полезно за собствениците на 325i и 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 23.02.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW G30 530i
Мечтае да кара: бмв г30 м5

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Антон Дековски » 03 Юли 2020, 23:42

x7z написа:след капитален ремонт на стойност ХХХХ лева на 200 000км не мога да позная автомобила .... от - до а до младежа който казва и твърди че 330Д върви доста повече от н52 с 218 коня .... имаме и двата агрегата с автомобили и М57 и Н52 мога да кажа че явно си си мислил , че имаш автомобил ...

фактор е състоянието и не да се чака да се даде симптом за ремонт ...



Какво да ти кажа ,имах е60 525и с въпросния н52б25.Колата беше на 180к с пълна сервизна история(взех я о първи собственик),смените на маслото са и били правени винаги на 10-12к,дори когато е била гаранционна е сменял маслото допълнително,за да не стават интервали от рода на 25к км до смяна.Колата не записваше никакви грешки на диагностика,мотор и скорости в перфектно състояние.Купих я за 15к ,а това за е60 преди фейса си е висока цена.С това искам да кажа,че колата наистина беше читава и не е било “само да съм си мислил,че имам автомобил”.Въпреки всичко беше изключително спряла откъм вървеж,поне по моите разбирания.Имам няколко познати с е90 и е91 с н52б25,същата куца работа.Дори по чуждите форуми го обсъждат колко е спрял тоя мотор и как няма никаква динамик,как едва ли не въпросните 218коня ги има само на хартия....въпреки че аз като се замисля ,не съм видял атмосферка която да си извади конете на дино.

А относно 3.0д в е90....с това убито бензинче,точно никога ще биеш 3.0д. Ето малко данни от 2 от най-верните сайтове по отношение на ускорение:
330д 0-100-6.7сек 325и 0-100 7.6 сек
330д 0-200-29.5сек 325и 0-200 34.4сек

Ами 5секунди разлика от 0-200 са си няколко тира разлика;) Интересното е,че и след 200 дизела продължава да дърпа повече.Това че по пътя е пълно с 3.0д които не вървят поради немърливостта на собствениците си е друг въпрос.Читаво 330д ще скъса читаво 325и и на ускорение и на доускорение.Няма какво да спорим кой двигател д по-добър...от едната страна имаме м57-един от най-надеждните двигатели на бмв,а от другата страна имам н52б25-маслояда,които фабрично си има проблеми и харчи зверски много масло,дори когато колите още са били гаранционни.По чуждите форуми(Английски и немски) е фул с инфо за тоя двигател,и има не малко случаи в които след сумати пари ,наляти в него,за основен ремонт...колата отново почва да харчи масло и да прави проблеми,след някакви смешни км.Разбирам че си налял доста пара в тоя двигател,но не е необходимо да говориш с г*за си....още малко ще го изкараш по-бърз от 35д.

Исках само да кажа че за мен,инвестиция в този двигател е огромна грешка поради:
1.Парите които се изискват да се налеят в него,за да е читав(доста относително понятие) не са оправдани спрямо вървежа му.
2.Двигателя като цяло си е калпав(говоря конкретно за б25,които заводски си има проблем с харча на масло).Дори след наливането на огромна сума пари,няма гаранция че проблемите няма да се появят отново.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 29.06.2016
Кара: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от stoqnov23 » 06 Юли 2020, 11:22

И аз да се включа след доста време пауза по темата.. Като поредния глупак който реши да налива пари във тази недосмилица (над 5 хиляди само за основен ремонт на мотора) бих признал,че това е най голямата грешка в живота ми.Изобщо хора бягайте от тези бензинови мотори пълна яма за пари са,но се научава само след горчив опит.Почти няма да има човек който да продава такава кола, само и само да се отърве от нея.Пълна с бъгове,скъпи сензори,които струват пак 1/10 от колата,при мен в случея на всеки студен старт бавно играещи обороти,и прекъсване за около 10 секунди, без никакви грешки в дме,като няма нещо по тази кола,което да не е сменено откъм въздух/гориво (дебитомер ламбда сонда свещи бобини диса клапи,и тн) но това прекъсване така и не изчезна.Откъм вървеж повече динамика би се усещала във ръчката само когато държи обороти.Автоматът става само и единствено като я риташ до доло,но не може постоянно да се кара така,иначе във градски условия на четвърта пета,като си със 40-90км пълен гроб абсолютно нищо - няма да я усетиш,че се движи докато не ритнеш до 2-ра пак.А и да не говорим че теглото на колата е почти тон и половина със 100 кг по-лека от е60.При мен в случея дори след ремонта (минал съм само 400км) все още имам съмнения.Колата е без катализатори,понеже вече малките бяха стопени,и резултатът откъм звук става отвратителен започва едно стържене,и изобщо някакъв ужас във купето при отворени прозорци,яко влиза миризма,и на моменти си мисля още,че продължава да мирише на изгоряло масло,но ще се види на борда след 1000км,какво ще покаже.И понеже не съм фен на генерациите сега трябва,да търся пак катализатори,за да се оправи цялата бакия със звука,и миризмата.Да не говорим че още като се купи колата,шансът да не може да се отървете от чека,който казва че катализаторите са неефективни също е голям.Единственото решение е спиране на долните сонди,но и това води май после до някакво объкрване във софта на колата (поне при мен така стана) започна един огромен конденз дори сега на 30 градуса жега като влезе във закрити паркинги,тунели колата си пуши яко гъст бял пушек,който не е и заради масления сепаратор,защото и той е сменян със оем,и така общо взето дори след толкова наляти пали проблеми още bow.Даже имам познат който работи във М-Кар дълги години,и ми каза за този мотор че това е било просто някакъв експеримент от бмв,който изобщо не се е получил.Единственият бензин за мен във който има смисъл да се налива е н54.Там моторът е корав,и държи на какви ли не тунинги,и си има достатъчна динамика.Аз лично веднага бих разменил н52 за м57 3.0д въпреки че съм пръснал толкова хиляди левове вече,просто предпочитам колата да има повече динамика,от колкото чиста мощност.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 07 Юли 2020, 9:37

stoqnov23 написа:И аз да се включа след доста време пауза по темата.. Като поредния глупак който реши да налива пари във тази недосмилица (над 5 хиляди само за основен ремонт на мотора) бих признал,че това е най голямата грешка в живота ми.Изобщо хора бягайте от тези бензинови мотори пълна яма за пари са,но се научава само след горчив опит.Почти няма да има човек който да продава такава кола, само и само да се отърве от нея.Пълна с бъгове,скъпи сензори,които струват пак 1/10 от колата,при мен в случея на всеки студен старт бавно играещи обороти,и прекъсване за около 10 секунди, без никакви грешки в дме,като няма нещо по тази кола,което да не е сменено откъм въздух/гориво (дебитомер ламбда сонда свещи бобини диса клапи,и тн) но това прекъсване така и не изчезна.Откъм вървеж повече динамика би се усещала във ръчката само когато държи обороти.Автоматът става само и единствено като я риташ до доло,но не може постоянно да се кара така,иначе във градски условия на четвърта пета,като си със 40-90км пълен гроб абсолютно нищо - няма да я усетиш,че се движи докато не ритнеш до 2-ра пак.А и да не говорим че теглото на колата е почти тон и половина със 100 кг по-лека от е60.При мен в случея дори след ремонта (минал съм само 400км) все още имам съмнения.Колата е без катализатори,понеже вече малките бяха стопени,и резултатът откъм звук става отвратителен започва едно стържене,и изобщо някакъв ужас във купето при отворени прозорци,яко влиза миризма,и на моменти си мисля още,че продължава да мирише на изгоряло масло,но ще се види на борда след 1000км,какво ще покаже.И понеже не съм фен на генерациите сега трябва,да търся пак катализатори,за да се оправи цялата бакия със звука,и миризмата.Да не говорим че още като се купи колата,шансът да не може да се отървете от чека,който казва че катализаторите са неефективни също е голям.Единственото решение е спиране на долните сонди,но и това води май после до някакво объкрване във софта на колата (поне при мен така стана) започна един огромен конденз дори сега на 30 градуса жега като влезе във закрити паркинги,тунели колата си пуши яко гъст бял пушек,който не е и заради масления сепаратор,защото и той е сменян със оем,и така общо взето дори след толкова наляти пали проблеми още bow.Даже имам познат който работи във М-Кар дълги години,и ми каза за този мотор че това е било просто някакъв експеримент от бмв,който изобщо не се е получил.Единственият бензин за мен във който има смисъл да се налива е н54.Там моторът е корав,и държи на какви ли не тунинги,и си има достатъчна динамика.Аз лично веднага бих разменил н52 за м57 3.0д въпреки че съм пръснал толкова хиляди левове вече,просто предпочитам колата да има повече динамика,от колкото чиста мощност.


Виж да не ти е протекъл капака на клапаните. Моя течеше върху катализаторите и смърдеше на изгоряло масло като се кара. Нов капак цената е малко под 1к. Махни адапторите и си карай така с грешката, тоя пушек е съмнителен дали е от това. За съжаление за другите неща съм съгласен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 29.06.2016
Кара: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от stoqnov23 » 07 Юли 2020, 10:26

Няма никакви течове миризмата идва точно от ауспуха много пъти съм заставал да мириша,и то направо започва да ти люти едно силно,и за миг можеш да се замаеш даже,а като се пали напълно студена си мирише по-силно на чист бензин поне.Почти сигурен съм,че миризмата наподобява на изгоряло масло като позагрее.За това още в нищо не съм сигурен въпреки налятите пари.И да пушекът няма от къде другаде да идва - антифриз не губи,ако гори масло пуши синьо.То по ауспусите направо се виждат капчиците вода.Карам колата от 1 година и 7 месеца,и никога когато е била със катовете,не ми е пушила така.Да кажем като е студено,е по-нормално,но март,април,май никога не ми е пушила преди,а сега дори на 20 градуса температура не се спира.Мога да мина 30-40км да загрее хубаво всички тръби,ако я огася,и запаля само след 1 минута пак ще започне да пуши конденз.Явно като се махат катовете софта,и смесите работят по друг начин,и за това се получава голям конденз.И като цяло във колата/купето се усещат вибрации,двигателят леко се тресе,аусписите също,и така и не мога да разбера от къде идва (с нови свещи и бобини) Много се дразня като съм питал разни майстори защо е така,и ми кажат ами то вътре компоненти работят,всичко е нормално сякаш редовите шестаци на бмв не се славят с тихата си работа,или като разни видеа,които съм гледал слагат разни монети,и шишета върху двигателите как не помръдват.А и ново 20 от около 500 км се боря сега със нов проблем,на 2 реглажа съм ходил,и казаха че всичко по окачването,е добре - амортсиьорите със всичките им тампони са на 10 000км като минавам по легнал,или по неравен път волана започва да ходи към неравността,и все си мисля гума ли се спукала,но не просто заминава или ако е целия път неравен волана играе на ляво,и дясно.При по-бързо въртене на място се чука тропане ама сякаш не идва доло от рейката ами точно някъде под волана,и като карам примерно по чакълест път се чува яко как тропа,и пак така волана си 'играе' наляво надясно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1530
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от ildivvy » 07 Юли 2020, 10:47

Не знам защо оставам с впечатление, че всеки се оплаква от N52B25, а от В30 не толкова? Нали са почти еднакви мотори? Изобщо, ситуацията с бензиновите мотори на БМВ от това поколение (4 и 6-цилиндрови) е много 'тъпа'! Какво да хареса и да вземе човек, ако иска да кара бензин, както съм аз :banghead: ? Иначе дизелите са ясни... Няма ядове! Взех да 'залитам' и в друга посока, а така не ми се иска :cry: ...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 29.06.2016
Кара: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от stoqnov23 » 07 Юли 2020, 10:59

ildivvy написа:Не знам защо оставам с впечатление, че всеки се оплаква от N52B25, а от В30 не толкова? Нали са почти еднакви мотори? Изобщо, ситуацията с бензиновите мотори на БМВ от това поколение (4 и 6-цилиндрови) е много 'тъпа'! Какво да хареса и да вземе човек, ако иска да кара бензин, както съм аз :banghead: ? Иначе дизелите са ясни... Няма ядове! Взех да 'залитам' и в друга посока, а така не ми се иска :cry: ...


Във Б25 мисля използват бутала,и сегменти kolbenschmidt,докато във б30 се използва mahle,и за това като цяло във б25 са повече проблемите,и няма да се решат напълно само със смяна на маслени сегменти,ами самия модел на буталата не е както трябва,но при цена около 350 лева за ново чело само отива към 7-8к такъв ремонт,и става още по безмислено.Иначе при Б30,пак няма спасение,пак магнезиев блок,а и зависи как е обслужвана във първите и години,и тя може яко да яде масло,после проблеми със сензори,играещи обороти, катализатори от там се износват клапани водачи лагери,и всичко води пак към пълна ревизия на мотора.Един път отидат ли му славните първи години после колкото,и да го правиш вече няма да е същия.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от zaharia » 07 Юли 2020, 11:44

ildivvy написа:Не знам защо оставам с впечатление, че всеки се оплаква от N52B25, а от В30 не толкова? Нали са почти еднакви мотори? Изобщо, ситуацията с бензиновите мотори на БМВ от това поколение (4 и 6-цилиндрови) е много 'тъпа'! Какво да хареса и да вземе човек, ако иска да кара бензин, както съм аз :banghead: ? Иначе дизелите са ясни... Няма ядове! Взех да 'залитам' и в друга посока, а така не ми се иска :cry: ...

Определено B30 в който са сложили удачни сегменти още в началото в сравнение с B25 e по-добрият избор. Доколкото знам проблемът е решен и у B25 през 2007година, мисля модификацията с черния капак вече няма проблем със сегментите.
Към всичко това трябва да се добавят удължените интервали от по 25К км препоръчвани от производителя. Дори ако е карано извънградско със средна скорост 50-60км/ч се събират към 400-500 моторни часа което е преклено много. Да не говорим за случая, ако е карано основно градско и средната скорост е под 20км/ч и имаме над 1200 моторни часа за целия интервал. Ако колата е карана с една смяна на такива интервали и маслото не е работило по 200-250 моторни часа колкото е безопасния интервал, проблемите с горенето стават неизбежни, дори и в двигателите с хубави сегменти.
Към проблема с убийствените интервали се добавя и високата работна температура която през топлите месеци в града е 113-115градуса. После някой казват здрави били дизелите, то вярно здрави са, но ако и те работеха постояно на такава температура, едва ли щяха да издържат толкова. За сведение на всеки 10 градуса разлика в работната температурата на маслото в двигателя, се увеличава двойно степента на окислението му. Така, че ако дизела работи на 90, а бензиновия на 110, то във втория маслото се окислява 4 пъти повече за същото време, да не говорим, че по-високата температура води и до по-висока деградация на маслото.
Така, че колега ако търсиш читав бензинов двигател, първо трябва да е гарантирано, че е произведен след не знам кой месец 2007(ако става въпрос за B25), второ, че маслото е сменяно на разумни интервали, колата да не е карана основно в града, да е добре поддържана. Ясно е, че такива случаи не са масови, защото почти всички собственици са се предоверили на производителя и са сменяли маслото според указания от бордовия компютър интервал, но въпреки това има такива, добре е известно, че В30 даже и да имат разход на масло, то той не е толкова висок като при първите версии на В25, а е минимум 2 пъти по-нисък.
Ясно е, че за това положение, вината е изцяло на БМВ. Те имаха достатъчно информация и време да намалят сервизните интервали, но го направиха само в САЩ, където потребителите лесно биха ги осъдили за подобни практики. Ако бяха сложили нормални интервали на смяна макс до 10-15К км според условията на експлоатация още от начало, положението щеше да е съвсем друго.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от ivoaudi » 07 Юли 2020, 12:05

В допълнение към последните 2 разяснение ми се ще само да цитирам мнението на един колега години назад, който бе написал, че харесва БМВ-тата, които се правеха преди от инжинери, а не от финансови директори:)
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 29.06.2016
Кара: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от stoqnov23 » 07 Юли 2020, 12:40

То като цяло вече, и цените им не са кой знае какви.Може да намериш за 7-8 хиляди най убитата от каране,и разход на масло 325-ца,и някой по прилична за 10-13 ( все още има такива цени на обяви за 330 преди фейса даже).Та мисълта ми за цените е,че вече моделите от 2011 година може да се намери нещо за 15-16-17 хиляди,което има шанс да е на много по-малко км,и поне е последната версия на н52 изчистена от почти всички бъгове,и стига поне 272 коня.И не е задължително да е със директното впръскване.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 07 Юли 2020, 13:19

Не мисля, че проблема е в интервалите или темпераутрата. Просто ресурса и материалите (сегменит, бутала) е вайно. Температурата оказва негативен ефект основно на гарнитурите отгоре на двигателя и затова протичат повече от дизелите, тука проблема идва от сегментите. Дизелите да работят 92 градуса, въпреки че при регенерации стигат и повече, сервизния интервал е същия 30к км. Да не говорим колко италянки съм виждал къде има сервизна история, просрочени по 10к км е нещо съвсем нормално, масово там карат по 40к км с 1 масло и пак не горят масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 2.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 328i
Мечтае да кара: BMW М3/M5

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Razor90 » 07 Юли 2020, 16:31

Моята 2007-ма n52k, с черен капак 115к км реални, 5в40 масло не го пипа между смените на 10к(показва си го на макс).
Иначе съм съгласен за нещата покрай мотора. Вече смених 2-та ванус соленоида, ел. водна помпа(даваше грешки), обтегача на пистовия ремък, стартера, термостата, клапана на картерните газове, който е вграден в капака(с ремонтен комплект вместо целия капак за 1к).
Отделно понеже колата е американска 328, я понаправих към 330 -> 3stage intake(с 2 диса клапи, стоково е без), oil heat exchanger(от 330), въздушна кутия от 330 + допълнителни неща като MILVs, silicone intake hose, K&N филтър, изпускателни колектори Active Autowerke, спортни катализатори и софтуер StageFP и мога да кажа, че колата няма нищо общо със стоковата. Има доста добър въртящ момент като за NA двигател. Колата е автоматик с GM кутия и преди ъпграйдите определено трябваше да се натиска във високите обороти, за да върви. Сега е значително по-приятна за каране.
Предишното ми m54b30 гореше масло 1л на 1000км и не вървеше толкова, въпреки че беше ръчка. Разхода също беше с около 4л на 100км отгоре. Мисля че n52 си е добър двигател, един от последните без директно впръскване, но няма как да се мине без ремонти.
Иначе като се замислиш с парите за тези модификации ти идва точно едно 335и + някой основен ремонт върху него. Може би 335i си е най-удачния вариант ако се намери читава такава.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 25.06.2020
Пол: Мъж
Кара: 2005 Citroen C5 V6 Exclusive
Мечтае да кара: 2020 Lexus RCF

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Icaka93 » 10 Юли 2020, 9:53

Здравейте колеги,

Насочил съм се към тези две коли. Доста време вече чета и като цяло съм се насочил към N53 двигателя. Предпочитам да дам пари за дюзи и помпа за високото налягане, отколкото евентуално да се отварят двигатели и да се наливат пари за сегменти итн. и евентуално да не се оправи харченето на масло. Някой има ли актуални цени за дюзите и помпата? Също и водната помпа. Отделно, от кой месец почват да се слагат N53 двигатели при 325? Зная че е 2007г., но не и кой месец точно. :roll: . Попринцип искам да си взема семейна кола, която е по-надеждна от сегашната ми (оставя ме вече за 3ти път на пътя за по-малко от година). Затова и гледам XDrive, но чета смесени мнения. Едни казват, че е много яко и здраво, други казват, че е направена от кашкавал и сега не знам какво да търся. Лично според мен задвижването на 4 колела си е по-сигурно, особено за семейна кола. Но вие ще кажете колеги. 8)


https://www.cars.bg/offer/5e5e24b0ccec935cb0556bd4

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=g45e0m

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 2.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e90 328i
Мечтае да кара: BMW М3/M5

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Razor90 » 10 Юли 2020, 15:58

Icaka93 написа:Здравейте колеги,

Насочил съм се към тези две коли. Доста време вече чета и като цяло съм се насочил към N53 двигателя. Предпочитам да дам пари за дюзи и помпа за високото налягане, отколкото евентуално да се отварят двигатели и да се наливат пари за сегменти итн. и евентуално да не се оправи харченето на масло. Някой има ли актуални цени за дюзите и помпата? Също и водната помпа. Отделно, от кой месец почват да се слагат N53 двигатели при 325? Зная че е 2007г., но не и кой месец точно. :roll: . Попринцип искам да си взема семейна кола, която е по-надеждна от сегашната ми (оставя ме вече за 3ти път на пътя за по-малко от година). Затова и гледам XDrive, но чета смесени мнения. Едни казват, че е много яко и здраво, други казват, че е направена от кашкавал и сега не знам какво да търся. Лично според мен задвижването на 4 колела си е по-сигурно, особено за семейна кола. Но вие ще кажете колеги. 8)


https://www.cars.bg/offer/5e5e24b0ccec935cb0556bd4

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=g45e0m


Водната помпа предполагам е същата както при n52, към 600лв по спомени, нова от същия производител който ги прави за BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от ivoaudi » 10 Юли 2020, 22:24

Аз ще се обадя само за сигурността, че автора бая набляга на нея. Всъщност дали ще е пълноприводна или само задно, това няма особено отношение към сигурността. И дори ако трябва да сме честни, задно предаване определено е по-сигурно! Колкото до дилемата н52 или 53, то аз, който съм върл фен на бензина с прискърбие отсъждам, че и двата са шитни! Скъпи и капризни за поддръжка!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 LCI 2.5si
Мечтае да кара: BMW F25
Детайли за колата: Black Sapphire

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от byte » 13 Юли 2020, 18:22

ivoaudi написа: ...задно предаване определено е по-сигурно!


Може ли информация за източника на тази информация?

Системата xDrive подпомага движението постоянно - спомага да неутрализира недозавиване или презавивиане, както на сухо, така и на мокро или сняг/лед. Ето нагледно представено тук: https://www.youtube.com/watch?v=HEsjk20uj0E

По-темата - изминал съм около 80 000 км (взех я на 110 000, сега е на 190 000) с N52B25K в E83 (X3) и моето мнение е, че надежността е на много високо ниво. До сега на път не съм оставял - сменял съм капак на клапани(профилактично), водна помпа (профилактично), датчик на валвтроник(след check engine), ексцентричен вал на валтроника(след check engine).
Разходът на масло е под допустимия, разохода на гориво за 218 к.с на 1800 км кола е около 9.1 средно и динамиката е чудесна. Карам я само с BMW TwinPower 5w-30 LL04 и го сменям на 12000 км.
Последна промяна byte на 14 Юли 2020, 19:29, променена общо 1 път
"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook