Проблем при студено палене на Е90 дизел!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pkw08
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Мечтае да кара: всеки ден
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
kronos написа:Това е до като мине водичката през дюзите и тръгне нафтата. Няма се плашите.
Не ми се иска ама май е така наистина. И мойта претриса, ама не всеки път ? - логика някаква друга не виждам.
- sa6opetkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е90 320d
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
аз имам същия проблем с 320д, първите 4,5 секунди тресе леко и после работи нормално, ако е било много студено през ноща горивната смес е по гъста и по-трудно пали. Аз също ще пробвам от добавката, която препоръчвате pro-tec. Някой може ли да даде инфо от каде може да се купи.
П.С
Някой може ли да каже е90ките или по-точно 320д нямат ли индикатор по таблото кога колата е загряла..??
П.С
Някой може ли да каже е90ките или по-точно 320д нямат ли индикатор по таблото кога колата е загряла..??
- flathew
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 27.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D Touring Automatic
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
Това с водата в нафтата май ще да е вярно. Моята кола е купена в Германия от дилър на БМВ, карам я там и няма тресене. Е, от 5 дена съм в БГ и сутрин като я запаля тресе една-две секунди. След това няма проблеми. Едва ли е и от температурите, защото в Германия си пали на -10 без да тресе, а тук е минус два-три. Извод - калпаво ни е горивото, поне според мен.
Ein Mensch braucht keinen Stern, keinen Blitz und auch keine 4 Ringe. Ein Mensch braucht 2 Nieren
- emobs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
Здравейте колеги,
хронология хахахаха вън -9 запалване с леко тресене за 1 -2 сек гориво ОМВ Алпин и добавка Реднекс пристигна и Про-Тека гледах че някой пита от къде да си купи тук има:
http://www.adonis.bg/bg/catalog/3557.html
Един въпрос:
Четох някаде че ако имам проблем в свещите ще имам индикация на таблото веднъж ми се появи реотана и повече не го видях това означава че в момента подгрява или че имам проблем със свещите?
хронология хахахаха вън -9 запалване с леко тресене за 1 -2 сек гориво ОМВ Алпин и добавка Реднекс пристигна и Про-Тека гледах че някой пита от къде да си купи тук има:
http://www.adonis.bg/bg/catalog/3557.html
Един въпрос:
Четох някаде че ако имам проблем в свещите ще имам индикация на таблото веднъж ми се появи реотана и повече не го видях това означава че в момента подгрява или че имам проблем със свещите?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
Означава, че подгрява. При тия коли има и пре-подгряване, което не се индикира на таблото, но се осъществява.
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
може още като откл и да си подргява сама знам ли един път го видях тоя реотан за 1 секунда и беше -3 с вчера сутринта на -12 не го показа но запали веднага. Така са го измислили така ще е - явно подгрява но на нас не ми показва на таблото - и като откл от пред за 2-3 секунди се чува нещо да чтрака от към мотора секи път се едно някви лосчета се движат .
- pkw08
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Мечтае да кара: всеки ден
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
jeki_tdi написа:може още като откл и да си подргява сама знам ли един път го видях тоя реотан за 1 секунда и беше -3 с вчера сутринта на -12 не го показа но запали веднага. Така са го измислили така ще е - явно подгрява но на нас не ми показва на таблото - и като откл от пред за 2-3 секунди се чува нещо да чтрака от към мотора секи път се едно някви лосчета се движат .
То това се чува и през лятото.
- emobs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 14.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 2006
- Детайли за колата: M
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
Здравейте,
смених свещите (две неработели) и добавка ProTec и всичко е ОК няма тресене вече!!
смених свещите (две неработели) и добавка ProTec и всичко е ОК няма тресене вече!!
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
Браво колега!
Би ли споделил, къде извърши тази процедура, колко време отне и колко струваше всичко?
Поздрави!
Би ли споделил, къде извърши тази процедура, колко време отне и колко струваше всичко?
Поздрави!
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
От свещите няма как да тресе, просто пали трудно, по скоро добавката си е свършила работата.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
Ако е дизел - определено има как да тресе от свещи
- hackon
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: софия
- Кара: e90 330d вече не кара що я гепиха
- Мечтае да кара: е21
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
И моята тресеше, смених свещите и сега всичко е ок. 6-те свещи бяха към 180 лв. Желателно е да се сменят всички! Защото се сваля колектора.
Човек се учи докато е жив...????
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
Имам я от лятото, вчера и днес я паля сутринта и има леко претрисане за 1-2 секунди вика тррр тррр, обороти не играят, колата не пуши нито черно нито бяло. Пали с нормално въртене, но се бях притеснил да не е дюза, но чета тук и явно е от българската нафта и е нормално това, че от както я имам само вчера и днес ми се случи да претресе за секунда, явно е от студеното време. Колата си върви иначе набира добре, на разход ми дава 6.8 градско. Та имам 2 питания да си знам, че това ми е първи съвременен дизел. Какви са симптомите на тръгнала/повредена дюза? Ще тресе постоянно, мени обороти и вдига разхода или? И подходящо ли е сега в студовете да се ползва някаква добавка и каква? Зареждам само и единствено обикновен дизел от Лукойл.
///M power
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Проблем при студено палене на Е90 дизел!
Moni_BMW написа:Имам я от лятото, вчера и днес я паля сутринта и има леко претрисане за 1-2 секунди вика тррр тррр, обороти не играят, колата не пуши нито черно нито бяло. Пали с нормално въртене, но се бях притеснил да не е дюза, но чета тук и явно е от българската нафта и е нормално това, че от както я имам само вчера и днес ми се случи да претресе за секунда, явно е от студеното време. Колата си върви иначе набира добре, на разход ми дава 6.8 градско. Та имам 2 питания да си знам, че това ми е първи съвременен дизел. Какви са симптомите на тръгнала/повредена дюза? Ще тресе постоянно, мени обороти и вдига разхода или? И подходящо ли е сега в студовете да се ползва някаква добавка и каква? Зареждам само и единствено обикновен дизел от Лукойл.
Зависи от много работи. Най-популярния проблем на М47 са подгряващите свещи и релето. Обсъждано е много. Може също филтъра на картерните газове да е, ако не е сменян.
Иначе нафтата - ако не зареждаш само от Еко, Газпром, Лукойл или Петрол, е напълно възможно да си си задръстил някоя дюза. Понякога и едно зареждане от "селска" бензиностанция е достатъчно. Лошото е, че всичко това трябва да минеш през него за да разбереш. Повечето хора влизат в безкрайни спорове за любимите им бензиностанции колко хубава нафта имат и смятат за нормално да се рециклират дюзи на всеки 80-100К км. "Те съвременните двигатели са такива". Не знам защо аз зареждам само от Еко и досега промени в корекциите на дюзите нямам. А като сложа една добавка на Лики Моли и корекциите падат значително.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани