Бобинка
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Бобинка
Здравейте, имам едно въпросче. Колицата взе да ми придърпва и светна моторчето на таблото.Отидох в сервиз и я оставих след това ми се обадиха и ми казаха че е бобина и ми калкулираха по телефона 4 свещи (това добре) 4 бобини(е това не го разбирам). Не им ли показва на диагностиката коя е и да се смени само тя. Свещите са ясни направо се сменя комплект. Дали не ме пуснаха по пързалката не че нещо няма проблем да ги сменят.Ама така вътре нещо ме човърка.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бобинка
Няма да е лошо да кажеш кой модел е колата...
Re: Бобинка
Колата е е90 моторчето май се води N43, с отделни бобинки е на всеки цилиндър та въпроса беше защо и четирите бобни то една бобина може и 1000 км да изкара а може и 500000 нова стара има ли смисъл от смяна на четрите
- PSiderov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 118i LCI
Re: Бобинка
И мен ме интересува същото - да сменя само проблемната бобина или всички? А идея на какъв период/км се сменят свещите? Или да чакам тя сама да си каже? В момента съм на 55к км.
- v_ognyanov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
Re: Бобинка
И аз така колеги на Е90 2,0 и смених една бобина след около 5 000км. още една незнам дали има смисъл да се сменят и четирите а само проблемната .Ама че има проблем с тия бобини има горят си когато си искат така ,че не е лошо да имаш една резервна в себе ако излизаш извън БГ
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Бобинка
Ех тези майстори, много е трудно да вържеш една инпа и да видиш коя е проблемната бобина, дай да сменим половината мотор. На мен до сега не ми е горяла, като сменям свещите ги почиствам добре с един препарат.
Re: Бобинка
Говорих с няколко майстори и истината е че новите бобини като тръгнат почват да избиват и е по добре всичките да се сменят по важното е че стават от предишния модел, като параметри е същата само едно краче се срязва за да може да се закачи куплунга и според майсторите старите са по издръжливи(това го разбрах като чаках 2 месеца за доставка на бобини от камор)
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани