Check control
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Check control
Колеги, помагайте че направих глупост. Смених маслото и по информация от форума си направих reset на маслото, но не знам защо реших да пробвам да reset-на и задните накладки(без да съм ги сменял ), но за мое голямо учудване от оставащите 16000км. не станаха повече километри, а се появиха само тирета и ми показва че веднага трябва да отида в сврвиз за накладки. Т.е. вместо да го reset-на съм го нулирал. Някой занае ли как да коригирам и защо отчете така?
- armen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 19.11.2004
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: 535d
- Детайли за колата: E30 convertible
Re: Check control
Здрасти колега само да ти кажа че при тези модели самият компютър пресмята оставащи км спотед големината на самите накладки и износването им затова сменяваш и самите датчици с накладките ..Ако разбирасе не ги смениш по рано ....Та по самият въпрос и аз като теб си мислех че мога да го излъжа ама к.... и после светна и в червено и дрънка и дразни но нали сме рационализатори ....Вземи откачи въпросният датчик и с една малка жичка ама МАЛКА затвори веригата и после я ресетвай то ще изпише км някакви да речем 30к и след като си сложиш твоят датчик постепено ще въстанови тези преди интервенцията ти....Дано съм ти бил полезен че ме заболяха пръстите от говорене......
Последна промяна armen на 11 Окт 2011, 23:08, променена общо 1 път
- neonman
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Check control
Хаха и аз съм така
нулирах си маслотои....кои ме биеше през ръцете да пипам и накладките ...... появиха се тирета и сега пищи за смяната им .....а има още много накладка
И не можах да го оправя това през борда чрез настройка и тва си е
Та и аз съм на същото дередже
Моля някои да помогне
Цитат : ''затвор веригата и после я ресетвай'' - ако обясниш как се затваря веригата и кое се ресетва - вс ще е ОК !
нулирах си маслотои....кои ме биеше през ръцете да пипам и накладките ...... появиха се тирета и сега пищи за смяната им .....а има още много накладка
И не можах да го оправя това през борда чрез настройка и тва си е
Та и аз съм на същото дередже
Моля някои да помогне
Цитат : ''затвор веригата и после я ресетвай'' - ако обясниш как се затваря веригата и кое се ресетва - вс ще е ОК !
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Re: Check control
Говорих с приятел в сервиз и той ми каза, че само за маслото се reset-ва с комбинацията със старт-бутона, копчето за километража и копчето на ВС, а за накладките се reset-ва като се закачи на компютър и май се въвеждат направо определени километри. Тези дни ще отида да я закачим и ако се справим ще пиша.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Check control
И аз я направих тази глупост, два пъти занулих накладките и двата пъти ми изгоря датчика, странна работа
- armen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 19.11.2004
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: 535d
- Детайли за колата: E30 convertible
Re: Check control
Ама тва с накладките и ровенето в менюто май сме много майсторечеттта...При мен номера с жичката стана при това и аз имах 15к до смяна по Немските стандарти.... А веригата я затваряш като я шунтираш или събери двете жички принципът на датчика е същият като се износи се прекъсва веригата и светват лампи (грубо казано)... И след това правиш далаверката в менюто ...
- neonman
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
Re: Check control
armen написа::mhihi:Ама тва с накладките и ровенето в менюто май сме много майсторечеттта...При мен номера с жичката стана при това и аз имах 15к до смяна по Немските стандарти.... А веригата я затваряш като я шунтираш или събери двете жички принципът на датчика е същият като се износи се прекъсва веригата и светват лампи (грубо казано)... И след това правиш далаверката в менюто ...
Ама нещо губя логиката .... защо трябва да шунтирам датчика, като накладките не са износени, т.е. веригата НЕ Е прекъсната !
Защо трябва да замоствам затворена верига
if your car isn't scary - it's just not fast enough!
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Check control
Защото този датчик вече го забравяш, така е програмирано и след ресет търси нов датчик. Единия вариант е да сложиш нов, а другия е да затвориш веригата ако не ти се дават пари за нов.
- armen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 19.11.2004
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: 535d
- Детайли за колата: E30 convertible
Re: Check control
Разбирасе трябва да замениш самият датчик или ......Колегата Кронос ти е обяснил много точно....
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Re: Check control
Да живее св. Форум и да се слави името му
Сменяш датчика (20лв. с отстъпката), при мен се оказа че и на накладките им наближава смяна и аз реших да ги сменя, правиш ресет с ключа и копчето за километрите и хоп 50к на хоризонта и досадното съобщение изчезва. Ако накладките не са за смяна, а си направил глупостта с ресета и "шунтираш" датчика и ресетнеш ще се окажете с накладки примерно на 17к, на таблото ще пише 50к и нямаш работещ датчик-пълен каша, а ако смениш датчика и ресетнеш се оказваш с накладки на 17к , на табло 50к и работещ датчик-по-малка каша. Не знам дали с времето ще ги песметне и набързо да ги свали на реалните 17к, както писа колега по горе в темата. Който е пипал да действа, който не е да не пипа, а да чете преди да пипа.
Сменяш датчика (20лв. с отстъпката), при мен се оказа че и на накладките им наближава смяна и аз реших да ги сменя, правиш ресет с ключа и копчето за километрите и хоп 50к на хоризонта и досадното съобщение изчезва. Ако накладките не са за смяна, а си направил глупостта с ресета и "шунтираш" датчика и ресетнеш ще се окажете с накладки примерно на 17к, на таблото ще пише 50к и нямаш работещ датчик-пълен каша, а ако смениш датчика и ресетнеш се оказваш с накладки на 17к , на табло 50к и работещ датчик-по-малка каша. Не знам дали с времето ще ги песметне и набързо да ги свали на реалните 17к, както писа колега по горе в темата. Който е пипал да действа, който не е да не пипа, а да чете преди да пипа.
- armen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 19.11.2004
- Местоположение: СОФИЯ
- Кара: 535d
- Детайли за колата: E30 convertible
Re: Check control
РАЦИОНАЛИЗАТОРИ...... А за датчика не се притеснявай ще го пресметне ...Както при нови датчик и накладки първо изписа 20к и 30к след като покарах 1-2 стигна 50к и сега е на 40к А на задните вече е на 70к ха-давидиш пък сега.... Както казват не питай Старило а Патило.....
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани