200 000 км. много ли са
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- e_taka
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `05 E90 320D
200 000 км. много ли са
Здравейте колеги. До скоро карах е46, но вече се оглеждам в Е90 и днес видях една доста прилична такава 320 д 2005г. Въпросите ми са няколко - на 200k км. е, това проблем ли е? Сменян е стартера (с друг от ударено бмв) и са сменяни носачите. За други смени не спомена..
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: 200 000 км. много ли са
Ако са реални - не... имал съм кола на 205к реални и по нищо не личеше.... но трябва да си сигурен, че не е била няква служебна кола, карана на уволнение... ами с правилната и навременна поддръжка и т.н.... ако не можеш да си сигурен в това, по-добре се откажи.
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: 200 000 км. много ли са
Не може да се отговори лесно на подобен въпрос-ако км са магистрални и навъртяни в някоя бяла страна,не е проблем...Но представи си колега,ако доста от тези км са направени и в градски условия и с некачествена нафта,то по-добре се насочи към друг автомобил за да не сменяш съвсем скоро дюзи,турбо,съединител,кормилна колона,и почти всичко по окачването...Вземи под внимание и поддръжката на подобна дизелова кола с тези км е от 2 до 3 пъти по-скъпа от бензиновият си аналог.....
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: 200 000 км. много ли са
Както казаха колегите по-горе, много е относително да се каже. Много зависи кой, как ги е навъртял тези километри!!!
Имам приятел с Е90 320Д на 210 000км. и мога да кажа, че колата е в супер състояние!! Но пак казвам, зависи от задкормилното устройство Успех с намирането на хубава кола!!!
Имам приятел с Е90 320Д на 210 000км. и мога да кажа, че колата е в супер състояние!! Но пак казвам, зависи от задкормилното устройство Успех с намирането на хубава кола!!!
Re: 200 000 км. много ли са
тия може да показва 200 та и да е на 400 може и на 120 да показва както си е модерно мойта си е на 270 ама си я знам на поглед не си личи грам карана е само извън града гледай състоянието на самата кола и бягай от италянските кенефи >
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: 200 000 км. много ли са
Повечето са на по толкова километри, само че са с върнати километражи Виж една кола (каквато и да е) в BG обява и потърси тая кола за същите пари в Германия и ще видиш горе-долу на колко километра е реално
Re: 200 000 км. много ли са
Според мен не може да се отговори
еднозначно на този въпрос,
аз лично имам преки впечатления
от автомобили с марката БМВ, които
на 50 000км са изглеждали ужасяващо
и същевременно друг, който е на 300 000км
и интериора му все едно не сядал човек,
а техническото състояние е изрядно...
Моя съвет е да гледаш конкретни
автомобили и да си харесаш твоята,
пък ако е здрава няма значение, колко
километра са навъртяни...
еднозначно на този въпрос,
аз лично имам преки впечатления
от автомобили с марката БМВ, които
на 50 000км са изглеждали ужасяващо
и същевременно друг, който е на 300 000км
и интериора му все едно не сядал човек,
а техническото състояние е изрядно...
Моя съвет е да гледаш конкретни
автомобили и да си харесаш твоята,
пък ако е здрава няма значение, колко
километра са навъртяни...
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: 200 000 км. много ли са
TsvetanVR написа:Повечето са на по толкова километри, само че са с върнати километражи Виж една кола (каквато и да е) в BG обява и потърси тая кола за същите пари в Германия и ще видиш горе-долу на колко километра е реално
Нима искаш да кажеш,че в БГ можеш да навъртищ подобни км и то особено,ако живееш в провинцията?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
Re: 200 000 км. много ли са
лошото е че тука в бг всеки който иска и търси да си купи кола бяга от тези който са на 250 300 км а търси по на 120 140 и си вика уха реални км . късмет лично давам пример преди 1 година взех е46 320 д 150 к от германия на 240 км беще със сменено турбо някъде на 200 им заминава . карах го тука до 320.000 км не мръдна майка му стара после го продадох на приятел който оценя колата и състоянието и не километрите както повечето рабирачи гледат .
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: 200 000 км. много ли са
stankata777 написа:TsvetanVR написа:Повечето са на по толкова километри, само че са с върнати километражи Виж една кола (каквато и да е) в BG обява и потърси тая кола за същите пари в Германия и ще видиш горе-долу на колко километра е реално
Нима искаш да кажеш,че в БГ можеш да навъртищ подобни км и то особено,ако живееш в провинцията?
Разбира се. Аз живея в провинцията и за последната година съм навъртял по груби сметки около 40-50хил.км. (точно не мога да кажа, защото не са всичките на 1 кола), а баща ми за 3 години и половина е навъртял 170 000км на Мерцедеса. Иначе идеята ми е, че се вкарват от чужбина тия коли на по 200-250 хиляди километра пробег и тук ги връщат на по-"приемливи" стойности. Това е. Моят съвет е да се търси нещо от 1-ви или 2-ри собственик, купувано от дилър на БМВ и с пълна сервизна книжка. Така е най-сигурно. Успех!
- e_taka
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `05 E90 320D
Re: 200 000 км. много ли са
благодаря много за мненията, май наистина са много за кола карана в България. Търсенето продължава
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: 200 000 км. много ли са
Ааа тя в Бг ли е карана 200к? Купих си дизел произведен 2007г и каран(от нов) в Бг точно 60к, след 15к му сменях мотора. Тва от блокирали дюзички. Ти си прави изводи...
- TsvetanVR
- Dicky Wolf
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: 200 000 км. много ли са
kronos написа:Ааа тя в Бг ли е карана 200к? Купих си дизел произведен 2007г и каран(от нов) в Бг точно 60к, след 15к му сменях мотора. Тва от блокирали дюзички. Ти си прави изводи...
Баща ми кара Mercedes E320CDI купен 2007-ма чисто нов от БалканСтар, на 170 000км е и не е сменяно нищо, освен консумативи. Направи си ти изводите.
Към автора: 200 000км за добре поддържана кола от този клас, която не е карана "на без коз" от някой малоумник, са нищо, като е почти без значение дали тези километри са навъртяни в България или не. Ако е карана като за последно и е пестено от поддръжка и 20 000км може да са много.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10491
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 200 000 км. много ли са
e_taka написа:Здравейте колеги. До скоро карах е46, но вече се оглеждам в Е90 и днес видях една доста прилична такава 320 д 2005г. Въпросите ми са няколко - на 200k км. е, това проблем ли е? Сменян е стартера (с друг от ударено бмв) и са сменяни носачите. За други смени не спомена..
Не четох другите мнения, за да не се влия отговора ми. Да, много са. За съвременния дизел са адски много. И не че му има нещо на мотора или купето. При добра поддръжка от предния собственик, 200к са нищо. Но...
1. При тези км на теб се пада удоволствието да обслужиш "доживотните" неща. Масло в скорости, диф, ЕГР, картерни газове, твърди частици, турбина, катализатор(и), свещи, вакууми, маркучи и още една камара неща, за които не се сещам, но са в хиляди левове.
2. Ако колата е карана част или всички от тези км в България - честито. Отиваш на веселба с дюзи, горивни помпи и т.н. За окачването и съединителя не е 100%, но около тези км отиваш на ремонти и смени. Скъпи.
3. Отново в зависимост от употребата, но не е изключено да се включат и електрическите закачки като таралежи, прекъснати снопове кабели, датчици на валовете, АБС и т.н. Трудно откриваеми и скъпи.
Мога да пиша още, но мисля, че идеята е ясна. С покупката на такава кола трябва да предвидиш едни 3-6 000 лв. разходи и ремонти. Може да не стигнеш до тази сума, може и да ти е малко, но ги сложи към цената на колата. В общия случай, съвременните дизели са прекалено сложни и скъпи за поддръжка, за да ги купуваш след такъв пробег, особено ако не правиш по 50-100к км на година. Всичко, което спестиш на колонката, отива в автосервиза. Въпрос на приоритети кого искаш да храниш. Остава само удоволствието от въртящия момент и дразненето от, колкото и да е тихо, дизелово тракане.
Never mistake motion for action...
Re: 200 000 км. много ли са
Leon написа:Не четох другите мнения, за да не се влия отговора ми. Да, много са. За съвременния дизел са адски много. И не че му има нещо на мотора или купето. При добра поддръжка от предния собственик, 200к са нищо. Но...
1. При тези км на теб се пада удоволствието да обслужиш "доживотните" неща. Масло в скорости, диф, ЕГР, картерни газове, твърди частици, турбина, катализатор(и), свещи, вакууми, маркучи и още една камара неща, за които не се сещам, но са в хиляди левове.
2. Ако колата е карана част или всички от тези км в България - честито. Отиваш на веселба с дюзи, горивни помпи и т.н. За окачването и съединителя не е 100%, но около тези км отиваш на ремонти и смени. Скъпи.
3. Отново в зависимост от употребата, но не е изключено да се включат и електрическите закачки като таралежи, прекъснати снопове кабели, датчици на валовете, АБС и т.н. Трудно откриваеми и скъпи.
Мога да пиша още, но мисля, че идеята е ясна. С покупката на такава кола трябва да предвидиш едни 3-6 000 лв. разходи и ремонти. Може да не стигнеш до тази сума, може и да ти е малко, но ги сложи към цената на колата. В общия случай, съвременните дизели са прекалено сложни и скъпи за поддръжка, за да ги купуваш след такъв пробег, особено ако не правиш по 50-100к км на година. Всичко, което спестиш на колонката, отива в автосервиза. Въпрос на приоритети кого искаш да храниш. Остава само удоволствието от въртящия момент и дразненето от, колкото и да е тихо, дизелово тракане.
в общи линии си е точно така - от 200 хиляди нагоре започва купона
автомобилната индустрия ще фалира, ако всички коли изкарват по половин милион км без проблеми...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани