Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Сложих барадал понеже ми се видя висока цената за winns 30 Евро, ще видя какъв ще е резултата.
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги.
Бмв Е91 177 автоматик. Нещо се шашна кутията. Постоянно сама превключва от D на DS режим и обратно пак на D. Съответно като мине на ръчния връща предавка. Прави го постоянно от 1 ден вече. Иначе включва много плавно, няма трескания и т.н. Колата е на 190к реални.
Отделно има и друг проблем.
Като натиснем стар бутона не пали а дава на контакт, все едно не натискаш спирачката и тя си мисли, че искаш да дадеш само на контакт. И така 100 пъти и в когато се откажеш решава и запалва от раз. Възможно ли е да е от датчика на педала на спирачките този проблем ?
Бмв Е91 177 автоматик. Нещо се шашна кутията. Постоянно сама превключва от D на DS режим и обратно пак на D. Съответно като мине на ръчния връща предавка. Прави го постоянно от 1 ден вече. Иначе включва много плавно, няма трескания и т.н. Колата е на 190к реални.
Отделно има и друг проблем.
Като натиснем стар бутона не пали а дава на контакт, все едно не натискаш спирачката и тя си мисли, че искаш да дадеш само на контакт. И така 100 пъти и в когато се откажеш решава и запалва от раз. Възможно ли е да е от датчика на педала на спирачките този проблем ?
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги ,пуснах една диагностика на колата и ми излязоха следните грешки . Някой може ли да ме информира на какво може да се дължат ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
strelecaaa написа:Колеги ,пуснах една диагностика на колата и ми излязоха следните грешки . Някой може ли да ме информира на какво може да се дължат ?
Подгрвни свещи и реле, сменяй всички и релето
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги помагайте...
като натисна спирачка от 150 примерно или по-голяма скорост, между 90 и 60 започва една вибрация много не приятна във волана...?
дискове чисто нови предни и задни - мерени дали са криви
накладки чисто нови предни и задни
гуми и джанти проверени
кормилни накрайници чисто нови
тампони на носачи чисто нови
всичко по окачването е перфектно според няколко сервиза...
направо много се дразня, никой няма обяснение...
като натисна спирачка от 150 примерно или по-голяма скорост, между 90 и 60 започва една вибрация много не приятна във волана...?
дискове чисто нови предни и задни - мерени дали са криви
накладки чисто нови предни и задни
гуми и джанти проверени
кормилни накрайници чисто нови
тампони на носачи чисто нови
всичко по окачването е перфектно според няколко сервиза...
направо много се дразня, никой няма обяснение...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
fromhell_ написа:Колеги помагайте...
като натисна спирачка от 150 примерно или по-голяма скорост, между 90 и 60 започва една вибрация много не приятна във волана...?
дискове чисто нови предни и задни - мерени дали са криви
накладки чисто нови предни и задни
гуми и джанти проверени
кормилни накрайници чисто нови
тампони на носачи чисто нови
всичко по окачването е перфектно според няколко сервиза...
направо много се дразня, никой няма обяснение...
Три са нещата, които могат да го предизвикат: дискове, тампони предни носачи, самите предни носачи.
Гумите и липса на баланс ще играе и при поддържане на тази скорост.
Re: Бързи въпроси и отговори
съгласен съм с теб, но и трите са в безупречно състояние..., за това се и допитах до форума, понеже тук сме доста хора, а проблема направо изглежда, че няма решение... 

- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Бързи въпроси и отговори
fromhell_ написа:Колеги помагайте...
като натисна спирачка от 150 примерно или по-голяма скорост, между 90 и 60 започва една вибрация много не приятна във волана...?
дискове чисто нови предни и задни - мерени дали са криви
накладки чисто нови предни и задни
гуми и джанти проверени
кормилни накрайници чисто нови
тампони на носачи чисто нови
всичко по окачването е перфектно според няколко сервиза...
направо много се дразня, никой няма обяснение...
Имах същата драма с две коли :
1. С мойта кола - след смяна на предни накладки минах около 5000км. и започна да ми тресе волана при натискане на спирачка със скорост около 80 - 120км./ч. Имах и много слаба вибрация във волана при скорост с 80-90км./ч. ( без спирачка ) Всичко ме караше да мисля за дискове но викам, чакай да направя баланс. Оказаха се, че и 4-те джанти имат нужда от пребалансиране ( нямам криви джанти и гуми ) След баланса всичко заспа.
2. Другата кола е Е61. След смяна на лагери се появи тресене във волана при натискане на спирачка. Мислехме, че е от дисковете и сменихме дискове и накладки ( оригинални от М-кар ). Проблема си остана. Накрая се оказа, че когато са сменяли лагерите ( в един долнопробен сервиз ) На предните главини е наранен централния отвор и самата джанта не може да легне както трябва. От там се получава самия дисбаланс и от там идва всичко.
При теб колега не знам, изброил си всичко за което се сещам.
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря, ще проверя централния отвор на главините на лагерите, защото съм сигурен в дисковете и накладките - АТЕ са дисковете и накладките, дисковете съм ги мерил със стругарски инструмент, които отчита с точност до хилядна, а накладките, вече имам втори чисто нов комплект, първи път мислех, че съм попаднал на менте и ги смених и пак същото...
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Бързи въпроси и отговори
Бърз въпрос-емблемата на задния капак(багажника) релефна ли е ?
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
Реших да сменям ремъка на моето М47 и взех какъвто излиза по рама - 6pk1836. Майстора обаче ми показа че на моя ремък пише 6pk1705!!! Та тръгнах да го връщам, но реших да разгледам и се оказва че нямам паразитна/успокоителна ролка. Номер 5 на схемата.
Тази ролка е под алтернатора нали? При мен има дупка където да се навие и карам с ремък от Е46. Каква е ролята на тази ролка?
Тази ролка е под алтернатора нали? При мен има дупка където да се навие и карам с ремък от Е46. Каква е ролята на тази ролка?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- strelecaaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90
- Мечтае да кара: безаварийно
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:strelecaaa написа:Колеги ,пуснах една диагностика на колата и ми излязоха следните грешки . Някой може ли да ме информира на какво може да се дължат ?
Подгрвни свещи и реле, сменяй всички и релето
Не е ли малко прибързано , колата няма никакъв проблем с паленето ,нито сега ,нито през зимата ?

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
strelecaaa написа:Taruno написа:strelecaaa написа:Колеги ,пуснах една диагностика на колата и ми излязоха следните грешки . Някой може ли да ме информира на какво може да се дължат ?
Подгрвни свещи и реле, сменяй всички и релето
Не е ли малко прибързано , колата няма никакъв проблем с паленето ,нито сега ,нито през зимата ?
Ахахха прибързано, карай си така като соре да регенерира дпф-а ще се радваш повече.
Всяко нещо, което не работи се взимат мерки на момента не след месеци.
При нашите коли свещите помагат за оптимална работна температура в цилиндрите и работят непрекъснато с различен волтаж
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бързи въпроси и отговори
може ли като паля монитора на навито да стои изключен, сега си го изключвам, но като загася и пак запаля светва.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Nukem написа:може ли като паля монитора на навито да стои изключен, сега си го изключвам, но като загася и пак запаля светва.
Мисля, че Не става, може да помни климатроника и радиото дали е mute или не, но екрана не мисля, че е възможно. Не съм виждал подобни опции за кодиране
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани