Вибрации при палене

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `05 E90 320D

Вибрации при палене

Мнение от e_taka » 15 Ное 2011, 17:38

Здравейте колеги, знам че вече е имало такава тема, но просто не мога да я намеря. Карам е90 320д автомат и при палене сутрин има няколко секунди вибрации. Моля дайте ми линк към другата такава тема или кажете вие как сте се справили с този проблем :)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Вибрации при палене

Мнение от Mollov » 15 Ное 2011, 22:34

И се появи от както застудя... ходи на диагностика да видиш дали една или две подгревни свещи са ти заминали..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: Вибрации при палене

Мнение от RuM6n » 16 Ное 2011, 6:00

Подгревните свещи не работят. Един съвет от мене като патил: По принцип не е толкова страшно, моята палеше и на -12 градуса като тресеше малко в началото ,но после се оправаше. Смени ги 4-те, независимо колко са изгоряли, защото достъпа до тях е много труден. Сваля се всмукателния колектор и ред други неща. Свещите обикновенно са Beru и струват около 30лв бройката. Използвай момента и си направи профилактика на АГР клапана и пеперудите в колектора ,ако има такива.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Вибрации при палене

Мнение от Dimitroff » 16 Ное 2011, 8:11

Страшно става, когато има изгоряла свещ много дълго време - после при ваденето отказва да излиза...къса се...абе предпоставка за филм направо..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 19.01.2008
Пол: Мъж
Кара: е90 320d

Re: Вибрации при палене

Мнение от jeki_tdi » 16 Ное 2011, 8:38

повечето пъти релето им прави проблем а свещите са здраво много гадно се смения така е навряно че ужас :)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Вибрации при палене

Мнение от Dimitroff » 16 Ное 2011, 9:01

Glow Control Unit-a е виновен-да, но и се хваща лесно - принципно той дава грешка на всички подгревни свещи (4 или 6)...вчера беше -5 в 8:00 сутринта...ако всичките са изгорели...няма палене!
Та така...ако дава грешка на всички свещи но пали - "релето".
Ако дава грешка на една или няколко свещи...сменят се всичките.

За жалост обаче - в повечето случай, в който даде грешка на релето се сменят и релето и свещите - обяснявам.
След като се смени релето на диагностика реално се вижда кой свещи са за смяна...и при условие, че е силно препоръчително да се сменят всичките...сменяте реле, дава за смяна 1-2-3 свещи...сменяте и 4те свещи и е на лице смяна на свещи и реле...

Още нещо - когато има изгоряла подгревна свещи...много скоро си замива и следващата...и следващата...и следващата...
Явно едно и също напрежение се прехвърля към 4 здрави свещи и когато една изгори - другите 3 се натоварват прекомерно ... и някоя изгаря - следователно въпросното напрежение вече се прехвърля на 2 свещи...

Говоря от опит - изгори ли една - после другите загиват една след друга сравнително бързо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Вибрации при палене

Мнение от Shadowed » 16 Ное 2011, 10:46

Dimitroff написа:Glow Control Unit-a е виновен-да, но и се хваща лесно - принципно той дава грешка на всички подгревни свещи (4 или 6)...вчера беше -5 в 8:00 сутринта...ако всичките са изгорели...няма палене!
Та така...ако дава грешка на всички свещи но пали - "релето".
Ако дава грешка на една или няколко свещи...сменят се всичките.

За жалост обаче - в повечето случай, в който даде грешка на релето се сменят и релето и свещите - обяснявам.
След като се смени релето на диагностика реално се вижда кой свещи са за смяна...и при условие, че е силно препоръчително да се сменят всичките...сменяте реле, дава за смяна 1-2-3 свещи...сменяте и 4те свещи и е на лице смяна на свещи и реле...

Още нещо - когато има изгоряла подгревна свещи...много скоро си замива и следващата...и следващата...и следващата...
Явно едно и също напрежение се прехвърля към 4 здрави свещи и когато една изгори - другите 3 се натоварват прекомерно ... и някоя изгаря - следователно въпросното напрежение вече се прехвърля на 2 свещи...

Говоря от опит - изгори ли една - после другите загиват една след друга сравнително бързо!

С всичко съм съгласен освен с твърдението че изгорят ли всичките, няма палене. Миналата година на -10-12 палех, с изгоряло реле => нито една свещ не е подгрявала. Смених и свещите и релето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: Вибрации при палене

Мнение от RuM6n » 16 Ное 2011, 12:03

Shadowed написа:
Dimitroff написа:Glow Control Unit-a е виновен-да, но и се хваща лесно - принципно той дава грешка на всички подгревни свещи (4 или 6)...вчера беше -5 в 8:00 сутринта...ако всичките са изгорели...няма палене!
Та така...ако дава грешка на всички свещи но пали - "релето".
Ако дава грешка на една или няколко свещи...сменят се всичките.

За жалост обаче - в повечето случай, в който даде грешка на релето се сменят и релето и свещите - обяснявам.
След като се смени релето на диагностика реално се вижда кой свещи са за смяна...и при условие, че е силно препоръчително да се сменят всичките...сменяте реле, дава за смяна 1-2-3 свещи...сменяте и 4те свещи и е на лице смяна на свещи и реле...

Още нещо - когато има изгоряла подгревна свещи...много скоро си замива и следващата...и следващата...и следващата...
Явно едно и също напрежение се прехвърля към 4 здрави свещи и когато една изгори - другите 3 се натоварват прекомерно ... и някоя изгаря - следователно въпросното напрежение вече се прехвърля на 2 свещи...

Говоря от опит - изгори ли една - после другите загиват една след друга сравнително бързо!

С всичко съм съгласен освен с твърдението че изгорят ли всичките, няма палене. Миналата година на -10-12 палех, с изгоряло реле => нито една свещ не е подгрявала. Смених и свещите и релето.


Ми ако няма и компресия ,няма и палене.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Вибрации при палене

Мнение от Dimitroff » 16 Ное 2011, 16:16

Сменил си релето, след това сте изчистили грешките и ... колко свещи отчете, че има изгорели диагностика ти ?

Щото при температура по-ниска от -5/-7 ... без подгревни свещи...кое точно възпламенява ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Вибрации при палене

Мнение от Shadowed » 16 Ное 2011, 16:21

Отчете 2 изгорели свещи.

Може да се бъркам, но релето не включва ли 4-те свещи? Ако няма реле, няма контакт на нито една от свещите?
Пали с хубава компресия, така го правят хубавите дизели :roll:

Поправи ме ако бъркам, не съм експерт в тази област и може да греша. Благодаря предварително :)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Вибрации при палене

Мнение от Dimitroff » 16 Ное 2011, 16:46

Аз разбрах, че освен релето си имал и 4 неработещи от 4 свещи...за справка - до -10/-12 пали с 1 свещ...

И аз не съм 100% наясно с това реле, но... определено не е миродавно за запалването, защото сумати коли с прецакани релета си палят (свещите са наред).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 20.05.2005
Местоположение: София
Кара: e90 320d

Re: Вибрации при палене

Мнение от hyena » 16 Ное 2011, 18:36

виж тук: viewtopic.php?f=112&t=230978&start=0&hilit=%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B5 , но ако искаш си направи и диагностика на свещите.
"Защо карам бързо...защото улиците са опасно място и не обичам да се задържам дълго на тях..."

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Вибрации при палене

Мнение от Mollov » 17 Ное 2011, 21:09

Тия свещи не са толкова скъпи, че човек да се чуди дали да смени само изгорелите или всичките... сменяш и бегаш... не знам що толкова го мислите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: квото му падне :)

Re: Вибрации при палене

Мнение от chocaseto85 » 17 Ное 2011, 21:26

сменяш свещите и ще си решиш проблема ако са 4 сменяваш 4 ако са 6 сменяваш 6 !
каквато и кола имаш трябва да подържаш и сменяваш редовно консумативи а не когато можеш и това ще изкара и още :)
по предписание в БМВ дават да се сменят всички свещи реле !
Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook