нютоните в средните обороти и било дразнещо (това според тях нали), вярно ли е това или по-скоро преувеличават ? Също твърдят,че разликата между разхода в 325и/330и/335и не била голяма и буквално не си заслужавало да вземеш по-малкият мотор. Сега за сериозно каране не мисля,но искам следващата бима да е сериозна откъм динамика (под сериозна разбирайте, доста по-добре от моята сегашна 320-ка).Ще се оглеждам за някоя на около 100к км, сега при дизелите ме притеснява по-тежката подръжка(макар, че засега с моята 20-ка нямам проблеми). При бензините как е ? Друг фактор, който мога да кажа е че колата ще се кара предимно градско и по-рядко извънградско и на година ще навъртам не повече от 8-10к , това трябва да наклони везните за .. ? Едните викат бензина, че е по-добре в този случай, другите дизела .. къде е истината в крайна сметка ? При бензините ме интересува, специално 325и и 330и, разлика в подръжката има ли голяма ? И ако правим за сравнение примерно подръжката на 325и 330и спрямо 330Д да кажем как е .. ?
Много въпроси, надявам се да успеете да помогнете, че филма е много голям

Поздрави

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвет отностно е92
Старата кола е котка в чувал, не може да ти кажем точно разлика в поддръжката. Все пак при коли в идентично състояние поддръжката на дизела е по-скъпа, но за сметка на това има по-голяма вероятност да излезе скъп ремонт
Мисля, че ти отговорих на въпроса. А за 10к км на година изобщо не бих се вкарвал във филма с дизела, освен ако не държиш много на ритника в задника от многото нютонметри. Тия американци дето мерят бензина в галони не ги слушай
Да не говорим, че с 335i в общи линии се вкарваш в дизеловия филм, с две турбини и всички останали "евтини" аксесоари по тях
Обаче като чета, на теб ти е рудно да си зададеш посока и ние само си пишем. Най-добре отиди и виж повече коли, които ти попадат в диапазона, и избери тази в най-добро състояние и в която се чувстваш най-комфортно, без значение дизел или бензин.



Never mistake motion for action...
Re: Съвет отностно е92
Колега, аз карам е90 325i и не мога да бъда по-съгласен с това:
"325-тицата като я гледам върви много прилично, въпроса е, че по биммерпост коментират, че М52Б25 (първият мотор) за градско каране можел да те кара да се чувстваш някак си ''мудно'' тъй като нямал много добро разпределение на нютоните в средните обороти и било дразнещо..."
Ако всяко тръгване ти е като за последно върви много приятно. Много добре се кара и спокойно в града, изненадва с торк в ниските и това те кара да искаш/очкваш повече в средните обороти, но уви там не се случва много и това разочарова. На мен ежедневно ми става тъпо.
Чета в темата за разхода някакви стерилни замери от 10-11 в градски условия. Аз с огромни усилия съм стигал до 14 (ръчна кутия). Ако карам, както ми харесва става страшно. Гледам караш 320д. 325и е доста по-бърза на старта, обаче на доускорение... карахме до София с един приятел с 320д и трябва да ти кажа, че на изпреварванията не можех да му се откъсна много, а аз винаги изпреварвам като за последно
Ако сега трябваше да го мисля, аз бих избирал между 330-ките.
"325-тицата като я гледам върви много прилично, въпроса е, че по биммерпост коментират, че М52Б25 (първият мотор) за градско каране можел да те кара да се чувстваш някак си ''мудно'' тъй като нямал много добро разпределение на нютоните в средните обороти и било дразнещо..."
Ако всяко тръгване ти е като за последно върви много приятно. Много добре се кара и спокойно в града, изненадва с торк в ниските и това те кара да искаш/очкваш повече в средните обороти, но уви там не се случва много и това разочарова. На мен ежедневно ми става тъпо.
Чета в темата за разхода някакви стерилни замери от 10-11 в градски условия. Аз с огромни усилия съм стигал до 14 (ръчна кутия). Ако карам, както ми харесва става страшно. Гледам караш 320д. 325и е доста по-бърза на старта, обаче на доускорение... карахме до София с един приятел с 320д и трябва да ти кажа, че на изпреварванията не можех да му се откъсна много, а аз винаги изпреварвам като за последно

Ако сега трябваше да го мисля, аз бих избирал между 330-ките.
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: Съвет отностно е92
До колегата Leon, може би си прав, леко съм объркан, но сега съм наясно вече с това какво ще е. От бензините съм се спрял на 330и 272хп който е н53б30 (мисля,че се води мотора, може и да съм в грешка) на ръчни скорости. Интересува ме, разхода в сравнение с 325и и дизела как е ? Ако ще е дизел, ще е 330Д стептроник (231хп). При дизела имам ясна представа как са нещата. Сега само ме интересува, разхода на 330и и като мотор, ако някой знае да даде малко инфо и впечетления
Разбира се, не очаквам разхода да ми е нисък, но от гледна точка на това че : моята 20-ка дава разход около 9.5, 330/335 съответно са 2-3 литра от горе, бензина как ще е ? Много хора тръбят дизел та дизел, заради по-ниският раход, но колко по-нискъв действителност е той ? Имам приятел с 335Д и в града (Стара Загора) му дава 12-3. Та в този ред на мисли, ако 330-ката не дава по-висок разход от този при нормално каране, то идеята за ''по-икономичен дизел'' ми се губи .. ?
Поздрави

Поздрави

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвет отностно е92
Има тема за разхода на различните мотори, можеш да се ориентираш от нея, макар че варират. Подходи консервативно - не очаквай по-малко от 13 разход в града, а горна граница на практика няма
N53 е много хубав мотор, поне това чувам от всички, които имат такъв, а и харчи по-малко от N52. Монтира се от септември 2007г, по спомени. 330d със сигурност ще харчи по-малко в града при идентично каране, но пак да кажа, че всичко опира до това колко караш.

Never mistake motion for action...
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани