колектори и пеперудки на Е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: колектори и пеперудки на Е90
Колеги какво Ви е мнението за премахването на пеперудите, нужно ли е да има тапи, или може да се резнат направо и да не се слага нищо на тяхно място.
Става дума за 2006г 320д 150 кс ръчни ск
Става дума за 2006г 320д 150 кс ръчни ск
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: колектори и пеперудки на Е90
Ами аз не сложих тапи понеже трябваше да ги поръчвам и чакам а не ми се разправяше и ги отрязах и нямам никакъв проблем вече 6 месеца от как ги махнах, не съм усетил кои знае каква разлика освен че във ниските обороти е по тиха със тези птеродактили които смята че няма да ги слага отново да ги реже аз го направих със дремел става лесно и бързо
Колата е 320д 2007 163к автомат
Колата е 320д 2007 163к автомат
- sapio
- младши ентусиаст
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: колектори и пеперудки на Е90
Не не е мудна във ниските обороти, както преди си е не усещам поне аз никаква промяна след махането само двигателя работи малко по шумно от както бе със тях и има повече инерция на скорост от преди. Според мен служат за спирачка на мотора и за заглушител във ниските обороти но може и за друго да са там но за какво друго аз нямам идея
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: колектори и пеперудки на Е90
awful написа:Не не е мудна във ниските обороти, както преди си е не усещам поне аз никаква промяна след махането само двигателя работи малко по шумно от както бе със тях и има повече инерция на скорост от преди. Според мен служат за спирачка на мотора и за заглушител във ниските обороти но може и за друго да са там но за какво друго аз нямам идея
А не служеха ли и за спирането на потока въздух към колектора, съответно и турбината. И да се предотврати подобно нещо когато се счупи турбото http://www.youtube.com/watch?v=dHOpUPR5TTM ?
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: колектори и пеперудки на Е90
Доколкото разбирам, всички М47N2 163кс мотори имат тези клапи, а не само автоматиците ?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани