Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от velqn » 04 Апр 2015, 1:48

atilaatila написа:Готово !!

Колата работи, няма воланче с катинарче, няма проблеми с ключалката ....
Смазахме много внимателно с обикновен вазелин движещите се части, според механиците вазелина е за предпочитане пред грес или спрей за смазване - защото изсъхвали и запичали с времето.
Ще опитам да кача клипче какво точно се случва когато се вкара ключа и когато се вади....
На таблото обаче се появиха два чека - за колан и за ербег, вероятно е от изваждането на кабели, откачане на акумулатор и т.н.
Трябваше също така да се ресетнат разхода, часовника и датата..... всичко останало е наред.... чукам на дърво :)
stankata777 ще го почерпя за линка при първи удобен случай :)

Ако някой има същия проблем веднага ще го пратя в сервиза, най-малкото вече са спецове в разглобяването и сглобяването ....


Колега, привет, кой е сервиза, ще дадеш ли координати? Имам същия проблем :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 26.04.2014
Пол: Мъж
Кара: Е90 320d
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от TSMT » 06 Апр 2015, 9:45

И аз имам същия проблем от време на време. Кой и къде е сервиза, колега?
Освен това в последно време волана ми доста почна да скърца. Това има ли нещо общо с грешката с жълтия катинар?
Оправя ли се този проблем, ако се лубрикира под волана или трябва да си се смени някоя част? :?:

Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от Taruno » 06 Апр 2015, 11:43

Ако скърца - има прах отдолу, чистиш и си готов :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 26.04.2014
Пол: Мъж
Кара: Е90 320d
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от TSMT » 06 Апр 2015, 12:22

Taruno написа:Ако скърца - има прах отдолу, чистиш и си готов :)


В тубето намерих ето този клип: https://www.youtube.com/watch?v=gRH8caDH_uE
Ще пробвам и ще видя дали ще има ефект. Ще сменя също и хидравл.течност, че откакто съм купил колата
не съм я сменял.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 5.12.2012
Кара: 318 D

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от xcm » 06 Апр 2015, 15:08

Потърси малко по внимателно. Имаше тема със снимки точно за този проблем, но за съжаление и аз не мога да я намеря.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 14.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91
Детайли за колата: '11

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от steppenwolfbg » 06 Апр 2015, 17:18


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 2.07.2015
Пол: Мъж
Кара: E90

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от Dany Boy » 05 Дек 2022, 2:52

Привет, колеги. Да събудя темата с един заключен волан... Отключвам колата, вкарвам ключа и установявам, че волана не се отключва. Съответно не мога и да дам контакт. Късно вечерта чух няколко пъти на заключен автомобил този механизъм да "щрака" от само себе си. Сутринта акумулатора го нямаше никакъв. Този механизъм може ли да се смени и на каква цена, или целия кормилен прът е за смяна? Майстор ми каза, че има вариант при който се монтира някакъв емулатор и волана никога вече не се заключвал. Колко надеждна е тази интервенция? Някой скоро сблъсквал ли се е с подобен и много неприятен проблем?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от Guberkov » 05 Дек 2022, 11:30

Dany Boy написа:Привет, колеги. Да събудя темата с един заключен волан... Отключвам колата, вкарвам ключа и установявам, че волана не се отключва. Съответно не мога и да дам контакт. Късно вечерта чух няколко пъти на заключен автомобил този механизъм да "щрака" от само себе си. Сутринта акумулатора го нямаше никакъв. Този механизъм може ли да се смени и на каква цена, или целия кормилен прът е за смяна? Майстор ми каза, че има вариант при който се монтира някакъв емулатор и волана никога вече не се заключвал. Колко надеждна е тази интервенция? Някой скоро сблъсквал ли се е с подобен и много неприятен проблем?


Чиста-работа - изхвърляш ELV-ключалката, на нейно място слагаш ELV-емулатор и забравяш веднъж за винаги повече за тоя проблем, защото така може да те постави на колене в най-неподходящият момен на неподходящо място на отбивка извън населено място или в друг град и си до там - Бетон не мойш помръдна от там без пътна помощ съответно за репатраж и ремонт отидоха поне 600лв. и свят ще ти се завие от тоя дребен проблем, какви големи разходи може да ти направи, а при тея коли този проблем задължително рано или късно се появява и ако е някъде си там , спукана ти е работата.

Аз го папах това, но добре че беше пред дома да не се отключи волана и да не мога да запаля.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 2.07.2015
Пол: Мъж
Кара: E90

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от Dany Boy » 13 Дек 2022, 13:27

Пиша с малко закъснение... Оказа се, че волана се е заключил заради повреден кабел. Intelligent Battery Sensor е виновника, който е на минусовия кабел на акумулатора. Откачиха кабелчето и волана се отключи и запалих. Даже се бяха появили и доста грешки. Луда работа. Едно кабелче и ти блокира цялата кола! :censored: На другия ден смених минусовия кабел и за сега нямам проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 8.07.2016
Местоположение: Велико търново
Пол: Мъж
Кара: N46b20
Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT

Re: Чести проблеми и дефекти при БМВ Е9Х?

Мнение от Guberkov » 14 Дек 2022, 12:09

Dany Boy написа:Пиша с малко закъснение... Оказа се, че волана се е заключил заради повреден кабел. Intelligent Battery Sensor е виновника, който е на минусовия кабел на акумулатора. Откачиха кабелчето и волана се отключи и запалих. Даже се бяха появили и доста грешки. Луда работа. Едно кабелче и ти блокира цялата кола! :censored: На другия ден смених минусовия кабел и за сега нямам проблеми.



Това е някакво съвпадение и ще е временно - 2-те неща , нямат нищо-общо !

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook