Е 60 3.0Д проблем

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.04.2008

Е 60 3.0Д проблем

Мнение от pac78 » 26 Сеп 2009, 13:16

Имам проблем с Е60 3.0Д точно до турбото някаде изпуска доста изгорели газове всичко около въздушният филтър е опушено яко свалих кутията на въздушният филтър но нищо не видях ,защото основата и е с целият капак на главата смо се вижда че пуши между турбото и колекторите.Някой имал ли е такъв проблем и дли ще е някаква гарнитура или нещо по сложно,даже си мисля и за запушен катализатор :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Е 60 3.0Д проблем

Мнение от LUCIFER'S » 26 Сеп 2009, 14:51

Вариантите са 3. Гарнитура/скоба, пукнато турбо, пукнат колектор. Дано се разминеш само с прегоряла гарнитура или скоба ( по новите Е60), че един френд сменя колектор заради такъв проблем. Катализаторите също трябва да се прегледат или изтърбушат направо. Ако имаш излишни пари сменяй с нови.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Re: Е 60 3.0Д проблем

Мнение от ETW_You_ » 26 Сеп 2009, 21:28

Този мотор цепи изпускателни колектори около мястото където се свързва с генерацията

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Е 60 3.0Д проблем

Мнение от LUCIFER'S » 27 Сеп 2009, 11:31

ETW_You_ написа:Този мотор цепи изпускателни колектори около мястото където се свързва с генерацията


около мястото където се захваща турбината
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.04.2008

Re: Е 60 3.0Д проблем

Мнение от pac78 » 27 Сеп 2009, 15:32

благодаря колеги.някой да каже сервиз кадето може да се видят тези колектори около ст.загора или пловдив :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Е 60 3.0Д проблем

Мнение от LUCIFER'S » 27 Сеп 2009, 16:52

За Пловдив в оторизирания сервиз те съветвам, май е с най- доброто обслужване в БГ, макар, че на канал всеки може да погледне за какво става въпрос и всеки кадърен механик може да оправи проблема при наличие на частите...
Tова пукане на колектора става, когато при студен старт на двигателя се пали и веднага се тръгва. трябва поне 2-5мин да се позатопли на обороти и да не се превишават после 2000об в движение докато не влезе в работна температура ;)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook