318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от Демирев » 30 Дек 2011, 12:55

Възможно ли е разхода да бъде действително 5.7 лтр. градско на Е90 седан 318 Д 143 коня фейслифт септ. 2009г.?
Моторът с анг.верига ли е или ангр.ремък?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 22.02.2005
Местоположение: София
Кара: E90

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от Toledo » 30 Дек 2011, 13:29

не
моторът е с ремък

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от stilko » 30 Дек 2011, 15:47

Toledo написа:не
моторът е с ремък


Ремък само на карантията, мотора е с верига!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 22.02.2005
Местоположение: София
Кара: E90

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от Toledo » 30 Дек 2011, 16:35

не знаех, мислех че като повечето двулитрови печки е с ремък, но така е по-добре :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от stankata777 » 30 Дек 2011, 17:31

Toledo написа:не знаех, мислех че като повечето двулитрови печки е с ремък, но така е по-добре :)


Колега,то и твоята двулитрова печка е с верига! :wave:
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от RuM6n » 30 Дек 2011, 17:46

Демирев написа:Възможно ли е разхода да бъде действително 5.7 лтр. градско на Е90 седан 318 Д 143 коня фейслифт септ. 2009г.?
Моторът с анг.верига ли е или ангр.ремък?


Разхода става по реален като обърнеш цифричките 7.5 лтр градско.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от stilko » 31 Дек 2011, 5:03

Toledo написа:не знаех, мислех че като повечето двулитрови печки е с ремък, но така е по-добре :)

При BMW няма дизел с ремък. Поне засега. Като незнаеш не си длъжен да пишеш глупости.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 22.02.2005
Местоположение: София
Кара: E90

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от Toledo » 31 Дек 2011, 10:33

Първият ти пост беше достатъчен. Благодаря за любезното уточнение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от Shadowed » 31 Дек 2011, 15:20

Възможно е, а зимата може и по-висок да е.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от Zagy » 31 Дек 2011, 15:57

Мотора наистина е с верига, а разходът не е невъзможен, но е много трудно постижим. Ако наистина толкова ти харчи мотора трябва да е в отлична кондиция.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 5.03.2004
Местоположение: montana
Пол: Мъж
Кара: E90 320D

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от alex70 » 31 Дек 2011, 18:13

5.7 за градско в средно голям град с 5 светофара е малко възможен според мен, а зимата абсурд. 320- ката под 7 не пада, не вярвам 318 -ката да има чак толкова голяма разлика в горенето.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 25.01.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 330d

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от nnniksannn » 31 Дек 2011, 18:58

:OT: по старите дизели 2.4 тд са с ремък. А за разхода извън града може и по малко.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от stilko » 01 Яну 2012, 23:19

nnniksannn написа::OT: по старите дизели 2.4 тд са с ремък...


Прав си колега и x24d също бяха с ремък. Бях забравил вече за тези пенсионери :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от Leon » 03 Яну 2012, 10:17

Демирев написа:Възможно ли е разхода да бъде действително 5.7 лтр. градско на Е90 седан 318 Д 143 коня фейслифт септ. 2009г.?
Моторът с анг.верига ли е или ангр.ремък?

Този разход БМВ го смятат по евро-директивата и с висококачествено гориво. В България на практика е непостижим. А и не само в България.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: 318 Д фейслифт 2009г. - разходи и поддръжка...

Мнение от павката » 29 Яну 2012, 13:07

stilko написа:
nnniksannn написа::OT: по старите дизели 2.4 тд са с ремък...


Прав си колега и x24d също бяха с ремък. Бях забравил вече за тези пенсионери :)

кой двигател е х24д :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook