Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 04 Яну 2017, 15:23

b00st написа:Стария мотор, рефлекторни фарове, най-гадното радио, джантите боядисани от джамбаза със спрея. И цената не е някаква супер оферта, не ме кефи мен лично.


То всичко да го преглътне човек ако беше едни 2-3к надолу :D
Иначе забелязах нещо положително, което рядко виждам вече на бензинови мотори - чист ауспух (поне така изглежда на снимките). Обикновено са очернени като на дизел.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 04 Яну 2017, 16:19

drago9205 написа:
b00st написа:Стария мотор, рефлекторни фарове, най-гадното радио, джантите боядисани от джамбаза със спрея. И цената не е някаква супер оферта, не ме кефи мен лично.


То всичко да го преглътне човек ако беше едни 2-3к надолу :D
Иначе забелязах нещо положително, което рядко виждам вече на бензинови мотори - чист ауспух (поне така изглежда на снимките). Обикновено са очернени като на дизел.

Чисития ауспух е задължителен за 6 цилиндровия бензин, 4 цилиндровите масово заминават гумичките и пропушва масълцето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 04 Яну 2017, 16:32

b00st написа:Чисития ауспух е задължителен за 6 цилиндровия бензин, 4 цилиндровите масово заминават гумичките и пропушва масълцето.


Съгласен съм с това, но просто го споменавам понеже масово бензинките (325, 330) от обявите са очернили кюнеца стабилно. Поне така като направя едно бързо търсене в cars.bg почти не мога да намеря бензин дето да няма черен ауспух. То не че това е голям критерий, но аз лично му обръщам доста внимание.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 04 Яну 2017, 16:43

drago9205 написа:
b00st написа:Стария мотор, рефлекторни фарове, най-гадното радио, джантите боядисани от джамбаза със спрея. И цената не е някаква супер оферта, не ме кефи мен лично.


То всичко да го преглътне човек ако беше едни 2-3к надолу :D
Иначе забелязах нещо положително, което рядко виждам вече на бензинови мотори - чист ауспух (поне така изглежда на снимките). Обикновено са очернени като на дизел.


2-3 k надолу ще си вземеш скрап имам човек, който после може да ти я изкупи за черни и цветни метали звънкай като дойде времето :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 04 Яну 2017, 16:50

Съгласен съм, но поне според мен 13000 за това ограничено обурудване са много. Пък и това, че е гола кола на по-висока цена не означава, че пак няма да е скрап :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 04 Яну 2017, 16:55

b00st написа:
drago9205 написа:Иначе забелязах нещо положително, което рядко виждам вече на бензинови мотори - чист ауспух (поне така изглежда на снимките). Обикновено са очернени като на дизел.

Чисития ауспух е задължителен за 6 цилиндровия бензин, 4 цилиндровите масово заминават гумичките и пропушва масълцето.

И сегментите, за съжаление не са само гумичките...
Ако катализаторът е ОК, няма да покаже гнусотии.
На 316-ката ми - около литър на 1К км достигаше разход на масло, ауспухът беше чист на сълза...
330-ката също пийваше по-малко - и нейният беше чист. Така че, не е гаранция.
На сегашната - ауспухът е чист, само след карбон клийна стана черен за известно време и пак се изчисти.
От маслото ауспухът седи мазничко черен, влажен един.. Всмисъл не е черен и сух, от богата смес идва чернилката при бензините, при яко каране също може да стане, но не трябва да е постоянно така.
Това съм забелязал. Загледайте ауспусите на някои класически масларки - опел от края на 90-те или ауди от началото на 90-те..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 04 Яну 2017, 17:17

Bexim написа:
b00st написа:
drago9205 написа:Иначе забелязах нещо положително, което рядко виждам вече на бензинови мотори - чист ауспух (поне така изглежда на снимките). Обикновено са очернени като на дизел.

Чисития ауспух е задължителен за 6 цилиндровия бензин, 4 цилиндровите масово заминават гумичките и пропушва масълцето.

И сегментите, за съжаление не са само гумичките...
Ако катализаторът е ОК, няма да покаже гнусотии.
На 316-ката ми - около литър на 1К км достигаше разход на масло, ауспухът беше чист на сълза...
330-ката също пийваше по-малко - и нейният беше чист. Така че, не е гаранция.
На сегашната - ауспухът е чист, само след карбон клийна стана черен за известно време и пак се изчисти.
От маслото ауспухът седи мазничко черен, влажен един.. Всмисъл не е черен и сух, от богата смес идва чернилката при бензините, при яко каране също може да стане, но не трябва да е постоянно така.
Това съм забелязал. Загледайте ауспусите на някои класически масларки - опел от края на 90-те или ауди от началото на 90-те..

То от горене на масло гадното е, че катовете се запушват. Така, че няма как да са ти били ОК, ако ти арчи по 1л/ на 1к :D
Мен ми дава грешка на катовете от време на време, предполагам са пътници, но като за 250к нормално. Въпреки това ауспусите ми изглеждат така:
Photo 8-28-16, 14 39 08.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 04 Яну 2017, 17:42

Най-странното е, че 316-ката си хващаше нормите за изгорели газове, не знам как ставаше този номер.. :lol:
Явно им трябва повече време и каране, за да умрат тотално.. Иначе и на мен ми дава грешка, че остаряват, ама и това си е нормално..

Като говорим и на 328-цата ми ауспухът беше катран черен ама не пипаше масло - 3-400 гр макс между смените.. Но пък там я карах `по-младежки`.. Еххх, нямаше излизане без да не напълня оборотомера поне веднъж.. Баси, ако беше документално изрядна НИКОГА нямаше да я продам.. Гонеше 18 зимата като разход, а извънградско под 10 не падаше, че беше с по-къс диф. И това беше при 2,8 лв бензин и нагоре, най-скъпия. Спомени :mhihi:
BTW още е в движение, наскоро се продаде за около 6К лв..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zaharia » 04 Яну 2017, 18:53

Bexim написа:От маслото ауспухът седи мазничко черен, влажен един.. Всмисъл не е черен и сух, от богата смес идва чернилката при бензините, при яко каране също може да стане, но не трябва да е постоянно така.

При мен като вдигна скоростта над 170км/ч(дори само за една-две минути) и започва да се опушва видимо от изгореното масло. Ако се кара спокойно ауспухът не се зацапва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 04 Яну 2017, 19:41

330i със 160 км/ч и нагоре - повече от литър на 1000, със 110-120 км/ч - 100-200 грама на над 1000.. Не е нопмално, но какво да се прави.. Пуста му мания..


Sent from КОСМОСА using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zaharia » 04 Яну 2017, 20:03

Bexim написа:330i със 160 км/ч и нагоре - повече от литър на 1000, със 110-120 км/ч - 100-200 грама на над 1000.. Не е нопмално, но какво да се прави.. Пуста му мания..

Значи е долу горе нормално - Н53 теоретически няма проблемите с гумички и сегменти от които страдат ранните версии на Н52. Аз се бях стресирал това лято като при едно пътуване от почти 1300км, ми изгори цял литър. И то както сега разбирам заради чакането при минаване на границата - 1ч40мин пълзене на 37°C жега, а после и леки гонки с няколко други мераклии с 150-170км/ч на един участък от около 150км. На предишните доливания, литър масло ми е изгаряло за 3200км, после за 2700км. Това считано от първата смяна на маслото след като съм купил колата.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 04 Яну 2017, 20:14

Е36цата ми беше чисто черен ауспуха винаги, 318is масло 1л/10 000км, ама нямаше и катализатор :mhihi:
Ся ще ви светна нещо за маслото, което ми направи впечатление. Първите 4-5000 км ми изхарчи 1л сумарно със смесено каране и спокойно и настъпване яко по магистралата. От там нататък обаче маслото почва да губи качествата си и вече след това настъпиш ли я повече магистрално почва да си го лапа по-лакомо, особено като е след 5000 км. А на тия коли са им давали интервални смени на по 25-30к :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 04 Яну 2017, 20:22

Просто в BG и като цяло има малко хубави масла, има масла който не си губят качествата след 5000км, ама и цената е добра :yes:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 04 Яну 2017, 20:28

Nedko Anev написа:Просто в BG и като цяло има малко хубави масла, има масла който не си губят качествата след 5000км, ама и цената е добра :yes:

Мойто беше от UK взимано от Millers и пак същата работа. Просто тия по-хубавите рацерските не може да ги туриш в N моторите, щот са богати на цинк и ще видиш сметката на катовете с тях. Аз много искам да я декатна моята, ама като знам, че трябва да дам пара за колектор колкото за една Е36ца, а ще вдигна да кажем 10 коня макс от цялата работа и се отказвам набързо :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 04 Яну 2017, 21:37

zaharia написа:
Bexim написа:330i със 160 км/ч и нагоре - повече от литър на 1000, със 110-120 км/ч - 100-200 грама на над 1000.. Не е нопмално, но какво да се прави.. Пуста му мания..

Значи е долу горе нормално..

Това го казвам за е46-цата (M54) си, колега, Н53-ката дръпна литър и малко за 10К км, независимо от карането... За щастие все още няма такъв проблем, но точно при Н53/4/5 може да се развие, ако се кара дълго време с пикаещи дюзи.

То е друга тема, ама ми хрумна някой от хората с голям разход на масло да пробва добавката на Бардал (6 в 1) за намаляване на триенето.. Дали ще има ефект.. :confused:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook