335 i vs 335 d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
335 i vs 335 d
Да подновя спора от една друга тема...
Днес имах удоволствието да покарам 335d E 92 coupe:
Наиситна автомобилът дърпа убийствено много - карах до към 170 км/h - имам усещането, че от 220 до 250 км/h ще ускорява както от 50 до 80, междинното му ускорение те залепя за седалка - дори субективно се усеща, че дърпа повече от 335i, но...
поради огромния си върт. момент при старт с пълна газ, а в други ситуации цялата тази мощност не може да се предаде на пътя от задните колела.
По-късно заваля и дъжд и тогава нещата станаха ужасни - DSC се скъса да мига, но особена полза няма. Няма и полза като го исзключя на 1-вия режим или ако го изключя изцяло - гумите првъртат.
Не ми се мисли какво ще е зимата, ако има навалял сняг.
Така, че за мен този двигател ще може да разгърне потенциала си само с 4x4, което пък някак не се вързва с БМВ купе..
Моето мнение: по-добре 335i
Моля, ако има колеги с ЛИЧЕН опит да споделят
Днес имах удоволствието да покарам 335d E 92 coupe:
Наиситна автомобилът дърпа убийствено много - карах до към 170 км/h - имам усещането, че от 220 до 250 км/h ще ускорява както от 50 до 80, междинното му ускорение те залепя за седалка - дори субективно се усеща, че дърпа повече от 335i, но...
поради огромния си върт. момент при старт с пълна газ, а в други ситуации цялата тази мощност не може да се предаде на пътя от задните колела.
По-късно заваля и дъжд и тогава нещата станаха ужасни - DSC се скъса да мига, но особена полза няма. Няма и полза като го исзключя на 1-вия режим или ако го изключя изцяло - гумите првъртат.
Не ми се мисли какво ще е зимата, ако има навалял сняг.
Така, че за мен този двигател ще може да разгърне потенциала си само с 4x4, което пък някак не се вързва с БМВ купе..
Моето мнение: по-добре 335i
Моля, ако има колеги с ЛИЧЕН опит да споделят
- quickshare
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Има ли смисъл пак да спорим който каквото пожелае това купува,затова има бензин и дизел.Както казах в предишната тема за мен дизела
quickshare написа:Има ли смисъл пак да спорим който каквото пожелае това купува,затова има бензин и дизел.Както казах в предишната тема за мен дизела
По разни причини за мен има голям смисъл
Така, че ЛИЧНИ впечатления са ми много полезни.
А така или иначе това са, може би, 2-та най-добри двигателя на БМВ в момента и е повече от нормално да обсъждаме тях.
- pavlito
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
Аз съм твърдо за бензина. Това си е мое лично мнение, карал съм и от двата модела, а отскоро имам удоволствието да съм собственик на Х6 3.5и.
Мен лично ме дразни "тракането" на дизела, колкото и тихо да е на новите модели, никой не може да ме убеди, че му е приятно сутрин да се качи на красивото си спортно купе 6-та или 3-та серия и като го запали да чуе онова дразнещо "кррр-кррр-кррр" неприсъщо за спортно купе, особено зимата когато температурите са под нулата, защото тогава е още по-силно.
Пак казвам като цяло нямам нищо против дизелите, просто аз не бих си взел никога купе дизел.А и нищо не може да се сравни с усещането да караш мощно бензиново купе с битурбо двигател
Мен лично ме дразни "тракането" на дизела, колкото и тихо да е на новите модели, никой не може да ме убеди, че му е приятно сутрин да се качи на красивото си спортно купе 6-та или 3-та серия и като го запали да чуе онова дразнещо "кррр-кррр-кррр" неприсъщо за спортно купе, особено зимата когато температурите са под нулата, защото тогава е още по-силно.
Пак казвам като цяло нямам нищо против дизелите, просто аз не бих си взел никога купе дизел.А и нищо не може да се сравни с усещането да караш мощно бензиново купе с битурбо двигател
Към Absix:
колега в данните са очевидни;)
А ти имаш ли проблеми със сцеплението, подобни на тези, които съм описал за 335d? Говоря за каране в стандадартни условия на шофиране, не за драг.
Към Павлито:
Колега при теб 35i е с Xdrive и определено ще има разлика в начина на предаване на мощноста м/у купе-то и X6-цата. А можеш ли да споделиш някакъв реален разход.
За звука си много прав - имах кабрио 320i и беше супер куц кон, но дори и 4-цилиндровия двигател имаше готин звук като го вкараш в обороти.
Към двамата:
наличието на 2 турбини не разваля ли звукa на атмосферния безнин - имам предвид дали субективно се чува характерното свистене на турбините или двигателя го "надвиква".
колега в данните са очевидни;)
А ти имаш ли проблеми със сцеплението, подобни на тези, които съм описал за 335d? Говоря за каране в стандадартни условия на шофиране, не за драг.
Към Павлито:
Колега при теб 35i е с Xdrive и определено ще има разлика в начина на предаване на мощноста м/у купе-то и X6-цата. А можеш ли да споделиш някакъв реален разход.
За звука си много прав - имах кабрио 320i и беше супер куц кон, но дори и 4-цилиндровия двигател имаше готин звук като го вкараш в обороти.
Към двамата:
наличието на 2 турбини не разваля ли звукa на атмосферния безнин - имам предвид дали субективно се чува характерното свистене на турбините или двигателя го "надвиква".
- quickshare
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
- SLav_Bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 482
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: каквото набара....
- Мечтае да кара: BMW e**
Koliu написа:Към Absix:
колега в данните са очевидни;)
А ти имаш ли проблеми със сцеплението, подобни на тези, които съм описал за 335d? Говоря за каране в стандадартни условия на шофиране, не за драг.
Нон-стоп, а с автоматика е още по-голям "ужас"...
djordje написа:това че бензина е по бърз на драг спор няма. даже и на писта, но доста по малка е разликата. ето как изглеждат времената:
Въпросът е, че бензинката можеш да я направиш пълна лудница с/у $1000-2000 (100+ коня на гумите с високооктанов бензин) Тогава и М3-ките ще те гледат отзад... и то доста назад.
аз лично с голямо удоволствие бих те гледал от м3ката ми отпред
не ми пречи
зависи кой за какво си купува кола. ти ако толкова искаш да си бърз поне да не беше взел кабрио, а по лекото купе, има разлика. то идеално щастие няма. нищо лично. с толкова карбон пак си по тежък от купе а говорим за некви 00.1 разлика
не ми пречи
зависи кой за какво си купува кола. ти ако толкова искаш да си бърз поне да не беше взел кабрио, а по лекото купе, има разлика. то идеално щастие няма. нищо лично. с толкова карбон пак си по тежък от купе а говорим за некви 00.1 разлика
djordje написа:аз лично с голямо удоволствие бих те гледал от м3ката ми отпред
не ми пречи
зависи кой за какво си купува кола. ти ако толкова искаш да си бърз поне да не беше взел кабрио, а по лекото купе, има разлика. то идеално щастие няма. нищо лично. с толкова карбон пак си по тежък от купе а говорим за некви 00.1 разлика
Много си прав, много зависи кой за какво си купува колата. И карбона не е слаган, за да ставам по-бърз. Ако наистина имаш М3, нямаш проблеми да ги премерим, ма без сликове, моля... Нищо лично
absix написа:djordje написа:аз лично с голямо удоволствие бих те гледал от м3ката ми отпред
не ми пречи
зависи кой за какво си купува кола. ти ако толкова искаш да си бърз поне да не беше взел кабрио, а по лекото купе, има разлика. то идеално щастие няма. нищо лично. с толкова карбон пак си по тежък от купе а говорим за некви 00.1 разлика
Много си прав, много зависи кой за какво си купува колата. И карбона не е слаган, за да ставам по-бърз. Ако наистина имаш М3, нямаш проблеми да ги премерим, ма без сликове, моля... Нищо лично
eee какво м3 ти луд ли си нема такива пари иначе с удоволствие. идеята ми беше че не може колата ти да е хем кабрио, хем да излглежда много добре, хем да е найбърза и още и да харчи малко а ти колата със сигурност не си купил за да бъдеш найбързия, по скоро найкрасивия така че
инче края на месеца с дизела ще те премерим, нп, да видим тежеста какво влияние оказва.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани