Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Напротив, колата е точно с М47 мотор, просто е правена фейслифт цялата.
За N47 съм съгласен, просто човек трябва да има едни допълнителни 2к заделени при покупката.
За N47 съм съгласен, просто човек трябва да има едни допълнителни 2к заделени при покупката.
- Charlie_9191
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте!
Дали би било удобно да проверите следната кола?
https://www.mobile.bg/11520601020683904
VIN#: WBAVU51060A109673
Благодаря предварително!
Дали би било удобно да проверите следната кола?
https://www.mobile.bg/11520601020683904
VIN#: WBAVU51060A109673
Благодаря предварително!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Wafrey написа:vld написа:Wafrey написа:hitar_potar написа:kolp написа:Wafrey написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11527061378672189&slink=7k2s7o
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11527663737595502&slink=7k2tb1
Колеги след дълго четене на теми тук в форума се отказах от 177-то коня поради проблемите, които има и се спрях на 163 320, и на 325-тицата. Имам нужда от съвет от великите съфорумницикое според вас е по-доброто в случая, интересува ме главно като подръжка кое е по-читаво и здраво от към мотор и автоматик (имах преди е46-тица с мотора на тази 325-тица и съм нямал никакви що годе проблеми фрапантни, но я бях взел от приятел, който я бе взел чисто нова), като градски разход мога ли да вярвам на аутодата, че 325-тицата ще ми гори по-малко нафта от 320-ката?
първата 07.2014 196хкм, пълна история дотогава. втората 05.2016 251хкм, история до 100хкм, после само четен ключ.
А защо черната е 2006-та, а е с фейсовите фарове и стопове, а другата е 2008 и е с пре-фейс фарове и стопове?
Тоест колеги кое бихте ме посъветвали от двете да взема и адекватни ли са цените за тези модели или са надути?
Общо взето винаги е по добре да се купи кола в оригинален вид.
Незнаеш защо е саден фейса на 20ката, може да имала удър, може да е бил манияк предния собственик, а може и просто да я е натиснал някой багер![]()
Аз бих те посъветвал да намериш кола на която не и е въртян километража, има и такива, може да е по скъпа или да е по постна, но поне няма да ти побелее косата после.
Като не се знае какви са и километрите си е тъпо, незнаеш кога да и обслужиш веригите, незнаеш кога да очакваш демпферни шайби, термостати и прочие.
Като гледаш дизел, гледай да му е бял ауспуха, това означава, че ДПФ-а е там и работи, което пък означава, че мотора работи добре....
Преди малко забелязах и още една която ми е на близо и ще отскоча да погледна, че цената също ми се вижда на фона на другата 320-ка добра. https://m.mobile.bg/details/11530853441517472#&gid=1&pid=5 Даже, ако има колега от Стара Загора да ходи да я гледа ще се радвам да сподели мнение. Салона ми изглежда доста по запазен от другата 320-ка. Ето и ВИН номер, колегата колп, да се включи пак (съжелявам, че пак ще му отнема от времето, но е нашето злато тук) WBAVU31000KZ06290
Правеняк фейс, на приблизително 300к+, за 13к, аз не бих се обадил даже, камоли да се разходя до там за тая.
- Wafrey
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 18.12.2017
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря Ви колеги, надявам се че се спасих значи от големи проблеми.. Ми продължаваме да търсим е91
Бюджета ми е около 13-14к , ако някой има нещо на глава което да е читаво може да прати, защото все пак искам да случа на добра кола, а за колп да каже от къде е ще има една бира и кебапчета от мен 


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:Каква е тая 325 323 - 170 коня![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Е, хубава работа... N52, 2.5л, слага се първите 2г.от производството. Даже за малко щях да си купя таква преди да намеря моята.
Never mistake motion for action...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не е баш така, щото 2.5 в Европейската версия (325i) е 218 кс. Тази версия е Kанадската, пак N52 със скопен софтуер и занижена мощност. Възможно е да се направи конверсия 323>325i https://www.e90post.com/forums/showthre ... light=323i
- Charlie_9191
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Charlie_9191 написа:Здравейте!
Дали би било удобно да проверите следната кола?
https://www.mobile.bg/11520601020683904
VIN#: WBAVU51060A109673
Благодаря предварително!
Забравих да допълня... Човекът каза, че била купена от БГ и на 200 000 и е сменян двигателя в М кар и сега е на 50 000. Била само в официални сервизи обслужвана.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да, на 191хкм е сменен. Новия двигател е сложен в Бг, но колата си е баш италианска и дали е била на 191хкм през 07.2015 е много спорно
хубавото е че двигателя поне сигурно е на толкова колкото казва.

- Charlie_9191
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kolp написа:Да, на 191хкм е сменен. Новия двигател е сложен в Бг, но колата си е баш италианска и дали е била на 191хкм през 07.2015 е много спорнохубавото е че двигателя поне сигурно е на толкова колкото казва.
Благодаря!

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Привет !
Предстой ми покупка на Е90. Двоумя се между 325Д 197к.с. и 330Д, ръчни скорости. Набелязал съм екземепляр, на 300 000 реални километра е, да ме притесняват ли, дюзи, маховик и т.н. ? Вагаджия съм и нямам наблюдения върху БМВ. Не можах да намеря конкретни отговори на моите въпроси, за това пиша в тази тема.
Предстой ми покупка на Е90. Двоумя се между 325Д 197к.с. и 330Д, ръчни скорости. Набелязал съм екземепляр, на 300 000 реални километра е, да ме притесняват ли, дюзи, маховик и т.н. ? Вагаджия съм и нямам наблюдения върху БМВ. Не можах да намеря конкретни отговори на моите въпроси, за това пиша в тази тема.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bvp написа:да ме притесняват ли, дюзи, маховик и т.н. ?
И турбо и вериги и какво ли още не трябва да те притесняват. На 300к км. тепърва започват солените ремонти.
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
@bvp Колегата madafaka те е насочил правилно, около този пробег можеш да започнеш да се ослушваш за следните (по-скъпи) консумативи - демпферна шайба, ангренажни вериги, турбо, (ДПФа почти сигурно е изпаткал, ако е още на колата, е добре да провериш налягането преди него - става софтуерно на живи данни), съединител с маховик. От двете коли, ако няма да правиш сериозен тунинг, избери по-запазения екземпляр. Ако мислиш за 300+кс, тогава се насочи към 330д. Там дюзите са със значително по-голям дебит.
Друг е въпроса, че блажени са вярващите. В този раздел се обсъждат коли на 10-13 години, и човек да намери толкова годишен дизел на само 300 000 км си е почти мираж. Никой не купува дизел да го държи в гаража (особено в Германия) където гьотере им въртят по 50-60 хил на година.
Друг е въпроса, че блажени са вярващите. В този раздел се обсъждат коли на 10-13 години, и човек да намери толкова годишен дизел на само 300 000 км си е почти мираж. Никой не купува дизел да го държи в гаража (особено в Германия) където гьотере им въртят по 50-60 хил на година.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здрвейте отново готини хора, за тази някой нещо?
Благодаря за отделено време.
https://m.mobile.bg/details/11529852724027724
Благодаря за отделено време.
https://m.mobile.bg/details/11529852724027724
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bvp написа:Привет !
Предстой ми покупка на Е90. Двоумя се между 325Д 197к.с. и 330Д, ръчни скорости. Набелязал съм екземепляр, на 300 000 реални километра е, да ме притесняват ли, дюзи, маховик и т.н. ? Вагаджия съм и нямам наблюдения върху БМВ. Не можах да намеря конкретни отговори на моите въпроси, за това пиша в тази тема.
Имам същата кола на 300000 реални. За година и половина и 30000 километра съм дал 4300лв. От тях 350 са за работа каквото мога си го правя сам. Скъпите работи са маховик, съединител, дюзи и всичко по окачването амортисьори, пружини и всички тампони покрай тях.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани