Проблем при студено палене на Е90 дизел!

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: от време на време
Мечтае да кара: всеки ден

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от pkw08 » 16 Дек 2010, 23:00

kronos написа:Това е до като мине водичката през дюзите и тръгне нафтата. Няма се плашите.


Не ми се иска ама май е така наистина. И мойта претриса, ама не всеки път ? - логика някаква друга не виждам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.11.2008
Пол: Мъж
Кара: е90 320d

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от Tzveto » 16 Дек 2010, 23:03

Споко и при мен ги прави същите номерца :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е90 320d

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от sa6opetkov » 17 Дек 2010, 19:59

аз имам същия проблем с 320д, първите 4,5 секунди тресе леко и после работи нормално, ако е било много студено през ноща горивната смес е по гъста и по-трудно пали. Аз също ще пробвам от добавката, която препоръчвате pro-tec. Някой може ли да даде инфо от каде може да се купи.

П.С
Някой може ли да каже е90ките или по-точно 320д нямат ли индикатор по таблото кога колата е загряла..?? :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 27.10.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW 320D Touring Automatic

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от flathew » 18 Дек 2010, 0:08

Това с водата в нафтата май ще да е вярно. Моята кола е купена в Германия от дилър на БМВ, карам я там и няма тресене. Е, от 5 дена съм в БГ и сутрин като я запаля тресе една-две секунди. След това няма проблеми. Едва ли е и от температурите, защото в Германия си пали на -10 без да тресе, а тук е минус два-три. Извод - калпаво ни е горивото, поне според мен.
Ein Mensch braucht keinen Stern, keinen Blitz und auch keine 4 Ringe. Ein Mensch braucht 2 Nieren :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 14.11.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 2006
Детайли за колата: M

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от emobs » 19 Дек 2010, 7:20

Здравейте колеги,

хронология хахахаха вън -9 запалване с леко тресене за 1 -2 сек гориво ОМВ Алпин и добавка Реднекс пристигна и Про-Тека гледах че някой пита от къде да си купи тук има:
http://www.adonis.bg/bg/catalog/3557.html
Един въпрос:
Четох някаде че ако имам проблем в свещите ще имам индикация на таблото веднъж ми се появи реотана и повече не го видях това означава че в момента подгрява или че имам проблем със свещите?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от Mollov » 19 Дек 2010, 11:58

Означава, че подгрява. При тия коли има и пре-подгряване, което не се индикира на таблото, но се осъществява.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 19.01.2008
Пол: Мъж
Кара: е90 320d

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от jeki_tdi » 19 Дек 2010, 12:19

може още като откл и да си подргява сама знам ли един път го видях тоя реотан за 1 секунда и беше -3 с вчера сутринта на -12 не го показа но запали веднага. Така са го измислили така ще е - явно подгрява но на нас не ми показва на таблото - и като откл от пред за 2-3 секунди се чува нещо да чтрака от към мотора секи път се едно някви лосчета се движат .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: от време на време
Мечтае да кара: всеки ден

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от pkw08 » 19 Дек 2010, 18:08

jeki_tdi написа:може още като откл и да си подргява сама знам ли един път го видях тоя реотан за 1 секунда и беше -3 с вчера сутринта на -12 не го показа но запали веднага. Така са го измислили така ще е - явно подгрява но на нас не ми показва на таблото - и като откл от пред за 2-3 секунди се чува нещо да чтрака от към мотора секи път се едно някви лосчета се движат .

То това се чува и през лятото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 14.11.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 2006
Детайли за колата: M

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от emobs » 12 Фев 2011, 8:00

Здравейте,

смених свещите (две неработели) и добавка ProTec и всичко е ОК няма тресене вече!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 15.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 520d / E90 320d

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от blagun » 15 Фев 2011, 17:02

Браво колега!
Би ли споделил, къде извърши тази процедура, колко време отне и колко струваше всичко?
Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от kronos » 15 Фев 2011, 17:15

От свещите няма как да тресе, просто пали трудно, по скоро добавката си е свършила работата.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от Dimitroff » 15 Фев 2011, 20:09

Ако е дизел - определено има как да тресе от свещи :D

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: софия
Кара: e90 330d вече не кара що я гепиха
Мечтае да кара: е21

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от hackon » 23 Фев 2011, 1:01

И моята тресеше, смених свещите и сега всичко е ок. 6-те свещи бяха към 180 лв. Желателно е да се сменят всички! Защото се сваля колектора.
Човек се учи докато е жив...????

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от Moni_BMW » 13 Ное 2021, 13:32

Имам я от лятото, вчера и днес я паля сутринта и има леко претрисане за 1-2 секунди вика тррр тррр, обороти не играят, колата не пуши нито черно нито бяло. Пали с нормално въртене, но се бях притеснил да не е дюза, но чета тук и явно е от българската нафта и е нормално това, че от както я имам само вчера и днес ми се случи да претресе за секунда, явно е от студеното време. Колата си върви иначе набира добре, на разход ми дава 6.8 градско. Та имам 2 питания да си знам, че това ми е първи съвременен дизел. Какви са симптомите на тръгнала/повредена дюза? Ще тресе постоянно, мени обороти и вдига разхода или? И подходящо ли е сега в студовете да се ползва някаква добавка и каква? Зареждам само и единствено обикновен дизел от Лукойл.
///M power

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!

Мнение от NGneer4eto » 13 Ное 2021, 14:40

Moni_BMW написа:Имам я от лятото, вчера и днес я паля сутринта и има леко претрисане за 1-2 секунди вика тррр тррр, обороти не играят, колата не пуши нито черно нито бяло. Пали с нормално въртене, но се бях притеснил да не е дюза, но чета тук и явно е от българската нафта и е нормално това, че от както я имам само вчера и днес ми се случи да претресе за секунда, явно е от студеното време. Колата си върви иначе набира добре, на разход ми дава 6.8 градско. Та имам 2 питания да си знам, че това ми е първи съвременен дизел. Какви са симптомите на тръгнала/повредена дюза? Ще тресе постоянно, мени обороти и вдига разхода или? И подходящо ли е сега в студовете да се ползва някаква добавка и каква? Зареждам само и единствено обикновен дизел от Лукойл.


Зависи от много работи. Най-популярния проблем на М47 са подгряващите свещи и релето. Обсъждано е много. Може също филтъра на картерните газове да е, ако не е сменян.
Иначе нафтата - ако не зареждаш само от Еко, Газпром, Лукойл или Петрол, е напълно възможно да си си задръстил някоя дюза. Понякога и едно зареждане от "селска" бензиностанция е достатъчно. Лошото е, че всичко това трябва да минеш през него за да разбереш. Повечето хора влизат в безкрайни спорове за любимите им бензиностанции колко хубава нафта имат и смятат за нормално да се рециклират дюзи на всеки 80-100К км. "Те съвременните двигатели са такива". Не знам защо аз зареждам само от Еко и досега промени в корекциите на дюзите нямам. А като сложа една добавка на Лики Моли и корекциите падат значително.

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook