Отзиви за 318i 129 коня
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Отзиви за 318i 129 коня
Alexch написа:OxoBoxo написа:П.С Колега ти дали подлагаш на съмнения официалните сервизи в полза на гаражно закупените и сменени консумативи?
Много малко масло събира тоз мотор и не са ти взели пари за работа - затова излезе сметката. Иначе БМВ маслото от варела, питай играчите тука колко го обичат А за гаражно купуване никой не говори. Вярно, че има и гаражче (с некви трошки) при официалния вносител на Мотул (и Бардал), ама да не му правя реклама (то се знае кой е)
"Гаражно" закупените консумативи, са точно толкова истински, колкото и тези които ти пробутват на двойна цена във официален сервиз. А иначе маслата е верно че се наливат от варели, и са много "качествени"
- dechi
- младши ентусиаст
- Мнения: 487
- Регистриран на: 23.10.2010
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: E24 633CSi
- Детайли за колата: BMW Burgundrot-metalic
Re: Отзиви за 318i 129 коня
Колеги, имам 318 129к.с. от 2008 г. - тогава при избора ме питаха колко км навъртам за година и ми препоръчаха бензиновия вариант. За информация - 318i и 320i са с 2000 кубика двигател. Същото важи и за 318d и 320d. По темата - ако си любител на динамиката - това не е твоята кола, но става. Средният разход на дълъг път с включен климатик пада и под 7/100. При пълнене на резервоара ми показа 999 км до следващото зареждане и ги навъртя. Разходите по поддръжката на бензиновия вариант са:
1.Масло - 4.5 л. - 5л. Кастрол - 140 лв -0W40 за 40000 км.
2.Маслен филтър - около 40 лв.
3.Въздушен филтър - около 60 лв.
4. Филтър климатик -около 80 лв.
Това е по спомени от смяната - за труд - каквото напишат
Иначе в момента е на 75 000 и нищо не е пипано - направо ме шашна, особено като знаеш нашите пътища. Живея в Козлодуй и май не е необходимо да се "хваля" с нашата част от България.
Имам опит и с дизелово 318 - автомат- по-добра динамика, по-нисък разход, но пък е регистрация 2011 г., т.е. нямам опит с поддръжката.
Моето мнение е:
Ако ще навърташ под 20000 на година - бензинов вариант.
Успех
1.Масло - 4.5 л. - 5л. Кастрол - 140 лв -0W40 за 40000 км.
2.Маслен филтър - около 40 лв.
3.Въздушен филтър - около 60 лв.
4. Филтър климатик -около 80 лв.
Това е по спомени от смяната - за труд - каквото напишат
Иначе в момента е на 75 000 и нищо не е пипано - направо ме шашна, особено като знаеш нашите пътища. Живея в Козлодуй и май не е необходимо да се "хваля" с нашата част от България.
Имам опит и с дизелово 318 - автомат- по-добра динамика, по-нисък разход, но пък е регистрация 2011 г., т.е. нямам опит с поддръжката.
Моето мнение е:
Ако ще навърташ под 20000 на година - бензинов вариант.
Успех
Мъжките копелета карат черни БМВ-та. Чарлс Буковски
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Отзиви за 318i 129 коня
на 40к сменаш масло за това е дълга темата за разхода на масло на почти нови мотори ...
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани