Демферна шайба
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Демферна шайба
Здравейте колеги!
През какъв интервал се сменява демферната шайба и как се разбира дали е за смяна на двигател M57N2?
През какъв интервал се сменява демферната шайба и как се разбира дали е за смяна на двигател M57N2?
Re: Демферна шайба
gmbh написа:Здравейте колеги!
През какъв интервал се сменява демферната шайба и как се разбира дали е за смяна на двигател M57N2?
Няма интервал, докато изкара...разбираш, че е за смяна като се "скъса" и останеш без климатик първо, после серво, алтернатор и водна помпа - късат се ремъците, не се преебават самите агрегати, споко

След това нова шайба търси на фирма Corteco - тя е усилена и по-добра от OEM шайбата, с нея след проблемите ти приключват.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Демферна шайба
Преглеждаш я сравнително често и ако се появи закъсване на гумата или започва да прискърцва вече й е време.
Si non confectus, non reficiat.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Демферна шайба
Ами за това говоря - почва да приплъзва гумата и започва да скърца. Но пак си е лотария да разбереш дали е точно от шайбата или е от нещо друго.
Si non confectus, non reficiat.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Демферна шайба
Кат почне да изпуска демпферната се получават и повече вибрации...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Демферна шайба
Mollov написа:Кат почне да изпуска демпферната се получават и повече вибрации...
Вярно е

Може да си направи и следния експеримент - с някаква трайна боя се тегли една тънка права линия от центъра на шайбата до ръба на периферията, после се кара няколко дни и се гледа дали линията е все още права или е тръгнала нанякъде

Si non confectus, non reficiat.
- nikollov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E 90 320D
- Мечтае да кара: f 30
Re: Демферна шайба
Здравейте, има ли колега който да знае на какви килограми се затяга демферната шайба. Сложих нова БМВ шайба и нов болт но не знам дали съм я монтирал правилно. Може ли някой да опише целия процес на монтаж, къде се хваща контра.
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Re: Демферна шайба
При тресене в ниските обороти, и когато дадеш газ изчезва тресенето, поне при мен 2 пъти беше така, не съм я чакал да се скъса
. Иначе процеса е отвиваш, сменяш, слагаш локтайт син на болта, завиваш и си готов /на каква сила се затяга не знам/.

Re: Демферна шайба
nikollov написа:Здравейте, има ли колега който да знае на какви килограми се затяга демферната шайба. Сложих нова БМВ шайба и нов болт но не знам дали съм я монтирал правилно. Може ли някой да опише целия процес на монтаж, къде се хваща контра.
Трябва да се внимава при автоматика!По принцип има тапа на скоростите която се маха и се слага чоп който влиза в маховика но при опитен механик може да се избегне процедурата.По спомен натягането на болтовете не беше голямо аз смених и 4та болта с нови
- nikollov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E 90 320D
- Мечтае да кара: f 30
Re: Демферна шайба
Сменяте болта задължително струва около 25лв. След това затягате шайбата на 160 градуса но не на веднъж а на три пъти. И БМВ шайба не си давайте парите за глупости. Добавка 160 градуса ама след колко килограма беше не помня
Последна промяна nikollov на 30 Апр 2013, 20:18, променена общо 1 път
Re: Демферна шайба
nikollov написа:Сменяте болта задължително струва около 25лв. След това затягате шайбата на 160 градуса но не на веднъж а на три пъти. И БМВ шайба не си давайте парите за глупости
Мислиш ли, че с тия 160 градуса ще стигнат въобще да прибере болта самата шайба?

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- nikollov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E 90 320D
- Мечтае да кара: f 30
Re: Демферна шайба
JTD написа:nikollov написа:Сменяте болта задължително струва около 25лв. След това затягате шайбата на 160 градуса но не на веднъж а на три пъти. И БМВ шайба не си давайте парите за глупости
Мислиш ли, че с тия 160 градуса ще стигнат въобще да прибере болта самата шайба?
Мисля че беше след като стегне на 20 килограма но не съм сигурен
- lordtwister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Демферна шайба
40NM + 120° 

Re: Демферна шайба
Тук всички пишете кой разбрал, кой не.
Та шайбите са общо взето два модела:
1. Такава, която се затяга с 1 болт централен винт - М47 двигателите - Тогава се затяга със 100НМ + 150 градуса
2, Такава, която се затяга с 4 винта - М57 и N47 - Тогава се затяга с 40НМ + 120 градуса
Та шайбите са общо взето два модела:
1. Такава, която се затяга с 1 болт централен винт - М47 двигателите - Тогава се затяга със 100НМ + 150 градуса
2, Такава, която се затяга с 4 винта - М57 и N47 - Тогава се затяга с 40НМ + 120 градуса
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани