колектори и пеперудки на Е90

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: колектори и пеперудки на Е90

Мнение от El Diablo » 05 Авг 2013, 21:43

Колеги какво Ви е мнението за премахването на пеперудите, нужно ли е да има тапи, или може да се резнат направо и да не се слага нищо на тяхно място.
Става дума за 2006г 320д 150 кс ръчни ск

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: колектори и пеперудки на Е90

Мнение от awful » 06 Авг 2013, 13:41

Ами аз не сложих тапи понеже трябваше да ги поръчвам и чакам а не ми се разправяше и ги отрязах и нямам никакъв проблем вече 6 месеца от как ги махнах, не съм усетил кои знае каква разлика освен че във ниските обороти е по тиха със тези птеродактили :mhihi: които смята че няма да ги слага отново да ги реже аз го направих със дремел става лесно и бързо :)
Колата е 320д 2007 163к автомат
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 30.01.2008
Кара: Е90 320D

Re: колектори и пеперудки на Е90

Мнение от Mys7Ic » 07 Авг 2013, 13:16

Като си махнал пеперудките в ниските обороти не е ли по-мудна?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 20.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: бензинояд

Re: колектори и пеперудки на Е90

Мнение от sapio » 07 Авг 2013, 14:12

^Еднакво мудна е и в двата случая :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: колектори и пеперудки на Е90

Мнение от awful » 07 Авг 2013, 16:22

Не не е мудна във ниските обороти, както преди си е не усещам поне аз никаква промяна след махането само двигателя работи малко по шумно от както бе със тях и има повече инерция на скорост от преди. Според мен служат за спирачка на мотора и за заглушител във ниските обороти но може и за друго да са там но за какво друго аз нямам идея :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 11.04.2010
Местоположение: Planet Roterende
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp

Re: колектори и пеперудки на Е90

Мнение от Krasimir19 » 01 Сеп 2013, 14:20

awful написа:Не не е мудна във ниските обороти, както преди си е не усещам поне аз никаква промяна след махането само двигателя работи малко по шумно от както бе със тях и има повече инерция на скорост от преди. Според мен служат за спирачка на мотора и за заглушител във ниските обороти но може и за друго да са там но за какво друго аз нямам идея :)


А не служеха ли и за спирането на потока въздух към колектора, съответно и турбината. И да се предотврати подобно нещо когато се счупи турбото http://www.youtube.com/watch?v=dHOpUPR5TTM ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: колектори и пеперудки на Е90

Мнение от ildivvy » 31 Юли 2020, 14:27

Доколкото разбирам, всички М47N2 163кс мотори имат тези клапи, а не само автоматиците ?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook