Е 60 3.0Д проблем
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Е 60 3.0Д проблем
Имам проблем с Е60 3.0Д точно до турбото някаде изпуска доста изгорели газове всичко около въздушният филтър е опушено яко свалих кутията на въздушният филтър но нищо не видях ,защото основата и е с целият капак на главата смо се вижда че пуши между турбото и колекторите.Някой имал ли е такъв проблем и дли ще е някаква гарнитура или нещо по сложно,даже си мисля и за запушен катализатор 

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Е 60 3.0Д проблем
Вариантите са 3. Гарнитура/скоба, пукнато турбо, пукнат колектор. Дано се разминеш само с прегоряла гарнитура или скоба ( по новите Е60), че един френд сменя колектор заради такъв проблем. Катализаторите също трябва да се прегледат или изтърбушат направо. Ако имаш излишни пари сменяй с нови.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Е 60 3.0Д проблем
Този мотор цепи изпускателни колектори около мястото където се свързва с генерацията
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Е 60 3.0Д проблем
ETW_You_ написа:Този мотор цепи изпускателни колектори около мястото където се свързва с генерацията
около мястото където се захваща турбината
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Re: Е 60 3.0Д проблем
благодаря колеги.някой да каже сервиз кадето може да се видят тези колектори около ст.загора или пловдив 

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Е 60 3.0Д проблем
За Пловдив в оторизирания сервиз те съветвам, май е с най- доброто обслужване в БГ, макар, че на канал всеки може да погледне за какво става въпрос и всеки кадърен механик може да оправи проблема при наличие на частите...
Tова пукане на колектора става, когато при студен старт на двигателя се пали и веднага се тръгва. трябва поне 2-5мин да се позатопли на обороти и да не се превишават после 2000об в движение докато не влезе в работна температура
Tова пукане на колектора става, когато при студен старт на двигателя се пали и веднага се тръгва. трябва поне 2-5мин да се позатопли на обороти и да не се превишават после 2000об в движение докато не влезе в работна температура

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани