Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Taruno написа:Не е много на добре, може да е от много неща от запушени дюзи до гнп-то, изтървали дифтунги на дюзите и рейла компенсира(тов го бях чел в една тема за пикаеща дюзи, но не от разпръсквача)
Тоест, да ги свалям и на стенд?
Бтв: Какво е гнп?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Горивно нагнетателна помпа.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бързи въпроси и отговори
Бързи няколко въпроса за е92:
-има ли ограничител на скороста на 250 на е92, защото много бързо ги стига имам още обороти а не иска да ускорява повече.
-може ли да се направи да пали от старт бутона без да е поставен ключа.
-липсва един бутон долу където са подгряването, тръгването под наклон и т.н, той за какво е попринцип.

-има ли ограничител на скороста на 250 на е92, защото много бързо ги стига имам още обороти а не иска да ускорява повече.
-може ли да се направи да пали от старт бутона без да е поставен ключа.
-липсва един бутон долу където са подгряването, тръгването под наклон и т.н, той за какво е попринцип.

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Nukem написа:Бързи няколко въпроса за е92:
-има ли ограничител на скороста на 250 на е92, защото много бързо ги стига имам още обороти а не иска да ускорява повече.
-може ли да се направи да пали от старт бутона без да е поставен ключа.
-липсва един бутон долу където са подгряването, тръгването под наклон и т.н, той за какво е попринцип.
1) Да, ако не е премахнат
2) Само ако си с комфортен достъп
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Nukem написа:Бързи няколко въпроса за е92:
-има ли ограничител на скороста на 250 на е92, защото много бързо ги стига имам още обороти а не иска да ускорява повече.
-може ли да се направи да пали от старт бутона без да е поставен ключа.
-липсва един бутон долу където са подгряването, тръгването под наклон и т.н, той за какво е попринцип.
- да има и не е 250 май е 270(поне толкова вдигна наш колега)
- казва му се comfort access безключово отключване/палене
- мисля,че там при Е90 няма нищо(не съм сигурен дали не беше съвместима конзолата с друг модел мисля при 1чка там е DSC Off)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Не виждам ти кои имаш, но принципно бутоните са 2х подгрев, старт-стоп, хил холдър, преден парктроник, щора, като там обикновено е старт-стоп системата.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Не виждам ти кои имаш, но принципно бутоните са 2х подгрев, старт-стоп, хил холдър, преден парктроник, щора, като там обикновено е старт-стоп системата.
Значи му липсва старт/стоп

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Комфортен достъп както се казва на български език - най-лесно може да провериш като си видиш дръжките на предните врати - ако има едни 3 чертички, значи си с него
Аз лично бих ти препоръчал за в БГ да не го ползваш, но ти си знаеш

Аз лично бих ти препоръчал за в БГ да не го ползваш, но ти си знаеш
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бързи въпроси и отговори
Нямам комфортен дотъп, имам предвид дръжките със сензори, бях чувал че можело да се направи отключвам си с ключа, влизам в колата но паля без да го слагам на мястото му. Иначе за ДСЦ-оф имам горе до бутона на авариините, долу на бутоните имам 2х подгряване, парктроник, тръгване под наклон и ел.щора може наистина там да е празно оставено знам ли.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
За какво ти е това безключово палене?Хорта нарочно си го махат, ти зорлем им помагаш, на автоджамбазите.....
Иначе там ти е старт-стопа....явно караш 6 цилиндрова, при тях късничко идва тая екстра...
Иначе там ти е старт-стопа....явно караш 6 цилиндрова, при тях късничко идва тая екстра...
Re: Бързи въпроси и отговори
250 е ограничителя (около 260 по километраж). Който вдига повече или го е премахнал или да си прегледа корекцията на километража и размера на гумите. 270 е с IS пакета в USA (по спомен). Не знам в Европа дали се предлага и под каква опция.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:За какво ти е това безключово палене?Хорта нарочно си го махат, ти зорлем им помагаш, на автоджамбазите.....
Иначе там ти е старт-стопа....явно караш 6 цилиндрова, при тях късничко идва тая екстра...
еми с тея 8000 оборота и табло до 280 със сигурност не е 4 цил

Иначе премахването е въпрос на 1 кабел за тези с Jb4
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Бързи въпроси и отговори
Nukem написа:Нямам комфортен дотъп, имам предвид дръжките със сензори, бях чувал че можело да се направи отключвам си с ключа, влизам в колата но паля без да го слагам на мястото му. Иначе за ДСЦ-оф имам горе до бутона на авариините, долу на бутоните имам 2х подгряване, парктроник, тръгване под наклон и ел.щора може наистина там да е празно оставено знам ли.
Има хак да работи двигателя без ключа, но трябва да го сложиш първо, за да я запалиш, така че напрактика не е възможно. На 250 е електронния ограничител на E9x. Иначе явно ти липсва само старт/стоп (не ти и трябва, ако ме питаш мен). Честито за новата придобивка и дано няма драми.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Бързи въпроси и отговори
Жалкоо, вчера като карах на шефа ф10-та, тя е така отключваш с ключа но не ти трябва да го слагаш за да я запалиш, ем явно ще си карам така.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
Nukem написа:Жалкоо, вчера като карах на шефа ф10-та, тя е така отключваш с ключа но не ти трябва да го слагаш за да я запалиш, ем явно ще си карам така.
там няма къде да се слага ключа

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Гецата написа:dextuar написа:Какво имаш предвид? Не ми дава грешка, ако това имаш предвид, а и в други теми точно това меню са пускали снимки колеги, които са имали съмнения за дебитомер. Иначе мога да я прочета с ИНПА, ДИС и ИСТА-Д.Гецата написа:Така с инпата през дюзите гледаш корекциите на цилиндрите![]()
За дебитомера прочети я на друга диагностика и кажи какво дава
Sent from my iPhone using Tapatalk
Рейла ти държи по високо налягане на празен ход от колкото трябва да е
И по добре гледай живи данни през Иста
Ето колега, прочетох колата с ИСТА, като гледам, actual и desired стойности са много близки. Обаче като вляза в дебитомера при адаптациите, стои все на 0, явно не иска да се адаптира или е нормално да е така, ако не му трябват корекции?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани