Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:The_One1 написа:Не го прави постоянно ,а само при първото палене и след това се оправя. Ако и сложа няква добавка за дюзи дали ще има ефект. Защото зимата ги гледаха дюзите на стенд и нямаха проблеми
Филтър гориво сменял ли си....от зимата до сега може да се променят..моите преди 3 години,както колата на студено имаше корекци 0.2/5 на другия ден едната показваше +3 та не е фактор
Да сменян е преди 6 месеца и 25000км. Ако не се лъжа Mann или Mahle
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:The_One1 написа:Не го прави постоянно ,а само при първото палене и след това се оправя. Ако и сложа няква добавка за дюзи дали ще има ефект. Защото зимата ги гледаха дюзите на стенд и нямаха проблеми
Пробвай с един протек и магистрално каране на по-високи обороти, поне няма да ти навреди

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
The_One1 написа:dextuar написа:The_One1 написа:Не го прави постоянно ,а само при първото палене и след това се оправя. Ако и сложа няква добавка за дюзи дали ще има ефект. Защото зимата ги гледаха дюзите на стенд и нямаха проблеми
Пробвай с един протек и магистрално каране на по-високи обороти, поне няма да ти навреди
Само да вметна нещо,АКО някоя от дюзите пръска в повече,въобще не бих се пробвал да карам дълго магистрално,едно е да не пускат гориво но друго е да пускат повече...имай едно наум само ,да не стане пляс бутало (не че е задължително да е това разбира се,но по-скоро бих проверил преди да тръгна магистрално )
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
The_One1 написа:Gqbriel написа:The_One1 написа:Не го прави постоянно ,а само при първото палене и след това се оправя. Ако и сложа няква добавка за дюзи дали ще има ефект. Защото зимата ги гледаха дюзите на стенд и нямаха проблеми
Филтър гориво сменял ли си....от зимата до сега може да се променят..моите преди 3 години,както колата на студено имаше корекци 0.2/5 на другия ден едната показваше +3 та не е фактор
Да сменян е преди 6 месеца и 25000км. Ако не се лъжа Mann или Mahle
На твое място ще сменя филтъра първо. Може да се е задръстил. Това са прекалено много километри за нашите условия. Аз моя го сменям на 10к км заедно с другите и маслото.
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Да кажем ,че някоя дюза пуска повече гориво и след минутка нормализира ли се. Как тресенето спира..сега я карам ,слушам мърка
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
The_One1 написа:Да кажем ,че някоя дюза пуска повече гориво и след минутка нормализира ли се. Как тресенето спира..сега я карам ,слушам мърка
Дюзи дето се вика се гледат ДНЕС не вчера не ония ден, сипваш нафта някъде влиза боклук задръства някой прекъсвач и айде тресене.
Точно вчера свалих моите и ги метнах за чистене, защото едната ми е на 1.7 и не ми се чака да се скапят.
Закачаш инпа на запалена кола и отиваш на root. conformity теста ако усетиш тресене значи някоя дюза е проблемна, в този тест колата изключва корекциите.
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
Meidana написа:Реших да сменям ремъка на моето М47 и взех какъвто излиза по рама - 6pk1836. Майстора обаче ми показа че на моя ремък пише 6pk1705!!! Та тръгнах да го връщам, но реших да разгледам и се оказва че нямам паразитна/успокоителна ролка. Номер 5 на схемата.
Тази ролка е под алтернатора нали? При мен има дупка където да се навие и карам с ремък от Е46. Каква е ролята на тази ролка?
Взех паразитна ролка но нейния болт е 8 мм, а при мен отвора е за 10 мм. Прикачам снимки да видите. При вас къде е тази ролка? Почвам да си мисля че алтернатора е сменян. Оригиналния каква марка е? На моя има стикер на валео.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:The_One1 написа:Да кажем ,че някоя дюза пуска повече гориво и след минутка нормализира ли се. Как тресенето спира..сега я карам ,слушам мърка
Дюзи дето се вика се гледат ДНЕС не вчера не ония ден, сипваш нафта някъде влиза боклук задръства някой прекъсвач и айде тресене.
Точно вчера свалих моите и ги метнах за чистене, защото едната ми е на 1.7 и не ми се чака да се скапят.
Закачаш инпа на запалена кола и отиваш на root. conformity теста ако усетиш тресене значи някоя дюза е проблемна, в този тест колата изключва корекциите.
Маи и аз ще трябва да го правя това, преди седмици слагах една добавка на Барадал която е за 20л гориво, след изминати 160км и запалване на другия ден корекциите слезнаха драстично на 0.6 от 1.4 обаче след 3 дена каране без добавка се върна на 1.2



Meidana написа:Meidana написа:Реших да сменям ремъка на моето М47 и взех какъвто излиза по рама - 6pk1836. Майстора обаче ми показа че на моя ремък пише 6pk1705!!! Та тръгнах да го връщам, но реших да разгледам и се оказва че нямам паразитна/успокоителна ролка. Номер 5 на схемата.
Тази ролка е под алтернатора нали? При мен има дупка където да се навие и карам с ремък от Е46. Каква е ролята на тази ролка?
Взех паразитна ролка но нейния болт е 8 мм, а при мен отвора е за 10 мм. Прикачам снимки да видите. При вас къде е тази ролка? Почвам да си мисля че алтернатора е сменян. Оригиналния каква марка е? На моя има стикер на валео.
Някои е премахнал тази паразитна ролка със причина, интересно ми е защо е махната. Пробваи да върнеш нещата както е по каталог и виж дали има някаква разлика. Според мен е махната понеже със не оригинален ремък точно там при тази ролка просвирва при палене за това и са е махнали и са сложили друг ремък

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Хубаво са я махнали, ама така може да му приплъзва ремъка и при компресора на климатика и при алтернатора 


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Хубаво са я махнали, ама така може да му приплъзва ремъка и при компресора на климатика и при алтернатора
Е то па едно приплъзване - голяма работа


Re: Бързи въпроси и отговори
Трябва ли да се премахват т.нар. "пеперуди", както съм чувал, че се прави на предни модели?
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:Някои е премахнал тази паразитна ролка със причина, интересно ми е защо е махната. Пробваи да върнеш нещата както е по каталог и виж дали има някаква разлика. Според мен е махната понеже със не оригинален ремък точно там при тази ролка просвирва при палене за това и са е махнали и са сложили друг ремък
Ами и аз искам да си я направя както е била първоначално ама не мога да намеря ролка с 10 мм болт

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Сигурно и преди е дискутирано, но искам да знам има ли реална разлика в дебелината между спортния волан в Е90 и М-ковия, които изглеждат по почти същия начин, просто М-ковия е с перфорирана кожа отстрани?
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:Сигурно и преди е дискутирано, но искам да знам има ли реална разлика в дебелината между спортния волан в Е90 и М-ковия, които изглеждат по почти същия начин, просто М-ковия е с перфорирана кожа отстрани?
По-дебел е. Формата е малко по-различна около местата за захващане, кожата на не-перфорираните места е по-финна. За мен разликата си заслужава - усещането е съвсем различно. Казвам го от гледна точна на човек притежавал Спорт волан и ретрофитнал М Спорт в последствие.
Последна промяна nero_ на 27 Юли 2016, 13:48, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
nero_ написа:b00st написа:Сигурно и преди е дискутирано, но искам да знам има ли реална разлика в дебелината между спортния волан в Е90 и М-ковия, които изглеждат по почти същия начин, просто М-ковия е с перфорирана кожа отстрани?
По-дебел е. Формата е малко по-различна около местата за захващане, кожата на не-перфорираните места е по-финна. За мен разликата си заслужава - усещането е съвсем различно.
Потвърждавам

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани