Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 26 Юли 2016, 16:11

Gqbriel написа:
The_One1 написа:Не го прави постоянно ,а само при първото палене и след това се оправя. Ако и сложа няква добавка за дюзи дали ще има ефект. Защото зимата ги гледаха дюзите на стенд и нямаха проблеми

Филтър гориво сменял ли си....от зимата до сега може да се променят..моите преди 3 години,както колата на студено имаше корекци 0.2/5 на другия ден едната показваше +3 та не е фактор

Да сменян е преди 6 месеца и 25000км. Ако не се лъжа Mann или Mahle

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 26 Юли 2016, 16:13

dextuar написа:
The_One1 написа:Не го прави постоянно ,а само при първото палене и след това се оправя. Ако и сложа няква добавка за дюзи дали ще има ефект. Защото зимата ги гледаха дюзите на стенд и нямаха проблеми


Пробвай с един протек и магистрално каране на по-високи обороти, поне няма да ти навреди

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 26 Юли 2016, 16:17

The_One1 написа:
dextuar написа:
The_One1 написа:Не го прави постоянно ,а само при първото палене и след това се оправя. Ако и сложа няква добавка за дюзи дали ще има ефект. Защото зимата ги гледаха дюзите на стенд и нямаха проблеми


Пробвай с един протек и магистрално каране на по-високи обороти, поне няма да ти навреди

:yes:


Само да вметна нещо,АКО някоя от дюзите пръска в повече,въобще не бих се пробвал да карам дълго магистрално,едно е да не пускат гориво но друго е да пускат повече...имай едно наум само ,да не стане пляс бутало (не че е задължително да е това разбира се,но по-скоро бих проверил преди да тръгна магистрално )
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 LCI
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Estriol blue

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Meidana » 26 Юли 2016, 16:37

The_One1 написа:
Gqbriel написа:
The_One1 написа:Не го прави постоянно ,а само при първото палене и след това се оправя. Ако и сложа няква добавка за дюзи дали ще има ефект. Защото зимата ги гледаха дюзите на стенд и нямаха проблеми

Филтър гориво сменял ли си....от зимата до сега може да се променят..моите преди 3 години,както колата на студено имаше корекци 0.2/5 на другия ден едната показваше +3 та не е фактор

Да сменян е преди 6 месеца и 25000км. Ако не се лъжа Mann или Mahle

На твое място ще сменя филтъра първо. Може да се е задръстил. Това са прекалено много километри за нашите условия. Аз моя го сменям на 10к км заедно с другите и маслото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 26 Юли 2016, 16:45

Да кажем ,че някоя дюза пуска повече гориво и след минутка нормализира ли се. Как тресенето спира..сега я карам ,слушам мърка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 26 Юли 2016, 16:58

The_One1 написа:Да кажем ,че някоя дюза пуска повече гориво и след минутка нормализира ли се. Как тресенето спира..сега я карам ,слушам мърка


Дюзи дето се вика се гледат ДНЕС не вчера не ония ден, сипваш нафта някъде влиза боклук задръства някой прекъсвач и айде тресене.

Точно вчера свалих моите и ги метнах за чистене, защото едната ми е на 1.7 и не ми се чака да се скапят.

Закачаш инпа на запалена кола и отиваш на root. conformity теста ако усетиш тресене значи някоя дюза е проблемна, в този тест колата изключва корекциите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 LCI
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Estriol blue

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Meidana » 26 Юли 2016, 19:25

Meidana написа:Реших да сменям ремъка на моето М47 и взех какъвто излиза по рама - 6pk1836. Майстора обаче ми показа че на моя ремък пише 6pk1705!!! Та тръгнах да го връщам, но реших да разгледам и се оказва че нямам паразитна/успокоителна ролка. Номер 5 на схемата.

Тази ролка е под алтернатора нали? При мен има дупка където да се навие и карам с ремък от Е46. Каква е ролята на тази ролка?

Взех паразитна ролка но нейния болт е 8 мм, а при мен отвора е за 10 мм. Прикачам снимки да видите. При вас къде е тази ролка? Почвам да си мисля че алтернатора е сменян. Оригиналния каква марка е? На моя има стикер на валео.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 26 Юли 2016, 22:32

Taruno написа:
The_One1 написа:Да кажем ,че някоя дюза пуска повече гориво и след минутка нормализира ли се. Как тресенето спира..сега я карам ,слушам мърка


Дюзи дето се вика се гледат ДНЕС не вчера не ония ден, сипваш нафта някъде влиза боклук задръства някой прекъсвач и айде тресене.

Точно вчера свалих моите и ги метнах за чистене, защото едната ми е на 1.7 и не ми се чака да се скапят.

Закачаш инпа на запалена кола и отиваш на root. conformity теста ако усетиш тресене значи някоя дюза е проблемна, в този тест колата изключва корекциите.



Маи и аз ще трябва да го правя това, преди седмици слагах една добавка на Барадал която е за 20л гориво, след изминати 160км и запалване на другия ден корекциите слезнаха драстично на 0.6 от 1.4 обаче след 3 дена каране без добавка се върна на 1.2 :evil: и сутрин като е паля се усеща много леко колебаене на оборотите първата минута като на колегата със видеото, но леко доловимо, и след като мине 1 минута и корекциите са под 0.5 :dunno: ще му се невиди и нафтовите печки :banghead:


Meidana написа:
Meidana написа:Реших да сменям ремъка на моето М47 и взех какъвто излиза по рама - 6pk1836. Майстора обаче ми показа че на моя ремък пише 6pk1705!!! Та тръгнах да го връщам, но реших да разгледам и се оказва че нямам паразитна/успокоителна ролка. Номер 5 на схемата.

Тази ролка е под алтернатора нали? При мен има дупка където да се навие и карам с ремък от Е46. Каква е ролята на тази ролка?

Взех паразитна ролка но нейния болт е 8 мм, а при мен отвора е за 10 мм. Прикачам снимки да видите. При вас къде е тази ролка? Почвам да си мисля че алтернатора е сменян. Оригиналния каква марка е? На моя има стикер на валео.


Някои е премахнал тази паразитна ролка със причина, интересно ми е защо е махната. Пробваи да върнеш нещата както е по каталог и виж дали има някаква разлика. Според мен е махната понеже със не оригинален ремък точно там при тази ролка просвирва при палене за това и са е махнали и са сложили друг ремък :mhihi:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 27 Юли 2016, 8:48

Хубаво са я махнали, ама така може да му приплъзва ремъка и при компресора на климатика и при алтернатора :ranting:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 27 Юли 2016, 9:31

vld написа:Хубаво са я махнали, ама така може да му приплъзва ремъка и при компресора на климатика и при алтернатора :ranting:


Е то па едно приплъзване - голяма работа :lol: :lol: Много смях какви ги мъдрят някакви майстори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 27 Юли 2016, 10:50

Трябва ли да се премахват т.нар. "пеперуди", както съм чувал, че се прави на предни модели?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 26.03.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F34 LCI
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Estriol blue

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Meidana » 27 Юли 2016, 11:23

awful написа:Някои е премахнал тази паразитна ролка със причина, интересно ми е защо е махната. Пробваи да върнеш нещата както е по каталог и виж дали има някаква разлика. Според мен е махната понеже със не оригинален ремък точно там при тази ролка просвирва при палене за това и са е махнали и са сложили друг ремък :mhihi:

Ами и аз искам да си я направя както е била първоначално ама не мога да намеря ролка с 10 мм болт :banghead:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 27 Юли 2016, 13:00

Сигурно и преди е дискутирано, но искам да знам има ли реална разлика в дебелината между спортния волан в Е90 и М-ковия, които изглеждат по почти същия начин, просто М-ковия е с перфорирана кожа отстрани?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nero_ » 27 Юли 2016, 13:17

b00st написа:Сигурно и преди е дискутирано, но искам да знам има ли реална разлика в дебелината между спортния волан в Е90 и М-ковия, които изглеждат по почти същия начин, просто М-ковия е с перфорирана кожа отстрани?


По-дебел е. Формата е малко по-различна около местата за захващане, кожата на не-перфорираните места е по-финна. За мен разликата си заслужава - усещането е съвсем различно. Казвам го от гледна точна на човек притежавал Спорт волан и ретрофитнал М Спорт в последствие.
Последна промяна nero_ на 27 Юли 2016, 13:48, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 27 Юли 2016, 13:40

nero_ написа:
b00st написа:Сигурно и преди е дискутирано, но искам да знам има ли реална разлика в дебелината между спортния волан в Е90 и М-ковия, които изглеждат по почти същия начин, просто М-ковия е с перфорирана кожа отстрани?


По-дебел е. Формата е малко по-различна около местата за захващане, кожата на не-перфорираните места е по-финна. За мен разликата си заслужава - усещането е съвсем различно.


Потвърждавам :yes: И аз си мисля, че има разлика в усещането

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook