Въпроси отностно 320Д е90 (163хп)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- 4i4omancho
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 12.03.2014
Re: Въпроси отностно 320Д е90 (163хп)
Колеги,
понеже наскоро ми се случи да издуха турбината и то на е90 2.0 (163hp) автоматик, искам да споделя едно мнение което незнам дали отговаря на действителността, но си мисля че е правилно.
Моята кола е минала 160 000 км и чак сега се обади турбината. Доста проблеми предизвика, но за щастие не замина двигателят. Оказа се че филтърът на картерните газове е най-проблемният и той допринася за това турбината да си заминава толкова бързо. Мой приятел с Х5 имаше подобен проблем, и го реши генерално като сменя този филтър при смяна на маслото. Не е толкова скъп (80 лв го намерих), но спестява много проблеми. Особено на автомат, ... е там няма гасене на двигателя като тръгне турбината. Вкарва масло, пуши изгаря го цялото ускорява, та даже и чупи двигателя. При мен не стана така но напълни цилиндрите с масло и си беше сериозно чистене и разглабяне. Сложих нова турбина а старата просто се беше разпаднала и по специално всичко въртящо се вътре. Все още иам да се оправя и ако някой има желание може да ми пише да споделя детайли. Иначе съм съгласен с колегата с дългият пост, расъждавам като него, проблемът е че когато я взех уж я взех от доверен човек, който си е карал от 0км. Не беше евтин ремонта но се вместих в 3500 лв с връзки и късмет.
Проблемът е друг, понеже я раздвижвам от два дена и не смея да я натискам но като че ли няма тази мощност като преди. Ще я вкарвам в бокса след 2-3 дни и събирам мнения ако някой има желание да сподели.
Благодаря предварително.
понеже наскоро ми се случи да издуха турбината и то на е90 2.0 (163hp) автоматик, искам да споделя едно мнение което незнам дали отговаря на действителността, но си мисля че е правилно.
Моята кола е минала 160 000 км и чак сега се обади турбината. Доста проблеми предизвика, но за щастие не замина двигателят. Оказа се че филтърът на картерните газове е най-проблемният и той допринася за това турбината да си заминава толкова бързо. Мой приятел с Х5 имаше подобен проблем, и го реши генерално като сменя този филтър при смяна на маслото. Не е толкова скъп (80 лв го намерих), но спестява много проблеми. Особено на автомат, ... е там няма гасене на двигателя като тръгне турбината. Вкарва масло, пуши изгаря го цялото ускорява, та даже и чупи двигателя. При мен не стана така но напълни цилиндрите с масло и си беше сериозно чистене и разглабяне. Сложих нова турбина а старата просто се беше разпаднала и по специално всичко въртящо се вътре. Все още иам да се оправя и ако някой има желание може да ми пише да споделя детайли. Иначе съм съгласен с колегата с дългият пост, расъждавам като него, проблемът е че когато я взех уж я взех от доверен човек, който си е карал от 0км. Не беше евтин ремонта но се вместих в 3500 лв с връзки и късмет.
Проблемът е друг, понеже я раздвижвам от два дена и не смея да я натискам но като че ли няма тази мощност като преди. Ще я вкарвам в бокса след 2-3 дни и събирам мнения ако някой има желание да сподели.
Благодаря предварително.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Въпроси отностно 320Д е90 (163хп)
4i4omancho написа:Колеги,
понеже наскоро ми се случи да издуха турбината и то на е90 2.0 (163hp) автоматик, искам да споделя едно мнение което незнам дали отговаря на действителността, но си мисля че е правилно.
Моята кола е минала 160 000 км и чак сега се обади турбината. Доста проблеми предизвика, но за щастие не замина двигателят. Оказа се че филтърът на картерните газове е най-проблемният и той допринася за това турбината да си заминава толкова бързо. Мой приятел с Х5 имаше подобен проблем, и го реши генерално като сменя този филтър при смяна на маслото. Не е толкова скъп (80 лв го намерих), но спестява много проблеми. Особено на автомат, ... е там няма гасене на двигателя като тръгне турбината. Вкарва масло, пуши изгаря го цялото ускорява, та даже и чупи двигателя. При мен не стана така но напълни цилиндрите с масло и си беше сериозно чистене и разглабяне. Сложих нова турбина а старата просто се беше разпаднала и по специално всичко въртящо се вътре. Все още иам да се оправя и ако някой има желание може да ми пише да споделя детайли. Иначе съм съгласен с колегата с дългият пост, расъждавам като него, проблемът е че когато я взех уж я взех от доверен човек, който си е карал от 0км. Не беше евтин ремонта но се вместих в 3500 лв с връзки и късмет.
Проблемът е друг, понеже я раздвижвам от два дена и не смея да я натискам но като че ли няма тази мощност като преди. Ще я вкарвам в бокса след 2-3 дни и събирам мнения ако някой има желание да сподели.
Благодаря предварително.
И моята е автомат, като е взех знаех че турбината е тръгнала и не се получи като теб да се счупи и да направи тези мизерии. Филтърът на картерните газове по новия е така наречения циклон няма за какво да се сменя иска само да се промива добре., стария има едно дунапреново парче което става после на гума и не пропуска газовете. Все си мисля че ако се случи това със турбината да се счупи до как е карам понеже е автомата и няма как да е загася на скорост си викам трабата която излиза от турбината и отива във радиатора интерколера има едно парче гума която лесно може да се смачка, ако се случи така и е смачкам мисля че ще спре притока на масло към двигателя ама кои знае дано не се случва
- 4i4omancho
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 12.03.2014
Re: Въпроси отностно 320Д е90 (163хп)
[/quote]
И моята е автомат, като е взех знаех че турбината е тръгнала и не се получи като теб да се счупи и да направи тези мизерии. Филтърът на картерните газове по новия е така наречения циклон няма за какво да се сменя иска само да се промива добре., стария има едно дунапреново парче което става после на гума и не пропуска газовете. Все си мисля че ако се случи това със турбината да се счупи до как е карам понеже е автомата и няма как да е загася на скорост си викам трабата която излиза от турбината и отива във радиатора интерколера има едно парче гума която лесно може да се смачка, ако се случи така и е смачкам мисля че ще спре притока на масло към двигателя ама кои знае дано не се случва [/quote]
Така е прав си и аз не знаех. Но се оправи. Смених турбината, филтъра за твърдите с пластмасов (който буквално е вечен, така казват), и маслата и всичко, една диагностика накрая и сега е пушка. Според мен тази кола е била прегрявана и предишният собственик е скрил това от мене или не е знаел. Това е строшило турбината така качествено и е било въпрос на време кога ще думне.
И моята е автомат, като е взех знаех че турбината е тръгнала и не се получи като теб да се счупи и да направи тези мизерии. Филтърът на картерните газове по новия е така наречения циклон няма за какво да се сменя иска само да се промива добре., стария има едно дунапреново парче което става после на гума и не пропуска газовете. Все си мисля че ако се случи това със турбината да се счупи до как е карам понеже е автомата и няма как да е загася на скорост си викам трабата която излиза от турбината и отива във радиатора интерколера има едно парче гума която лесно може да се смачка, ако се случи така и е смачкам мисля че ще спре притока на масло към двигателя ама кои знае дано не се случва [/quote]
Така е прав си и аз не знаех. Но се оправи. Смених турбината, филтъра за твърдите с пластмасов (който буквално е вечен, така казват), и маслата и всичко, една диагностика накрая и сега е пушка. Според мен тази кола е била прегрявана и предишният собственик е скрил това от мене или не е знаел. Това е строшило турбината така качествено и е било въпрос на време кога ще думне.
- Бмв 320д++
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.08.2021
- Пол: Мъж
Re: Въпроси отностно 320Д е90 (163хп)
Здравейте пичове преди месец си купих бмв 320д 163кс 2006г. Смених верига ролки ремаци водна помпа накватки и налях тотал квартс 5x30 минах около 2000км и ми светна жълта лампа и ми пише да долея 1л искам да попитам на някои случвало ли му сее и дали ако сменя с кстрол 5x30gold дали е възможно да се оправи или двигател
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Въпроси отностно 320Д е90 (163хп)
Бмв 320д++ написа:Здравейте пичове преди месец си купих бмв 320д 163кс 2006г. Смених верига ролки ремаци водна помпа накватки и налях тотал квартс 5x30 минах около 2000км и ми светна жълта лампа и ми пише да долея 1л искам да попитам на някои случвало ли му сее и дали ако сменя с кстрол 5x30gold дали е възможно да се оправи или двигател
Аз карам с такъв Кастрол и засега никакви ядове, мислех че и идва много тънко и ще го бара, но не
///M power
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Въпроси отностно 320Д е90 (163хп)
Бмв 320д++ написа:Здравейте пичове преди месец си купих бмв 320д 163кс 2006г. Смених верига ролки ремаци водна помпа накватки и налях тотал квартс 5x30 минах около 2000км и ми светна жълта лампа и ми пише да долея 1л искам да попитам на някои случвало ли му сее и дали ако сменя с кстрол 5x30gold дали е възможно да се оправи или двигател
Да се оправи с маслото не е възможно, но гледай да я закараш на майстор възможно най-скоро, за да разбереш дали ще я продаваш или ще се опитваш да я правиш! Поне щеката погледна ли дали е суха или само на датчика разчиташ? Предполагам след смяната си се уверил, че е поне над средата на щеката. Смяната на верига е най-голямата грешка, която си направил веднага след покупката.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани